Skrevet av Emne: Sesongen i Championship 2019-2020  (Lest 83672 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bjorn

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #270 på: April 02, 2020, 15:38:16 »
Dallas er i mine øyne i tillegg til de ovennevnte. En undervurdert potet av en spiller og gir jernet hver gang. Han er en spiller som også går under radaren til de fleste.
Marching On! 4276

Blank_File

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #271 på: April 02, 2020, 16:21:18 »
Regner også Phillips for å være vår i beste spiller gjennom hele dette året. Utrolig leit at det går mot annullering av sesongen og at vi må bygge hele grunnvollen på nytt uten pillarene våre. Nå som vi var sååå nære.

asbfjell

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #272 på: April 02, 2020, 16:34:22 »
Dallas er i mine øyne i tillegg til de ovennevnte. En undervurdert potet av en spiller og gir jernet hver gang. Han er en spiller som også går under radaren til de fleste.

Ben White har etter min mening vært vår beste spiller, sesongen sett under ett.
Jeg har Kalvin Phillips som en veldig god nummer to - og Stuart Dallas som en nesten like god nummer tre.

Stuart Dallas er en svært nyttig mann for Leeds. Han er først og fremst en svært anvendelig og god spiller. Men han tilfører klubben også andre viktige ting. Ved sin gjennomførte voksne opptreden, både på og utenfor banen, er han også et ypperlig eksempel til etterfølgelse for klubbens yngre spillere. Topp fyr!



Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #273 på: April 02, 2020, 17:14:04 »
. Utrolig leit at det går mot annullering av sesongen og at vi må bygge hele grunnvollen på nytt uten pillarene våre. Nå som vi var sååå nære.

Nå blei eg nysgjerrig.
Hva bygger du dette på??? :o
(Du skriver jo dette 2.april og ikke 1.april :o )
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #274 på: April 02, 2020, 18:12:53 »
. Utrolig leit at det går mot annullering av sesongen og at vi må bygge hele grunnvollen på nytt uten pillarene våre. Nå som vi var sååå nære.

Nå blei eg nysgjerrig.
Hva bygger du dette på??? :o
(Du skriver jo dette 2.april og ikke 1.april :o )

Da er vi minst to.
Super Leeds since 1968

Blank_File

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #275 på: April 03, 2020, 02:52:30 »
. Utrolig leit at det går mot annullering av sesongen og at vi må bygge hele grunnvollen på nytt uten pillarene våre. Nå som vi var sååå nære.

Nå blei eg nysgjerrig.
Hva bygger du dette på??? :o
(Du skriver jo dette 2.april og ikke 1.april :o )

Da er vi minst to.
Ja det er foreløpig hemmelig.

Johnnyj

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #276 på: Mai 19, 2020, 01:16:58 »
Har ikke sett noen her som har skrevet dette enda, så kanskje ikke alle har fått det med seg, men:

Hvis de resterende kampene ikke blir spilt på grunn av Corona-krisen, vil det brukes et points per game-system. Det er allerede bestemt at dette blir gjeldende for League Two. Det kan se ut til at det samme skjer i League 1. Championship-klubbene stemmer over forslaget i disse dager.
Leeds med 1,92 poeng i poengsnitt gjør at tittelposisjonen beholdes, og det blir direkte opprykk  ;D

Selv om det er mest rettferdig å spille ferdig sesongen, er dette veldig gode nyheter.
Verst tenkelig scenario hadde vært om tabellen ble fryst og sesongen ble avlyst. Heldigvis kan vi nå utelukke dette alternativet.



https://www.thetimes.co.uk/article/efl-to-use-points-per-game-system-if-seasons-cant-be-completed-splf7k2p0
https://www.birminghammail.co.uk/sport/football/football-news/leeds-united-west-bromwich-albion-18269930

RoarG

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #277 på: Mai 19, 2020, 07:57:01 »
UEFA-sjef Ceferin anslår det som "80% sannsynlig at europeiske ligaer er ferdigspilt i august". Bra nytt for Leeds, dette her.

https://motleedsnews.com/news/uefa-chief-issues-verdict-on-chances-of-2019-20-season-being-finished/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bromancer

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #278 på: Mai 19, 2020, 09:15:18 »
UEFA-sjef Ceferin anslår det som "80% sannsynlig at europeiske ligaer er ferdigspilt i august". Bra nytt for Leeds, dette her.

https://motleedsnews.com/news/uefa-chief-issues-verdict-on-chances-of-2019-20-season-being-finished/

Det er umulig å si uten å kunne forutse hvordan pandemien vil utvikle seg, men vi får jo håpe.

