Skrevet av Emne: Sesongavslutningen 2019/20  (Lest 63891 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #30 på: Februar 24, 2020, 15:05:35 »
Ut fra åpningsposten her, ligger vi -6 poeng under det forventede. I de to neste kampene (M'boro og Hull) har jeg tippet uavgjort. Dersom minst en av kampene gir seier, vil vi kappe inn på underskuddet. Tvi, tvi. Skulle alle de resterende kampene gå inn, ender vi på 91 poeng. Bør holde i massevis. Kiko-saken kan ødelegge. Den saken er i det hele den store jokeren for resten av sesongen, er jeg redd.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #31 på: Mars 02, 2020, 15:16:07 »
Begge kampene mot Boro og Hull ga 6 poeng, 4 flere enn forventet. Det gir en manko på kun -2 poeng. Og Meslier sto bra, så keepersituasjonen ser ut til å være under kontroll. Går resten av kampene etter planen ender Leeds på 95 poeng. Da vinner vi antageligvis divisjonen. Tror det holder å få 86-87 poeng for å rykke opp. Det er 19 poeng på 10 kamper. 6-1-3 skulle holde. Tror vi greier det. Mye kan bli klart etter møtet mot Fulham 18. mars.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #32 på: Mars 03, 2020, 13:25:15 »
Det er maange måter å se det på:
(de fleste nevner 15-18 poeng som nok, though...)

LUFC Lewis
@LewisDeighton17

I know there's this whole cliché that we're Leeds, but I honestly don't see how we can f**k this up.
10 games to go. We should only really need 15 points. 4 of the bottom 5 to play at home. 1 of the top 6 left to play.
I'm feeling good. #LUFC
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Torpe-do

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #33 på: Mars 03, 2020, 15:06:36 »
Eg må sei det er mykje fokus på at me møter mange av bunnlaga i sesongavslutningen. Det vil på ingen måte vere enkelt, då desse laga vil kjempe med nebb og klør for å unngå nedrykk. Lat oss berre håpe at det samtidig tvingar dei framover på banen i forsøk på å speleball / score mål. Altså at 1 poeng ikkje er godt nok.

berlin

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #34 på: Mars 03, 2020, 17:30:32 »
Eg må sei det er mykje fokus på at me møter mange av bunnlaga i sesongavslutningen. Det vil på ingen måte vere enkelt, då desse laga vil kjempe med nebb og klør for å unngå nedrykk. Lat oss berre håpe at det samtidig tvingar dei framover på banen i forsøk på å speleball / score mål. Altså at 1 poeng ikkje er godt nok.

Ja, det er alltid vrient dette. Wigan slo oss ifjor når dei var i en slik situasjon.
Kanskje det me har vorte eit lite hakk betre på i år, er noko bedre defensiv tryggleik, noko mer "calmness". Ifjor var me bra nervøse når det drog seg til de siste 8-10 kampane.

Eg synest dette er vanskelig å predikere. Det skal ikkje meir enn ein blunder til, før mange av oss plutsleg tvilar.
Lat oss håpe den ikkje kjem mot Huddersfield, og deretter absolutt ikkje mot Fulham. Då kan både me supporterar og laget tåle ein uavgjort eller knepent tap mot Cardiff i kampen mellom desse. Lenger vil eg ikkje sjå, og eigentleg burde eg vera så treig og si:
"Me fer ta ein kamp om gongen"

Bromancer

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #35 på: Mars 04, 2020, 13:01:00 »
Kampen mot Blackburn flyttet for å vises på Sky:

Blackburn Rovers v Leeds United

New fixture date: Friday 3rd April 2020

New kick-off time: 7:45pm

Venue: Ewood Park

RoarG

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #36 på: Mars 04, 2020, 14:18:04 »
Kampen mot Blackburn flyttet for å vises på Sky:

Blackburn Rovers v Leeds United

New fixture date: Friday 3rd April 2020

New kick-off time: 7:45pm

Venue: Ewood Park
Vel, da vet jeg hva jeg ønsker meg i 60-års presang.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Cherry

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #37 på: Mars 04, 2020, 14:33:12 »
Kampen mot Blackburn flyttet for å vises på Sky:

Blackburn Rovers v Leeds United

New fixture date: Friday 3rd April 2020

New kick-off time: 7:45pm

Venue: Ewood Park
Vel, da vet jeg hva jeg ønsker meg i 60-års presang.

