Skrevet av Emne: Kamp: vs Nottingham Forest @ Elland Road, lørdag 10/8-19 kl 13.30 på Viasport 2  (Lest 25078 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Er ikke så bekymret over spillet til Leeds som jeg er over dommerene. Hadde de hatt høyere standar så hadde vi minst fått to straffer og klar seier
De er forhåpentligvis ikke like dårlige i hver bidige kamp.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Eriksen55

Syntes kun den Dallas situasjonen er straffe. Forshaw har en hånd på skuldra, men kaster seg. Costa får ikke store dytten.

Jeg hadde reagert om det hadde blitt straffe i mot oss på lignende hendelser.

Men at dommern eller assistenten ikke så at Dallas ble sparket i beinet er utrolig. Hadde dommer vært feilfri eller med VAR kunne vi fått muligheten til å sette 1-0 med straffe der.

På ER i fjor mot Forest reddet Roofe uavgjort på overtid med å slå ballen i mål. Noen ganger er det rettfetdig, andre ganger blodig urettferdig i en eller annen retning.  Og sånn liker jeg det!

Barba



På ER i fjor mot Forest reddet Roofe uavgjort på overtid med å slå ballen i mål. Noen ganger er det rettfetdig, andre ganger blodig urettferdig i en eller annen retning.  Og sånn liker jeg det!
[/quote]

Helt enig, skaper diskusjon og engasjement.
Barba - MOT

Kato

Sett høydepunkter nå. Kampen viser vel først og fremst hvor viktig det er at Nketiah slår til hos oss. Vi kan ikke ha uttelling på nivå med det vi leverte i fjor. Dette var våren på nytt igjen. Og selvfølgelig tidenes pissemål til Forest.
 

LEO

jeg så Manchester idag og deres straffe den var ikke langt unna Forshaw sin situasjon.

Dallas ble meid ned og ikke straffe, det var vel bare dommern som ikke så den !

Veldig irriterende og dommern bør offentlig gå ut og beklage at han snøt Leeds for en åpenbar  straffe.
 

Eriksen55

jeg så Manchester idag og deres straffe den var ikke langt unna Forshaw sin situasjon.

Dallas ble meid ned og ikke straffe, det var vel bare dommern som ikke så den !

Veldig irriterende og dommern bør offentlig gå ut og beklage at han snøt Leeds for en åpenbar  straffe.

Nå ikke dommer gikk offentlig ut når Roofe slo ballen i mål, så skjer det neppe nå :)

Få nevner det røde kortet Phillips kunne/burde fått. Hadde Pablo fått den taklingen hadde dommern fått høre det...

Sånn er det bare. Det er ikke dommern sin skyld at vi ikke vant! Den får Bielsa og gutta fordele seg i mellom. Kred til Forest for forsvarsarbeidet. Dem fikk det dem kom for. Kjipt for oss!

Hallgeir *

Klubben er som vanlig super-trege med å få sendt ut kamp-programmene til dem som abonnerer.

Jeg er sikker på at programmet til kampen gikk i trykken leeenge før 10. august, siden dette var første hjemmekampen for sesongen.

Fremdeles ikke mottatt.
Super Leeds since 1968