Skrevet av Emne: Med Premier League i sikte  (Lest 16058 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Med Premier League i sikte
« Svar #60 på: Mars 02, 2020, 10:05:38 »
15 kamper senere, og den perioden endte med 6-4-5 i serien. 22 poeng på 15 kamper, et snitt på 1,47.

Fortsetter det samme snittet ut sesongen ender vi på 83 poeng, samme som i fjor. Holder neppe til direkte opprykk.

Hva kan vi så lese ut av denne perioden?

Offensivt 22 scorede mål på 15 kamper. Snitt på 1,47.
Defensivt 20 innslupne som git et snitt på 1,33.

På de 21 kampene før denne perioden hadde vi målforskjell 32-10 (14-4-3)
Snitt på scorede mål 1,52, mens snitt på innslupne var 0,48.

Vi ser det først og fremst var defensivt vi har vært langt svakere de siste 15 kampene. Offensivt noenlunde det samme.

Det er statistikken, men hva ser vi bak tallene?

Jo nå ser vi en rekke med 4 strake seire, og 7-0 i målforskjell. Offensivt stort sett på samme viset som hele sesongen, mens vi har strammet skikkelig til defensivt igjen.

Hva er så forskjellen på downperioden på 11 kamper og det vi leverer nå?

Jeg mener prestasjonene er svært like. Spillemessig var vi like gode i perioden hvor vi avga mye poeng. Vi skapte sjanser, vi styrte spillet, og vi slapp inn enkle mål. Etter tapet mot Forest var det ramaskrik blant fans, og det begynte faktisk å bli press på Bielsa. Vi var ute av direkte opprykk i 10 minutter, da Fulham ledet 1-0 borte mot Millwall.

Jeg mener vi ikke har vært noe bedre spillemessig i de 4 kampene vi nå har vunnet. Defensive feil er strammet opp, men vi har vært spillemessig varierende. Middlesboro var ingen stor forestilling, og førsteomgangen mot Hull var begredelig.

Fotballfans går raskere opp og raskere ned enn prestasjonene på banen. Jeg vil helle litt kaldt vann i glasset til de som nå tror vi spaserer til opprykk (med 6 hjemmekamper igjen). Prestasjonene i det siste har ikke vært så mye bedre enn poenguttellingen i forhold til januar/februar.

Vi må opp flere hakk. La oss håpe andreomgangen mot Hull var starten på det. Før helgens kamp hadde vi scoret 2 mål mer enn Hull denne sesongen. Mye å gå på i den delen, la oss håpe Tyler Roberts og evt JKA bidrar i de ti siste. Hvis ikke, kan dette bli tøft.

Dette var interresant. Helt enig med deg. Spillemessig syntes jeg vi stort sett presterer likt, med noen få unntak. Det vil alltid gå litt opp og ned. Defensivt i år har vært som forventet, stort sett bunnsolid, men perioder med større utfordringer. Heldigvis er dette skjerpet inn igjen. Det er det offensive som er grunnen til at vi ikke er på topp med god margin. Her har vi slitt med å produsere på siste tredjedel og få omsatt sjanser til mål- Dette har vært gjennomgående hele sesongen. Ut i fra produserte sjanser har vi scora utrolig lite mål. Når det gjelder sløsing av sjanser så er det ikke bare Bamford, men generelt hele laget.

Likevel har jeg blitt ganske overbevist om at dette vil holde helt inn. Jeg tror 83 poeng vil holde i år. Fulham har et knalltøft program og lagene som jager oss møter hverandre.

Fulhams hjemmekamper
Brentford, Bham, Cardiff og Sw

Bortekamper
Bristol,Leeds,QPR, Nottingham, WBA og Wigan

Tar vi 15 av 30 poeng ender vi på 83 poeng. Da må Fulham klare 21 av 30. Nøkkelkampen blir matchen vi møtes, men med det programmet, spesielt på bortebane så klarer jeg ikke se at Fulham klarer 21 poeng. 4 av 6 kamper mot lag som spiller om opprykk og PO, et heftig lokaloppgjør og et som kjemper mot nedrykk.

