Skrevet av Emne: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV  (Lest 96421 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HåvardK

Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #270 på: Oktober 25, 2019, 14:43:58 »
Konklusjonen blir altså: Siden vi nesten rykket opp i fjor, og er så dominerende i spillestilen, skal det ikke ytres et fnugg av et ønske om en justering av noe som helst. Og slettes ikke om noe som kan ligne på å trene på å utnytte det store overtaket i målsjanser og dødballer.
Den er grei.

 Mellom 2 og 3 % av cornere er mål, så at corner er mål er jo en myte som ikke stemmer..  ;)
Statistikk er bra. Uten at jeg har finregnet på det, vil jeg tro at vi har hatt minst 100 cornere denne sesongen. Det skulle tilsi (minst)to eller tre mål.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #271 på: Oktober 25, 2019, 14:49:45 »

 Mellom 2 og 3 % av cornere er mål, så at corner er mål er jo en myte som ikke stemmer..  ;)
Statistikk er bra. Uten at jeg har finregnet på det, vil jeg tro at vi har hatt minst 100 cornere denne sesongen. Det skulle tilsi (minst)to eller tre mål.
Har vi ikke minst ett ganske nylig der vi scoret 2-3 trekk etter corneren?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #272 på: Oktober 25, 2019, 14:54:53 »
I forhold til baklengs målet. Var jo egentlig ikke Alioski sin feil.
Var uhorvelig dårlig kommunikasjon av de to bak på kontringen i mot.
Slippe Maguire slik, uansett nivå og man blir straffet.

jaho

Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #273 på: Oktober 25, 2019, 14:56:25 »
Konklusjonen blir altså: Siden vi nesten rykket opp i fjor, og er så dominerende i spillestilen, skal det ikke ytres et fnugg av et ønske om en justering av noe som helst. Og slettes ikke om noe som kan ligne på å trene på å utnytte det store overtaket i målsjanser og dødballer.
Den er grei.

 Mellom 2 og 3 % av cornere er mål, så at corner er mål er jo en myte som ikke stemmer..  ;)
Statistikk er bra. Uten at jeg har finregnet på det, vil jeg tro at vi har hatt minst 100 cornere denne sesongen. Det skulle tilsi (minst)to eller tre mål.

vi er helt klart for dårlige på corner. Tipper på at vi som du sier har passert 100, flere kamper med over 10. Akkurat der savner vi Pontus sin hodestyrke, i tillegg at Cooper er ute.. Hadde vel noen varianter sist mener jeg, der vi bl.a. etter et overhopp slo ut på 16..- så jobbes sikkert med forskjellige varianter.

HåvardK

Sv: Kamp vs Preston@Deepdale Tirsdag 22.10.19 kl 20:45 på LUTV
« Svar #274 på: Oktober 26, 2019, 09:08:30 »
Konklusjonen blir altså: Siden vi nesten rykket opp i fjor, og er så dominerende i spillestilen, skal det ikke ytres et fnugg av et ønske om en justering av noe som helst. Og slettes ikke om noe som kan ligne på å trene på å utnytte det store overtaket i målsjanser og dødballer.
Den er grei.

 Mellom 2 og 3 % av cornere er mål, så at corner er mål er jo en myte som ikke stemmer..  ;)
Statistikk er bra. Uten at jeg har finregnet på det, vil jeg tro at vi har hatt minst 100 cornere denne sesongen. Det skulle tilsi (minst)to eller tre mål.

vi er helt klart for dårlige på corner. Tipper på at vi som du sier har passert 100, flere kamper med over 10. Akkurat der savner vi Pontus sin hodestyrke, i tillegg at Cooper er ute.. Hadde vel noen varianter sist mener jeg, der vi bl.a. etter et overhopp slo ut på 16..- så jobbes sikkert med forskjellige varianter.
Merket meg det, jeg også. Lovende!