Skrevet av Emne: Kamp vs WBA@The Hawthorns, onsdag 1.1.-20, kl.18.15 på Viasport 2  (Lest 25306 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Bromancer

Sv: Kamp vs WBA@The Hawthorns, onsdag 1.1.-20, kl.18.15 på Viasport 2
« Svar #180 på: Januar 01, 2020, 20:38:57 »
Godt å for en gangs skyld ha en god dommer. Full kontroll. Ble lurt av Robson Kanu en gang, ellers tillott han ingenting tull og tøv.

Kunne ikke vært mer enig. Veldig god dommer.

Kimfjellheim

Sv: Kamp vs WBA@The Hawthorns, onsdag 1.1.-20, kl.18.15 på Viasport 2
« Svar #181 på: Januar 01, 2020, 20:39:07 »
Greit resultat, hadde tatt et poeng før kampen men likevel litt skuffende tross den gode 2. omgangen

Eriksen55

Sv: Kamp vs WBA@The Hawthorns, onsdag 1.1.-20, kl.18.15 på Viasport 2
« Svar #182 på: Januar 01, 2020, 20:40:24 »
Håper Douglas får noen kamper på backen fremover. Vi må opp et hakk fra Alioski om dette skal holde inn.

Han har mye å bevise før han er på Alioski sitt nivå. 4 mål og 5 assist så langt i år.
Men gledelig om flere melder seg på i kampen om plassene.

HåvardK

Sv: Kamp vs WBA@The Hawthorns, onsdag 1.1.-20, kl.18.15 på Viasport 2
« Svar #183 på: Januar 01, 2020, 20:40:46 »
Harrison var knall idag.
Synes vi virket mer ballsikre med Douglas baki der.
Han har en helt annen ro over spillet enn Alioski.

Veldig gode bytter. Ganske utrolig med de få mulighetene vi har fra benken.
Helt enig. Det viser seg at troppen er bedre enn hva jeg hadde fryktet. Komboen Douglas/Harrison kan bli god å ha ut over våren. Og cornerne til Douglas er jo av et helt annet kaliber enn det de andre kan varte opp med.

leedslife

Sv: Kamp vs WBA@The Hawthorns, onsdag 1.1.-20, kl.18.15 på Viasport 2
« Svar #184 på: Januar 01, 2020, 20:40:50 »
Eddie bekreftet tilbake til arsenal ?
Yes ifølge Phil Hay.


Mer
Confirmed by Bielsa - Nketiah is going back to Arsenal. #lufc

Da er det bare å stryke klar trøya til Adams:-)

Den mest idiotiske beslutningen av Bielsa jeg har opplevd. Stille med Eddie fra start som skal tilbake til Arsenal rett etter kampen. Hårreisende beslutning! Og kunne fort kostet oss seieren. Bamford skulle ha startet. Ingen tvil!

auren

Det var en merkelig avgjørelse.
Skulle visst om det var pga skaden til Bamford eller at Roberts ikke kunne brukes fra benken.
Idag var det tynt. I morgen er det enda tynnere.
Vi er jo utrolig sårbare nå. Kan ikke skjønne annet enn at det kommer inn MIN 2 spillere.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28892
  • Total likes: 2636
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Kamp vs WBA@The Hawthorns, onsdag 1.1.-20, kl.18.15 på Viasport 2
« Svar #185 på: Januar 01, 2020, 20:43:45 »
Roberts ikke kunne brukes fra benken.
Idag var det tynt. I morgen er det enda tynnere.
Vi er jo utrolig sårbare nå. Kan ikke skjønne annet enn at det kommer inn MIN 2 spillere.

