Skrevet av Emne: Kamper i Championship sesongen 2019/2020  (Lest 204077 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1200 på: Juli 30, 2020, 22:46:54 »
Fordel for Pontus at kampen på Wembley går uten tilskuere. Tror han hadde klappet sammen med fulle tribuner. Kostet baklengs i går og direkte og delvis skyld i alle baklengsene når Brentford kollapset mot slutten i CC.

Heia Fulham

Et merkelig innlegg.

Hvorfor tror du Pontus ville kollapset med fulle tribuner? Var det først og fremst han som sviktet hjemme mot Derby i fjor da det gjaldt som mest? Nei, det var ikke det. Der var det Casilla og Berardi som mistet hodet, mens vår kaptein Liam Cooper vaset rundt som en forknytt nervebunt gjennom så og si hele kampen.

Du skriver også at Pontus Jansson var direkte eller delvis skyldig i Brentfords tre baklengsmål mot Stoke og Barnsley.
O-1 målet mot Stoke var ikke Jansson involvert i og kan derfor ikke tildels noe skyld for - hverken helt eller delvis.
Barnsleys første mål kom fra et skudd utenfor sekstenmeteren etter en headet klarering i boksen fra Jansson, så der kan han gjerne tildeles devis skyld. Barnsleys andre mål kan jeg ikke se at Jansson kan lastes for.
Da ender vi opp med at Pontus kan sies å være delvis skyldig i ett av tre baklengsmål. Det blir jo noe annet enn det du påsto.

En annen ting: Hvordan var Brentfords forsvarspill etter korana-avbrekket, med Pontus tilbake som leder i midtforsvaret?
Det var glimrende! På de sju første kampene slapp de inn kun to mål! Til sammen slapp de inn fem mål på ni kamper. Ingen slapp inn færre - kun Leeds slapp inn like få. Og en svær del av æren for det solide forsvarspillet tildeles Pontus Jansson og hans stoppermakker Pinnock.

Pontus Jansson har en spillestil som samsvarer med hans personlig: Eksentrisk og til tider nokså uortodoks.
Nettopp disse egenskapene gjør at vi til tider opplever at han utfører nokså "spektakulære" ting. Ofte går det bra, men noen ganger går det galt - og da ender det gjerne med baklengs, som i går. Disse "unotene" tror jeg det er svært vanskelig å eliminere fra hans spill, da de nettopp er der som et resultat av hans eksentriske personlighet.

Men la oss heller ikke glemme at Pontus Jansson har mye bra å by på som fotballspiller, sjøl om jeg har en mistanke om at han vil bli hardere straffet for sine "unoter" i Premier League enn det han opplever i Championship.

Men for Brentford har Pontus Jansson uansett vært et kanonkjøp. Ikke glem at han er kaptein på en liten klubb som var kun to poeng fra direkte opprykk...

Fornuftig salg av Leeds - smart kjøp av Brentford!

Fornuftig salg er en sterk underdrivelse tror jeg. At det var bra kjøp av Brentford er det ingen tvil om.

Gikkk knall uten han i første kampen mot Derby. Da spilte han ikke. Startet på benk i returkampen. Selv om andre røra det voldsomt til der, så sier ikke det noe om Pontus.  Er nok en grunn til at Berardi og Cooper fikk bli, mens Bielsa ville fjerne Pontus.

Da tolker vi enkelte situasjoner helt ulikt. Siste målet til Barnsley som Odour scoret var det først en dårlig klarering fra Pontus og etterpå var det ball watching og Odour snek seg inn bak han. Det første var han uheldig med klareringen og skuddet mellom beina etterpå. Sånn skjer, men han reagerte raskt med å kjefte på kompisen bak seg..

Det jeg mente var at Pontus lett kan bli het i toppen og blir altfor cooky når det drar seg til. Det har han vist tidligere. Og det vil ikke overraske meg om vi ser det igjen. Derfor tror jeg 0 tilskuere gagner Pontus kontra 90 000.

Han er en habil stopper, det skal han få. Men ikke noe mer. Jeg både spådde og ønsket Pontus bort. Heldigvis fikk jeg rett. Syntes han var overvurdert. Han var ikke så fenomenal i egen boks som mange mener. Han var en løs kanon som rusa og lot seg ovetspille altfor ofte. Han er nok ikke lett å spille med. Så har du "self before side" delen. Ikke bra. En konflikt fikk han til Leeds, og en konflikt sende han videre. Neppe tilfeldig.

