Skrevet av Emne: FA-cupen 3. runde: Kamp vs Arsenal @Emirates 06.01.20 kl 20:56 Viasport 1  (Lest 38313 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lucas the Kop Cat

Nå må du skjerpe deg på offside, Alioski!

Cannavaro

Alioski må skjerpe seg litt.....burde unngå offside når han ligger på linja der..
MFLU - Miracles For Leeds United

gulle

Takk for skurkelinken.
Vi e bedre enn ars. Flott å se  på ;D
Men vi må score !  det er fort gjort å få en i tryne mot disse spillerene
Men bare det ikke blir uavgjort. Vi må ha fokus på serien, omkamper i cupen får ikke ta fokuset
Nå rykker vi opp! Jasederja

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil



Sent from my iPhone using Tapatalk

Superfan

Monsteromgang! Dritgøy.

Cannavaro

Vi har RUNDSPILT ARSENAL i 45 min på the Emirates !! Vi er klart gode nok for PREMIER LEAGUE !!
MFLU - Miracles For Leeds United

auren

Pause. 0-0. For en drømmeomgang spillemessig. Først halve omgangen er det total overkjøring. Neste halve omgang er vi det klart beste laget. Fantastisk moro å se. Alle spiller veldig bra! Herlig ro og fantastiske avleveringer av Meslier. Gotts litt lettvekter her, men slike kamper vokser han noen cm og kg på!

Men! Arsenal har ikke vært påskrudd og totalt tafatte og lite aggressive. Andre omgang blir noe helt annet. Uansett kjempestolt av denne omgangen!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kato

Noen byr 500 mill for Phillips hvis han fortsetter slik. Han har vært helt fantastisk.
 

leedslife

Kan man si at vi har de på gaffelen?

flynn

Egentlig urettferdig å spille Emirates FA Cup på Emirates stadion. Men det ser ikke ut til at gutta bryr seg, jeg er stolt!

Eriksen55

Noen byr 500 mill for Phillips hvis han fortsetter slik. Han har vært helt fantastisk.

Helt vannvittig faktisk. Han leker seg med Øzil og PL gutta!

Alle har vært gode, men Syntes Klich, Harrison og Bamford sammen Phillips har vært store! Til nå en bra debut av Gotts!

Deilig å se det flyte sånn. Det kollektive presset, duellene.
« Siste redigering: Januar 06, 2020, 21:51:59 av eriksen55 »

leedslife

Bare de ikke bytter ut Ozil.
En slik spiller kan for all del være tungen på vektskålen hvis de først får litt overtak, men med den løpskapasiteten og det høye presset vårt er det jo som å spille med en mann mindre for Arsenal.

leedslife

Phillips har vært enorm. Men setter faktisk Klich høyere tror jeg.
Har levert en vanvittig omgang.

Hallgeir *

Stor omgang av Leeds.

Imponert over hvor presise vi er mot PL-motstand også. Meslier har hatt kun presise (og lange) pasninger med beina.

Gotts har slett ikke gjort seg bort.

Det negative er at vi ikke leder kampen, for sjansesløsingen kan fort felle oss.

Alioski går som vanlig i offside, selv når han kan kontrollere alt fra linja.
Super Leeds since 1968

Cherry

Fantastisk gjennomført 1.omgang, noe av d bedre jeg har sett- mot ganske kvalifisert motstand :D

Vi har 2 spillere som ikke leverer, Ayling og Alioski, resten av gutta spiller på autopilot som om d er Luton vi spiller mot! Ã… « stå» i offside på dette nivået er hel-sløvt av Gianni... i tillegg er d synd at Ayling ikke fikk ny pasningsfot og litt tempo til jul... :-[
66% possesion er rått borte mot Arsenal i januar ;)
 

baste

Meslier har hatt to fantastisk presise utspill så langt.  8)

Kan virke som om dette er en Keeper Leeds må ta vare på ja. MOT

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 823
  • Total likes: 68
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Helt enormt!