Når det gjelder Nottingham så har dem igjen 11 kamper. Dem må ta 25 av 33 poeng. Det tviler jeg på at dem klarer. CC i år tilsier at det er umulig. Med poengtap allerede i kveld vil det stramme seg til. Det vet dem selv også, så det vil påvirke etterhvert.

Gjenstående kamper hjemme:
Milwall, Huddersfield, Bristol, Fulham, Swansea og Stoke

Borte:
Boro, SW, Derby, Preston og Barnsley

Vi har igjen følgende hjemmekamper:
Huddersfield, Fulham, Luton, Stoke, Barnsley, Charlton

Borte:
Cardiff, Blackburn, Swansea, Derby.

At vi skal tape 5 av 10 har jeg ikke tro på. Igjen blir vi vår egen største fiende eller hva det heter. 4 seiere og 3 uavgjorte tror jeg vil holde. Vinner vi mot Fulham er mye gjort, tror jeg.

Brentford ligger for langt bak. Dem må plukke 27 av 30 poeng hvis vi kun klarer 15 av 30. Brentford møter både WBA og Fulham, så større sjanse for at dem heller hjelper oss opp.

På min https://www.worldfootball.net/table_calculator/eng-championship/ har jeg 4 seiere, 4 uavgjorte og 2 tap. 16 poeng til som vi tar i år og vi ender på 84 poeng.

Sitter faktisk med en veldig god følelse på at dette går bra, spesielt etter at vi har klart å tette igjen bakover igjen. Men noen interresante og viktige faktorer er hvor god Meslier virkelig er. Hvordan vil et par tap påvirke laget? Vil nervene komme? Vi kommer til å tape noen kamper. Er vi heldige og taper i riktig runde når WBA, Notingham og Fulham også avggir poeng? Har motstander mot slutten allerede rykket ned, spiller for å overlevere eller akkurat sikret plassen så er det noe som påvirker mye vil jeg tro.

Vi har igjen satt oss i en god posisjon. Ønsker og tror at dem har tatt lærdom av fjoråret. I år er ikke dette en ny situsasjon for dem. Det blir 61 intense dager!!



« Siste redigering: Mars 02, 2020, 10:53:05 av Leeds - 1919 »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Med Premier League i sikte
« Svar #61 på: Mars 02, 2020, 12:41:55 »


Fortsetter det samme snittet ut sesongen ender vi på 83 poeng, samme som i fjor. Holder neppe til direkte opprykk.


Mye fornuftig tale i hele denne tråden. :)

Men altså, Fulham nå 83 poeng???
Riktignok hadde ShU vel 25 poeng på sine siste 10 i fjor (mener jeg det var, tatt fra husken), men jeg tror Geir her er inne på noe:


Geir Kristoffersen
@geirnarvik

I think same points haul as last season  - 84 points - is enough for automatic promotion. Fulham need 22 points from 10 games to surpass that. Extremely difficult with any run-in, certainly theirs.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Sv: Med Premier League i sikte
« Svar #62 på: Mars 02, 2020, 22:25:15 »


Fortsetter det samme snittet ut sesongen ender vi på 83 poeng, samme som i fjor. Holder neppe til direkte opprykk.


Mye fornuftig tale i hele denne tråden. :)

Men altså, Fulham nå 83 poeng???
Riktignok hadde ShU vel 25 poeng på sine siste 10 i fjor (mener jeg det var, tatt fra husken), men jeg tror Geir her er inne på noe:


Geir Kristoffersen
@geirnarvik

I think same points haul as last season  - 84 points - is enough for automatic promotion. Fulham need 22 points from 10 games to surpass that. Extremely difficult with any run-in, certainly theirs.

Aston Villa tok 26 av 30. Norwich 22 og SU 21 på de siste 10. Vi tok 13. Med Fulham sitt program så kan vi lykkes med samme "kollaps" som i fjor.

Status med 10 kamper igjen. Setter den magiske grensen på 83 poeng for å rykke opp.