Cherry

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #279 på: Mai 19, 2020, 13:06:10 »
UEFA-sjef Ceferin anslår det som "80% sannsynlig at europeiske ligaer er ferdigspilt i august". Bra nytt for Leeds, dette her.

https://motleedsnews.com/news/uefa-chief-issues-verdict-on-chances-of-2019-20-season-being-finished/

Det er umulig å si uten å kunne forutse hvordan pandemien vil utvikle seg, men vi får jo håpe.

Nå har vel EFL en egen deadline på når ligaene i England skal være ferdigspilt - etter min hukommelse 31/7.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #280 på: Mai 21, 2020, 10:25:01 »
20.juni - kan det gå?


https://www.express.co.uk/sport/football/1284938/EFL-Championship-Restart-June-20-Coronavirus-Exclusive

EFL Championship set to restart on June 20 as clubs agree timetable - EXCLUSIVE
EXCLUSIVE: EFL Championship action is set to resume on June 20 after a timetable was agreed to complete the 2019/20 campaign by the end of July.
By Matthew Dunn
PUBLISHED: 00:01, Thu, May 21, 2020 | UPDATED: 00:14, Thu, May 21, 2020

 

Championship clubs have finally pencilled in Saturday, June 20 as the date football will return to England.

With Premier League managers holding out for a full month's training before the top flight resumes, that is likely to beat their Project Restart by a matter of days.

The key date for EFL clubs is July 31, when players' current contractual terms expire and could cause mayhem to the integrity of the competition.

So clubs have agreed to rush through the remaining nine games of the programme in five Saturdays and four mid-week slots to finish on July 18 – leaving just enough time to complete the play-offs.

Hull City are the only team thought to be against resuming the campaign and the EFL board are focusing simply on getting teams back training.


Players have signed a 47-page dossier of protocols surrounding social distancing at the training ground and the first round of blanket testing will be completed in time for a return to action on Monday.

No formal timetable was set at yesterday's meeting to discuss a number of procedural issues concerning all three divisions of the EFL.

Similarly, there is still no vote on the manner of how League One will end, with clubs now set to vote some time next week on whether to try to resume the campaign or decide promotion and relegation on a points-per-game basis.

Although it is thought that League One clubs would take less time to get up and running once a decision is made, the continued delays make it more and more likely that clubs will follow League Two and abandon the season.

The clock, though, is definitely ticking for the Championship clubs – the main reason clubs are being briefed informally by the EFL's planned timetable even before it is published.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #281 på: Mai 21, 2020, 15:11:24 »
Ønsker vi at sesongen skal fortsette???


Graham Smyth
@GrahamSmyth

EFL recommends that if the season should have to be curtailed, final placings should be determined on unweighted points per game and promotion and relegation should be retained.

Curtailment needs 51 per cent of clubs to vote in favour.

Riktignok trenger vi at over halvparten av (Championship?) klubbene stemmer for forslaget.
Og at ikke PL vedtar 'intet nedrykk' (men der har man altså grunnavtalen mellom PL og EFL som stadfester opp- og nedrykket)…

Det er jo gambling i å fortsette sesongen med det 7-poengsforspranget vårt som kan bli til 4 bare med et tap for Fulham...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Tom S

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #282 på: Mai 21, 2020, 15:52:48 »
Ønsker vi at sesongen skal fortsette???


Graham Smyth
@GrahamSmyth

EFL recommends that if the season should have to be curtailed, final placings should be determined on unweighted points per game and promotion and relegation should be retained.

Curtailment needs 51 per cent of clubs to vote in favour.

Riktignok trenger vi at over halvparten av (Championship?) klubbene stemmer for forslaget.
Og at ikke PL vedtar 'intet nedrykk' (men der har man altså grunnavtalen mellom PL og EFL som stadfester opp- og nedrykket)…

Det er jo gambling i å fortsette sesongen med det 7-poengsforspranget vårt som kan bli til 4 bare med et tap for Fulham...

Sjølvsagt ønsker vi at sesongen skal fortsette. Gambling eller ikkje, det er på bana dette skal avgjøres - ryker vi igjen so be it, da er vi ikkje gode nok!
Men om coronasituasjonen krever at sesongen ikkje kan fullføres, så er det einaste rette å telle opp med PPG og gjennomføre opprykk og nedrykk.
Om ikkje PO kan gjennomføres så putt lag nr 3 opp.

COME ON LEEDS !!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #283 på: Mai 21, 2020, 16:50:49 »
Ønsker vi at sesongen skal fortsette???


