Skrevet av Emne: Kamp: vs Middlesbrough@ Riverside Stadium, onsdag 26/02-20, kl.20.45 på LUTV  (Lest 36965 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Reaney

Takker, Asbjørn! Ser også at vi slo Bansley i "early kick off" kamp i høst. Problemet har vært å vinne "early kick off" kamper hjemme. Veldig lenge siden sist. 3 av de 4 "early kick offs" er borte (Hull, Cardiff, Derby).
Hjemmekampen med "early kick off" er sesongens siste kamp 2. mai.(Charlton)

flynn

Jeg har også sjekket litt. Det viser seg at vi så og si aldri vinner mot motstandere som begynner på bostaven H, dersom kampene går i Mars, på bortebane, med Early Kick-off, dersom vi taper myntkastet og må bytte banehalvdel før avspark. Betenkelig!

flynn
« Siste redigering: Februar 27, 2020, 12:48:01 av flynn »

jaho

Jeg har også sjekket litt. Det viser seg at vi så og si aldri vinner mot motstandere som begynner på bostaven H, dersom kampene går i Mars, på bortebane, med Early Kick-off, dersom vi taper myntkastet og må bytte banehalvdel før avspark. Betenkelig!

flynn

 ;D ;D ;D ;)

GeirO

Sv: Kamp: vs Middlesbrough@ Riverside Stadium, onsdag 26/02-20, på LUTV
« Svar #273 på: Februar 27, 2020, 17:41:25 »
Jeg har også sjekket litt. Det viser seg at vi så og si aldri vinner mot motstandere som begynner på bostaven H, dersom kampene går i Mars, på bortebane, med Early Kick-off, dersom vi taper myntkastet og må bytte banehalvdel før avspark. Betenkelig!

flynn

 ;D ;D ;D ;)

Måtte sjekke dette, flynn. Det viser seg at siden 1919 har dette bare skjedd to ganger, og nå kan det skje for tredje gang  :o ;D
MOT

flynn

Sv: Kamp: vs Middlesbrough@ Riverside Stadium, onsdag 26/02-20, på LUTV
« Svar #274 på: Februar 27, 2020, 23:00:01 »
Jeg har også sjekket litt. Det viser seg at vi så og si aldri vinner mot motstandere som begynner på bostaven H, dersom kampene går i Mars, på bortebane, med Early Kick-off, dersom vi taper myntkastet og må bytte banehalvdel før avspark. Betenkelig!

flynn

 ;D ;D ;D ;)

Måtte sjekke dette, flynn. Det viser seg at siden 1919 har dette bare skjedd to ganger, og nå kan det skje for tredje gang  :o ;D

Altså sjelden. Bare for å sjekke; hvilke kamper snakker vi om? Du vet vel at 9 av 10 som siterer statistikk bare finner den opp der og da?

flynn

GeirO

He he, jeg er nok avslørt. Ville nok tatt meg ett år å sjekke dette, særlig dokumentasjon om myntkastene  ;D
MOT