Skrevet av Emne: Kamp:vs Huddersfield Town@J Smith's Stadium, Lørdag 7/12-19, kl.13.30, Viasport2  (Lest 22563 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Huddersfield Town@Kirklees Stadium, Lørdag 7/12-19, kl.13.30,
« Svar #30 på: Desember 07, 2019, 13:03:47 »
To backer som midtstoppere, to vinger som backer og en stopper på defansiv midtbane. Dette blir en spennende kamp  :)

Stakkars Barry Douglas. Hans plass på laget virker å være veldig langt borte.

Hadde jeg vært Douglas. Da hadde jeg forlangt å bli solgt. Er jo direkte karrierehemmende dette. Og hvis White kjøres opp på Midtbanen nå, da er jeg virkelig bekymra

Syntes ikke han skal klage. Konstant skadet og ikke overbevist de få gangene han har vært tilgjengelig!

Med Dallas, Alioski og Leif så er det helt greit om Douglas selges.

Tipper White og Berardi er stopperpar. Dallas/Klich i en kombinasjon senralt  på midten.
« Siste redigering: Desember 07, 2019, 13:06:08 av eriksen55 »

leedslife

Sv: Kamp: vs Huddersfield Town@Kirklees Stadium, Lørdag 7/12-19, kl.13.30,
« Svar #31 på: Desember 07, 2019, 13:05:54 »
To backer som midtstoppere, to vinger som backer og en stopper på defansiv midtbane. Dette blir en spennende kamp  :)

Stakkars Barry Douglas. Hans plass på laget virker å være veldig langt borte.

Hadde jeg vært Douglas. Da hadde jeg forlangt å bli solgt. Er jo direkte karrierehemmende dette. Og hvis White kjøres opp på Midtbanen nå, da er jeg virkelig bekymra

Spørs hvor mye du kan forlange når du er 30 år, stort sett skadet og prestert svakt de gangene du har fått sjansen.
Ville heller gått i meg selv og kjempet meg inn på laget igjen.
Vil neppe få mulighet i en større klubb, bedre plassert.

jaho

Sv: Kamp: vs Huddersfield Town@Kirklees Stadium, Lørdag 7/12-19, kl.13.30,
« Svar #32 på: Desember 07, 2019, 13:06:31 »
To backer som midtstoppere, to vinger som backer og en stopper på defansiv midtbane. Dette blir en spennende kamp  :)

Stakkars Barry Douglas. Hans plass på laget virker å være veldig langt borte.

Spennende blir det! Bielsa hadde et foredrag om dette på siste presser. Er ikke så store forskjell om spillerne spiller i posisjonen foran eller bak det de er vant til bl.a. Ikke så bekymret for hvor spillerne spiller..mer bekymret for at to nøkkelspillere som Phillips og Cooper er ute samtidig.
Douglas har vel ikke akkurat imponert, så vi får håpe han hever seg og gir hard kamp om plassen... Med alle på plass ser det for øyeblikket ut som om Alioski, Dallas og antagelig Davis er foran..men har ingen å skylde på, har rettog slett ikke vært god nok..
Pussig at de vi har gitt mest penger for er de som mange har vært misfornøyd med...Bamford, Costa og Douglas..selv om det er mindre misnøye med de førstnevnte for tiden.. Penger er ikke alt bestandig..

jaho

Sv: Kamp: vs Huddersfield Town@Kirklees Stadium, Lørdag 7/12-19, kl.13.30,
« Svar #33 på: Desember 07, 2019, 13:10:55 »
To backer som midtstoppere, to vinger som backer og en stopper på defansiv midtbane. Dette blir en spennende kamp  :)

Stakkars Barry Douglas. Hans plass på laget virker å være veldig langt borte.

Hadde jeg vært Douglas. Da hadde jeg forlangt å bli solgt. Er jo direkte karrierehemmende dette. Og hvis White kjøres opp på Midtbanen nå, da er jeg virkelig bekymra

Syntes ikke han skal klage. Konstant skadet og ikke overbevist de få gangene han har vært tilgjengelig!

Med Dallas, Alioski og Leif så er det helt greit om Douglas selges.

Tipper White og Berardi er stopperpar. Dallas/Klich i en kombinasjon senralt  på midten.

Det kan ende sånn Eriksen. Blir spennende å se om Bielsa holder på en drillet White sentralt, eller han endrer plan. Fått litt å tenke på nå Bielsa, mulig litt mer grå hår i dag.. :)

Sterland

Sv: Kamp: vs Huddersfield Town@Kirklees Stadium, Lørdag 7/12-19, kl.13.30,
« Svar #34 på: Desember 07, 2019, 13:15:24 »
To backer som midtstoppere, to vinger som backer og en stopper på defansiv midtbane. Dette blir en spennende kamp  :)

Stakkars Barry Douglas. Hans plass på laget virker å være veldig langt borte.

