Skrevet av Emne: Supporterne: Psykisk somatisk status før PO 2. leg vs Derby  (Lest 3717 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jon R

Føler meg rusfsete, vondt i magen, stresspåvirket. Orker nesten ikke å tenke på kampen og mulige scenarier.
Jon R.

leedslife

Sv: Supporterne: Psykisk somatisk status før PO 2. leg vs Derby
« Svar #1 på: Mai 15, 2019, 11:17:44 »
Føler meg rusfsete, vondt i magen, stresspåvirket. Orker nesten ikke å tenke på kampen og mulige scenarier.
Ja fryktelig. Vil egentlig bare bli ferdig med dette. Evt finale makter jeg ikke å se.
Skal bli interessant å se hvor mange gamle travere som finner frem til tasturet hvis vi ryker kveld.
Da blir det endel tråder som får friskt pust i seilene igjen....

raggen

Sv: Supporterne: Psykisk somatisk status før PO 2. leg vs Derby
« Svar #2 på: Mai 15, 2019, 11:26:47 »
etter første kamp så er jeg egentlig ikke så bekymret.
MEN kampen idag blir annerledes og derby må score. det kan bety fordel oss da vi kan spille vårt spill da de ikke legger seg bakpå. det beste hadde vært og hatt roofe der fremme i en slik kamp men blir nok bambi så får vi håpe han er skrudd på og gidder og løpe ikveld.
Som sagt ønsket jeg Villa i en finale og det beste hadde vært og knust de til de grader på wembley.
Så kampen skal sees i ro og mak ikveld og har stor tro på at vi tar oss videre hvis vi spiller vårt spill.


ALAW og Lykke til ikveld alle sammen
Forever Leeds United!!!!!!!!

Eriksen55

Sv: Supporterne: Psykisk somatisk status før PO 2. leg vs Derby
« Svar #3 på: Mai 15, 2019, 12:10:21 »
Spent, nervøs, sliter med å konsentrere meg, blir fort irritert og fortjener neppe lønn for de timene jeg har vært på jobb i dag. Avspaserer snart. En løpetur i skogen før barn skal kjøres i alle retninger. Hjemme 2000. Da er det alene tid!

RoarG

Sv: Supporterne: Psykisk somatisk status før PO 2. leg vs Derby
« Svar #4 på: Mai 15, 2019, 12:32:08 »
Helt rolig. Derby sjanseløse. Blir nok verre foran finalen.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cannavaro

Sv: Supporterne: Psykisk somatisk status før PO 2. leg vs Derby
« Svar #5 på: Mai 15, 2019, 12:44:22 »
Stod opp 06:15 sjekker twitter : Griezmann til Barca, mye Aston Villa nyheter.....nå er det vår tur !!  Kjenner jeg er nervøs, men allikevel litt rolig på dette, har en tro langt inni meg som sier at dette går veien til Wembley.
Har dog spist litt dårlig idag, nå er det lunsj tid ihvertfall og noe skal trykkes ned !!
På treningssenteret igår (med Leeds treningstrøye og logo på) ble oppsøkt av en Chelsea-fan som sa :  -kult med Lampard, men jeg har mest sympati for Leeds, håper de rykker opp, trenger dem i Premier League !  Det er en stoor klubb lissom....
artig å høre.  Jeg har Liverpool venner, Man U venner, Wolves kompis, QPR kompis m.fl. og alle som en ønsker Leeds tilbake. Det er da jeg kjenner at jeg blir nervøs, og at det knyttes litt forventning til klubben om at nå, nå endelig skal det være vår tur. Jeg ser ikke andre utveier enn at vi fikser dette ikveld og at vi er på Wembley 27.mai.  Nei, jeg er positiv til dette, vi er et bedre lag, bedre spillere, bedre fotball, bedre coach.....alt er bedre med Leeds !!!
MFLU - Miracles For Leeds United

Erik M

Sv: Supporterne: Psykisk somatisk status før PO 2. leg vs Derby
« Svar #6 på: Mai 15, 2019, 13:51:07 »
Helt rolig. Derby sjanseløse. Blir nok verre foran finalen.