WBA 14 av 30 poeng
Leeds  15 av 30 poeng
Fulham 20 av 30 poeng
Forest 23 av 30 poeng
Brentford 26 av 30 poeng
Preston 27 av 30 poeng
« Siste redigering: Mars 02, 2020, 22:40:02 av Leeds - 1919 »

Eriksen55

Sv: Med Premier League i sikte
« Svar #63 på: Mars 06, 2020, 22:34:30 »
Om ikke Forest var ute av kampen før denne runden, så er dem trolig det nå. 100 % sikkert hvis WBA og Leeds vinner i morgen. Må ta 23 av 27 poeng for å nå 83 poeng. Helt umulig!

Lørdag:

13.30 - Bristol City - Fulham

16.00 - Leeds- Huddersfield og Swansea - WBA

Tabelltopp og 8 poeng ned til Fulham så kommer Champisen på bordet.. 4 poeng opp til WBA og to ned til Fulham er valium nivå!

Forever Whites

Sv: Med Premier League i sikte
« Svar #64 på: Mars 07, 2020, 06:02:41 »
Om ikke Forest var ute av kampen før denne runden, så er dem trolig det nå. 100 % sikkert hvis WBA og Leeds vinner i morgen. Må ta 23 av 27 poeng for å nå 83 poeng. Helt umulig!

Lørdag:

13.30 - Bristol City - Fulham

16.00 - Leeds- Huddersfield og Swansea - WBA

Tabelltopp og 8 poeng ned til Fulham så kommer Champisen på bordet.. 4 poeng opp til WBA og to ned til Fulham er valium nivå!

Der beskriver du godt hvordan det er å være Leeds supporter!  :)
Medlem 94237

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Med Premier League i sikte
« Svar #65 på: Mars 07, 2020, 09:02:57 »
Hah-a :)


Svend Karlsen
@svendleeds

Who would have thought placing #lufc agents out over last 10-12 years would come in to work this season? Woody, Bowyer, Smith, Howson... more?

(fra twittertråden:)
Pontus mysteriously injured at a crucial time, Bartley scoring the winner for us against West Brom. Our ex Whites at Barnsley taking points off everyone. #lufc

Wilks/Lichaj at Hull, Mowatt and co at Barnsley, Bartley at WBA, Woody and Robbie Keane with Howson and Clayton, Izzy Brown at Luton, Pontus “injured” at Brentford, Mathieu at Millwall, Huntington at PNE, Bradley Johnson at Blackburn, Clarke at QPR, Pep Clotet at Brum

Don't forget Byram and Cook taking Bournemouth and Norwich down lol

All part of the long term master plan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Sv: Med Premier League i sikte
« Svar #66 på: Mars 07, 2020, 09:52:10 »
Hah-a :)


Svend Karlsen
@svendleeds

Who would have thought placing #lufc agents out over last 10-12 years would come in to work this season? Woody, Bowyer, Smith, Howson... more?

(fra twittertråden:)
Pontus mysteriously injured at a crucial time, Bartley scoring the winner for us against West Brom. Our ex Whites at Barnsley taking points off everyone. #lufc

Wilks/Lichaj at Hull, Mowatt and co at Barnsley, Bartley at WBA, Woody and Robbie Keane with Howson and Clayton, Izzy Brown at Luton, Pontus “injured” at Brentford, Mathieu at Millwall, Huntington at PNE, Bradley Johnson at Blackburn, Clarke at QPR, Pep Clotet at Brum

Don't forget Byram and Cook taking Bournemouth and Norwich down lol

All part of the long term master plan

 :D :D :D

Vil nok mest sansynlig bli et etterspill av dette hvis vi rykker opp!
Medlem 94237

jaho

Sv: Med Premier League i sikte
« Svar #67 på: Mars 07, 2020, 10:01:17 »
Hah-a :)


Svend Karlsen
@svendleeds

Who would have thought placing #lufc agents out over last 10-12 years would come in to work this season? Woody, Bowyer, Smith, Howson... more?