Tja, spørs hvor gammel du er - men tipper : Sokker?? ;)
 

Killa

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #38 på: Mars 04, 2020, 15:13:57 »
Kampen mot Blackburn flyttet for å vises på Sky:

Blackburn Rovers v Leeds United

New fixture date: Friday 3rd April 2020

New kick-off time: 7:45pm

Venue: Ewood Park
Vel, da vet jeg hva jeg ønsker meg i 60-års presang.

Tja, spørs hvor gammel du er - men tipper : Sokker?? ;)

Uansett hvor gammel han er tipper jeg 3 poeng er ønsket for bursdagen!  ;D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #39 på: Mars 05, 2020, 08:33:17 »
Hmmm...



Tommo
@LUFC1992

The average league position of Leeds’ remaining 10 opponents is 15th.

Last season (at this point) the average league position of Leeds’ remaining 10 opponents was 15th.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

RoarG

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #40 på: Mars 05, 2020, 08:42:45 »
Hmmm...



Tommo
@LUFC1992

The average league position of Leeds’ remaining 10 opponents is 15th.

Last season (at this point) the average league position of Leeds’ remaining 10 opponents was 15th.
Logisk at man møter motstandere av ulik kvalitet. Gjennomsnittet vil man forvente må ligge rundt midten.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Bjorn

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #41 på: Mars 05, 2020, 09:32:44 »
Hmmm...



Tommo
@LUFC1992

The average league position of Leeds’ remaining 10 opponents is 15th.

Last season (at this point) the average league position of Leeds’ remaining 10 opponents was 15th.

Nå får du slutte å lese i kaffegruten Mr...  ;)
Marching On! 4276

auren

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #42 på: Mars 05, 2020, 20:43:21 »
Kjørte Championship predictor og fikk en kjip avslutning:



auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bjorn

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #43 på: Mars 05, 2020, 21:35:47 »
Kjørte Championship predictor og fikk en kjip avslutning:



auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Da får du justere litt så det blir bedre.  ;)
Marching On! 4276

auren

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #44 på: Mars 05, 2020, 22:10:45 »
Burde ihvertfall justert på screenshot-en som viser antall poeng  ;D Mener det var 86 poeng til Fulham og 85 til oss. Men, men. Jeg er nok ikke sann-tippet. Dette skal vi ta!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jaho

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #45 på: Mars 05, 2020, 23:03:21 »
Burde ihvertfall justert på screenshot-en som viser antall poeng  ;D Mener det var 86 poeng til Fulham og 85 til oss. Men, men. Jeg er nok ikke sann-tippet. Dette skal vi ta!

auren

Blir overrasket om Brentford raser ned til 10 plass også..

auren

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #46 på: Mars 05, 2020, 23:12:34 »
Burde ihvertfall justert på screenshot-en som viser antall poeng  ;D Mener det var 86 poeng til Fulham og 85 til oss. Men, men. Jeg er nok ikke sann-tippet. Dette skal vi ta!

auren

Blir overrasket om Brentford raser ned til 10 plass også..

Jeg tippet kun i kampene til de fire øverste lagene pt.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

kjella

  • Gjest
Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #47 på: Mars 05, 2020, 23:42:02 »
Hvis Fulham tar 23 poeng på de siste 10 kampene med deres meget tøffe kampprogram spiser jeg min meget gamle og utrolig svette
sixpence....