Ifølge Bielsa er skadebefengte Roberts svaret på det meste:

Sitat
Roberts update?
He didn’t feel 100 per cent recovered from the problem in his leg. Maybe he could have participated, but we didn’t want to risk him. We think he’s a choice at centre-forward and also as playmaker. He can play as a winger too. Miss Pablo, Clarke, Nketiah. We want to protect him.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Sv: Kamp vs WBA@The Hawthorns, onsdag 1.1.-20, kl.18.15 på Viasport 2
« Svar #186 på: Januar 01, 2020, 21:02:16 »
Casilla 8 - Inolvert i baklengsmålet med en dårlig utboksning, men spiller seg glimrende opp og holder oss inne i kampen.
Ayling 7 - Svak før pause, men spilte seg opp og var mye involvert fremover i andre omgang.
Alioski 6 - Er mye her og der, vinner dueller, men bidrar til svakere struktur hos oss. Baklengsen kom fra hans side. Korrekt byttet ut.
Cooper 7 - Litt heit når han lager unødvendige frispark, men syns han etter pause var tilbake på godt gammelt nivå.
White 7 - Veldig god i andre omgang. Litt snill gutt inne i feltet, der må han bli røffere.
Phillips 7 - Svak før pause, betraktelig bedre etter. Bedre struktur på oss gjorde også han bedre.
Dallas 6 - Jobber godt, men savner litt egenskaper med ball når vi sliter.
Klich 8 - Syns han løper noe helt enormt, en maskin. Arbeidsradius få i divisjonen kan matche.
Costa 5 - Lite involvert, veik, og ingen god dag. Burde vært tatt av.
Nektiah 5 - Sjanseløs mot robuste stoppere. Ingen hold-up spiller. Må spille i tospann.
Harrison 8MOM - Min bestemann. Jobbet knallhardt, assist, masse involvert. God med ball.
Douglas 7 - Kom inn og fikk på plass strukturen bak. Er venstreback, og bør være førstevalg på venstreback. Godt innhopp, håper plassen er hans.
Bamford 8 - Jobber hardt, er et mareritt for forsvaret. Scorer mål, og er god den omgangen han spiller.

Godt fornøyd med ett poeng, etter å ha ligget under.
Etter pause var strukturen igjen på plass der bak, og vi så plutselig robuste ut igjen.
Berget av en god Casilla som hadde nøkkelredninger på gunstige tidspunkt.
 

Cherry

Sv: Kamp vs WBA@The Hawthorns, onsdag 1.1.-20, kl.18.15 på Viasport 2
« Svar #187 på: Januar 01, 2020, 21:05:16 »
Douglas og Bamford var glimrende bytter.
Med unntak av dødball har vi god kontroll, men vi mangler no 10....

2 spillere inn mener jeg er minimum, da vi har endel « kjeks» - som vil bli/være ute noen kamper.
Syns Kiko, Harrison og Klich var meget gode i dag- og vi er bortskjemte med White som leverer så stabilt, og kudos til Dallas som kan spille det meste....

Forventer mer av Costa.

Våre løse kanoner er Cooper og Alioski, slik er d bare...
 

Andersen

Sv: Kamp vs WBA@The Hawthorns, onsdag 1.1.-20, kl.18.15 på Viasport 2
« Svar #188 på: Januar 01, 2020, 21:08:14 »
Dette WBA var ikke mye å la seg imponere av ! Vi var mye bedre i 2 omgang , når Bamford og Douglas kom innpå . Ballen inad i laget gikk mye fortere også. Cup kampen mot Arsenal 6. januar skal ses på tv, ryker vi depper jeg ikke. I mitt hode er ligaen viktigst .

Jon R

Sv: Kamp vs WBA@The Hawthorns, onsdag 1.1.-20, kl.18.15 på Viasport 2
« Svar #189 på: Januar 01, 2020, 21:10:06 »
Eddie bekreftet tilbake til arsenal ?
Yes ifølge Phil Hay.


Mer
Confirmed by Bielsa - Nketiah is going back to Arsenal. #lufc

Da er det bare å stryke klar trøya til Adams:-)

Den mest idiotiske beslutningen av Bielsa jeg har opplevd. Stille med Eddie fra start som skal tilbake til Arsenal rett etter kampen. Hårreisende beslutning! Og kunne fort kostet oss seieren. Bamford skulle ha startet. Ingen tvil!

auren
Bamford har slitt med en "dead leg" i julen og er antagelig ikke 100 % ennå. Klok beslutning av Bielsa å starte med Eddie. Når det viste seg å ikke fungere var det en like klok beslutning å erstatte han med Bamford etter pause. 
Jon R.