(fra twittertråden:)
Pontus mysteriously injured at a crucial time, Bartley scoring the winner for us against West Brom. Our ex Whites at Barnsley taking points off everyone. #lufc

Wilks/Lichaj at Hull, Mowatt and co at Barnsley, Bartley at WBA, Woody and Robbie Keane with Howson and Clayton, Izzy Brown at Luton, Pontus “injured” at Brentford, Mathieu at Millwall, Huntington at PNE, Bradley Johnson at Blackburn, Clarke at QPR, Pep Clotet at Brum

Don't forget Byram and Cook taking Bournemouth and Norwich down lol

All part of the long term master plan

Dette er garantert tenkeren Wilkinson sitt verk !!  :D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Med Premier League i sikte
« Svar #68 på: Mars 07, 2020, 10:18:00 »

Dette er garantert tenkeren Wilkinson sitt verk !!  :D

Morsomt, det samme tenkte …

Ad Sham
@adsham1986

Replying to
@svendleeds
Howard Wilkinson even more of a visionary than any of us already think...!
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jaho

Sv: Med Premier League i sikte
« Svar #69 på: Mars 07, 2020, 11:51:44 »

Dette er garantert tenkeren Wilkinson sitt verk !!  :D

Morsomt, det samme tenkte …

Ad Sham
@adsham1986

Replying to
@svendleeds
Howard Wilkinson even more of a visionary than any of us already think...!

Stilig !!! : )
« Siste redigering: Mars 07, 2020, 11:53:58 av jaho »

Eriksen55

Sv: Med Premier League i sikte
« Svar #70 på: Mars 07, 2020, 18:33:46 »
Dette går straka vegen til Premier League!!

9 kamper og 27 poeng igjen å spille om. Forest også uten mulighet til topp to. Vet det går i teorien, men ikke en snøballs sjans i helvete i praksis!

Igjen. Fulham sitt kampprogram er sjukt tøft, kombinert med at dem må ta 7 poeng mer enn oss..Hadde vi vært Fulham, så hadde nesten samtlige gitt opp!

Leeds - 12 av 27 poeng
WBA - 13 av 27
Fulham 19 av 27

For dem som tror det er mulig for andre lag.

Brentford 23 av 27 poeng
Forest 23 av 27 poeng.

En aldeles nydelig lørdag  8)


GeirO

Sv: Med Premier League i sikte
« Svar #71 på: Mars 07, 2020, 18:47:10 »
Nøktern optimist nå, men husk "We are Leeds". Om to kamper kan Fulham være ett poeng bak oss :-\
MOT

Bjorn

Sv: Med Premier League i sikte
« Svar #72 på: Mars 07, 2020, 18:56:39 »
Nøktern optimist nå, men husk "We are Leeds". Om to kamper kan Fulham være ett poeng bak oss :-\
Hvis det er at ligaen er åpen og alt kan skje, så er ikke Leeds mer Leeds en andre om du måtte tro det. Alle lagene rundt oss er Leeds i så fall. Sprøyt. Vi er stabile og spiller bra nesten hele tiden. Vi fortjener vår plass. Skulle mot formodning plutselig begynne å spille dårlig så er det vel fortjent? Har liten tro på det. Leeds du.
Marching On! 4276

Eriksen55

Sv: Med Premier League i sikte
« Svar #73 på: Mars 07, 2020, 19:34:16 »
Nøktern optimist nå, men husk "We are Leeds". Om to kamper kan Fulham være ett poeng bak oss :-\

Om to kamper kan dem også være 13 bak!


sportcarl1

Sv: Med Premier League i sikte
« Svar #74 på: Mars 07, 2020, 19:46:02 »
Hah-a :)
Ej att förglömma Matt Smith i QPR som gjorde ett hat trick mot Nottingham

Svend Karlsen
@svendleeds

Who would have thought placing #lufc agents out over last 10-12 years would come in to work this season? Woody, Bowyer, Smith, Howson... more?