Graham Smyth
@GrahamSmyth

EFL recommends that if the season should have to be curtailed, final placings should be determined on unweighted points per game and promotion and relegation should be retained.

Curtailment needs 51 per cent of clubs to vote in favour.

Riktignok trenger vi at over halvparten av (Championship?) klubbene stemmer for forslaget.
Og at ikke PL vedtar 'intet nedrykk' (men der har man altså grunnavtalen mellom PL og EFL som stadfester opp- og nedrykket)…

Det er jo gambling i å fortsette sesongen med det 7-poengsforspranget vårt som kan bli til 4 bare med et tap for Fulham...

Sjølvsagt ønsker vi at sesongen skal fortsette. Gambling eller ikkje, det er på bana dette skal avgjøres - ryker vi igjen so be it, da er vi ikkje gode nok!
Men om coronasituasjonen krever at sesongen ikkje kan fullføres, så er det einaste rette å telle opp med PPG og gjennomføre opprykk og nedrykk.
Om ikkje PO kan gjennomføres så putt lag nr 3 opp.

Et annet scenario er jo om Premier League fullføres og Championship ikke fullføres.

Toppers, vi rykker nok opp på den måten. :) 

Men når ny sesong kommer i gang (slutten av aug/tidlig september???) vil altså 17 av lagene ha spilt tellende kamper ca ut juli, mens Leeds/WBA ikke har spilt 'skikkelige kamper' siden midten av mars...

Ikkje idèelt!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #284 på: Mai 24, 2020, 11:23:47 »
stats ©
@lufcstats

Should the season resume in June, our record in our first nine games under Bielsa in both his seasons reads: 18/19 P9 W5 D3 L1 PTS 18/27,
19/20 P9 W5 D2 L2 PTS 17/27.

Satser på at vi skyter ut av startblokka nå også :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Johnnyj

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #285 på: Mai 24, 2020, 17:17:17 »
Et annet scenario er jo om Premier League fullføres og Championship ikke fullføres.

Toppers, vi rykker nok opp på den måten. :) 

Men når ny sesong kommer i gang (slutten av aug/tidlig september???) vil altså 17 av lagene ha spilt tellende kamper ca ut juli, mens Leeds/WBA ikke har spilt 'skikkelige kamper' siden midten av mars...

Ikkje idèelt!
Veldig idèelt!
Det er utelukkende positivt om vi får en lenger sesongoppkjøring enn de andre PL-lagene.

RoarG

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #286 på: Mai 25, 2020, 13:45:05 »
stats ©
@lufcstats

Should the season resume in June, our record in our first nine games under Bielsa in both his seasons reads: 18/19 P9 W5 D3 L1 PTS 18/27,
19/20 P9 W5 D2 L2 PTS 17/27.

Satser på at vi skyter ut av startblokka nå også :)
Jepp. Leeds har vist seg som gode starters. Håper at de resterende kampene spilles, og at vi (forhåpentligvis) rykker opp på normal måte. Tror ikke på noen kollaps som i fjor. Dette drar Leeds i land.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020


Allanclarke


Reaney

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #289 på: Juni 01, 2020, 11:10:05 »
Mixed feelings da Leeds historien er mer av hva som ikke burde ha skjedd. Ville heller hatt avslutning på sesongen etter 39 kamper. Men for andre som er glad i fotball er det sikkert en godnyhet. Sjøl er jeg ikke glad i fotball og synes at fotball er moro. Fotball er blodig alvor og kun Leeds for meg.

auren

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #290 på: Juni 01, 2020, 19:11:47 »
Sjøl er jeg ikke glad i fotball og synes at fotball er moro.

Denne må du nesten utdype  ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Reaney

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #291 på: Juni 01, 2020, 21:47:11 »
Det ble en klønete formulering, Auren. Sorry for det. Jeg har fulgt Leeds siden 1972. Med andre ord i 48 sesonger. I løpet av disse årene har følgende mai måneder vært gode: 1972, 1974, 1990, 1992, 2010 og 2020. 6 av 48 sesonger. 1 sesong pr. 8. år. 40 tunge sesonavslutninger. Noen værre enn andre. 1973, 1975, 1982, 1987, 2004, 2006, 2007, 2008, 2009 og 2019.
Jeg følger som alle vet kun Leeds og bryr meg null om Braut, Messi, Ronaldo, CL, PL. Fotball er ikke moro så lenge det ikke involverer Leeds. Jeg unngår ALT annet enn Leeds på TV, men følger med i aviser og på nett. Blir overhodet ikke glad på vegne av andre lag eller andre spillere. Men blir overlykkelig av ALT som  Leeds lykkes med. Mai 2020 topper vi Championship og håpet om opprykk har hengt over oss i 2,5 mnd. Frykten min er nå at en "bingo-avslutning" skal endre på ALT og det ender med den 41. tunge sesongavslutningen i stedet for. Fotball er ikke moro. Kun blodig alvor. Og spesielt utfordrende hvis du heier på Leeds United.