Reaney

Sv: Kamp vs WBA@The Hawthorns, onsdag 1.1.-20, kl.18.15 på Viasport 2
« Svar #190 på: Januar 01, 2020, 21:10:44 »
Uhyre sterkt bortepoeng. Og det viktigste i dag var å unngå tap, sånn at WBA fikk et forsprang på 3 poeng. Stolt av laget i dag etter den elendige starten.

Trondjo

Sv: Kamp vs WBA@The Hawthorns, onsdag 1.1.-20, kl.18.15 på Viasport 2
« Svar #191 på: Januar 01, 2020, 21:11:44 »
1-1. Helt kurant! Men Bamford på godt og vondt i dag, scorer og hadde han spilt ballen på slutten der hadde vi vunnet 2-1..

Og hadde han prøvd på pasning og den hadde blitt blokkert hadde vi rivd oss i håret for hvorfor han ikke skjøt. En spiss med selvtillit "skal" skyte der. Skjønner han godt.

auren
Dårlig vinkel for Bamford der, burde helt klart slått ut til Klich som er på blank goal.
 

auren

Sv: Kamp vs WBA@The Hawthorns, onsdag 1.1.-20, kl.18.15 på Viasport 2
« Svar #192 på: Januar 01, 2020, 21:45:58 »
Eddie bekreftet tilbake til arsenal ?
Yes ifølge Phil Hay.


Mer
Confirmed by Bielsa - Nketiah is going back to Arsenal. #lufc

Da er det bare å stryke klar trøya til Adams:-)

Den mest idiotiske beslutningen av Bielsa jeg har opplevd. Stille med Eddie fra start som skal tilbake til Arsenal rett etter kampen. Hårreisende beslutning! Og kunne fort kostet oss seieren. Bamford skulle ha startet. Ingen tvil!

auren
Bamford har slitt med en "dead leg" i julen og er antagelig ikke 100 % ennå. Klok beslutning av Bielsa å starte med Eddie. Når det viste seg å ikke fungere var det en like klok beslutning å erstatte han med Bamford etter pause.

Er han frisk nok til å sitte på benken er han frisk nok til å starte. Kan jo ikke si at det var klokt å starte med en Eddie som hadde hodet sitt i Arsenal og ble spist til frokost av fysiske stoppere.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

HåvardK

Sv: Kamp vs WBA@The Hawthorns, onsdag 1.1.-20, kl.18.15 på Viasport 2
« Svar #193 på: Januar 01, 2020, 22:04:59 »
Har en følelse av at dagens kamp kostet mye mindre krefter enn forrige. WBA var overraskende lite strukturerte og farlige, og er veldig glad for at vi slapp å se Austin. Klich, som har sett sliten ut i det siste, var jo helt konge i dag.
Blir uansett godt for laget å få en pause frem til neste seriekamp nå - selv om det ikke vil overraske meg om vi stiller med bortimot samme ellever mot Gunners.

auren

Sv: Kamp vs WBA@The Hawthorns, onsdag 1.1.-20, kl.18.15 på Viasport 2
« Svar #194 på: Januar 01, 2020, 22:13:35 »
Interesting from Bielsa - conceded that it will be tough to tempt strikers in given how established Bamford is. Says the club will need to be clever with what they do in the market. Also said Nketiah deserved to start tonight on the basis of recent performances.

Så grunnen til at Eddie startet var pga hans innsats i forrige kamp og innhoppet mot Preston. Ikke at Bamford ikke var 100 % fit. Veldig underlig av Bielsa dette.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Runar

Sv: Kamp vs WBA@The Hawthorns, onsdag 1.1.-20, kl.18.15 på Viasport 2
« Svar #195 på: Januar 01, 2020, 22:14:55 »
Håper Douglas får noen kamper på backen fremover. Vi må opp et hakk fra Alioski om dette skal holde inn.

