Skrevet av Emne: Ex-spiller: Luis Sinisterra  (Lest 10607 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Sv: Spiller: Luis Sinisterra
« Svar #60 på: August 30, 2023, 09:40:34 »
Syns jeg så en «på-tur-ut» holdning hos Sinisterra i går. Setter noen riksdaler på at han er solgt før helga.

Litt enig i det, men han virker ikke å være den mest utrykksfulle typen.

Om han selges, håper jeg Leeds trykker på Paintsil-knappen.
Marching on together!

Kato

Sv: Spiller: Luis Sinisterra
« Svar #61 på: September 02, 2023, 06:56:45 »
Syns jeg så en «på-tur-ut» holdning hos Sinisterra i går. Setter noen riksdaler på at han er solgt før helga.

Da var ikke giddaløsheten tirsdag tilfeldig. Vi har ikke bare forhandlet elendige kontrakter de siste årene, vi har  sopa til oss de mest holdningssvake spillerne man kunne få tak i. Er det rart vi rykka ned? Den garderoben må ha vært pill råtten.

Lykke til videre, gode spiller. Vil ikke se hverken Sinisterra eller noen andre av de som dro tilbake igjen. Da håper jeg de får det hett.
 

Sydhagen

Sv: Spiller: Luis Sinisterra
« Svar #62 på: September 02, 2023, 07:57:50 »
Syns jeg så en «på-tur-ut» holdning hos Sinisterra i går. Setter noen riksdaler på at han er solgt før helga.

Da var ikke giddaløsheten tirsdag tilfeldig. Vi har ikke bare forhandlet elendige kontrakter de siste årene, vi har  sopa til oss de mest holdningssvake spillerne man kunne få tak i. Er det rart vi rykka ned? Den garderoben må ha vært pill råtten.

Lykke til videre, gode spiller. Vil ikke se hverken Sinisterra eller noen andre av de som dro tilbake igjen. Da håper jeg de får det hett.

Når man nå leser at Sinisterra har truet klubben med søksmål over en klausul for å komme seg vekk fra klubben - da er det takk og farvel for min del.
Få han ut og forhåpentligvis er kjøpsklausulen høy. Ser det ryktes om 25 mill pund. Synes det er for lavt.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

peacock

Sv: Spiller: Luis Sinisterra
« Svar #63 på: September 02, 2023, 09:02:05 »
Vi får håpe han er like kjeks som forrige sesong. Da blir det ikke mange kamper.....
Bort med deg; karakterløse sviker!

Eriksen55

Sv: Spiller: Luis Sinisterra
« Svar #64 på: September 02, 2023, 09:08:59 »
Syns jeg så en «på-tur-ut» holdning hos Sinisterra i går. Setter noen riksdaler på at han er solgt før helga.

Da var ikke giddaløsheten tirsdag tilfeldig. Vi har ikke bare forhandlet elendige kontrakter de siste årene, vi har  sopa til oss de mest holdningssvake spillerne man kunne få tak i. Er det rart vi rykka ned? Den garderoben må ha vært pill råtten.

Lykke til videre, gode spiller. Vil ikke se hverken Sinisterra eller noen andre av de som dro tilbake igjen. Da håper jeg de får det hett.

Når man nå leser at Sinisterra har truet klubben med søksmål over en klausul for å komme seg vekk fra klubben - da er det takk og farvel for min del.
Få han ut og forhåpentligvis er kjøpsklausulen høy. Ser det ryktes om 25 mill pund. Synes det er for lavt.

Vel, hva gjør man da hvis han vet han har rett og motparten benekter. Tydelig at det var noe i kontrakten når han fikk gå til slutt. Dette er kun Leeds sin feil.  Selvfølgelig vil han spille PL. Karrieren er kort og kanskje Sini føler ekstra på det med sin skadehistorikk.

Du er så bastant Kato. Giddaslaushet. Du hadde aldri sagt det om han scoret, som han var nære å gjøre. Han var ikke så god som han pleier, men giddaslaus var han ikke. Han har vel aldri sprudler og vist mye følelser all sim tid i klubben.

Synd for Leeds å midte en god spiller. Vil alltid bære velkommen tilbake for meg. En stor og skadefri sesong unner jeg han.


Forever Whites

Sv: Spiller: Luis Sinisterra
« Svar #65 på: September 02, 2023, 09:10:36 »
Ser ut som dette var det beste som kunne skje slik ting utartet seg det siste døgnet.  Hjelper ikke å ha for noen sikkert universets beste spiller i stallen hvis han hadde endt opp med å sitte å furte for seg selv i en krok.  Med det byttet som samtidig skjedde kan det fort vise seg at det er Leeds som til syvende og sist ender opp styrket her.