Pontus er en spiller man liker eller ikke liker. Absolutt bedre enn å være en grå anonym mus. Men han er ikke en type spiller som begeistret meg.


Kato

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1201 på: Juli 30, 2020, 23:02:07 »
Fotballen til Neil Harris er grusom å se på, godt de forsvant ut.

Fulham varierer, men det er en spennende trio med Reed, Cairney og Onomah sentralt i banen der. Gode i førsteomgang, ble bare jag etter pause.

Karret seg videre, beste laget over to kamper.

Spennende finale, blir en spillende som sådan. Brentford står bedre til Fulham enn Cardiff. Så spørs det om Mitrovic er klar.
 

asbfjell

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1202 på: Juli 30, 2020, 23:42:29 »
Fordel for Pontus at kampen på Wembley går uten tilskuere. Tror han hadde klappet sammen med fulle tribuner. Kostet baklengs i går og direkte og delvis skyld i alle baklengsene når Brentford kollapset mot slutten i CC.

Heia Fulham

Et merkelig innlegg.

Hvorfor tror du Pontus ville kollapset med fulle tribuner? Var det først og fremst han som sviktet hjemme mot Derby i fjor da det gjaldt som mest? Nei, det var ikke det. Der var det Casilla og Berardi som mistet hodet, mens vår kaptein Liam Cooper vaset rundt som en forknytt nervebunt gjennom så og si hele kampen.

Du skriver også at Pontus Jansson var direkte eller delvis skyldig i Brentfords tre baklengsmål mot Stoke og Barnsley.
O-1 målet mot Stoke var ikke Jansson involvert i og kan derfor ikke tildels noe skyld for - hverken helt eller delvis.
Barnsleys første mål kom fra et skudd utenfor sekstenmeteren etter en headet klarering i boksen fra Jansson, så der kan han gjerne tildeles devis skyld. Barnsleys andre mål kan jeg ikke se at Jansson kan lastes for.
Da ender vi opp med at Pontus kan sies å være delvis skyldig i ett av tre baklengsmål. Det blir jo noe annet enn det du påsto.

En annen ting: Hvordan var Brentfords forsvarspill etter korana-avbrekket, med Pontus tilbake som leder i midtforsvaret?
Det var glimrende! På de sju første kampene slapp de inn kun to mål! Til sammen slapp de inn fem mål på ni kamper. Ingen slapp inn færre - kun Leeds slapp inn like få. Og en svær del av æren for det solide forsvarspillet tildeles Pontus Jansson og hans stoppermakker Pinnock.

Pontus Jansson har en spillestil som samsvarer med hans personlig: Eksentrisk og til tider nokså uortodoks.
Nettopp disse egenskapene gjør at vi til tider opplever at han utfører nokså "spektakulære" ting. Ofte går det bra, men noen ganger går det galt - og da ender det gjerne med baklengs, som i går. Disse "unotene" tror jeg det er svært vanskelig å eliminere fra hans spill, da de nettopp er der som et resultat av hans eksentriske personlighet.

Men la oss heller ikke glemme at Pontus Jansson har mye bra å by på som fotballspiller, sjøl om jeg har en mistanke om at han vil bli hardere straffet for sine "unoter" i Premier League enn det han opplever i Championship.

Men for Brentford har Pontus Jansson uansett vært et kanonkjøp. Ikke glem at han er kaptein på en liten klubb som var kun to poeng fra direkte opprykk...

Fornuftig salg av Leeds - smart kjøp av Brentford!

Fornuftig salg er en sterk underdrivelse tror jeg. At det var bra kjøp av Brentford er det ingen tvil om.

Gikkk knall uten han i første kampen mot Derby. Da spilte han ikke. Startet på benk i returkampen. Selv om andre røra det voldsomt til der, så sier ikke det noe om Pontus.  Er nok en grunn til at Berardi og Cooper fikk bli, mens Bielsa ville fjerne Pontus.

Da tolker vi enkelte situasjoner helt ulikt. Siste målet til Barnsley som Odour scoret var det først en dårlig klarering fra Pontus og etterpå var det ball watching og Odour snek seg inn bak han. Det første var han uheldig med klareringen og skuddet mellom beina etterpå. Sånn skjer, men han reagerte raskt med å kjefte på kompisen bak seg..