Han har mye å bevise før han er på Alioski sitt nivå. 4 mål og 5 assist så langt i år.
Men gledelig om flere melder seg på i kampen om plassene.

Hvor har du det fra? Jeg klarer bare telle 3?
 

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kamp vs WBA@The Hawthorns, onsdag 1.1.-20, kl.18.15 på Viasport 2
« Svar #196 på: Januar 01, 2020, 22:24:32 »
Casilla 8 - Inolvert i baklengsmålet med en dårlig utboksning, men spiller seg glimrende opp og holder oss inne i kampen.
Ayling 7 - Svak før pause, men spilte seg opp og var mye involvert fremover i andre omgang.
Alioski 6 - Er mye her og der, vinner dueller, men bidrar til svakere struktur hos oss. Baklengsen kom fra hans side. Korrekt byttet ut.
Cooper 7 - Litt heit når han lager unødvendige frispark, men syns han etter pause var tilbake på godt gammelt nivå.
White 7 - Veldig god i andre omgang. Litt snill gutt inne i feltet, der må han bli røffere.
Phillips 7 - Svak før pause, betraktelig bedre etter. Bedre struktur på oss gjorde også han bedre.
Dallas 6 - Jobber godt, men savner litt egenskaper med ball når vi sliter.
Klich 8 - Syns han løper noe helt enormt, en maskin. Arbeidsradius få i divisjonen kan matche.
Costa 5 - Lite involvert, veik, og ingen god dag. Burde vært tatt av.
Nektiah 5 - Sjanseløs mot robuste stoppere. Ingen hold-up spiller. Må spille i tospann.
Harrison 8MOM - Min bestemann. Jobbet knallhardt, assist, masse involvert. God med ball.
Douglas 7 - Kom inn og fikk på plass strukturen bak. Er venstreback, og bør være førstevalg på venstreback. Godt innhopp, håper plassen er hans.
Bamford 8 - Jobber hardt, er et mareritt for forsvaret. Scorer mål, og er god den omgangen han spiller.

Godt fornøyd med ett poeng, etter å ha ligget under.
Etter pause var strukturen igjen på plass der bak, og vi så plutselig robuste ut igjen.
Berget av en god Casilla som hadde nøkkelredninger på gunstige tidspunkt.

Nå snakker vi. Like før du legger inn at Kiko leker i luften nå :D Litt for hard mot Costa, Nketiah er du for snill med, nærmer seg en 3´er.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Kamp vs WBA@The Hawthorns, onsdag 1.1.-20, kl.18.15 på Viasport 2
« Svar #197 på: Januar 01, 2020, 22:29:41 »
Håper Douglas får noen kamper på backen fremover. Vi må opp et hakk fra Alioski om dette skal holde inn.

Han har mye å bevise før han er på Alioski sitt nivå. 4 mål og 5 assist så langt i år.
Men gledelig om flere melder seg på i kampen om plassene.

Hvor har du det fra? Jeg klarer bare telle 3?

Du må ramse opp hvilken du teller så vi kan komme på flere.

Blank_File

Sv: Kamp vs WBA@The Hawthorns, onsdag 1.1.-20, kl.18.15 på Viasport 2
« Svar #198 på: Januar 01, 2020, 22:33:23 »
Veldig tilfreds med poenget, men det viktigste er at vi ser ut som Leeds igjen etter ei merkelig jul. Andre omgang var spesielt bra. Om det var byttene som gjorde det eller noe annet skal jeg ikke pårope meg fotballfaglig forståelse nok til å analysere, men deilig var det. Vi kunne vunnet og vi så solide ut. Arsenal meget bra i kveld mot Manure, men mandag blir veldig moro uansett.

baste

Sv: Kamp vs WBA@The Hawthorns, onsdag 1.1.-20, kl.18.15 på Viasport 2
« Svar #199 på: Januar 01, 2020, 22:34:10 »
Interesting from Bielsa - conceded that it will be tough to tempt strikers in given how established Bamford is. Says the club will need to be clever with what they do in the market. Also said Nketiah deserved to start tonight on the basis of recent performances.