(fra twittertråden:)
Pontus mysteriously injured at a crucial time, Bartley scoring the winner for us against West Brom. Our ex Whites at Barnsley taking points off everyone. #lufc

Wilks/Lichaj at Hull, Mowatt and co at Barnsley, Bartley at WBA, Woody and Robbie Keane with Howson and Clayton, Izzy Brown at Luton, Pontus “injured” at Brentford, Mathieu at Millwall, Huntington at PNE, Bradley Johnson at Blackburn, Clarke at QPR, Pep Clotet at Brum

Don't forget Byram and Cook taking Bournemouth and Norwich down lol

All part of the long term master plan
 

DenHviteYeboah

Sv: Med Premier League i sikte
« Svar #75 på: Mars 07, 2020, 22:40:45 »
At dere tør...vi har fått så mange ballespark opp igjennom årene så jeg er fortsatt nervøs. Tør knapt å følge med på kampene....ser lyst ut, men denne ligaen er fullstendig bananas :(

GeirO

Sv: Med Premier League i sikte
« Svar #76 på: Mars 07, 2020, 23:22:59 »
Nøktern optimist nå, men husk "We are Leeds". Om to kamper kan Fulham være ett poeng bak oss :-\
Hvis det er at ligaen er åpen og alt kan skje, så er ikke Leeds mer Leeds en andre om du måtte tro det. Alle lagene rundt oss er Leeds i så fall. Sprøyt. Vi er stabile og spiller bra nesten hele tiden. Vi fortjener vår plass. Skulle mot formodning plutselig begynne å spille dårlig så er det vel fortjent? Har liten tro på det. Leeds du.
)
Selvsagt fortjener vi førsteplassen. Poenget mitt er at vi nylig gikk gjennom en periode med lite poeng og ganske bra spill. Det kan jo opplagt skje igjen (hope not).
MOT

Cherry

Sv: Med Premier League i sikte
« Svar #77 på: Mars 07, 2020, 23:27:00 »
5 seire til... så er vi der :)
2 tøffe kamper nå, Cardiff borte og Fulham hjemme. 4 poeng fra de 2......
 

Eriksen55

Sv: Med Premier League i sikte
« Svar #78 på: Mars 07, 2020, 23:32:58 »
At dere tør...vi har fått så mange ballespark opp igjennom årene så jeg er fortsatt nervøs. Tør knapt å følge med på kampene....ser lyst ut, men denne ligaen er fullstendig bananas :(

Jeg er egentlig klink enig med deg. Men det er Like bananas for alle. Se Forest i går!

Vi vil tape flere av de siste 9, kall det en sprekk. Men at Fulham skal ta inn 7 og gå forbi med bortekamper bla mot Leeds, Forest, WBA..og kamper mot Brentford, Cardif, QPR. Dem har Wigan borte i siste. Dem er tøffe..det har både vi og WBA merket  :)

I år tror jeg det holder med 78-79 poeng faktisk. Fulham må prestere bra for å klare såpass med poeng. Da trenger vi 7-8 poeng til. 2-2-5 siste 9 er 8 poeng. Tror det er nok. Så stor sprekk ser vi ikke i år...så da må det gå veien  8)WBA skal også spille sine kamper. Nå er det to lag som må være bedre enn oss siste 9.

Hva hadde du sagt hvis vi hadde vært Fulham og ligget på tredje plass og 7 poeng bak? Tipper at du som meg hadde sagt at det er kjørt og vi var hektet av. Så jo, jeg tør å si det! Vi rykker opp  8)




oveh

Sv: Med Premier League i sikte
« Svar #79 på: Mars 07, 2020, 23:53:27 »
Den poengmessige luka ned til Fulham er no betydelig. Det skulle sjølvsagt helst ha vore ei 30-40 poengs luke ned før ein i Leeds-samanheng ville ha sett på det som betryggande. Så nokon sann glede skal eg saktens spare til den dagen då det (eventuelt) er eit faktum at Leeds har sikra opprykket!

Uansett, det har vore fantastisk å sjå dei fem siste kampane, som alle har vore prega av (til Leeds å vere) forholdsvis tidlige mål, og den tryggheten dette har gitt laget. Sjølv då Leeds stampa seg gjennom krisen for nokre veker sidan, så var jo ikkje hovedsaka at dei spelte dårlig fotball, men snarare ein marerittaktig kombinasjon av elendig utteljing, enkeltperson-feil (Kiko), dommarfeil, samt mangelen på særs gode enkeltprestasjonar (som jo gjerne kan vere det som avgjer eit kamp i ein eller annan favør, jf. Ayling sin tidlege fulltreffar idag).

