Skrevet av Emne: Kamper i Championship sesongen 2019/2020  (Lest 204094 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Smudge

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1230 på: August 04, 2020, 23:19:04 »
Da er det bare å plukke benrahma og kanskje watkins

Smudge

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1231 på: August 04, 2020, 23:19:54 »
Eller...? 2-1

auren

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1232 på: August 04, 2020, 23:21:15 »
Slutt. 2-1. Flott! Benrahma et steg nærmere Leeds

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Reaney

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1233 på: August 04, 2020, 23:21:33 »
Tabbe av Raya på corner mot oss sørget for Cooper scoring og ett livsviktig poeng for oss. Det var kampen der ALT snudde og første oss tilbake på vinnersporet med 12-1-1 på siste 14 kampene. Resten er historie for evigheten.

Kato

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1234 på: August 04, 2020, 23:28:01 »
Svært lite i kveld som minte om PL-kvalitet på noen av Brentford-spillerne. Skapte minimalt på 120 min. Benrahma så ut som en surkelugg, og Watkins stort sett usynlig. Nei, gi meg heller Eze.

GeirO

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1235 på: August 04, 2020, 23:33:59 »
Svært lite i kveld som minte om PL-kvalitet på noen av Brentford-spillerne. Skapte minimalt på 120 min. Benrahma så ut som en surkelugg, og Watkins stort sett usynlig. Nei, gi meg heller Eze.
Er usikker på om Behnrama er noe for oss....kanskje?
MOT

asbfjell

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1236 på: August 04, 2020, 23:46:02 »
Tabbe av Raya på corner mot oss sørget for Cooper scoring og ett livsviktig poeng for oss. Det var kampen der ALT snudde og første oss tilbake på vinnersporet med 12-1-1 på siste 14 kampene. Resten er historie for evigheten.

Den scoringen skulle aldri vært godkjent. Ben White satte hånden i ryggen på Raya idet han var på vei ut for å klarere corneren.
Samtidig var vi bedre enn Brentford i det oppgjøret - etterhvert fremsto den kampen som et oppgjør mellom et rutinert a-lag (Leeds) og et u23-lag (Brentford).
Og som du er inne på: En skikkelig "confindence booster" og viktig for det som skjedde videre i sesongen.

Så nå skal vi hente Said Benrahma eller..?

Har skrevet det før og gjentar det nå: Vil heller ha Ollie Watkins.
Jeg liker bevegelsene til Watkins - både i og utenfor boksen. Og han er en god avslutter.
Med den servicen vi vil kunne gi ham, vil han score mye mål for oss - også i Premier League.

Når det gjelder Benrahma tror jeg vi skal klare å hente bedre og mer hardarbeidende spillere enn ham for den overgangsummen som blir nevnt i hans tilfelle.

karaba

Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1237 på: August 04, 2020, 23:48:11 »
Benrahma er mer enn god nok, han bør vi absolutt hente


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kato

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1238 på: August 04, 2020, 23:51:37 »
Den spilleren vi virkelig skulle hatt var Hector på Fulham. Rett og slett glimrende.
 

GeirO

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1239 på: August 05, 2020, 00:00:10 »
Er vel fest i Barnsley nå siden Wigan definitivt er dømt nord og ned....
MOT

asbfjell

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1240 på: August 05, 2020, 00:01:38 »
Den spilleren vi virkelig skulle hatt var Hector på Fulham. Rett og slett glimrende.

Bunnsolid.

Det finnes mange gode spillere - og de trenger ikke alltid koste så fryktelig mye.
Får ofte inntrykk av at når media begynner å "hype opp" en spiller, så stiger prisnivået noe voldsomt i løpet av kort tid.