Er ganske trygg på at vi går opp om vi vinner 6 kamper...6 hjemme av de 10 - tror den tøffeste av de 6 er den til lørdag forøvrig. 




jaho

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #48 på: Mars 06, 2020, 11:40:35 »
Hvis Fulham tar 23 poeng på de siste 10 kampene med deres meget tøffe kampprogram spiser jeg min meget gamle og utrolig svette
sixpence....

Er ganske trygg på at vi går opp om vi vinner 6 kamper...6 hjemme av de 10 - tror den tøffeste av de 6 er den til lørdag forøvrig.

Skal mye til om Fulham tar 23 poeng, men det KAN skje... har vel på papiret det sterkeste mannskapet, og får de en skikkelig flyt i avslutningen, som Sheff U i fjor, kan alt skje. Tøff motstand har dem, men ikke helt usannsynlig at de vinner de fleste...men som sagt
må ha litt flyt.. Er redd vi allerede ser litt av flyten de to siste kampene deres...1-0 mot Swansea i det 95 min.. mot preston var de heldige som ikke lå under tidlig, og punkterte ikke kampen før på overtid..
Ekstremt viktig og ikke tape når vi møter dem...derfor liker jeg ekstremt dårlig at vi har bare to hviledager, mens de har fire..

Eriksen55

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #49 på: Mars 06, 2020, 12:38:20 »
Hvis Fulham tar 23 poeng på de siste 10 kampene med deres meget tøffe kampprogram spiser jeg min meget gamle og utrolig svette
sixpence....

Er ganske trygg på at vi går opp om vi vinner 6 kamper...6 hjemme av de 10 - tror den tøffeste av de 6 er den til lørdag forøvrig.

Skal mye til om Fulham tar 23 poeng, men det KAN skje... har vel på papiret det sterkeste mannskapet, og får de en skikkelig flyt i avslutningen, som Sheff U i fjor, kan alt skje. Tøff motstand har dem, men ikke helt usannsynlig at de vinner de fleste...men som sagt
må ha litt flyt.. Er redd vi allerede ser litt av flyten de to siste kampene deres...1-0 mot Swansea i det 95 min.. mot preston var de heldige som ikke lå under tidlig, og punkterte ikke kampen før på overtid..
Ekstremt viktig og ikke tape når vi møter dem...derfor liker jeg ekstremt dårlig at vi har bare to hviledager, mens de har fire..

Ja som SU fikk i fjor og tok 21 av 30 poeng. At Fulham skal toppe det med et så tøft program skjer ikke. Tar vi 15 poeng så rykker vi opp.

Hva som er på papiret har lite å si. Isåfall skulle Fulham ligget på topp, men det gjør dem ikke. På banen resultatene skapes. Ikke skjønner jeg hvorfor det laget som skal være best på papiret plutselig skal klaffe voldsomt mye mer siste 10 enn første 36 kampene heller  :)

leedslife

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #50 på: Mars 06, 2020, 12:39:43 »
Burde jo hatt inn noen som var bedre og som har spilt kamper på bra nok nivå.
Tror allikavel Januar og Bielsa ikke klinger godt sammen uansett hvem vi hadde fått inn.
Det er jo flere uker med kursing for at spillerne skal forstå systemet og rollene sine. Hvis man da i tillegg ikke har spilt kamper eller ikke spilt kamper på et høyt nok nivå så kan man vel plusse på noen uker ekstra. Da blir det fort påske....

Heldigvis brenner det ikke i posisjonen der Poveda ble hentet, men det brenner på keeperplass og det er enorme fare for stor skogbrann på spissplass.
Vi har en spiss som ikke scorer. Vi har en backup som stort sett har vært  skadet siden han kom for 2 år siden og et siste alternativ som så langt fra pigg ut da han fikk sine 20 minutters innhopp. Kan jo bare lure på hvor langt denne skaden har satt han tilbake.

Heldigvis har Bamford holdt seg unna skader denne sesongen, men det er en tynn line vi balanserer på hvis han blir skadet eller denne veikheten hans  foran kassa fortsetter sesongen ut.

jaho

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #51 på: Mars 06, 2020, 12:47:09 »
Hvis Fulham tar 23 poeng på de siste 10 kampene med deres meget tøffe kampprogram spiser jeg min meget gamle og utrolig svette
sixpence....