Fulham-kampen blir fort ein nøkkelkamp denne sesongen, så spenningen er stor knytta til denne. Som kjent gjekk nøkkelkampane galt i fjor. Måtte årets sesongen gjere dette godt igjen.
« Siste redigering: Mars 07, 2020, 23:55:39 av oveh »

DenHviteYeboah

Sv: Med Premier League i sikte
« Svar #80 på: Mars 08, 2020, 09:17:33 »
At dere tør...vi har fått så mange ballespark opp igjennom årene så jeg er fortsatt nervøs. Tør knapt å følge med på kampene....ser lyst ut, men denne ligaen er fullstendig bananas :(

Jeg er egentlig klink enig med deg. Men det er Like bananas for alle. Se Forest i går!

Vi vil tape flere av de siste 9, kall det en sprekk. Men at Fulham skal ta inn 7 og gå forbi med bortekamper bla mot Leeds, Forest, WBA..og kamper mot Brentford, Cardif, QPR. Dem har Wigan borte i siste. Dem er tøffe..det har både vi og WBA merket  :)

I år tror jeg det holder med 78-79 poeng faktisk. Fulham må prestere bra for å klare såpass med poeng. Da trenger vi 7-8 poeng til. 2-2-5 siste 9 er 8 poeng. Tror det er nok. Så stor sprekk ser vi ikke i år...så da må det gå veien  8)WBA skal også spille sine kamper. Nå er det to lag som må være bedre enn oss siste 9.

Hva hadde du sagt hvis vi hadde vært Fulham og ligget på tredje plass og 7 poeng bak? Tipper at du som meg hadde sagt at det er kjørt og vi var hektet av. Så jo, jeg tør å si det! Vi rykker opp  8)
Hvis jeg hadde vært Fulham fan så hadde jeg sagt: Dette kan gå. Leeds kollapser alltid mot slutten....
Som Leedssupporter ville jeg ha sagt: faen nå blir det playoff i år også, og det går alltid til helvete...

Dette er basert på 45 års erfaring som Leedssupporter ;)

Kontakinte

Sv: Med Premier League i sikte
« Svar #81 på: Mars 08, 2020, 11:30:21 »
Nøktern optimist nå, men husk "We are Leeds". Om to kamper kan Fulham være ett poeng bak oss :-\
Om 9 kamper, er jeg sikker på att Fulham fortsatt er bak oss! ;)

stian

Sv: Med Premier League i sikte
« Svar #82 på: Mars 08, 2020, 15:10:47 »
Med det spillet vi viser nå ser jeg ingen symptomer på kollaps. En ting er at vi skaper større sjanser, setter flere sjanser og varierer det offensive spillet mye mer. Men minst like viktig er at det defensivt ser veldig bra ut, til og med med Phillips ute.

To poeng på de neste to kampene vil være helt oppnåelig. Da har vi minimum fire poeng ned til Fulham og fortsatt saken i egne hender. Vi skal heller ikke glemme at også WBA skal prestere for å holde seg i topp to, og at de og Fulham har innbyrdes oppgjør i april.

Johnnyj

Sv: Med Premier League i sikte
« Svar #83 på: Mars 08, 2020, 15:20:24 »
Synes Bielsa svarer godt på spørsmålet om kollapsen etter nyttår, sammenlignet med den gode perioden vi er i nå.

Han går ikke med på at den perioden var en kollaps. Han sier at vi spilte godt i vinter og at vi hadde like mange sjanser. At man kan spille godt både defensivt og offensivt, men likevel tape kamper.
 Dette er jeg enig i. Selv om vi ikke plukket mange poeng så spilte vi like bra som resten av sesongen.

Nå har vi plutselig marginene med oss, og da ser man på resultatene hvor mye bedre vi er enn motstanderne. Men selv med uflaks, røde kort og brente sjanser så tror jeg dette skal holde helt inn. Vi er det beste laget i divisjonen og spillerne viser det hver uke!