Det hviler et stort ansvar på folk som Craig Dean og (ikke minst) Victor Orta denne sommeren.
Måtte de lykkes!

auren

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1241 på: August 05, 2020, 00:08:38 »
Tror Bielsa har god call på alle spillerne som spilte i kveld, og ønsker han Benrahma og Watkins så stoler jeg på han. Det blir spennende dager fremover

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Reaney

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1242 på: August 05, 2020, 00:48:16 »
Brentford viser at de ikke er best når det gjelder verken i ligainnspurt eller play offs. Vi trenger vinnere. Ikke tapere.

asbfjell

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1243 på: August 05, 2020, 01:39:40 »
Brentford viser at de ikke er best når det gjelder verken i ligainnspurt eller play offs. Vi trenger vinnere. Ikke tapere.

Det var nå voldsomt og bombastisk - har da vel aldri vært snakk om å hente hele laget. ;)

auren

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1244 på: August 05, 2020, 08:01:54 »
Brentford viser at de ikke er best når det gjelder verken i ligainnspurt eller play offs. Vi trenger vinnere. Ikke tapere.
Det samme kunne blitt sagt om hele Leedstroppen i 2018/2019-sesongen. Likevel så viser de en enorm styrke sesongen etter og knuser ALLE i innspurten. Læring gjør mester / What doesn’t kill you makes you stronger etc. Dette er en «fin» erfaring for Brentford-spillerne, slik det var for våre spillere i fjor.

Dessuten stoler jeg 100 % på Bielsa når det kommer til spillere han ønsker inn porten.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1245 på: August 05, 2020, 08:29:37 »
Brentford viser at de ikke er best når det gjelder verken i ligainnspurt eller play offs. Vi trenger vinnere. Ikke tapere.
Det samme kunne blitt sagt om hele Leedstroppen i 2018/2019-sesongen. Likevel så viser de en enorm styrke sesongen etter og knuser ALLE i innspurten. Læring gjør mester / What doesn’t kill you makes you stronger etc. Dette er en «fin» erfaring for Brentford-spillerne, slik det var for våre spillere i fjor.

Dessuten stoler jeg 100 % på Bielsa når det kommer til spillere han ønsker inn porten.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det var lite med Benrahma i går som minte om Bielsa-ball. Kanskje mest av alt holdningene. Så sur, gretten og kranglete ut. Mener han har mye av det vi har fra før, liten, lett og veldig teknisk. Egenrådig? Tror ikke det er hva Bielsa vil ha.

Nei, la oss heller få inn noe av det vi ikke har.
 

auren

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1246 på: August 05, 2020, 08:51:43 »
Brentford viser at de ikke er best når det gjelder verken i ligainnspurt eller play offs. Vi trenger vinnere. Ikke tapere.
Det samme kunne blitt sagt om hele Leedstroppen i 2018/2019-sesongen. Likevel så viser de en enorm styrke sesongen etter og knuser ALLE i innspurten. Læring gjør mester / What doesn’t kill you makes you stronger etc. Dette er en «fin» erfaring for Brentford-spillerne, slik det var for våre spillere i fjor.

Dessuten stoler jeg 100 % på Bielsa når det kommer til spillere han ønsker inn porten.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tror ikke det er hva Bielsa vil ha.

Nå har vel Phil Hay gått ut og sagt at Benrahma er en spiller som står høyt på vår ønskeliste. Og gjør han det så vil Bielsa ha ham. Så ikke hele kampen i går, men leser på Waccoe at han ikke var så flink til å jobbe hjemover. Er forsåvidt enig i at vi ikke trenger en "ny Saiz" i troppen mtp holdninger. Regner likevel med at Bielsa har et litt bedre informasjonsgrunnlag enn vi forumister når det gjelder denne fyren.

auren
« Siste redigering: August 05, 2020, 10:29:19 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjorn

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1247 på: August 05, 2020, 10:06:55 »
Brentford viser at de ikke er best når det gjelder verken i ligainnspurt eller play offs. Vi trenger vinnere. Ikke tapere.
Det samme kunne blitt sagt om hele Leedstroppen i 2018/2019-sesongen. Likevel så viser de en enorm styrke sesongen etter og knuser ALLE i innspurten. Læring gjør mester / What doesn’t kill you makes you stronger etc. Dette er en «fin» erfaring for Brentford-spillerne, slik det var for våre spillere i fjor.