Hadde jeg vært Douglas. Da hadde jeg forlangt å bli solgt. Er jo direkte karrierehemmende dette. Og hvis White kjøres opp på Midtbanen nå, da er jeg virkelig bekymra

Syntes ikke han skal klage. Konstant skadet og ikke overbevist de få gangene han har vært tilgjengelig!

Med Dallas, Alioski og Leif så er det helt greit om Douglas selges.

Tipper White og Berardi er stopperpar. Dallas/Klich i en kombinasjon senralt  på midten.

Det kan ende sånn Eriksen. Blir spennende å se om Bielsa holder på en drillet White sentralt, eller han endrer plan. Fått litt å tenke på nå Bielsa, mulig litt mer grå hår i dag.. :)
Håper det. Berardi/Ayling kan bli tynt. Bekymret mtp midtforsvaret for resten av sesongen. Cooper er litt porselenaktig, og det må tas med i betraktningen at han er ute i store deler av sesongen.

Eriksen55

Sv: Kamp: vs Huddersfield Town@Kirklees Stadium, Lørdag 7/12-19, kl.13.30,
« Svar #35 på: Desember 07, 2019, 13:18:05 »
To backer som midtstoppere, to vinger som backer og en stopper på defansiv midtbane. Dette blir en spennende kamp  :)

Stakkars Barry Douglas. Hans plass på laget virker å være veldig langt borte.

Hadde jeg vært Douglas. Da hadde jeg forlangt å bli solgt. Er jo direkte karrierehemmende dette. Og hvis White kjøres opp på Midtbanen nå, da er jeg virkelig bekymra

Syntes ikke han skal klage. Konstant skadet og ikke overbevist de få gangene han har vært tilgjengelig!

Med Dallas, Alioski og Leif så er det helt greit om Douglas selges.

Tipper White og Berardi er stopperpar. Dallas/Klich i en kombinasjon senralt  på midten.

Det kan ende sånn Eriksen. Blir spennende å se om Bielsa holder på en drillet White sentralt, eller han endrer plan. Fått litt å tenke på nå Bielsa, mulig litt mer grå hår i dag.. :)

Kan ikke skjønne noe annet. Gambling er vel ukjent farvann for Bielsa. Det med Cooper må ha dukket opp i siste liten. Så da blir nok White stopper. Skulle ønske han kastet inn Casey!

Ellers registrerer jeg at Mccalmont og Bogusz ikke engang er på benken. Kanskje et signal om at dem er lenger unna enn vi tror. Kan jo være at Cooper ut påvirket de siste plassene på benken da.

auren

Tror vi skal være greit fornøyd med uavgjort i dag med det forsvaret vi stiller. Tipper 1-1. Pablo med målet.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Alt etter to minutter ser man at det blir temperatur i dette oppgjøret...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

karaba

Huddersfield har bra med muskler på topp, vi taper de fleste mann-mann duellene


Sent from my iPhone using Tapatalk

auren

Klich i stanga. Første sjansen. Synd!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

White virker nervøs. Flere dårlige involveringer.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

karaba

White virker nervøs. Flere dårlige involveringer.

auren
Tydelig ukomfortabel, blir ofte liggende feil og stresser mye mer når han har ballen enn vi er vant med


Sent from my iPhone using Tapatalk

leedslife

White virker nervøs. Flere dårlige involveringer.

auren

ja dette fungerer ikke.
Vi blir jo knust sentralt.
får satse på at vi klarer å ri av stormen så stinget går ut.

karaba

Hernandez har dessverre alt for høy feilprosent


Sent from my iPhone using Tapatalk

Eriksen55

White virker nervøs. Flere dårlige involveringer.

auren

Vi er bortskjemte med White. Har vært helt villt god. Spiller stopper i dag også. Laget henger ikke like godt sammen og Hudds presser hardt. Da blir det verre å være god. Tror ikke White er noe mer nervøs i dag.

Tydelig at vi savner Phillips. Bør nok gjøres noen endringer der. Men vi er veldige upresise i pasningsspillet. Naturlig når vi presses hardt, men selv uten press er det svakt.

Tipper vi spiser oss inn i kampen og scorer plutselig!

Stut og Fjærkre

Skremmende at vi er så avhengige av Philips, vi har mistet mye av dominansen på midten. Kan bli baklengs av dette.

Torpe-do

Skremmende at vi er så avhengige av Philips, vi har mistet mye av dominansen på midten. Kan bli baklengs av dette.

På toppen av det heile kjem fråværet i kombinasjon med fråværet av Forshaw. Med begge ute forsvinn heilt tydleg tilstedeværelsen på midten.

