Skrevet av Emne: Kamp: vs Luton Town@Kenilworth Road, Lørdag 23/11-19, kl.16.00 på LUTV  (Lest 22799 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lojosang

Bra bytte. Berardi var god i første omgang, men begynte å se heit ut i toppen nå.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

- Leif Olav

Eriksen55

Bør vel gjøres noen bytter nå! Mistet kampen helt etter at vi scora. Klich bør være førstemann ut!

Berardi ut ja? Har vel vært vår beste til nå.. skade?

RoarG

Cooper inn er nok lurt.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Minner meg om siste Play off-kamp mot Derby....
MOT

NT

Bamford da.... Presisjon fremfor kraft...

Bromancer

Same old same old  >:(


RoarG

Costa og Clarke inn. Det satses, i alle fall.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Lucas the Kop Cat

Ingen som tør å skyte?

karaba

Skal vi rykke opp må det kjøpes i januarvinduet. Det er ikke uflaks at vi alltid har ballen mest og flest skudd på mål, men trenger 10 sjanser per mål.
Bielsa sin spillefilosofi er bra, men vi mangler kvalitetsspillere til å omsette det til mål


Sent from my iPhone using Tapatalk

palle

Siste 10 bør være enveiskjøring (fra oss). Begynner å bli møre bak der nå, Luton.
...ooo, vi vandrar saman...

Eriksen55

Costa og Clarke inn. Det satses, i alle fall.

Pablo er tung nå. Drar ned tempo nesten hver gang han er innvolvert.. og det er ofte.. syntes Klich er veldig svak om dagen!

Eriksen55

Skal vi rykke opp må det kjøpes i januarvinduet. Det er ikke uflaks at vi alltid har ballen mest og flest skudd på mål, men trenger 10 sjanser per mål.
Bielsa sin spillefilosofi er bra, men vi mangler kvalitetsspillere til å omsette det til mål


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er Bielsa sitt ansvar. Er det for krevende, må det tilpassese de spillerne han har.

75 % possesion hjelper lite når vi knapt produserer sjanser og mål. Denne kampen har vi sett mange ganger før. Repeat!

lojosang

Clarke ser så forsiktig ut på venstre kanten. Tørr ikke prøve å få fordi backen.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

- Leif Olav

RoarG

Nå er vel det viktigste å unngå baklengs.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

NT

Kom igjen nå, scoring = top of leauge

lojosang

Costa og Clarke inn. Det satses, i alle fall.

Pablo er tung nå. Drar ned tempo nesten hver gang han er innvolvert.. og det er ofte.. syntes Klich er veldig svak om dagen!
Bra helt til han prøver å skyte.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

- Leif Olav

ØBS

Skal vi rykke opp må det kjøpes i januarvinduet. Det er ikke uflaks at vi alltid har ballen mest og flest skudd på mål, men trenger 10 sjanser per mål.
Bielsa sin spillefilosofi er bra, men vi mangler kvalitetsspillere til å omsette det til mål


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det er Bielsa sitt ansvar. Er det for krevende, må det tilpassese de spillerne han har.

75 % possesion hjelper lite når vi knapt produserer sjanser og mål. Denne kampen har vi sett mange ganger før. Repeat!

Akkurat som på NRK og Øivind Johnsen da: "Og der blir det jammen mål igjen, og det var helt likt det forrige..."  (da repetisjonen ble spilt)

MOT
LUSCOS-hilsen
ØBS

Bromancer

Elendige avslutninger, helt utrolig!

ØBS

Nå er vel det viktigste å unngå baklengs.

Enda viktigere å score...
LUSCOS-hilsen
ØBS

palle

Bam, helt genilalt!!!!!
...ooo, vi vandrar saman...

Lucas the Kop Cat

Bamford igjen!!! Eller selvmål ifølge FotMob.

karaba

Bamford er kvalitet


Sent from my iPhone using Tapatalk

GeirO

Top of the league!!!!!!!
MOT

eros

Bamford! Sliteseier


Sent from my iPhone using Tapatalk

gulle

Jaaaaaada.
Nå rykker vi opp! Jasederja

ØBS

tid???
LUSCOS-hilsen
ØBS

RoarG

Vel, NÃ… er det viktigste å unngå baklengs. Eller?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

karaba

Top of the league!!!!!!!
? Top


Sent from my iPhone using Tapatalk

Eriksen55

Måltyven BAMFORD, deilig!! TAKK

Hold tett bakover nå..unngå en gigaflause!


GeirO

Top of the league!!!!!!!
Ikke i mange sekunder.
MOT