Dessuten stoler jeg 100 % på Bielsa når det kommer til spillere han ønsker inn porten.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Tror ikke det er hva Bielsa vil ha.

Nå har vel Phil Hay gått ut og sagt at Benrahma er en spiller som står høyt på vår ønskeliste. Og gjør han det så vil Bielsa ha ham. Så ikke hele kampen i går, men leser på Waccoe at han ikke var så flink til å jobbe hjemover. Er forsåvidt enig i at vi ikke trenger en "ny Saiz" i troppen mtp holdninger. Regner likevel med at Bielsa har et littbedre informasjonsgrunnlag enn vi forumister når det gjelder denne fyren.

auren

Benndrama tviler jeg på kommer til å komme så godt overens med Bielsa. Har hatt en del latterlige skuespillscener og er litt klagete og sytete. Er utvilsomt god, men setter spørsmålstegn ved innstilling og kompatibilitet med resten av laget. Kan tenkes han kan endre seg?
Marching On! 4276

asbfjell

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1248 på: August 05, 2020, 13:10:44 »


Nå har vel Phil Hay gått ut og sagt at Benrahma er en spiller som står høyt på vår ønskeliste. Og gjør han det så vil Bielsa ha ham. Så ikke hele kampen i går, men leser på Waccoe at han ikke var så flink til å jobbe hjemover. Er forsåvidt enig i at vi ikke trenger en "ny Saiz" i troppen mtp holdninger. Regner likevel med at Bielsa har et litt bedre informasjonsgrunnlag enn vi forumister når det gjelder denne fyren.

auren

Så er det påan igjen:
Nei - Hay har ikke sagt det du påstår. Han har snakket/skrevet om at svært mange klubber er interessert i Benrahma og at han antar at også Leeds er en av dem.
Personlig har jeg svært liten tro på at Bielsa er særlig keen på Benrahma.

Jeg blir derimot alt annet enn overrasket hvis Leeds forsøker å hente Ollie Watkins.
Dette er ikke basert på noen tolkning av hva Phil Hay eller andre måtte ha skrevet og ment, kun egne analyser av spillerens kvaliteter og hva vi har behov for.

Svarene får vi snart.

Johnnyj

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1249 på: August 05, 2020, 13:22:10 »


Nå har vel Phil Hay gått ut og sagt at Benrahma er en spiller som står høyt på vår ønskeliste. Og gjør han det så vil Bielsa ha ham. Så ikke hele kampen i går, men leser på Waccoe at han ikke var så flink til å jobbe hjemover. Er forsåvidt enig i at vi ikke trenger en "ny Saiz" i troppen mtp holdninger. Regner likevel med at Bielsa har et litt bedre informasjonsgrunnlag enn vi forumister når det gjelder denne fyren.

auren

Så er det påan igjen:
Nei - Hay har ikke sagt det du påstår. Han har snakket/skrevet om at svært mange klubber er interessert i Benrahma og at han antar at også Leeds er en av dem.
Personlig har jeg svært liten tro på at Bielsa er særlig keen på Benrahma.

Jeg blir derimot alt annet enn overrasket hvis Leeds forsøker å hente Ollie Watkins.
Dette er ikke basert på noen tolkning av hva Phil Hay eller andre måtte ha skrevet og ment, kun egne analyser av spillerens kvaliteter og hva vi har behov for.

Svarene får vi snart.
Tror vi kan utelukke Benrahma. Men tror også at vi må utelukke Watkins.
Klubber med større økonomiske muskler enn oss vil nok prøve å få kloa i begge. Da tenker jeg på klubber som Everton, West Ham, Leicester osv. Etter denne sesongen så kommer prisen til å være unaturlig høy på begge spillerne, selvom opprykket røyk for Brentford.

