Skrevet av Emne: Kamp vs West Bromwich Albion@Elland Road tirsdag 01.10.19 kl 20:45 på Viaplay  (Lest 28772 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HåvardK

Berg og dalbane omgang. Utrolig at vi ikke går til pause med 2-0 etter dobbelsjansen på tampen. Den missen kommer garantert til å bli kostbar. Mye slurv, feilpasninger, og WBA-spillere som vi sliter å hanskes med. Samtidig har vi flere gode angrep, men omgangen er langt i fra å være en god omgang. Vi må putte minst ett mål til for å vinne tror jeg. Lukter litt uavgjort nå.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Grei kamp av Leeds. 3 WBA-spillere med GK, deriblant Bartley. Leeds kommer nok til å spare de 2 siste byttene lengst mulig siden Cooper gikk ut med skade. Håper vi klarer å sette nr. 2 tidlig i 2. omgang.
Håper Berardi holder seg i skinnet. Men ingen overraskelse om vi får se ett eller flere røde i dag. Som noen melder: Vi er faktisk bedre mot spillende lag, selv om vi også roter det til av og til.

Eriksen55

Smått utrolig at det ikke står 2-0....

Men cred til keepern, sjuk redning! Det er sånne sjanser vi MÃ… sette, drepe kamper, få spille med lavere skuldre, få selvtillit! Ok + første. Slipper til lite i mot, men skaper heller ikke flust.

Phillips svak, mye dårlige passninger. Bakre 4'er trygg, men vært litt unøyaktige passninger.  Klich kan bedre, Shack løper, men skjer lite. Costa av og på, men viser litt klasse. Harrison forutsigbar spillestil..ikke like mye innvolvert i dag. Bamford jobber bra.

Tipper Roberts inn for Shack litt ut i andre omgang. Douglas eller Clarke for Harrison eller det vante byttet Eddie for Bamford i det 78-82 minutt!

Et tidlig mål i andre. Stoler ikke helt på at dette holder inn!

« Siste redigering: Oktober 01, 2019, 21:51:04 av eriksen55 »

palle

Selv om effektiviteten ikke helt har vist seg enda for Costa..men gud bedre for en deilig spiller. når han blir varm i trøya skal det bli morro.
Slipper ballen riktig og glir forbi det som er.

Og den bananpasningen til Dallas!
...ooo, vi vandrar saman...

Lucas the Kop Cat

WBA scorer ofte mot slutten så vi må få punktert kampen raskt.

ar9

Synes Shack gjorde det bra men det er kanskje skade eller taktiske årsaker til at han ble bytta ut?

GeirO

Sv: Kamp vs West Bromwich Albion@Elland Road på Viaplay
« Svar #95 på: Oktober 01, 2019, 21:51:21 »
Det blir nok selvmål..det skuddet hadde gått langt utenfor. Men Mål er mål!

BBC krediterer Alioski målet, men vi får se....
MOT

Allanclarke

Kom akkurat hjem fra jobb. Noen som har en link som fungerer? Har dessverre ikke Viaplay
hesgoal.com
Tusen hjertelig takk

berlin

Shack ut - Roberts inn
Hmm....

NT

Shackleton begynte å ta seg til låret etter ca 40 minutt, TV reporter sier det rapporteres hamstring...

ar9

Dallas blir rundlurt men bare løper opp motstanderen og stjeler ballen tilbake som det skulle vært sukkertøy fra barn.

asbfjell

Er redd vi skal få kjørt oss i denne omgangen...

GeirO

Sv: Kamp vs West Bromwich Albion@Elland Road på Viaplay
« Svar #101 på: Oktober 01, 2019, 21:59:32 »
Er redd vi skal få kjørt oss i denne omgangen...
Håper det, det er da vi vinner.
MOT

RoarG

Gult kort til Corberan.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

bmoen

Er Hernandez skadet?
BMo - Leeds-fan siden 1964

leedslife

Svakt av Phillips siste minuttene. Mister mann gang på gang

RoarG

Svak dommer. Frispark til Bamford overser han glatt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

NT

Uansett utfall av kampen, godt å slippe han Friling som kommentator for en gang skyld

GeirO

Sv: Kamp vs West Bromwich Albion@Elland Road tirsdag Viaplay
« Svar #107 på: Oktober 01, 2019, 22:04:26 »
MOT

Lucas the Kop Cat

Ukonsentrert og på etterskudd defensivt.

lojosang

Er Hernandez skadet?
Muskeltrøbbel, ja. Kanskje klar til innhopp not Millwall.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

- Leif Olav

leedslife

Vi må opp noen hakk

asbfjell

Etterhvert som WBA satser mer fremover vil det komme overgangsmuligheter som vil passe perfekt for duoen Nketiah & Costa i tospann på topp.
Men så spørs det om Bielsa mener det samme...

bmoen

BMo - Leeds-fan siden 1964

leedslife

Nå må snart Harrison av

Lucas the Kop Cat

Nå må snart Harrison av
Blitt en del slurv i pasningene og tendens til å gå for lenge med ballen.

Eriksen55

Nå må snart Harrison av

Burde få hvile nå ja....

Skal se han setter nr 2 i stedet  :)

leedslife

Klarer ikke ta tak i kampen.
dette blir tøft

lojosang

Brukbar sjanse for Costa etter genial pasning fra Phillips. Og er er Kiko god.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

- Leif Olav

Eriksen55

Sitter med en følelse at WBA scorer minst ett mål... så ser helst at nr to snart sitter!

Leeds benken med to gule kort!

auren

Vinner vi denne kampen blir jeg mektig imponert!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.