NT

Kjenner på at dette er type kamp vi må snu, om det skal holde inn. Må vinne også på mindre gode dager, nå må vi vise frem at vi er topplaget. Masse stress her og Hudd har hele tiden initiativet.  Holder vi 0-0 til pause?

Eriksen55

Laaang og kjedelig første omgang. Mye frustrasjon!

Må tåle at alt ikke flyter hver kamp. Da bør kanskje heller noe justeres. Hudds jobber hardere og bedre.  En god start å endre det!

Pablo er ikke i nærheten om dagen. Skremmende svak!

leedslife

Skremmende at vi er så avhengige av Philips, vi har mistet mye av dominansen på midten. Kan bli baklengs av dette.

Egentlig ikke overrasket. Beste spilleren i divisjonen.

GeirO

Sv: Kamp: vs Huddersfield Town@Kirklees Stadium, Viasport2
« Svar #50 på: Desember 07, 2019, 14:23:46 »
Frykter røde kort i dag....
MOT

Sterland

Laaang og kjedelig første omgang. Mye frustrasjon!

Må tåle at alt ikke flyter hver kamp. Da bør kanskje heller noe justeres. Hudds jobber hardere og bedre.  En god start å endre det!

Pablo er ikke i nærheten om dagen. Skremmende svak!
1. bud er å møte opp til dans. Synes forøvrig Pablo har vært en av de minst dårlige. Han prøver i alle fall å skape noe, og bidrar til at vi klarer å holde på ballen. Ellers har det vært syltynt.. Meget skuffet over Harrisson/Costa, skaper nada

leedslife

Er så skralt og usikkert bakerst med det presset Hudders legger.
Gode defensivt Ayling og Berardi, men noe sikre ballspillere vil de aldri bli.

Gjelder å være disiplinerte, smarte og tålmodige her.
Vaklende bak Hudders. Tipper vi kan lure med oss 3!

Er så mye bra jobb off the ball av Bamford at jeg nesten ikke har ord.
1 eller 2 til som melder seg på i maskinrommet så kan vi sette litt trykk på de

Lundewhites

Sesongverste... til og med den nye gullgutten er fryktelig svak.  Blir spennende å se hva Bielsa kan trylle fram her..
For denne kampen vinner vi ikke hvis ikke det blir gjort noen skikkelige grep.
For the sake of Leeds United he would break himself in two

raggen

Rotete omgang med mye stopp i spillet.men vi er ikke helt der vi pleier og være. Håper bielsa gjør noen grep nå i pausa
Forever Leeds United!!!!!!!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Meget skuffet over Harrisson/Costa, skaper nada
Kantene er noe vi ikke får brukt. Ellers er vel Phil inne på mye her:

Phil Hay
There's a fairly obvious gap between the midfield pair of Hernandez and Klich and the defence behind them. No-one stepping into it and control of the game's been a problem because of it. #lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Passer heller ikke med gule på Klich og Dallas. I dag har vi vært dirty Leeds. Lagd ekstremt mye frispark og vært tildels ufine. Alioski sin var oransj. Heldig som slapp kort. Hudds nære på rødt kort to sekunder før Klich fikk gult. Den taklingen er helt koko at dommeren tillater. Strake ben, men på ball. Veldig, veldig farlig spill.

3-1 i sjanser til hjemmelaget. Vi var nærmest med stolpeskuddet. Har ellers hatt noen nestenmuligheter, men blir for upresist på siste pasningen. Innkasserer lett 1 poeng i denne. Veldig spent på hva Bielsa gjør i pausen. Ikke flust med alternativer på benken dessverre. Ingen arena for unggutter som Gotts, Hosannah eller Casey. Da gjenstår bare Clarke, Nketiah og Douglas. Kanskje sistnevnte inn for Dallas og Alioski på midten?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Meget skuffet over Harrisson/Costa, skaper nada
Kantene er noe vi ikke får brukt. Ellers er vel Phil inne på mye her:

Phil Hay
There's a fairly obvious gap between the midfield pair of Hernandez and Klich and the defence behind them. No-one stepping into it and control of the game's been a problem because of it. #lufc

White har jo noe form for avanserte rolle. Han trekker opp når vi er i posession for å gi muligheter.
Litt vanskelig å lese defensivt. Noen ganger står han andre ganger glir han rett ned i forma. Sikkert fordi Hudders spiller så mye høyt.
Tar jo som regel flere måneder for spillere å forstå en posisjon under Bielsa. Kanskje litt for mye å forlange at White skal ta det etter en ukes trening.

jaho

Tydelig hvem som har cupfinale idag...superfornøyd hvis dette ender med poeng...

leedslife

Ihvertfall ingen tvil om at kampen vil åpne seg enda mer i andre omgang.
De bugner jo ikke akkurat av trygghet og selvtilitt Hudders.