Vi er ikke i den posisjonen at vi kan kjøpe svindyre spillere som ennå ikke har bevist noe på øverste nivå. Mulig vi kjøper Én spiller til den prisen, men da tror jeg at det blir en midtstopper for å erstatte White. Vi har et overgansbudsjett på 450millioner, og det er tvilsomt at vi bruker så mye. Det kommer altså IKKE til å bli en kjøpefest i sommer. Muligens 3 spillere inn, en stopper, spiss og en ving. En dyr spiller og to litt billigere. Tror det er helt greit nå som den økonomiske situasjonen er så usikker.

Kato

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1250 på: August 05, 2020, 13:30:52 »


Nå har vel Phil Hay gått ut og sagt at Benrahma er en spiller som står høyt på vår ønskeliste. Og gjør han det så vil Bielsa ha ham. Så ikke hele kampen i går, men leser på Waccoe at han ikke var så flink til å jobbe hjemover. Er forsåvidt enig i at vi ikke trenger en "ny Saiz" i troppen mtp holdninger. Regner likevel med at Bielsa har et litt bedre informasjonsgrunnlag enn vi forumister når det gjelder denne fyren.

auren

Så er det påan igjen:
Nei - Hay har ikke sagt det du påstår. Han har snakket/skrevet om at svært mange klubber er interessert i Benrahma og at han antar at også Leeds er en av dem.
Personlig har jeg svært liten tro på at Bielsa er særlig keen på Benrahma.

Jeg blir derimot alt annet enn overrasket hvis Leeds forsøker å hente Ollie Watkins.
Dette er ikke basert på noen tolkning av hva Phil Hay eller andre måtte ha skrevet og ment, kun egne analyser av spillerens kvaliteter og hva vi har behov for.

Svarene får vi snart.

Jeg er litt usikker på Watkins. Bra på mye kan det se ut som, men hvor ligger ekstremferdighetene? 26 mål lar seg høre, men han har hatt god hjelp rundt seg. Ikke fritt for servitører.

Ser vi litt på spisser som har tatt steget opp de siste sesongene, så kan det bli tøft. Watkins minner meg litt om Che Adams (kanskje det gjør han mer aktuell?). Adams har slitt med en frittscorende Danny Ings foran seg. Nå løsnet det litt på slutten, men for meg en spiss som er bra, men mangler det helt ekstreme. Adams bøttet vel bra i Championship, men knapt med spilletid oppe og mindre mål oppe.

Ollie McBurnie litt av det samme. 6 mål i PL, 22 i championship. Sånn kan vel lista suse videre. Pukki osv

Innbiller meg vi trenger en 9er som setter 13-17 om vi skal hevde oss greit. Det tror jeg ikke er Bamford, men er det Watkins?

Og som nevnt, prislappen på Watkins og Benrahma virker å være hauset godt opp av media siste tiden.
 

auren

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1251 på: August 05, 2020, 17:03:14 »


Nå har vel Phil Hay gått ut og sagt at Benrahma er en spiller som står høyt på vår ønskeliste. Og gjør han det så vil Bielsa ha ham. Så ikke hele kampen i går, men leser på Waccoe at han ikke var så flink til å jobbe hjemover. Er forsåvidt enig i at vi ikke trenger en "ny Saiz" i troppen mtp holdninger. Regner likevel med at Bielsa har et litt bedre informasjonsgrunnlag enn vi forumister når det gjelder denne fyren.

auren

Så er det påan igjen:
Nei - Hay har ikke sagt det du påstår. Han har snakket/skrevet om at svært mange klubber er interessert i Benrahma og at han antar at også Leeds er en av dem.
Personlig har jeg svært liten tro på at Bielsa er særlig keen på Benrahma.

Jeg blir derimot alt annet enn overrasket hvis Leeds forsøker å hente Ollie Watkins.
Dette er ikke basert på noen tolkning av hva Phil Hay eller andre måtte ha skrevet og ment, kun egne analyser av spillerens kvaliteter og hva vi har behov for.

Svarene får vi snart.
På an igjen? Dette skrev Hay:


Leeds are admirers of Watkins’ Brentford team-mate Said Benrahma too — another contender for the Championship’s Player of the Year award. Benrahma’s strengths beyond his goals, as the next chart shows, are in ball progression, the creation of chances and ambitious passing of the ball, something Bielsa looks for in his team. Both forwards will be difficult to sign if Brentford win the play-off final on Tuesday but Leeds are confident Benrahma, in particular, could be secured for less than £20 million should they lose at Wembley. Eberechi Eze, of Brentford’s west London neighbours and Championship rivals Queens Park Rangers, has an equally attractive profile.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

asbfjell

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1252 på: August 05, 2020, 19:48:40 »


Nå har vel Phil Hay gått ut og sagt at Benrahma er en spiller som står høyt på vår ønskeliste. Og gjør han det så vil Bielsa ha ham. Så ikke hele kampen i går, men leser på Waccoe at han ikke var så flink til å jobbe hjemover. Er forsåvidt enig i at vi ikke trenger en "ny Saiz" i troppen mtp holdninger. Regner likevel med at Bielsa har et litt bedre informasjonsgrunnlag enn vi forumister når det gjelder denne fyren.

auren

Så er det påan igjen:
Nei - Hay har ikke sagt det du påstår. Han har snakket/skrevet om at svært mange klubber er interessert i Benrahma og at han antar at også Leeds er en av dem.
Personlig har jeg svært liten tro på at Bielsa er særlig keen på Benrahma.

Jeg blir derimot alt annet enn overrasket hvis Leeds forsøker å hente Ollie Watkins.
Dette er ikke basert på noen tolkning av hva Phil Hay eller andre måtte ha skrevet og ment, kun egne analyser av spillerens kvaliteter og hva vi har behov for.

Svarene får vi snart.
På an igjen? Dette skrev Hay:


Leeds are admirers of Watkins’ Brentford team-mate Said Benrahma too — another contender for the Championship’s Player of the Year award. Benrahma’s strengths beyond his goals, as the next chart shows, are in ball progression, the creation of chances and ambitious passing of the ball, something Bielsa looks for in his team. Both forwards will be difficult to sign if Brentford win the play-off final on Tuesday but Leeds are confident Benrahma, in particular, could be secured for less than £20 million should they lose at Wembley. Eberechi Eze, of Brentford’s west London neighbours and Championship rivals Queens Park Rangers, has an equally attractive profile.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ok, vi får se.

Av de tre spillerne som er nevnt der ville jeg valgt Watkins som spiss og Eze fremfor Benrahma i tierrollen.

Det er Bielsa som bestemmer når at kommer til alt, og han har jo vist at han har forholdvis god greie på fotball, så det vil vel helst bli bra.

Apropos Eberechi Eze:
Se medtaket og avslutningen i siste kamp mot WBA.
Så enkelt og praktfullt kan ting gjøres når man besitter de rette kvalitetene.

https://www.youtube.com/watch?v=NICxp2p-ihI



Reaney

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1253 på: August 05, 2020, 20:42:16 »
Enig. Eze er mannen vi trenger.

Torpe-do

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1254 på: August 08, 2020, 00:21:07 »
Berre nett som ein liten spekulasjon / diskusjon - trur de corona-pausen kan ha vore utslagsgjevande iforhold til vår evne til å stå "løpet ut" ?

"Leeds, Leeds are falling apart again" - men med denne pausa så gjekk me jo ut som om det var ein typisk Bielsa seriestart  ;D

Jo, me var på ein ordentlig god run før pausa kom. Men det var ikkje berre-berre den poengfangsten me hausta på dei resterande kampane. Brentford var óg gode - hadde dei teke oss att dersom Leeds ikkje hadde fått pausa? Trong Leeds pausa "meir" enn Brentford, trur du?