Det jeg mente var at Pontus lett kan bli het i toppen og blir altfor cooky når det drar seg til. Det har han vist tidligere. Og det vil ikke overraske meg om vi ser det igjen. Derfor tror jeg 0 tilskuere gagner Pontus kontra 90 000.

Han er en habil stopper, det skal han få. Men ikke noe mer. Jeg både spådde og ønsket Pontus bort. Heldigvis fikk jeg rett. Syntes han var overvurdert. Han var ikke så fenomenal i egen boks som mange mener. Han var en løs kanon som rusa og lot seg ovetspille altfor ofte. Han er nok ikke lett å spille med. Så har du "self before side" delen. Ikke bra. En konflikt fikk han til Leeds, og en konflikt sende han videre. Neppe tilfeldig.

Pontus er en spiller man liker eller ikke liker. Absolutt bedre enn å være en grå anonym mus. Men han er ikke en type spiller som begeistret meg.

Du har rett når det gjelder Barnsleys overtidsmål. Ikke noe stor tabbe, men heller ikke stort stopperspill.
Samtidig er det en kjensgjerning at Pontus Jansson totalt sett spilte meget bra etter korona-pausen.

Når han ikke startet de avgjørende kampene for oss mot Derby i fjor, vil jeg tro at det i stor grad var pga at han "protesterte" seg ut av laget i kampen mot Villa.
Hans oppførsel der var forøvrig et utmerket eksempel på den eksentriske personligheten jeg nevnte.

Jeg savner ikke Pontus i Leeds - Ben White var en solid oppgradering.
Pontus ville nok aldri passet inn under Bielsa-regimet, det skal det ikke mye menneskeinnsikt til for å forstå. Men det betyr ikke at Pontus er en dårlig fyr, han er bare litt "annerledes". :)

I Brentford har han fått det albuerommet han behøver for å trives og blomstre - og det gleder meg å se at han lykkes


Registrerer at du i likhet med mange andre Leeds-tilhengere håper at Fulham slår Brentford i finalen. Hvorfor det?

Brentford har i flere år nå vært drevet som en aldri så liten mønsterklubb. Gradvis har de bygget både lag, infrastruktur og til og med et flunkende nytt stadion.
Den underholdende fotballen spiller er også et resultat av bevisste valg de tok for flere år tilbake - og som de har holdt fast ved under forskjellige trenere.

Fulham har på sin side hatt helt andre ressurser å rutte med, så de burde jo havnet langt foran Brentford på tabellen. Men så enkelt er det heldigvis ikke alltid.

Jeg regner Fulham som favoritt i finalen (erfaring er ofte viktig i sånne kamper), men at jeg kommer til å holde med Brentford er klokkeklart.

auren

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1203 på: Juli 30, 2020, 23:47:37 »
Liker også Brentford og den fotballen de spiller. Tror de evt vil bite godt fra seg i PL. Men jeg kommer til å heie på Fulham. Ene og alene for at da er det større sjanse for at Leeds kjøper sin no. 1 target denne sommeren - Benrahma.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Reaney

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1204 på: Juli 30, 2020, 23:58:17 »
Heia, Brentford. Håper Fulham med posh manager og et hav av posh spillere taper så det synger. Mest fornøyd med å være ferdig med Wales lagene. Se og tving disse lagene sammen med Newport til å spille i Welsh Premier League. Niholder på privilegiet om å spille i Engelsk liga, gitt tidlig 1920 tall da Wales ikke hadde noe Football League. Ryk og reis.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1205 på: Juli 30, 2020, 23:59:03 »
Liker også Brentford og den fotballen de spiller. Tror de evt vil bite godt fra seg i PL. Men jeg kommer til å heie på Fulham. Ene og alene for at da er det større sjanse for at Leeds kjøper sin no. 1 target denne sommeren - Benrahma.


Må innrømme at eg tenker nokså likt deg, Joachim.
Men litt mer usikker på HVEM som er Bielsas foretrukne :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

asbfjell

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1206 på: Juli 31, 2020, 00:00:56 »
Liker også Brentford og den fotballen de spiller. Tror de evt vil bite godt fra seg i PL. Men jeg kommer til å heie på Fulham. Ene og alene for at da er det større sjanse for at Leeds kjøper sin no. 1 target denne sommeren - Benrahma.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvordan vet du at Benrahma er "no 1 target"?

