Skrevet av Emne: Kamp:Carabao Cup 2.r vs Stoke City @Elland Road tirsdag 27/8-19 kl 20.45  (Lest 25415 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

2 dager til ny kamp. Tipper Bielsa på nytt hviler noen spillere. Pablo og Bamford, samt Dallas bør ihvertfall få seg en hvil. Tipper vi går for noe slik som:

Kiko - Shackleton, Berardi, White, Douglas - Phillips - Costa, Forshaw, Klich, Harrison - Nketiah

Skulle dog gjerne sett at flere spiller fikk hvile og at vi gikk for følgende:

Kiko - Shackleton, Berardi, Struijk, Douglas - McCalmont - Costa, Forshaw, Bogusz, Clarke - Nketiah

Tips. 3-1 (Nketiah og Costa x2).

auren
« Siste redigering: August 27, 2019, 12:51:04 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Bielsa har antydet at han gjør det samme som i forrige runde, da han foretok 7 bytter. Dette var laget for 2 uker siden:

Casilla, Berardi, White, Davis, Alioski, Shackleton, Phillips, Klich, Clarke, Costa, Nkethia

Subs: Miazek, Dallas, Gotts, McCalmont, Harrison, Bogusz, Bamford

Regner med samme laguttak som da.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Milou

Kanskje ein ide å la Struijk prøve seg? Det kunnes også vere interessant å sjå Bogusz frå start.

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk


Kickthemdown

Dallas, Phillips, Forshaw, Hernandez, Bamford og spesielt Klich burde stå helt over denne. Vi har mange unggutter som fortjener sjanser fra start,

Eriksen55

Håper på dette laget i en eller annen Bielsa formasjon.  Stoke hjemme skal et b-preget lag klare å slå. Greit å få testet ut hva dem står for de som ikke spiller all verden! Samme gjelder keeperplassen. Kan Clarke få sjansen til å vise om han holder nivå også!

Mislier - Gotts, Berardi, Strujik, Davis - Mccalmont - Costa, Bogusz, Shackleton, Clarke - Eddie

sub: Miazek, Dallas, White, Forshaw, Klich, Alioski, Bamford

Vil gjerne fortsette seiersrekken, det er viktig.

Ã… hvile Dallas, White, Cooper, Alioski, Phillips, Harrison, Klich, Pablo, Forshaw og Bamford ser jeg på som en fornuftig innvestering!
« Siste redigering: August 26, 2019, 09:16:03 av eriksen55 »

Xern

Syns Davis bør få prøve seg i backrollen han egentlig skal spille i. Altfor liten som midtstopper, får hjertet i halsen hver gang det kommer et innlegg! I spann med Berardi vil det ihvertfall være for lavt mot Stoke sine bulldosere
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

kongsmo

Kan LUTV sende carabao cup?

Sent fra min H8324 via Tapatalk
"SNIFFER"

ibster

Håper på dette laget i en eller annen Bielsa formasjon.  Stoke hjemme skal et b-preget lag klare å slå. Greit å få testet ut hva dem står for de som ikke spiller all verden! Samme gjelder keeperplassen. Kan Clarke få sjansen til å vise om han holder nivå også!

Mislier - Gotts, Berardi, Strujik, Davis - Mccalmont - Costa, Bogusz, Shackleton, Clarke - Eddie

sub: Miazek, Dallas, White, Forshaw, Klich, Alioski, Bamford

Vil gjerne fortsette seiersrekken, det er viktig.

Ã… hvile Dallas, White, Cooper, Alioski, Phillips, Harrison, Klich, Pablo, Forshaw og Bamford ser jeg på som en fornuftig innvestering!

Nøyaktig samme lag jeg ønsker.

Spent på:
- Gotts på h.back / kant. om vi spiller med 3 eller 4 bak.. Hørt veldig mye bra om Gotts - Shackleton light. Kan brukes på høyrebacken, sentralt som 8er og på høyrekanten.
- Strujik sentralt - vurderes han i førstelagssammenheng i det hele tatt?
- Costa og Eddie fra start
- Shack i sin beste(?) posisjon som indreløper
- Bogusz, kuleste navnet i stallen. Få en føling på nivået hans. Har klokketro på han.

Er det fra neste runde at også de beste PL laga er med i bollen? Hadde elsket å møte Solskjær og co. i cupen.

Tipper dog vi ser:

Kiko
Davis - White - Berardi - Shackleton
Phillips
Forshaw
Costa - Klich - Clarke
Eddie



GeirO

Sv: Kamp:Carabao Cup 2.r vs Stoke City på LUTV
« Svar #8 på: August 26, 2019, 23:06:27 »
Kan LUTV sende carabao cup?

Sent fra min H8324 via Tapatalk
Det står i alle fall "Live video" bak kampen på hjemmesiden.....så vi får håpe.
MOT

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kickthemdown

Håper på dette laget i en eller annen Bielsa formasjon.  Stoke hjemme skal et b-preget lag klare å slå. Greit å få testet ut hva dem står for de som ikke spiller all verden! Samme gjelder keeperplassen. Kan Clarke få sjansen til å vise om han holder nivå også!

Mislier - Gotts, Berardi, Strujik, Davis - Mccalmont - Costa, Bogusz, Shackleton, Clarke - Eddie

sub: Miazek, Dallas, White, Forshaw, Klich, Alioski, Bamford

Vil gjerne fortsette seiersrekken, det er viktig.

Ã… hvile Dallas, White, Cooper, Alioski, Phillips, Harrison, Klich, Pablo, Forshaw og Bamford ser jeg på som en fornuftig innvestering!
100% enig i laget - hadde vært meget spennende.