Er ganske trygg på at vi går opp om vi vinner 6 kamper...6 hjemme av de 10 - tror den tøffeste av de 6 er den til lørdag forøvrig.

Skal mye til om Fulham tar 23 poeng, men det KAN skje... har vel på papiret det sterkeste mannskapet, og får de en skikkelig flyt i avslutningen, som Sheff U i fjor, kan alt skje. Tøff motstand har dem, men ikke helt usannsynlig at de vinner de fleste...men som sagt
må ha litt flyt.. Er redd vi allerede ser litt av flyten de to siste kampene deres...1-0 mot Swansea i det 95 min.. mot preston var de heldige som ikke lå under tidlig, og punkterte ikke kampen før på overtid..
Ekstremt viktig og ikke tape når vi møter dem...derfor liker jeg ekstremt dårlig at vi har bare to hviledager, mens de har fire..

Ja som SU fikk i fjor og tok 21 av 30 poeng. At Fulham skal toppe det med et så tøft program skjer ikke. Tar vi 15 poeng så rykker vi opp.

Hva som er på papiret har lite å si. Isåfall skulle Fulham ligget på topp, men det gjør dem ikke. På banen resultatene skapes. Ikke skjønner jeg hvorfor det laget som skal være best på papiret plutselig skal klaffe voldsomt mye mer siste 10 enn første 36 kampene heller  :)

Følger deg på alt dette jeg...men de har potensiale til å KUNNE klare det....med en ekstrem flyt... Ikke noe tilsier det, men når vi er involvert tar jeg absolutt ingenting for gitt.. ;)

RoarG

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #52 på: Mars 06, 2020, 12:53:25 »
Hvis Fulham tar 23 poeng på de siste 10 kampene med deres meget tøffe kampprogram spiser jeg min meget gamle og utrolig svette
sixpence....

Er ganske trygg på at vi går opp om vi vinner 6 kamper...6 hjemme av de 10 - tror den tøffeste av de 6 er den til lørdag forøvrig.

Skal mye til om Fulham tar 23 poeng, men det KAN skje... har vel på papiret det sterkeste mannskapet, og får de en skikkelig flyt i avslutningen, som Sheff U i fjor, kan alt skje. Tøff motstand har dem, men ikke helt usannsynlig at de vinner de fleste...men som sagt
må ha litt flyt.. Er redd vi allerede ser litt av flyten de to siste kampene deres...1-0 mot Swansea i det 95 min.. mot preston var de heldige som ikke lå under tidlig, og punkterte ikke kampen før på overtid..
Ekstremt viktig og ikke tape når vi møter dem...derfor liker jeg ekstremt dårlig at vi har bare to hviledager, mens de har fire..
Det er marginalt. Flyt kan fås, flyt kan mistes.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #53 på: Mars 06, 2020, 14:18:20 »
og det er enorme fare for stor skogbrann på spissplass.

Jeg vil tro ALLE rivalene våre også vil slite om DE TO beste spissene deres blir skadet.
DET gjelder nok ikke bare oss...

Jeg vil tro at Harrison da ville vært nestemann på lista (pr nå, med Augustin ute). Ville vel gått sånn tålelig det også... Jobber godt, bra nærteknikk... og foran kassa øker jo sjansen for nettkjenning også kontra ute på kanten.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #54 på: Mars 06, 2020, 15:11:42 »
og det er enorme fare for stor skogbrann på spissplass.

Jeg vil tro ALLE rivalene våre også vil slite om DE TO beste spissene deres blir skadet.
DET gjelder nok ikke bare oss...

Jeg vil tro at Harrison da ville vært nestemann på lista (pr nå, med Augustin ute). Ville vel gått sånn tålelig det også... Jobber godt, bra nærteknikk... og foran kassa øker jo sjansen for nettkjenning også kontra ute på kanten.

Klart de ville.

Forstår bare ikke valgene til klubben når man ser skadehistorikk til Roberts og hvor utrolig lang tid det tar før en spiller er good to go under dette regime.
Merkelig når klubben også går ut å sier at de som skal inn skal være like gode eller bedre enn de vi har.
Kanskje de er det på sikt (Poveda og Augestin), men de er jo milevis unna PR nu og kjøper man i Januar er det jo nå man må være aktuell, ikke august 20.
Merkelig... men marginene er små. Plutselig er det Augestin som senker Fulham etter en stikker fra Poveda.

Bjorn

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #55 på: Mars 06, 2020, 16:25:14 »
og det er enorme fare for stor skogbrann på spissplass.

Jeg vil tro ALLE rivalene våre også vil slite om DE TO beste spissene deres blir skadet.
DET gjelder nok ikke bare oss...

Jeg vil tro at Harrison da ville vært nestemann på lista (pr nå, med Augustin ute). Ville vel gått sånn tålelig det også... Jobber godt, bra nærteknikk... og foran kassa øker jo sjansen for nettkjenning også kontra ute på kanten.

Klart de ville.

Forstår bare ikke valgene til klubben når man ser skadehistorikk til Roberts og hvor utrolig lang tid det tar før en spiller er good to go under dette regime.
Merkelig når klubben også går ut å sier at de som skal inn skal være like gode eller bedre enn de vi har.
Kanskje de er det på sikt (Poveda og Augestin), men de er jo milevis unna PR nu og kjøper man i Januar er det jo nå man må være aktuell, ikke august 20.
Merkelig... men marginene er små. Plutselig er det Augestin som senker Fulham etter en stikker fra Poveda.

Du trenger ikke forstå alt. Bare sitt tilbake og nyt showet du.  ;)
Marching On! 4276

RoarG

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #56 på: Mars 08, 2020, 11:35:05 »
Corona-virusets spredning bare tiltar. Italia stenger hele regioner og New York innfører unntakstilstand p.t. er det 157 smittede i Norge. Siden dette er en tråd om Leeds, får vi se litt på hva dette kan ha å si for klubben. Det ville vært merkelig om Leeds skulle leve i sin egen corona-frie boble når pandemien raser overalt.

På lørdag så vi hva restriksjoner hadde å bety for skisport i Norge, da man stengte Holmenkollen for publikumet. Det tungtveiende argumentet for helsemyndighetenes beslutning var "alle de fulle folka på T-banen". Denne stengningen kan bare sies å ha hatt en betinget suksess. Det var flere tusen personer ute i løypa på kvinnenes 30 km, og mange var nettopp fulle. Inne på både langrenns-stadion og hoppstadion var det derimot tomt for publikum. Oppsummert var stengingen av stadion for langrenn ikke særlig vellykket, da man på et stadion faktisk kan kontrollere publikums oppførsel mer enn man kan ute i terrenget. Det jeg trakk av lærdom fra gårsdagen var at langrennet burde ha vært avlyst, mens hopprennet gikk greit å avholde for tomme tribuner. Dette bringer oss over til

Fotballen
I Norge har sesongen ennå ikke startet. Her kan man:
1) Business as usual. Sesongen starter helt normalt. Man håper at viruset snart er i tilbakegang. Altså et best case scenario. Nyhetsbildet tyder nok på at best case scenario bare blir en realitet hvis virus-spredningen stanses. Uten virksom vaksine er det eneste verktøyet i verktøykassa til helsemyndighetene opplysning og lite populære karantene-tiltak. Derfor kan man se bort fra alternativ 1. Dette bringer oss over på de restriktive (og upopulære tiltakene):
 
2) Avlyse hele sesongen
3) Utsette sesongåpningen
4) Starte sesongen, men kampene går for tomme tribuner.
Og kan NFF være føre var, i stedet for å vente på at helsemyndighetene tar beslutningen for dem. For fansen vil nok alternativ 4 være det beste alternativet. Sesongen begynner, og stadioner kan åpnes ute i sesongen en gang.