Ønsker ham lykke til i Bournemouth.  Håper han holder seg nogenlunde skadefri gjennom sesongen slik at vi får noen kroner for ham om et års tid.  For min del trenger han ikke komme tilbake ved låneavtalens slutt.

Medlem 94237

Kato

Sv: Spiller: Luis Sinisterra
« Svar #66 på: September 02, 2023, 09:19:13 »
Syns jeg så en «på-tur-ut» holdning hos Sinisterra i går. Setter noen riksdaler på at han er solgt før helga.

Da var ikke giddaløsheten tirsdag tilfeldig. Vi har ikke bare forhandlet elendige kontrakter de siste årene, vi har  sopa til oss de mest holdningssvake spillerne man kunne få tak i. Er det rart vi rykka ned? Den garderoben må ha vært pill råtten.

Lykke til videre, gode spiller. Vil ikke se hverken Sinisterra eller noen andre av de som dro tilbake igjen. Da håper jeg de får det hett.

Når man nå leser at Sinisterra har truet klubben med søksmål over en klausul for å komme seg vekk fra klubben - da er det takk og farvel for min del.
Få han ut og forhåpentligvis er kjøpsklausulen høy. Ser det ryktes om 25 mill pund. Synes det er for lavt.

Vel, hva gjør man da hvis han vet han har rett og motparten benekter. Tydelig at det var noe i kontrakten når han fikk gå til slutt. Dette er kun Leeds sin feil.  Selvfølgelig vil han spille PL. Karrieren er kort og kanskje Sini føler ekstra på det med sin skadehistorikk.

Du er så bastant Kato. Giddaslaushet. Du hadde aldri sagt det om han scoret, som han var nære å gjøre. Han var ikke så god som han pleier, men giddaslaus var han ikke. Han har vel aldri sprudler og vist mye følelser all sim tid i klubben.

Synd for Leeds å midte en god spiller. Vil alltid bære velkommen tilbake for meg. En stor og skadefri sesong unner jeg han.

Ingen etterpåklokskap. ingen hvisomatte. Sinisterra så giddaløs ut, og det meldte jeg etter kampen. Uavhengig av mål eller ikke. Med fasit i hånd står kommentaren seg i dag.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Luis Sinisterra
« Svar #67 på: September 02, 2023, 09:38:32 »
Det er begrenset hvor mye eg kan sitere av Hay, men greien med Sinisterra er altså at release clausen var gått ut på dato, den saken var grei. Men han truet med å gå til retten med at den klausulen ikke var gjort tilgjengelig for ham ved et tilbud fra Nice som kom mens klausulen fortsatt gjeldt...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Spiller: Luis Sinisterra
« Svar #68 på: September 02, 2023, 09:44:02 »
This is basically how it was. Sinisterra might have won a legal argument. Leeds might have won a legal argument. But it would have been slow and it would have been very difficult/impossible for him to play in the meantime.

Ghosts of JKA and so on.

Phil Hay

I think a lot of legal stuff isn’t about who’s right, it’s simply who’s got the bollocks to take it on. A legal row with Sini at this point would have ended at the same place. We may win the case but we’d have a player who resented the club and still wanted to leave.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Luis Sinisterra
« Svar #69 på: September 02, 2023, 09:46:52 »
Vet ikke om dette har blitt postet så langt:
Sinisterra has joined the Premier League side on loan and the YEP understands the Cherries have an option to buy him that will only kick in if Leeds fail to get promoted. The Whites would recover a fee in excess of the £20m they paid for him when he arrived from Feyenoord in 2022.
(YEP)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

peacock

Sv: Spiller: Luis Sinisterra
« Svar #70 på: September 02, 2023, 10:25:03 »
Vet ikke om dette har blitt postet så langt:
Sinisterra has joined the Premier League side on loan and the YEP understands the Cherries have an option to buy him that will only kick in if Leeds fail to get promoted. The Whites would recover a fee in excess of the £20m they paid for him when he arrived from Feyenoord in 2022.
(YEP)

Han er neppe særlig velkommen tilbake etter vi har rykket opp.

Hallgeir *

Sv: Spiller: Luis Sinisterra
« Svar #71 på: September 02, 2023, 10:27:03 »
Fremdeles ingen offentliggjøring om lånet fra klubben.
Super Leeds since 1968

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Luis Sinisterra
« Svar #72 på: September 02, 2023, 10:29:59 »
Fremdeles ingen offentliggjøring om lånet fra klubben.

Det står jo indirekte i brødteksten om lånet av Anthony

The 23-year-old arrives at Elland Road from AFC Bournemouth, in a deal which will see Luis Sinisterra head in the opposite direction to the Vitality Stadium, for the remainder of the campaign.

