Skrevet av Emne: Kamp:Carabao Cup 2.r vs Stoke City @Elland Road tirsdag 27/8-19 kl 20.45  (Lest 25653 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

1-1 så langt
Super Leeds since 1968


TK20

Noen som gidder å livescore litt eller? Hvem tar?

RoarG

Noen som gidder å livescore litt eller? Hvem tar?
Douglas, Costa, Phillips.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020


auren

Tap. 5-4 på straffer.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

4-5. Harrison i stanga på siste. Fin opphenting frå 0-2, men greit - etter mitt syn - at vi ryk i dag.

Lucas the Kop Cat

Harrison i stolpen.

RoarG

Harrison i stanga. Ja, ja. Noen måtte misse.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Hallgeir *

Tap. 5-4 på straffer.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Harrison skyter i stanga på siste str.
Super Leeds since 1968

berlin

Jaja. At vi kom tilbake i kampen var kanskje viktigst. Gråter ikke så mye, men alltid surt å tape.
Det hadde vært gøy å prøve seg mot.....Man U f.eks  ;)

DenHviteYeboah

For jævlig :(

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Harrison i stanga. Ja, ja. Noen måtte misse.
Bra :)

Elland Road signing Jack Harrison's name.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Hadde statistikken mot oss. Hjemmebane og Stoke startet å ta straffene.

Tydeligvis en god andre omgang. Virket som Davis gjorde sakene sine bra. Hørte bare på store deler av 1. omgang. Twitter i andre.

Men det ble egentlig ikke tap (2-2) så da er det ikke gjentakelse av forrige sesong likevel

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

@GrahamSmyth

Elland Road signing Jack Harrison's name.

Bromancer

Surt, men greit. Da har vi kun ligaen å fokusere på.

Reaney

En av balløyas svakeste cuplag de siste 47 årene fornekter seg ikke.

Bellini

Nå en først skal ryke ut er det jo sikkert med en bra følelse henter  inn en 0-2 og både Eddie og Costa puttet. Full fokus på Opprykk nå og våre 2 nye hove håp kommer ut med sjøl tillitt og enda et bud på start plass snart ??

flynn

Laget viser karakter, høres ut som de rundspiller Stoke i store deler av kampen. Nketiah og Costa viser at de er klare for å bidra "on the big stage". Skuffelsen er vel Shackleton og Clarke. Ingen stor nedtur antagelig, og vi bør være klare til å fortsette den gode seriestarten.

flynn

berlin

Surt, men greit. Da har vi kun ligaen å fokusere på.

Helt OK hvis vi vinner FA-cupen i tillegg til å rykke opp.  ;) 8)

Andersen

Sterkt av laget å hente opp en 0-2 ledelse . Straffespark konkurranse er alltid bob , bob ! Ligaenfor meg er viktigst . Regner med at de spillerene som ble spart i dag stiller mot Swansea til lørdag.



Johnnyj

Like greit egentlig.

Det er kun én ting som gjelder denne sesongen og det er opprykk!

baste

En av balløyas svakeste cuplag de siste 47 årene fornekter seg ikke.

Bli så jævla godt humør, av dine kommentarer.. skikkelig humørspreder.. fortsett sånn !

berlin

En av balløyas svakeste cuplag de siste 47 årene fornekter seg ikke.

Selvsagt ikke. Tradisjoner er viktig. Glem ikke det, Reaney!  ;)

Eriksen55

Alt i alt har vi dominert kampen, fullstendig overkjøring i andre. Hentet opp 2 mål og tapte på straffer. Tror ikke dette tapet påvirker negativt. 8-9bytter og spillere har fått hvile. Skulle gjerne vunnet, et cuprun tror jeg bare er positivt. Men, ikke sikkert det er dumt med mindre kamper heller..

Kun basert på kommentatorene så virker det som at Davis og Bogusz har noe å bidra med. Det gleder  :)

Reaney

Konstaterer kun fakta, Baste. Don Revie klarte 9 finaler på 8 år. De siste 45 årene har vi vært i kun 2 finaler og da regner jeg ikke med Play offs. Utrolig svakt.

Bromancer

Konstaterer kun fakta, Baste. Don Revie klarte 9 finaler på 8 år. De siste 45 årene har vi vært i kun 2 finaler og da regner jeg ikke med Play offs. Utrolig svakt.

Ja vi er så svake og elendige. Dette går til helvete, glem ikke det folkens, glem ikke det.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Heheh, denne var faktisk klasse :D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Konstaterer kun fakta, Baste. Don Revie klarte 9 finaler på 8 år. De siste 45 årene har vi vært i kun 2 finaler og da regner jeg ikke med Play offs. Utrolig svakt.

2 finaler siste 45 år. Det er ikke mange lag som har flere. Er vi topp 15-20 i England?


auren

Konstaterer kun fakta, Baste. Don Revie klarte 9 finaler på 8 år. De siste 45 årene har vi vært i kun 2 finaler og da regner jeg ikke med Play offs. Utrolig svakt.

2 finaler siste 45 år. Det er ikke mange lag som har flere. Er vi topp 15-20 i England?

Det kan nok stemme. Vi er kanskje blant de 20 beste lagene i England historisk sett, så 2 finaler de siste 45 er vel helt OK når det gjelder et mediokert lag som Leeds er/har vært. Vi er ikke akkurat Liverpool eller Man U, så det blir jo helt feil å sammenligne oss med slike lag. Virker som Reaney tror vi er større enn vi er. Stikk fingen i jorda!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.