Kato

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #292 på: Juni 02, 2020, 08:46:59 »
Jeg er trygg. Trygg på at Leeds-spillerne garantert er de som har trent best under corona. Trygg på at vår gulrot foran nesen i denne perioden er større enn alle andres. Trygg på at tomme tribuner tar bort endel press. Trygg på at det reduserte presset gjør oss enda bedre. Trygg på at vi sliter oss opp mot 15% uttelling. Trygg på at divisjonens beste lag rykker opp.
 
Trygg på Marcelo Bielsa.

Da Angus Kinnear gikk ut og sa at han ønsket sesongen spilt ferdig, viste han hele fotball-England hva dette Leeds-samholdet er laget av. Soliditet, trygghet, fair-play. Strålende uttalelse som viser hvor langt vi er kommet. Ingen usikkerhet, ingen snarveier opp, ingen egosentriske vurderinger under corona. Bare helt enkelt si fra at de beste etter 46 kamper skal opp. Helt nydelig.
« Siste redigering: Juni 02, 2020, 08:52:19 av Kato »
 

Bjorn

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #293 på: Juni 02, 2020, 18:47:06 »
Jeg er trygg. Trygg på at Leeds-spillerne garantert er de som har trent best under corona. Trygg på at vår gulrot foran nesen i denne perioden er større enn alle andres. Trygg på at tomme tribuner tar bort endel press. Trygg på at det reduserte presset gjør oss enda bedre. Trygg på at vi sliter oss opp mot 15% uttelling. Trygg på at divisjonens beste lag rykker opp.
 
Trygg på Marcelo Bielsa.

Da Angus Kinnear gikk ut og sa at han ønsket sesongen spilt ferdig, viste han hele fotball-England hva dette Leeds-samholdet er laget av. Soliditet, trygghet, fair-play. Strålende uttalelse som viser hvor langt vi er kommet. Ingen usikkerhet, ingen snarveier opp, ingen egosentriske vurderinger under corona. Bare helt enkelt si fra at de beste etter 46 kamper skal opp. Helt nydelig.
Deler din trygghet. Takk.  ;)
Marching On! 4276

Bromancer

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #294 på: Juni 02, 2020, 19:14:51 »
Jeg er trygg. Trygg på at Leeds-spillerne garantert er de som har trent best under corona. Trygg på at vår gulrot foran nesen i denne perioden er større enn alle andres. Trygg på at tomme tribuner tar bort endel press. Trygg på at det reduserte presset gjør oss enda bedre. Trygg på at vi sliter oss opp mot 15% uttelling. Trygg på at divisjonens beste lag rykker opp.
 
Trygg på Marcelo Bielsa.

Da Angus Kinnear gikk ut og sa at han ønsket sesongen spilt ferdig, viste han hele fotball-England hva dette Leeds-samholdet er laget av. Soliditet, trygghet, fair-play. Strålende uttalelse som viser hvor langt vi er kommet. Ingen usikkerhet, ingen snarveier opp, ingen egosentriske vurderinger under corona. Bare helt enkelt si fra at de beste etter 46 kamper skal opp. Helt nydelig.

Misunner deg, jeg er nervevrak.

GeirO

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #295 på: Juni 02, 2020, 22:22:40 »
Det ble en klønete formulering, Auren. Sorry for det. Jeg har fulgt Leeds siden 1972. Med andre ord i 48 sesonger. I løpet av disse årene har følgende mai måneder vært gode: 1972, 1974, 1990, 1992, 2010 og 2020. 6 av 48 sesonger. 1 sesong pr. 8. år. 40 tunge sesonavslutninger. Noen værre enn andre. 1973, 1975, 1982, 1987, 2004, 2006, 2007, 2008, 2009 og 2019.
Jeg følger som alle vet kun Leeds og bryr meg null om Braut, Messi, Ronaldo, CL, PL. Fotball er ikke moro så lenge det ikke involverer Leeds. Jeg unngår ALT annet enn Leeds på TV, men følger med i aviser og på nett. Blir overhodet ikke glad på vegne av andre lag eller andre spillere. Men blir overlykkelig av ALT som  Leeds lykkes med. Mai 2020 topper vi Championship og håpet om opprykk har hengt over oss i 2,5 mnd. Frykten min er nå at en "bingo-avslutning" skal endre på ALT og det ender med den 41. tunge sesongavslutningen i stedet for. Fotball er ikke moro. Kun blodig alvor. Og spesielt utfordrende hvis du heier på Leeds United.
Kjenner meg litt igjen, faktisk. Men ikke så ekstrem. Men jeg har ikke sett en Premier League- eller Champions Leaguekamp på årevis. Liten interesse  for disse kampene siden ikke Leeds er med der. Men håper jeg skal se masse PL fra høsten av.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #296 på: Juni 04, 2020, 19:32:41 »
Leeds Uniteds første Covid-19 offer var jo Norman Hunter.

Nå er smitte påvist også blant dagens ansatte.
Klubbens policy er å ikke kommentere.

Ryktene sier det er Gotts.


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #297 på: Juni 04, 2020, 22:02:13 »
Leeds Uniteds første Covid-19 offer var jo Norman Hunter.

Nå er smitte påvist også blant dagens ansatte.
Klubbens policy er å ikke kommentere.

Ryktene sier det er Gotts.

Chapman fremstiller det slik:

...comes this tweet from Graham Smyth:

"Leeds United's policy is not to comment on test results."

The test results in question, according to Sportsmail:
On Wednesday, the EFL confirmed there had been nine new positive cases from six separate clubs after 1,094 players and staff were tested between Saturday May 30 and Tuesday June 2. Sheffield Wednesday, Huddersfield and Preston all confirmed they each had one employee among the nine people, and we can reveal at least one of the others is from Leeds.

Oh. Guess they should have worn one of those face masks, I guess?

As Graham says, Leeds won't confirm who it is, or if its even a player, or if there's more than one test, so the rumour you'll see online that it's Robbie Gotts is just that, an unconfirmed rumour. At this stage, the identity is pretty much irrelevant anyway; after rounds of Championship testing there have been 24 positive cases, an average of one a club, although not every club has had one, but it seems like most clubs are at least getting a little tickle from it. The important thing is to prevent a tickle becoming an outbreak:

The next batch of results will be announced at the weekend and could be crucial to the chances of starting the season on June 20, as they will be the first tests completed after all clubs have returned to contact training.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #298 på: Juni 04, 2020, 22:12:34 »
Ã…ret smål?

Det er en twitteravstemning om Luke eller Tyler har årets mål...

Da er det jo fire Leedsspillere som ikke klarer å la være å ha en offentlig banter om hvem sitt mål som var best.

Jeg lar Moscowhite fortelle:

Ah, it was all going so well.
Leeds United really raised the banter level today, putting out a video with a Twitter poll to settle who should win goal of the season, Luke van Basten's volley against Huddersfield, or Tyler Roberts setting up and finishing our Ajax '71 move against Hull
.
Quoted in the tweet, Tyler says, "Don't vote for Luke, I won't hear the end of it... EVER!" while Luke replies, "Few people mentioning Tyler's goal and I'm baffled!"

Then the replies started coming. Tyler again: "Tikki Takka counter attack☄️ the whole move was no debate here for me.. decent strike though Luke."

Luke isn't having that: "I love you Tyler but let’s not be silly now."

Uh-oh, here comes daddy Dallas! "To stop any friction between you 2, let’s just vote for mine at Stoke."

But of course Mateusz the Shitheusz can't resist: "Lucky shots, what about top corner against Middlesbrough?"
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #299 på: Juni 07, 2020, 11:01:12 »
Gjengen er godt i gang og har allerede to murderball-sessions under their belt :)

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/kalvin-phillips-gives-knee-update-and-explains-how-leeds-united-know-theyre-ready-restart-2877004

“When we got back we did a bit of running but as you could tell, we’re as fit as we have been,” said Phillips.
“I felt exactly the same, if anything I’m probably F***er and stronger than I was before the pandemic.”
The litmus test was the return of full contact training last week, including Bielsa’s trademark ‘murderball’ sessions – non-stop, high intensity football.


Coming through it told Phillips he’s ready for the real thing.
“It’s a good guideline for us because we haven’t played football for so long,” he said.

“We were concerned that if we’re not fit enough or we’re not right, it’s not going to go well for us.
“But I think when we do get to these murderball sessions, having worked hard throughout the pandemic, we can see where we’re at and I believe we are ready to start the games now and finish the season.”
 
 
 
 
 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan