Skrevet av Emne: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 10/8-19 kl 13.30 på Viasport 2  (Lest 25290 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Dumdristig tackling av Kalvin.

Kunne i verste fall blitt rødt. Hadde neppe full kontroll der.
Super Leeds since 1968

Cannavaro

Litt blekt foreløpig, vi mangler stinget offensivt...
MFLU - Miracles For Leeds United

Lucas the Kop Cat

Ikke helt tro på at resepten idag er høye innlegg. Ser ut til at Forrest-stopperne har god kontroll

Torpe-do

Ikke helt tro på at resepten idag er høye innlegg. Ser ut til at Forrest-stopperne har god kontroll

Har sitte her og tenkt det same. Meinar styrkane våre kjem betre fram langs bakken, så kvifor skal innlegga alltid opp i lufta?


Sent from my iPhone using Tapatalk

stian

Utrolig at det står 0-0 til pause. Ett lag på banen.

leedslife

Litt større risiko i andre og vi setter en scoring.
Bra overtak og bra spill til tider, men har ikke gjort keeperen svett.
Kanskje bryte opp Phillips, Foreshaw, Klich med et bytte. Synes ikke de 3 er like effektive på hjemmebane når vi har sånn et overtak.

karaba

Ikke helt tro på at resepten idag er høye innlegg. Ser ut til at Forrest-stopperne har god kontroll

Har sitte her og tenkt det same. Meinar styrkane våre kjem betre fram langs bakken, så kvifor skal innlegga alltid opp i lufta?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Et annet problem er jo at innleggene ofte ikke er presise nok. Dallas jobber og løper, men har kun en måte å legge inn på og det er å "mæle" til så hardt han kan. Blir vanskelig å være angripsspiller da!

Barba

Ikke helt tro på at resepten idag er høye innlegg. Ser ut til at Forrest-stopperne har god kontroll

Helt enig, og se på situasjonen med Forshaw, der kom det et lavt innlegg med god bevegelse i boksen og stor sjanse. (straffesituasjonen)
Men Forest har jobbet beinhardt og skal få merke meterne utover i andre, og med det små glipper og det må utnyttes. For de som så Rosenborg i midtuka var det akkurat det som skjedde. Rosenborg fikk motstanderen til å løpe mye i første, og høstet fruktene av det i andre. Gjerne noe lignende her, vi har jo vært helt overlegne ute på banen, men sliter med å komme til store sjanser, bare vært to tre. Kommer i andre.
Barba - MOT

auren

Full kontroll, men skapt alt for lite. Her er det fort like sannsynlig at Forest scorer som Leeds. Som vi alle vet trenger bare bortelaget 1 sjanse, så er det mål. Phillips nære med å bli utvist, kanskje tas han av? Hvis ikke vil jeg ha Forshaw ut, Klich nr. 8, Pablo nr. 10 og Costa på vingen.

Pablo mye opp og ned som vanlig, men plutselig smeller det! White med en ny flott omgang!

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Full kontroll, men skapt alt for lite. Her er det fort like sannsynlig at Forest scorer som Leeds. Som vi alle vet trenger bare bortelaget 1 sjanse, så er det mål. Phillips nære med å bli utvist, kanskje tas han av? Hvis ikke vil jeg ha Forshaw ut, Klich nr. 8, Pablo nr. 10 og Costa på vingen.

Pablo mye opp og ned som vanlig, men plutselig smeller det! White med en ny flott omgang!

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Evt Shackleton i Klich rollen.  Spørs om han er fit enda da. Men det er utrolig langsomt det forsvaret til Forest. Tror ikke de ville likt de trommestikkeorene mot seg.

Gordon McUseless

Vi har vert klart best, men hvis det fortsetter slik i andre er vi dessverre der vi var i fjor der vi totalt dominerte kampene uten å spille oss til de store sjansene, for så å bli senket på kontringer eller personlige feil ut i andre omgang. Men har fortsatt troen på at det løser seg.

kilgallon

Litt større risiko i andre og vi setter en scoring.
Bra overtak og bra spill til tider, men har ikke gjort keeperen svett.
Kanskje bryte opp Phillips, Foreshaw, Klich med et bytte. Synes ikke de 3 er like effektive på hjemmebane når vi har sånn et overtak.
Det er jeg enig i. Med så massivt et overtak kunne vi saktens skyve Philips høyere opp og sette f.eks. Costa inn ved siden af Bamford.

Ove

Håper Costa kommer inn.  VI må gjøre noe med angrepene.  Kjedelig å se at vi har så stort spillemessig overtak og så og si ikke skape en eneste sjanse.
 

leedslife

Litt større risiko i andre og vi setter en scoring.
Bra overtak og bra spill til tider, men har ikke gjort keeperen svett.
Kanskje bryte opp Phillips, Foreshaw, Klich med et bytte. Synes ikke de 3 er like effektive på hjemmebane når vi har sånn et overtak.
Det er jeg enig i. Med så massivt et overtak kunne vi saktens skyve Philips høyere opp og sette f.eks. Costa inn ved siden af Bamford.

Jepp. Problemet til Phillips er at han har et gult kort som har litt rødt i seg i dommerens hode.
Han må gå stille i dørene i andre  :o

Lucas the Kop Cat

Litt større risiko i andre og vi setter en scoring.
Bra overtak og bra spill til tider, men har ikke gjort keeperen svett.
Kanskje bryte opp Phillips, Foreshaw, Klich med et bytte. Synes ikke de 3 er like effektive på hjemmebane når vi har sånn et overtak.
Det er jeg enig i. Med så massivt et overtak kunne vi saktens skyve Philips høyere opp og sette f.eks. Costa inn ved siden af Bamford.

Jepp. Problemet til Phillips er at han har et gult kort som har litt rødt i seg i dommerens hode.
Han må gå stille i dørene i andre  :o
Phillips har vel bare en innstilling på taklingsbryteren, 100%. Han starter ihvertfall i 2. omgang.

karaba

Dette er en omgang hvor det egentlig bare er et lag på banen, men det som bekymrer meg er litt det samme som vi så i fjor. Vi har ballen 70-80%, men skaper få sjanser + trenger 4-5 sjanser før vi scorer, mao så er effektiviteten veldig bekymringsverdig. Håper noen av ny anskaffelsene som vi har kan komme inn å rette på dette.

RoarG

Dette er en omgang hvor det egentlig bare er et lag på banen, men det som bekymrer meg er litt det samme som vi så i fjor. Vi har ballen 70-80%, men skaper få sjanser + trenger 4-5 sjanser før vi scorer, mao så er effektiviteten veldig bekymringsverdig. Håper noen av ny anskaffelsene som vi har kan komme inn å rette på dette.
Clarke og Costa kan nok sette det trege Forest-forsvaret på større prøver.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

To kjempesjanse for Bamford.

Hallgeir *

Hvor mange sjanser trenger vi for å få uttelling?  :o

Smått utrolig at vi står uten tellende resultat.
Super Leeds since 1968

Cannavaro

PAAAAAAAAAABLO !!!!


nydelig Klich også der....
MFLU - Miracles For Leeds United

Torpe-do

Jaaaaaadddååååååå!!!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hallgeir *

Endelig, og så fortjent!
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Hvor mange sjanser trenger vi for å få uttelling?  :o

Smått utrolig at vi står uten tellende resultat.
Nøyaktig en til!

ziganda

Rett mann på rett plass  ;D

RoarG

Super-Pablo slår til igjen 8).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Hvor mange sjanser trenger vi for å få uttelling?  :o

Smått utrolig at vi står uten tellende resultat.
Nøyaktig en til!

 8)
Super Leeds since 1968

lojosang

Godt det ikke er VAR i Wankership. Mål er mål!

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk

- Leif Olav

Lucas the Kop Cat

Godt det ikke er VAR i Wankership. Mål er mål!

Sent fra min HUAWEI VNS-L31 via Tapatalk
Kan jo hende at det hadde gitt oss en straffe i første omgang.

Sølvreven

Sv: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road,
« Svar #88 på: August 10, 2019, 14:58:49 »
Synes Klich begynner å se sliten ut
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Lucas the Kop Cat

Alioski for Harrison