NT

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1255 på: August 08, 2020, 07:43:54 »
Berre nett som ein liten spekulasjon / diskusjon - trur de corona-pausen kan ha vore utslagsgjevande iforhold til vår evne til å stå "løpet ut" ?

"Leeds, Leeds are falling apart again" - men med denne pausa så gjekk me jo ut som om det var ein typisk Bielsa seriestart  ;D

Jo, me var på ein ordentlig god run før pausa kom. Men det var ikkje berre-berre den poengfangsten me hausta på dei resterande kampane. Brentford var óg gode - hadde dei teke oss att dersom Leeds ikkje hadde fått pausa? Trong Leeds pausa "meir" enn Brentford, trur du?

Opplever at Leeds viste en annen stayer-evne i år. Vi kom tilbake etter en svak januar, og det virket egentlig aldri som at man var rystet. Fysisk har man fått 1,5 år med Bielsa trening, det er bedre absorbert og laget er fysisk sterkt. Unngikk langvarige skader, sterkere mentalt, tacklet Kiko utestengelse m.m.  Nei, i år var vi best og det hadde blitt slik enten med vanlig sesong eller utsatt cornona liga

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1256 på: August 08, 2020, 09:47:00 »
Berre nett som ein liten spekulasjon / diskusjon - trur de corona-pausen kan ha vore utslagsgjevande iforhold til vår evne til å stå "løpet ut" ?

"Leeds, Leeds are falling apart again" - men med denne pausa så gjekk me jo ut som om det var ein typisk Bielsa seriestart  ;D

Jo, me var på ein ordentlig god run før pausa kom. Men det var ikkje berre-berre den poengfangsten me hausta på dei resterande kampane. Brentford var óg gode - hadde dei teke oss att dersom Leeds ikkje hadde fått pausa? Trong Leeds pausa "meir" enn Brentford, trur du?

Interessant spørsmål som det er vanskelig å gi en skikkelig fasit på...

Som du sier, vi hadde fem strake seire før coronaen (men mot relativt grei motstand)...

Jeg var overbevist om at Leeds ville fly ut av startblokkene da vi begynte på'an igjen, og så ble det tap. Og 1-1-1 på de tre første...

Og hvorfor skulle Brentford tjent mindre å pausen enn oss, de hadde da ikke klart 9 strake uten coronaen??? :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Torpe-do

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1257 på: August 08, 2020, 10:21:19 »
Og hvorfor skulle Brentford tjent mindre å pausen enn oss, de hadde da ikke klart 9 strake uten coronaen??? :o

Det blir jo sjølvsagt berre spekulasjon. Men det eg tenkjer på er om Leeds-spelarane var før pausa meir fysisk og mentalt utsletne enn andre lags spelarar, f.eks Brentford.

Sånn sett kan ein vel óg spekulere i at Brentfords spelarar óg kan ha vore temmeleg sletne, sidan alle kampane (bortsett ifrå dei tre (?) siste) verka dei temmeleg på hugget.

Josch

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1258 på: August 08, 2020, 10:28:47 »
Etter corona-pausen var det to kamper i uka siste 6 runder. Leeds klarte dette programmet best. Kanskje Leeds dro fordel av tett kamp program og at selve pausen betydde mindre.

NT

Sv: Kamper i Championship sesongen 2019/2020
« Svar #1259 på: August 30, 2020, 15:26:18 »
Logget meg på GET for å se OBOS fotball, men jaggu viser de ikke nå Norwich-Leeds fra august 2018.  Vi vant vel 3-0 her, så om du fortsatt husker den gang vi var i Championship og har GET konto, så er det nå mimretid

https://tv.get.no/se/spilleliste/7803369/26967394