Skrevet av Emne: Januar - 4 kamper  (Lest 1558 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Januar - 4 kamper
« på: Desember 29, 2019, 20:14:34 »
Ser bort fra FA-cupen.

Dette er våre 4 seriekamper i januar:

WBA Away (nr 2)
Sheff Wed Home (Nr 6)
QPR Away (Nr 15)
Millwall Home (Nr 11)

Ingen midtukekamper i serien. Gir forhåpentligvis tid til å hente oss noe inn.

Hva trenger vi denne måneden for å holde luka?

10 poeng er opprykksfart. Uavgjort mot WBA og seire i de øvrige kampene.

Da øker vi garantert forspranget og er 10-12 poeng foran når vi går inn i februar (etter 29 kamper).

17 kamper igjen og 12 poengs forsprang hadde vært noe det.

Februar 7 kamper
Mars 4 kamper
April 5 kamper
Mai 1 kamp
« Siste redigering: Desember 29, 2019, 20:31:22 av Kato »
 

auren

Sv: Januar - 4 kamper
« Svar #1 på: Desember 29, 2019, 20:58:53 »
Jeg tror vi taper mot WBA, spiller uavgjort mot Wednesday og QPR og vinner mot Millwall. 5 poeng. Avstanden til 3. plass kan fort være nede i 4-5 poeng.

Jeg er ganske bekymret for forsvarsspillet vi har vist de siste kampene, samt rovdriften på spillerne. Vi får neppe noen nye spillere inn i januar, kun visst Nketiah går tilbake. Klubben vurderer å hente inn en erstatter for Clarke. Og da håper både jeg, og resten av Leedsfansen (?) at det blir en offansiv sentral midtbanespiller (no. 10).

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Januar - 4 kamper
« Svar #2 på: Desember 29, 2019, 21:10:32 »
Jeg tror vi taper mot WBA, spiller uavgjort mot Wednesday og QPR og vinner mot Millwall. 5 poeng. Avstanden til 3. plass kan fort være nede i 4-5 poeng.

Jeg er ganske bekymret for forsvarsspillet vi har vist de siste kampene, samt rovdriften på spillerne. Vi får neppe noen nye spillere inn i januar, kun visst Nketiah går tilbake. Klubben vurderer å hente inn en erstatter for Clarke. Og da håper både jeg, og resten av Leedsfansen (?) at det blir en offansiv sentral midtbanespiller (no. 10).

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Vi har bedre formkurve enn WBA og de andre lagene som jager oss. Vi har fortsatt sluppet inn få mål totalt. Spådde at forsvaret ville lekke litt innimellom og at det aldri verden klarte å holde det nivået hele sesongen.  Stor tro på at antall baklengs i det siste er tilfeldig og at vi igjen kan demme opp!

Tipper 9 poeng og at vi øker luken. Lagene bak går på smeller dem også

Eneste bekymringen jeg har heter Bielsa og rotasjon/hvile. Kanskje forsvarsspillet lider av det. Ikke bare det fysiske som spiller inn, men er man slitent mentalt er det vanskelig å holde 100 % fokus i 90 min.

Blitt sagt at Bielsa har tatt lærdom. Venter i spenning!  :)