Og det står i denne tweeten fra klubben.
https://twitter.com/LUFC/status/1697746159836790842?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Utlånt spiller: Luis Sinisterra
« Svar #73 på: September 02, 2023, 13:39:21 »
Greit å la en umotivert, skadeplaget spiller gå. Hadde håpet på et salg, men.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

HåvardK

Sv: Utlånt spiller: Luis Sinisterra
« Svar #74 på: September 02, 2023, 13:53:28 »
Greit å la en umotivert, skadeplaget spiller gå. Hadde håpet på et salg, men.
Det er  vel selve hovedpoenget her- Når Sini tydeligvis ikke er interessert i å støtte prosjekt Farke, som i tillegg til å ha en sterk leder med en tydelig og offensiv spillestil, innebærer å få spille sammen med kvalitetsspillere som Cree, Gnonto, Piroe og Rutter, er det ikke noe poeng i å ha ham hos oss. Klart og tydelig signal fra Sini, og good riddance  fra meg. Fantastiske ferdigheter, laber motivasjon og en utvetydig skadehistorikk. Bare å legge dette bak seg.

Dennis

Sv: Spiller: Luis Sinisterra
« Svar #75 på: September 02, 2023, 13:56:39 »
Fremdeles ingen offentliggjøring om lånet fra klubben.

Det står jo indirekte i brødteksten om lånet av Anthony

The 23-year-old arrives at Elland Road from AFC Bournemouth, in a deal which will see Luis Sinisterra head in the opposite direction to the Vitality Stadium, for the remainder of the campaign.

Og det står i denne tweeten fra klubben.
https://twitter.com/LUFC/status/1697746159836790842?s=20

Tolker dette som et stikk fra klubbens side, lik da Adams gikk. Han blir en bisetning i nyheten om at vi har fått Anthony på lån. :)
Marching on together!

Cherry

Sv: Utlånt spiller: Luis Sinisterra
« Svar #76 på: Februar 09, 2024, 10:27:06 »
Litt mere kjøtt på beinet rundt kommende transfer- der det meste virker avtalt allerede:

https://www.leedsunited.news/transfers/why-leeds-united-have-agreed-to-sell-luis-sinisterra-for-less-than-originally-agreed-option-to-buy/

Virker som en fornuftig avgjørelse.
 

GaryMac

Ex-spiller: Luis Sinisterra
« Svar #77 på: Februar 09, 2024, 13:13:39 »
Litt mere kjøtt på beinet rundt kommende transfer- der det meste virker avtalt allerede:

https://www.leedsunited.news/transfers/why-leeds-united-have-agreed-to-sell-luis-sinisterra-for-less-than-originally-agreed-option-to-buy/

Virker som en fornuftig avgjørelse.
Ikke lenger bare "kommende transfer- der det meste virker avtalt allerede".

Nå er det offisielt fra klubben også:
https://www.leedsunited.com/news/team-news/32923/luis-sinisterra-completes-afc-bournemouth-transfer

Vet ikke helt om jeg akkurat kjenner for et "lykke til"..."

Kato

Sv: Ex-spiller: Luis Sinisterra
« Svar #78 på: Februar 09, 2024, 13:30:55 »
Litt mere kjøtt på beinet rundt kommende transfer- der det meste virker avtalt allerede:

https://www.leedsunited.news/transfers/why-leeds-united-have-agreed-to-sell-luis-sinisterra-for-less-than-originally-agreed-option-to-buy/

Virker som en fornuftig avgjørelse.
Ikke lenger bare "kommende transfer- der det meste virker avtalt allerede".

Nå er det offisielt fra klubben også:
https://www.leedsunited.com/news/team-news/32923/luis-sinisterra-completes-afc-bournemouth-transfer

Vet ikke helt om jeg akkurat kjenner for et "lykke til"..."

Det er det tynneste innlegget jeg har sett på hjemmesiden. Her har det gått hardt for seg på deadline day i høst.
 

leedslife

Sv: Ex-spiller: Luis Sinisterra
« Svar #79 på: Februar 09, 2024, 14:09:06 »
Litt mere kjøtt på beinet rundt kommende transfer- der det meste virker avtalt allerede:

https://www.leedsunited.news/transfers/why-leeds-united-have-agreed-to-sell-luis-sinisterra-for-less-than-originally-agreed-option-to-buy/

Virker som en fornuftig avgjørelse.
Ikke lenger bare "kommende transfer- der det meste virker avtalt allerede".

Nå er det offisielt fra klubben også:
https://www.leedsunited.com/news/team-news/32923/luis-sinisterra-completes-afc-bournemouth-transfer

Vet ikke helt om jeg akkurat kjenner for et "lykke til"..."

Det er det tynneste innlegget jeg har sett på hjemmesiden. Her har det gått hardt for seg på deadline day i høst.
Fantastisk. Godt å se vi ikke er noe pushover lengre for veldig gj snittlige fotballspillere.