Så grunnen til at Eddie startet var pga hans innsats i forrige kamp og innhoppet mot Preston. Ikke at Bamford ikke var 100 % fit. Veldig underlig av Bielsa dette.

auren

Nu må du nu ikke vær så anti Bielsa. Top of the table, mye takket være vår egen Bielsa, på godt og ondt.

Runar

Sv: Kamp vs WBA@The Hawthorns, onsdag 1.1.-20, kl.18.15 på Viasport 2
« Svar #200 på: Januar 01, 2020, 22:41:19 »
Håper Douglas får noen kamper på backen fremover. Vi må opp et hakk fra Alioski om dette skal holde inn.

Han har mye å bevise før han er på Alioski sitt nivå. 4 mål og 5 assist så langt i år.
Men gledelig om flere melder seg på i kampen om plassene.

Hvor har du det fra? Jeg klarer bare telle 3?

Du må ramse opp hvilken du teller så vi kan komme på flere.

Assist mot West Brom selvmålet på Elland Road og to assist mot Birmingham
 

Carl Fisker

Sv: Kamp vs WBA@The Hawthorns, onsdag 1.1.-20, kl.18.15 på Viasport 2
« Svar #201 på: Januar 01, 2020, 23:02:05 »
Interesting from Bielsa - conceded that it will be tough to tempt strikers in given how established Bamford is. Says the club will need to be clever with what they do in the market. Also said Nketiah deserved to start tonight on the basis of recent performances.

Så grunnen til at Eddie startet var pga hans innsats i forrige kamp og innhoppet mot Preston. Ikke at Bamford ikke var 100 % fit. Veldig underlig av Bielsa dette.

auren

Nu må du nu ikke vær så anti Bielsa. Top of the table, mye takket være vår egen Bielsa, på godt og ondt.
+1

Eriksen55

Sv: Kamp vs WBA@The Hawthorns, onsdag 1.1.-20, kl.18.15 på Viasport 2
« Svar #202 på: Januar 02, 2020, 00:12:49 »
Håper Douglas får noen kamper på backen fremover. Vi må opp et hakk fra Alioski om dette skal holde inn.

Han har mye å bevise før han er på Alioski sitt nivå. 4 mål og 5 assist så langt i år.
Men gledelig om flere melder seg på i kampen om plassene.

Hvor har du det fra? Jeg klarer bare telle 3?

Du må ramse opp hvilken du teller så vi kan komme på flere.

Assist mot West Brom selvmålet på Elland Road og to assist mot Birmingham

Tok det fra hode.

Regnet inn selvmålene mot WBA og Luton? og en assist mot Milwall + de mot Bham. Sjekket nå og han står registrert med 2. Selvmål telles ikke assist og mot Milwall scora han.

Jeg gir han ihvertfall den mot WBA, så 4 mål og 3 assist da ;)


Eriksen55

Sv: Kamp vs WBA@The Hawthorns, onsdag 1.1.-20, kl.18.15 på Viasport 2
« Svar #203 på: Januar 02, 2020, 00:14:18 »
Interesting from Bielsa - conceded that it will be tough to tempt strikers in given how established Bamford is. Says the club will need to be clever with what they do in the market. Also said Nketiah deserved to start tonight on the basis of recent performances.

Så grunnen til at Eddie startet var pga hans innsats i forrige kamp og innhoppet mot Preston. Ikke at Bamford ikke var 100 % fit. Veldig underlig av Bielsa dette.

auren

Da kan vi slå fast at det var angsten mot forandringer ;D ;)

Runar

Sv: Kamp vs WBA@The Hawthorns, onsdag 1.1.-20, kl.18.15 på Viasport 2
« Svar #204 på: Januar 02, 2020, 00:24:45 »
Håper Douglas får noen kamper på backen fremover. Vi må opp et hakk fra Alioski om dette skal holde inn.