Et par betraktninger:
- Harrison er veldig god på høyre. Kan fint spille der oftere, ev. veksle med Costa underveis i kamper.
- Philips.. klasse.
- Ser ut som Klich er tilbake i form - han har vært god i disse 45!
- Meslier god med beina. Har ikke fått gjort så mye annet..

gulle

Meslier har hatt to fantastisk presise utspill så langt.  8)

Kan virke som om dette er en Keeper Leeds må ta vare på ja. MOT
godt å se at vi har en god 2. Keeper ;D :D :D
Nå rykker vi opp! Jasederja

auren

Fantastisk gjennomført 1.omgang, noe av d bedre jeg har sett- mot ganske kvalifisert motstand :D

Vi har 2 spillere som ikke leverer, Ayling og Alioski, resten av gutta spiller på autopilot som om d er Luton vi spiller mot! Ã… « stå» i offside på dette nivået er hel-sløvt av Gianni... i tillegg er d synd at Ayling ikke fikk ny pasningsfot og litt tempo til jul... :-[
66% possesion er rått borte mot Arsenal i januar ;)

Synes du er streng mot Alioski her. Synes han har vært veldig bra og vært involvert i mye offansivt. Ingen Leedsspillere dårlige i dag. Kanskje Gotts, men han er unnskyldt.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Fantastisk gjennomført 1.omgang, noe av d bedre jeg har sett- mot ganske kvalifisert motstand :D

Vi har 2 spillere som ikke leverer, Ayling og Alioski, resten av gutta spiller på autopilot som om d er Luton vi spiller mot! Ã… « stå» i offside på dette nivået er hel-sløvt av Gianni... i tillegg er d synd at Ayling ikke fikk ny pasningsfot og litt tempo til jul... :-[
66% possesion er rått borte mot Arsenal i januar ;)

Synes du er streng mot Alioski her. Synes han har vært veldig bra og vært involvert i mye offansivt. Ingen Leedsspillere dårlige i dag. Kanskje Gotts, men han er unnskyldt.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvis vi ikke er fornøyd med noen av spillerne etter denne omgangen, har vi ekstremt høye krav til dem. Vi rundspiller Arsenal og så mener vi noen ikke spiller bra?

Bromancer

Herlig 1 omgang. Vi rundspiller Arsenal på i London. Rørende å se på  ;D

sportcarl1

Säsongens bästa halvlek, alla spelarna får överbetyg
 

Eriksen55

Fantastisk gjennomført 1.omgang, noe av d bedre jeg har sett- mot ganske kvalifisert motstand :D

Vi har 2 spillere som ikke leverer, Ayling og Alioski, resten av gutta spiller på autopilot som om d er Luton vi spiller mot! Ã… « stå» i offside på dette nivået er hel-sløvt av Gianni... i tillegg er d synd at Ayling ikke fikk ny pasningsfot og litt tempo til jul... :-[
66% possesion er rått borte mot Arsenal i januar ;)

Synes du er streng mot Alioski her. Synes han har vært veldig bra og vært involvert i mye offansivt. Ingen Leedsspillere dårlige i dag. Kanskje Gotts, men han er unnskyldt.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hvis vi ikke er fornøyd med noen av spillerne etter denne omgangen, har vi ekstremt høye krav til dem. Vi rundspiller Arsenal og så mener vi noen ikke spiller bra?

2 offsider er nok for noen! Det er fordi det er Alioski, ingen annen grunn.

Vi har 11 spillere som har feid Arsenal av banen! Ayling og Alioski har vært gode, men 4-5 andre har vært fantastisk gode  :)

Cherry

Fantastisk gjennomført 1.omgang, noe av d bedre jeg har sett- mot ganske kvalifisert motstand :D

Vi har 2 spillere som ikke leverer, Ayling og Alioski, resten av gutta spiller på autopilot som om d er Luton vi spiller mot! Ã… « stå» i offside på dette nivået er hel-sløvt av Gianni... i tillegg er d synd at Ayling ikke fikk ny pasningsfot og litt tempo til jul... :-[
66% possesion er rått borte mot Arsenal i januar ;)

Synes du er streng mot Alioski her. Synes han har vært veldig bra og vært involvert i mye offansivt. Ingen Leedsspillere dårlige i dag. Kanskje Gotts, men han er unnskyldt.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Veldig synlig når d ikke stemmer helt når vi spiller såpass bra, men jeg modererer meg til at de 2 ikke har vært like gode som de andre 9  ;)
 

oddball

Hmmmm, nå har Arsenal fått hårfønern i pausen. Nå sliter vi litt.
 

auren

Blir rundspilt nå. Står snart 1-0 er jeg redd...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cannavaro

Regnet med å se litt mer Arse i 2.omgang.  Flott av Meslier, en herlig 2.keeper  vi har der
MFLU - Miracles For Leeds United

Lucas the Kop Cat

Vår tur til å kontre denne omgangen.

Cannavaro

så forbanna typisk......
MFLU - Miracles For Leeds United

auren

1-0. Måtte komme. Fortjent nok...

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.