Her er ingenting avgjort.  Dette er en første-mål-vinner type kamp som så ofte før denne sesongen.  Scorer Derby er nervene i høyspenn - scorer Leeds kommer vi til å besitte resten av kampen.  Det er nettop derfor magen min også er i ulage.  Nei i dag må jeg se kampen på pub med passe antall enheter innabords ved kick-off.  Hvilken pub i Oslo blir det gøy å være på i kveld, tro..?
 

Cherry

Sv: Supporterne: Psykisk somatisk status før PO 2. leg vs Derby
« Svar #7 på: Mai 15, 2019, 15:18:02 »
Småirritert, spent , lavt nivå for tenning ift dissete kommentarer fra kollegaer...altså kampklar...snart! :o :D ;)
 

HåvardK

Sv: Supporterne: Psykisk somatisk status før PO 2. leg vs Derby
« Svar #8 på: Mai 15, 2019, 15:21:50 »
Jeg er så irrasjonelt sammensatt at jeg kjenner at jeg er dritsur på alle som sier "lett match", "dette vinner vi" og så videre. Jeg tror nemlig at slike holdninger kan påvirke kampresultatet.
Kampen i kveld blir et h.....te, rett og slett.

Jon R

Sv: Supporterne: Psykisk somatisk status før PO 2. leg vs Derby
« Svar #9 på: Mai 15, 2019, 15:36:28 »
Jeg er så irrasjonelt sammensatt at jeg kjenner at jeg er dritsur på alle som sier "lett match", "dette vinner vi" og så videre. Jeg tror nemlig at slike holdninger kan påvirke kampresultatet.
Kampen i kveld blir et h.....te, rett og slett.
Dette går rett vest!

Garantert muligens!
Jon R.

rober

Sv: Supporterne: Psykisk somatisk status før PO 2. leg vs Derby
« Svar #10 på: Mai 15, 2019, 18:08:02 »
Føler meg rusfsete, vondt i magen, stresspåvirket. Orker nesten ikke å tenke på kampen og mulige scenarier.

+1

Hadde en rar drøm om Bielsa i natt, der han skaffet billetter til kampen til meg og en kompis. Men vi var ikke helt fornøyd med plassene, så han bestemte seg for å finne noen bedre. Han ledet oss oppover en nedlagt tribune, før vi plutselig endte opp på en gresshaug, der det satt en haug med andre mennesker i klappstoler...der endte drømmen.

Denne PO har påvirket meg mer enn jeg trodde..... ::)

Forever Whites

Sv: Supporterne: Psykisk somatisk status før PO 2. leg vs Derby
« Svar #11 på: Mai 15, 2019, 18:51:20 »
Har slitt med søvnen de siste dagene.  Dette bir spennende.  Har troen på seier.
Medlem 94237

Kato

Sv: Supporterne: Psykisk somatisk status før PO 2. leg vs Derby
« Svar #12 på: Mai 15, 2019, 18:55:07 »
Trøsten er at vi er ikke ferdige om vi skulle være uheldige å komme under. Da er vi likt.
 

stian

Sv: Supporterne: Psykisk somatisk status før PO 2. leg vs Derby
« Svar #13 på: Mai 15, 2019, 19:34:12 »
Psykologien og somatikken er under full kontroll for min del. Aldri i livet at «el poco» Lampard tar innersvingen på «el loco» Bielsa.

Stut og Fjærkre

Sv: Supporterne: Psykisk somatisk status før PO 2. leg vs Derby
« Svar #14 på: Mai 15, 2019, 19:39:47 »
Vi klarer å stille hele 17 spillere, 9 voksne og 8 unggutter. Det er mer enn nok til å ta syteDarby, så jeg er helt avslappet

GeirO

Sv: Supporterne: Psykisk somatisk status før PO 2. leg vs Derby
« Svar #15 på: Mai 15, 2019, 19:51:27 »
Negative tanker en time for start:

Dette er en tap-tap-kamp for oss.