Han har mye å bevise før han er på Alioski sitt nivå. 4 mål og 5 assist så langt i år.
Men gledelig om flere melder seg på i kampen om plassene.

Hvor har du det fra? Jeg klarer bare telle 3?

Du må ramse opp hvilken du teller så vi kan komme på flere.

Assist mot West Brom selvmålet på Elland Road og to assist mot Birmingham

Tok det fra hode.

Regnet inn selvmålene mot WBA og Luton? og en assist mot Milwall + de mot Bham. Sjekket nå og han står registrert med 2. Selvmål telles ikke assist og mot Milwall scora han.

Jeg gir han ihvertfall den mot WBA, så 4 mål og 3 assist da ;)

Han scoret mot Millwall ingen assist da... Luton? Det er vel Bamford som er siste Leeds spiller på den før det er selvmål?

4 mål og 3 assist er nok riktig ja..
 

Eriksen55

Sv: Kamp vs WBA@The Hawthorns, onsdag 1.1.-20, kl.18.15 på Viasport 2
« Svar #205 på: Januar 02, 2020, 00:32:03 »
Håper Douglas får noen kamper på backen fremover. Vi må opp et hakk fra Alioski om dette skal holde inn.

Han har mye å bevise før han er på Alioski sitt nivå. 4 mål og 5 assist så langt i år.
Men gledelig om flere melder seg på i kampen om plassene.

Hvor har du det fra? Jeg klarer bare telle 3?

Du må ramse opp hvilken du teller så vi kan komme på flere.

Assist mot West Brom selvmålet på Elland Road og to assist mot Birmingham

Tok det fra hode.

Regnet inn selvmålene mot WBA og Luton? og en assist mot Milwall + de mot Bham. Sjekket nå og han står registrert med 2. Selvmål telles ikke assist og mot Milwall scora han.

Jeg gir han ihvertfall den mot WBA, så 4 mål og 3 assist da ;)

Han scoret mot Millwall ingen assist da... Luton? Det er vel Bamford som er siste Leeds spiller på den før det er selvmål?

4 mål og 3 assist er nok riktig ja..

Bamford ja!

Det er ikke Harte tall, men helt ok for en som spiller venstre back.

RoarG

Sv: Kamp vs WBA@The Hawthorns, onsdag 1.1.-20, kl.18.15 på Viasport 2
« Svar #206 på: Januar 02, 2020, 14:09:16 »
Ute og reiste da denne kampen pågikk. Fulgte med via app. Fryktet det verste etter det tidlige baklengsmålet. Sterkt å komme tilbake. Veldig fornøyd med 1 poeng. Det er vel et resultat begge lagene er fornøyd med? Fikk poeng, og rivalen dro ikke i fra. Kampens spiller må være Ajayi ;)? 2 mål. Bare så synd for han at et av dem var et Leeds-mål ;D.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Sv: Kamp vs WBA@The Hawthorns, onsdag 1.1.-20, kl.18.15 på Viasport 2
« Svar #207 på: Januar 02, 2020, 21:17:44 »
Ute og reiste da denne kampen pågikk. Fulgte med via app. Fryktet det verste etter det tidlige baklengsmålet. Sterkt å komme tilbake. Veldig fornøyd med 1 poeng. Det er vel et resultat begge lagene er fornøyd med? Fikk poeng, og rivalen dro ikke i fra. Kampens spiller må være Ajayi ;)? 2 mål. Bare så synd for han at et av dem var et Leeds-mål ;D.
Gir et greit bilde av kampen med 1-1 syns jeg ja. Vil tro begge er greit fornøyd med det. Vi har kontroll største delen av kampen, men men mangler en del på den siste pasningen og avslutning slik vi har sett så ofte før. WBA farlig frempå ved et par anledninger. Høyt tempo og litt dårlig kvalitet.