Men hva da i England? Og hva med Leeds? Både i Premier League og Championship er sesongen nesten slutt. Det gjenstår 9 runder i begge divisjoner. Lag ligger an til både titler, opprykk og nedrykk. Som i Norge kan PLs og EFLs styrende organer gå for alternativ 1, business as usual. At idretten ikke skal ta sitt samfunnsansvar her, er direkte usolidarisk mot de som kan bli syke. Og tar fotballens styrende organer ikke affære, vil de britiske helsemyndighetene gjøre det for dem. Man kan som i Norge-scenarioet

2) Avlyse resten av sesongen. Dette kan løses på 2 måter:
a) Sesongen annulleres. Lag som ligger an til å vinne noe (Leeds, Liverpool) vil nok føle dette tiltaket som unødvendig strengt, mens lag som ligger an til å rykke ned vil føle som om de har sluppet ut av fengsel.
b) Sesongen fryses. Tabellen gjelder som den nå står. Her vil lag som ligger an til å vinne tjene på det, mens lag som ligger an til å rykke ned vil føle det unødvendig strengt. Et forsvar for løsning 2b vil være at alle lag tross alt har prestert i løpet av 29(PL)/37 (CC) kamper.

Alternativ 4, stenge stadion for publikum er nok det som mest nærliggende at man går for. Her blir sesongen avsluttet, og lag blir belønnet ut i fra konkurransens premisser. Som hopprenn, er fotball en aktivitet som foregår på et avgrenset sted. Ingen slipper inn på et stadion uten tillatelse.

Hva man gjør dersom det påvises smitte i et lag? Her vil nok både spillerne og trenerstaben bli satt i 2-ukers karantene, og høyst sannsynlig mange andre ansatte også. Lag får altså ikke trent. La oss si at det påvises coronasmitte i Leeds på mandag 9. mars. Leeds-spillerne settes i karantene i 2 uker. Dette medfører at kampene man skulle ha spilt i den perioden blir utsatt. Dette er Cardiff (15.03.), Fulham (18.03.) og Luton (21.03.). Her får man 3 hengekamper. Når skal de spilles? Innen oppsatt sesongslutt 2.mai? Etter oppsatt sesongslutt? I det første tilfellet vil dette ramme Leeds, da slitasjen vil øke på Leeds-spillerne p.g.a. et tett kamp-program. I det andre tilfellet vil det ramme våre konkurrenter, da Leeds kan spille på deres resultater. Og dette var bare 1 klubb. Hva hvis flere klubber rammes samtidig? Det kan bli en svært lang sesong.
Fotballmyndighetene i PL og CC må også være samkjørte. De hjelper ikke for lag å rykke opp fra CC dersom PL bestemmer seg for å annullere sesongen, og ingen rykker ned derfra. "Sorry WBA og Leeds, men dere rykker ikke opp. Bedre lykke neste år."
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #57 på: Mars 08, 2020, 11:46:23 »
Det første lille grepet klubben nå gjør er å stenge Thorpe Arch for alle foruten førstelaget, U-23 og U-18:

Phil Hay
@PhilHay_
·
15m
Due to the Coronavirus, Leeds United have temporarily closed Thorp Arch to all but first team, U23s and U18s. Women's side and other academy teams to be relocated. Training ground also closed to all "non-essential visitors". No date at this stage for return to normal use. #lufc


auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #58 på: Mars 08, 2020, 11:52:16 »
En Waccoer ser for seg en herlig drøm med bismak:

It's gonna happen isn't it. We're gonna win the league in a empty stadium. f**k sake.

Kan fort skje...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Sv: Sesongavslutningen 2019/20
« Svar #59 på: Mars 08, 2020, 12:32:16 »
En Waccoer ser for seg en herlig drøm med bismak:

It's gonna happen isn't it. We're gonna win the league in a empty stadium. f**k sake.

Kan fort skje...

auren
Ingen pitch invasion m.a.o.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020