Og apropos Brentford-spillere: Hvorfor nevner ingen Ollie Watkins?
I forhold til Bamford er det fire hakk opp når det gjelder giftighet foran mål. Watkins er også en meget bra allround angrepspiller.

Det finnes mange gode spillere rundt omkring som kommer til å være tilgjengelige denne seinsommeren.
Jeg er ikke bekymret når det gjelder kommende forsterkninger. 

auren

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1207 på: Juli 31, 2020, 00:06:40 »
Liker også Brentford og den fotballen de spiller. Tror de evt vil bite godt fra seg i PL. Men jeg kommer til å heie på Fulham. Ene og alene for at da er det større sjanse for at Leeds kjøper sin no. 1 target denne sommeren - Benrahma.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvordan vet du at Benrahma er "no 1 target"?

Og apropos Brentford-spillere: Hvorfor nevner ingen Ollie Watkins?
I forhold til Bamford er det fire hakk opp når det gjelder giftighet foran mål. Watkins er også en meget bra allround angrepspiller.

Det finnes mange gode spillere rundt omkring som kommer til å være tilgjengelige denne seinsommeren.
Jeg er ikke bekymret når det gjelder kommende forsterkninger.
Phil Hay:


https://www.google.no/amp/s/leeds.vitalfootball.co.uk/leeds-united-news-phil-hay-transfer-claim-said-benrahma-summer-move-bielsa-target-gossip/amp/


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

asbfjell

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1208 på: Juli 31, 2020, 00:16:04 »
Liker også Brentford og den fotballen de spiller. Tror de evt vil bite godt fra seg i PL. Men jeg kommer til å heie på Fulham. Ene og alene for at da er det større sjanse for at Leeds kjøper sin no. 1 target denne sommeren - Benrahma.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvordan vet du at Benrahma er "no 1 target"?

Og apropos Brentford-spillere: Hvorfor nevner ingen Ollie Watkins?
I forhold til Bamford er det fire hakk opp når det gjelder giftighet foran mål. Watkins er også en meget bra allround angrepspiller.

Det finnes mange gode spillere rundt omkring som kommer til å være tilgjengelige denne seinsommeren.
Jeg er ikke bekymret når det gjelder kommende forsterkninger.
Phil Hay:


https://www.google.no/amp/s/leeds.vitalfootball.co.uk/leeds-united-news-phil-hay-transfer-claim-said-benrahma-summer-move-bielsa-target-gossip/amp/


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

“Like loads of clubs, they naturally like Benrahma. If Brentford stay down then I wouldn’t rule that one out. It can be a good strategy for promoted clubs. Maupay has been good for Brighton, for example.”

“Every time I speak to people
I hear them talk about the best players in the Championship. I suspect Leeds would love to have a dabble with Benrahma if Brentford don’t go up.”


Synes dette Hay-sitatet i større grad indikerer noe han antar enn noe han vet...

Vi får vente og se hva som skjer.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1209 på: Juli 31, 2020, 00:43:57 »
...mht Benrahma så haller jeg mer mot herr Fjell sin tolkning, i samme Q&A svarte Hay også på følgende spørsmål:
Sitat
Not saying Leeds are definitely going for them, but by 'cream of the Championship', do you mean like Eze-level, or more Benhrama level?


Phil Hay
Jul 18, 5:29pm

@Zach D. I think they fall into a very similar category - Eze slightly behind in terms of development. But that's the sort of standard we'd be talking about.

Han snakker gjerne mer om 'standarden spillere' enn konkret han og han, som Hay på dette tidspunktet (18.juli)bare visste om en viss interesse for...
« Siste redigering: Juli 31, 2020, 00:45:30 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Bromancer

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1210 på: August 04, 2020, 08:44:57 »
Ja... flere enn meg som håper på at Fulham vinner i kveld så vi kanskje har større muligheter til å kjøpe Watkins?

Cherry

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1211 på: August 04, 2020, 11:59:48 »
Ja... flere enn meg som håper på at Fulham vinner i kveld så vi kanskje har større muligheter til å kjøpe Watkins?