RoarG

Håper på dette laget i en eller annen Bielsa formasjon.  Stoke hjemme skal et b-preget lag klare å slå. Greit å få testet ut hva dem står for de som ikke spiller all verden! Samme gjelder keeperplassen. Kan Clarke få sjansen til å vise om han holder nivå også!

Mislier - Gotts, Berardi, Strujik, Davis - Mccalmont - Costa, Bogusz, Shackleton, Clarke - Eddie

sub: Miazek, Dallas, White, Forshaw, Klich, Alioski, Bamford

Vil gjerne fortsette seiersrekken, det er viktig.

Ã… hvile Dallas, White, Cooper, Alioski, Phillips, Harrison, Klich, Pablo, Forshaw og Bamford ser jeg på som en fornuftig innvestering!
Det spørs om Bielsa hviler hele 10 spillere, da? Det var 7 bytter til Salford-kampen. Venter noe av det samme i dag.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Annesj

Flere som ikke får kjøpt kampen på lutv? Eller er det kun radio på denne kampen?
« Siste redigering: August 27, 2019, 11:04:35 av Annesj »
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

B_Ød

Flere som ikke får kjøpt kampen på lutv? Eller er det kun radio på denne kampen?
jeg får heller ikke rare treffet der nei.  :o
Ups & Ups!!

Annesj

Kampen er bare live audio ja. Ikke lov å vise cupkampene.
Marching on together
We're gonna see you win (na, na, na, na, na, na)
We are so proud
We shout it out loud
We love you Leeds - Leeds - Leeds

auren

Kampen er bare live audio ja. Ikke lov å vise cupkampene.

Da beklager jeg. Trodde den ble vist på LUTV. Da får vi nøye oss med Twitter-updates / LUTV-radio. Vi er blitt så bortskjemt nå med live kamper at radio blir en nedtur i en slik "ubetydelig" kamp. Tror det fort blir Twitter på meg i kveld.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

B_Ød

Kampen er bare live audio ja. Ikke lov å vise cupkampene.
dumt, gledet meg jeg.
Ups & Ups!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Hele kostebinderiet er på plass, så vidt eg ser...



LEEDS UNITED MAD
@LeedsUnited_MAD

#LUFC squad #Caraboa Cup: Casilla, Meslier, Miazek, Dallas, Berardi, Douglas, Davis, White, Cooper, Alioski, Struijk, Gotts, Shackleton, Forshaw, Hernandez, Costa, Harrison, Phillips, McCalmont, Klich, Bogusz, Clarke, Stevens, Bamford, Nketiah.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Hele kostebinderiet er på plass, så vidt eg ser...



LEEDS UNITED MAD
@LeedsUnited_MAD

#LUFC squad #Caraboa Cup: Casilla, Meslier, Miazek, Dallas, Berardi, Douglas, Davis, White, Cooper, Alioski, Struijk, Gotts, Shackleton, Forshaw, Hernandez, Costa, Harrison, Phillips, McCalmont, Klich, Bogusz, Clarke, Stevens, Bamford, Nketiah.
Jeg tipper at 11 av de ovennevnte starter :P.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Kato

Rundt 30 000 billetter solgt til i kveld, rett og slett imponerende.
 

B_Ød

 kanskje det blir en røver-link å få tak i å :-)
Ups & Ups!!

Eriksen55

kanskje det blir en røver-link å få tak i å :-)

Håper det. Var veldig klar for å se kamp i kveld!

B_Ød

kanskje det blir en røver-link å få tak i å :-)

Håper det. Var veldig klar for å se kamp i kveld!

jeg også!
Ups & Ups!!

Lucas the Kop Cat

kanskje det blir en røver-link å få tak i å :-)

Håper det. Var veldig klar for å se kamp i kveld!

jeg også!
Finner noen en stream, vil det være et stort under:

Due to it not being broadcast on Sky Sports, there will be no live stream available.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-stoke-live-stream-16821088

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
kanskje det blir en røver-link å få tak i å :-)

Håper det. Var veldig klar for å se kamp i kveld!

jeg også!
Finner noen en stream, vil det være et stort under:

Due to it not being broadcast on Sky Sports, there will be no live stream available.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-stoke-live-stream-16821088
Ville ikke forundre meg om der ikke finnes et par 'periscopers' som broadcaster live :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Ankerjon15

Blir nok en del spillere som blir spart her, håper de som kommer innpå idag spiller så bra at vi går videre. Godt med god kamptrening for de som kjemper om plass i førsteelveren i serien. :)

Allanclarke

Blir nok en del spillere som blir spart her, håper de som kommer innpå idag spiller så bra at vi går videre. Godt med god kamptrening for de som kjemper om plass i førsteelveren i serien. :)
Veldig enig. Spar de 11 som er tenk å starte mot Swansea. Mye viktigere kamp. Men vil jo selvfølgelig gå videre, så de som er nesten på laget for prøvd seg i cupen. Tror vi kan klare oss bra alikevell. Ryker vi, så er det ingen krise.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
https://twitter.com/LUFC/status/1166401789895290885?s=20

Det er spesielt to stk som makes me smile når eg ser dette - Gjianni og Marcelo. :) 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Laget:

Casilla, Douglas, Berardi, Davis, Shackleton, Phillips, McCalmont, Clarke, Bogusz, Costa, Nketiah

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
8 endringer på United vs 9 på City.
Berardi, Phillips og Kiko fortsetter
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan