LUSCOS Forum > Ordet er fritt

Ex lånespiller: Ben White

<< < (22/29) > >>

asbfjell:

--- Sitat fra: Asbjørn på Desember 16, 2019, 22:11:16 ---
--- Sitat fra: asbfjell på Desember 16, 2019, 21:14:11 ---

Men nå skal jeg fortelle dere noe som jeg ikke regner som usannsynlig:
At Ben White spiller Premier League fotball for Leeds United neste sesong, etter en permanent overgang fra Brighton sommeren 2020.

Sug litt på den karamellen! 8)

--- Slutt sitat ---
*Løpe for å sjekke PL-tabellen*

Brighton er dessverre 7 poeng over nedrykksstreken ennå :o

Men en skal jo ikke utelukke muligheten - nye penger inn til sommeren og en White som ønsker overgangen.
Problemet kan være et Brighton som ikke vil selge og andre PL-klubber som også vil kjøpe...

--- Slutt sitat ---

Vel, jeg for min del er veldig glad for at Brighton IKKE står med begge beina plantet i nedrykkstriden.
Hadde de gjort det, ville de antagelig allerede nå vært godt i gang med planleggingen av Benny Boy sin tllbakekomst i januar.

Asbjørn:

--- Sitat fra: asbfjell på Desember 16, 2019, 22:26:38 ---
Vel, jeg for min del er veldig glad for at Brighton IKKE står med begge beina plantet i nedrykkstriden.
Hadde de gjort det, ville de antagelig allerede nå vært godt i gang med planleggingen av Benny Boy sin tllbakekomst i januar.

--- Slutt sitat ---

Det er jo faktisk førsteprioritet - beholde Ben ut sesongen. :)

Asbjørn:
Se her, dere. Et godt sitat etter et awful resultat:


Adam Pope
@apopey
Ben White says he wants to get to & play in the PL with #lufc & 2nd in the table means it is achievable. Wasn’t commenting on whether new faces would help. Always devastated by defeat but says the belief & ability remain in the squad.

Phil Hay følger opp:
if Leeds go up I’m sure they’ll get involved in that deal.

asbfjell:

--- Sitat fra: Asbjørn på Januar 12, 2020, 10:34:58 ---Se her, dere. Et godt sitat etter et awful resultat:


Adam Pope
@apopey
Ben White says he wants to get to & play in the PL with #lufc & 2nd in the table means it is achievable. Wasn’t commenting on whether new faces would help. Always devastated by defeat but says the belief & ability remain in the squad.

Phil Hay følger opp:
if Leeds go up I’m sure they’ll get involved in that deal.

--- Slutt sitat ---

Interessant fra både White og Asbjørns store helt Phil Hay.

Men jeg mener å erindre at jeg har lest noe lignende tidligere, sannsynligvis skrevet av en usedvanlig oppegående og forutseende fyr...

Jo, nå fant jeg det! Skrevet 16/12-19 i denne tråden, faktisk!

Jeg siterer:

"Men nå skal jeg fortelle dere noe som jeg ikke regner som usannsynlig:
At Ben White spiller Premier League fotball for Leeds United neste sesong, etter en permanent overgang fra Brighton sommeren 2020."

"Sug litt på den karamellen!" 8)

brenaldo:
https://www.tv2.no/sport/11386800?mode=app&app=sporten

Skikkelig fan 8)

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side

Skift til full visning