Håper på Fulham, har betta`på Brentford.

Kato

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1212 på: August 04, 2020, 13:43:17 »
Ja... flere enn meg som håper på at Fulham vinner i kveld så vi kanskje har større muligheter til å kjøpe Watkins?

Håper på Fulham, har betta`på Brentford.

Nordicbet med 2,20 på Brentford og 3,55 på Fulham.

Kampen er langt jevnere enn den oddsen skulle tilsi. Så verdien ligger definitivt i B her.
 

Josch

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1213 på: August 04, 2020, 16:42:19 »
Ett lag fra London rykker opp i kveld, og Watford (London) rykker ned.
Det blir fortsatt fem lag fra London i PL 2020/21.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1214 på: August 04, 2020, 17:05:24 »
Ett lag fra London rykker opp i kveld, og Watford (London) rykker ned.
Det blir fortsatt fem lag fra London i PL 2020/21.
Ett lag hver fra de tre største byene rykker opp. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Josch

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1215 på: August 04, 2020, 17:22:14 »
Ett lag fra London rykker opp i kveld, og Watford (London) rykker ned.
Det blir fortsatt fem lag fra London i PL 2020/21.
Ett lag hver fra de tre største byene rykker opp. :)

En berikelse for Premier League.  :) særlig med Leeds.

HåvardK

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1216 på: August 04, 2020, 20:41:08 »
Ett lag fra London rykker opp i kveld, og Watford (London) rykker ned.
Det blir fortsatt fem lag fra London i PL 2020/21.
Ett lag hver fra de tre største byene rykker opp. :)

En berikelse for Premier League.  :) særlig med Leeds.
Er vel ikke mange her inne som er uenig i siste del av denne påstanden, Josch.

Forever Whites

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1217 på: August 04, 2020, 21:31:27 »
Brentford-Fulham 0-0 etter første omgang.  Kan fort stå uavgjort ved slutt også da lagene nok blir mer og mer forsiktige etter hvert.
Medlem 94237

Kato

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1218 på: August 04, 2020, 21:38:26 »
Fulham nærmest så langt, Reed styrer showet.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1219 på: August 04, 2020, 21:59:38 »
Fortsatt Fulham hestehodet foran. Ikke godt å si hvordan dette ender. Kan bli både eeo. og straffekonk dette...


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1220 på: August 04, 2020, 22:06:47 »
Fulham må vel snart sette inn Aleksandar Mitrovic slik at han kan albue seg frem de siste 20 minuttene?
Medlem 94237

auren

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1221 på: August 04, 2020, 22:18:47 »
15 minutter igjen. Ingen av lagene som klarer å skape noe særlig. Kom igjen Fulham!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1222 på: August 04, 2020, 22:28:47 »
Onomah på Fulham ser ut som en interessant spiller! Offansiv midtbanespiller.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1223 på: August 04, 2020, 22:29:34 »
Fulham må være et av de minst gjennombruddshissige lagene jeg har sett!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

karaba

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1224 på: August 04, 2020, 22:34:53 »
Fulham må være et av de minst gjennombruddshissige lagene jeg har sett!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Er jo gjerne sånn når det er så mye som står på spill


Sent from my iPhone using Tapatalk

Forever Whites

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1225 på: August 04, 2020, 22:55:34 »
Bra Fulham!
Medlem 94237

auren

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1226 på: August 04, 2020, 22:57:17 »
Megatabbe av Raya! Slipper inn frispark fra 35-40 meter. Nå lukter det opprykk for Fulham!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgi

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1227 på: August 04, 2020, 23:06:18 »
Megatabbe av Raya! Slipper inn frispark fra 35-40 meter. Nå lukter det opprykk for Fulham!!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ja, livsviktig mål, blir heilt drøyt spennande siste 15 min!
Og det målet, wow, tabbe av keeper ja, men Joe Bryan lurte oss alle, hadde blikket inn i feltet og limte ballen heller mot nærmeste stang; A goal for the books!
ALAW (& I am the pirate amongst us)

Forever Whites

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1228 på: August 04, 2020, 23:12:38 »
2-0!
Medlem 94237

auren

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1229 på: August 04, 2020, 23:13:24 »
Nydelig mål av Bryan igjen!!

Fulham til PL!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.