Taper vi, rykker vi ikke opp.
Med seier eller uavgjort rykker vi ikke opp...... i kveld  :-\

For et dårlig utgangspunkt.
MOT

lojosang

Sv: Supporterne: Psykisk somatisk status før PO 2. leg vs Derby
« Svar #16 på: Mai 15, 2019, 20:10:37 »
Jeg kan ikke huske at noen av dagens symptomer er beskrevet som bivirkninger i pakningsvedlegget til LUSCOS-medlemsskap. HER må myndighetene varsles. Både hjerteklapp, forhøyet blodtrykk, økt øltørst og krympet drakt er registrert hos Pasienten. Skandale!

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk

- Leif Olav

HåvardK

Sv: Supporterne: Psykisk somatisk status før PO 2. leg vs Derby
« Svar #17 på: Mai 15, 2019, 20:26:46 »
Jeg kan ikke huske at noen av dagens symptomer er beskrevet som bivirkninger i pakningsvedlegget til LUSCOS-medlemsskap. HER må myndighetene varsles. Både hjerteklapp, forhøyet blodtrykk, økt øltørst og krympet drakt er registrert hos Pasienten. Skandale!

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk
Mye tyder på at dette ikke dreier seg om et enkeltstående tilfelle.

lojosang

Sv: Supporterne: Psykisk somatisk status før PO 2. leg vs Derby
« Svar #18 på: Mai 15, 2019, 20:30:08 »
Jeg kan ikke huske at noen av dagens symptomer er beskrevet som bivirkninger i pakningsvedlegget til LUSCOS-medlemsskap. HER må myndighetene varsles. Både hjerteklapp, forhøyet blodtrykk, økt øltørst og krympet drakt er registrert hos Pasienten. Skandale!

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk
Mye tyder på at dette ikke dreier seg om et enkeltstående tilfelle.
Registrerer my tynt og grått hår også på Three Lions.

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk

- Leif Olav

lojosang

Sv: Supporterne: Psykisk somatisk status før PO 2. leg vs Derby
« Svar #19 på: Mai 15, 2019, 20:31:01 »
Jeg kan ikke huske at noen av dagens symptomer er beskrevet som bivirkninger i pakningsvedlegget til LUSCOS-medlemsskap. HER må myndighetene varsles. Både hjerteklapp, forhøyet blodtrykk, økt øltørst og krympet drakt er registrert hos Pasienten. Skandale!

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk
Mye tyder på at dette ikke dreier seg om et enkeltstående tilfelle.
Registrerer my tynt og grått hår også på Three Lions.

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk
Og antydning til trøndersk staving.

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk

- Leif Olav

HåvardK

Sv: Supporterne: Psykisk somatisk status før PO 2. leg vs Derby
« Svar #20 på: Mai 15, 2019, 20:31:06 »
Jeg kan ikke huske at noen av dagens symptomer er beskrevet som bivirkninger i pakningsvedlegget til LUSCOS-medlemsskap. HER må myndighetene varsles. Både hjerteklapp, forhøyet blodtrykk, økt øltørst og krympet drakt er registrert hos Pasienten. Skandale!

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk
Mye tyder på at dette ikke dreier seg om et enkeltstående tilfelle.
Registrerer my tynt og grått hår også på Three Lions.

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk
Det også, nå!

brenaldo

Sv: Supporterne: Psykisk somatisk status før PO 2. leg vs Derby
« Svar #21 på: Mai 15, 2019, 20:31:47 »
Jeg kan ikke huske at noen av dagens symptomer er beskrevet som bivirkninger i pakningsvedlegget til LUSCOS-medlemsskap. HER må myndighetene varsles. Både hjerteklapp, forhøyet blodtrykk, økt øltørst og krympet drakt er registrert hos Pasienten. Skandale!

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk
Mye tyder på at dette ikke dreier seg om et enkeltstående tilfelle.
Samme symptomer på Kongsberg også
Medlem nr. 850

Promotion 2010

Sv: Supporterne: Psykisk somatisk status før PO 2. leg vs Derby
« Svar #22 på: Mai 15, 2019, 22:54:22 »
Egentlig ikke tenkt noe særlig på kampen!


Visste vel egentlig at skuffelsen ville komme uansett!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973