Skrevet av Emne: Kamp: vs QPR @ Loftus Road, lørdag 18. januar 2020 kl. 13:30 på Viasport 2  (Lest 28870 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Tosk Phillips! Hva er vitsen med å sette inn den taklingen? Frustrert spiller.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

karaba

Direkte rødt, da mister vi vel Phillips noen kamper. Dette ser ikke bra ut !

Joe Jordan

Den årlige nedturen etter nyttår er godt i gang. Og der mistet Philips hodet også ja...
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

leedslife

men ikke frykt
vi har mccalmont og nohan kenneh til å ta den rollen

ellers kan vel Berardi spille der out of position

eller høre med own goal....

Joe Jordan

Slipper unna det svindyre TV2 Sumo abonnementet enda et år da i hvert fall.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

auren

Bamford og Phillips svikter oss i dag. Trist.

Bring it on Reaney og bmoen. Vi rykker ikke opp denne sesongen heller...

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

karaba

Kun tre poeng som gjaldt i dag. Ett er ikke godt nok. Nok en gang kommer vi til å kaste vekk et opprykk er jeg redd  >:(

auren

Og da blir konsekvensene større enn i fjor. De beste spillerne vil forsvinne og Bielsa reiser!

raggen

er så skuffende ,at i frykt for og lire av meg noe mere negativt så tar jeg en time out til senere ikveld
Forever Leeds United!!!!!!!!

Forever Whites

Så tett det er bak topp 2 skal vi slite med å klare play off denne sesongen hvis denne formsvikten fortsetter.  Kalvin borte i 3 kamper i tillegg var det siste vi trengte nå.
Medlem 94237

ziganda

Kun tre poeng som gjaldt i dag. Ett er ikke godt nok. Nok en gang kommer vi til å kaste vekk et opprykk er jeg redd  >:(

auren

Og da blir konsekvensene større enn i fjor. De beste spillerne vil forsvinne og Bielsa reiser!

Må bare bli kvitt enda en fattig eier i samme slengen.

Lucas the Kop Cat

Kun tre poeng som gjaldt i dag. Ett er ikke godt nok. Nok en gang kommer vi til å kaste vekk et opprykk er jeg redd  >:(

auren

Og da blir konsekvensene større enn i fjor. De beste spillerne vil forsvinne og Bielsa reiser!

Må bare bli kvitt enda en fattig eier i samme slengen.
Har ingenting med lommeboka til Raddikken å gjøre, FFP som hindrer pengebruken.

bmoen

Det Leeds-laget består av en hell haug med idioter!
BMo - Leeds-fan siden 1964

ziganda

Kun tre poeng som gjaldt i dag. Ett er ikke godt nok. Nok en gang kommer vi til å kaste vekk et opprykk er jeg redd  >:(

auren

Og da blir konsekvensene større enn i fjor. De beste spillerne vil forsvinne og Bielsa reiser!

Må bare bli kvitt enda en fattig eier i samme slengen.
Har ingenting med lommeboka til Raddikken å gjøre, FFP som hindrer pengebruken.

Bedre sponsoravtaler er vel ikke ulovlig?

leedslife

FY FAEN!!!!! NÅ ER DET SÅ JÆVLA MØRKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


karaba

Nå ser jeg litt mørkt på det, må innrømme det!

auren

Slutt. 1-0. Leeds are falling apart again. Jeg har mistet troen på opprykk slik ståa er nå.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Når skal Leeds-fansen slutte å se Leeds som en naturlig favoritt til opprykk? Championship er verdens jevneste og hardeste liga. Alle kan slå alle, og det laget som holder ut lengst klarer det.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Johnnyj

Da er nesten hele forspranget vårt spist opp allerede  :'(

Er nødt til å komme i flytformen snart. Hvis ikke så kan vi vinke farvel til PL-drømmen

Cherry

Tror ikke jeg har sett Alioski svakere enn i dag, og det sier litt.
Mange som ikke leverer, men når vi ikke har bedre alternativ så sier d d meste om stallen vår.

I tillegg til svake prestasjoner , så har jo faktisk ikke Bielsa noe valg utover 11’er.

Virkelig avgjørende tid nå ift OM vi får tak i spillere i dette vinduet som evner å gjøre forskjellen vi så sårt trenger fremover ::)
 

Kato

Kan det bli verre nå?

Uflyt med dommere.
Uflyt med stenger.
En Bamford som mister mer og mer selvtillit.
Og på toppen av alt 3 kamper uten Phillips.

Vi er godt ute av det nå.
 

GeirO

Vi får døyve tapet med å se på Leedsfødte Haaland på Viasport 1 (starter på benken).....
MOT

Lucas the Kop Cat

Noe positivt var det: ny kommentator på Viasport!

Hallgeir *

Noe positivt var det: ny kommentator på Viasport!

Poeng til han, men 0 for oss.

Nå er det relativt mørkt, ja.
Super Leeds since 1968

GeirO

Noe positivt var det: ny kommentator på Viasport!
Og ingen nye skader....(bare en sur suspensjon)....
MOT

Bellini

Må jo tro at Leeds ledelsen nå ser at vi trenger min. En ny spiss når Bamford ikke engang klarer å sette straffe! Det skriker etter konkurranse og avlastning. Og det å hadde fått inn en ny spiller av første lags kvalitet hadde gjort underverker tror jeg. Nå har vi en benk med guttunger som vi må håpe tar steget ! Og det er tynt for et opprykks tog

baste

Trur alle ser at slitasjen er der, ikke samme trøkket som tidligere. Av og til trur jeg Cooper haler ut tiden der bak, la ballen gå..opp med tempo...

Alioski inn va nok rett å gjøre, men å vente med neste bytte, til kampen er over, det er skivebom.

Kalvin ødelegger mye for seg selv, og Leeds med den hodeløse taklingen. Hvem tar Kalvins plass i de neste 3 kamper ?

Håper vi får inn en spiss pronto, Bamford har jo ikke selvtillit eller guts. Ingen spiss på benken?. Why !?


Utrolig skuffet, QPR slipper unna med mye, og de scorer på en soleklar hands. Vi bommer på straffe, og muligens snytt for en straffe.

Fortsatt god helg.. nå kan det bare bli bedre  8)

kjella

  • Gjest
Helt hjelpeløst av oss - da passer det godt med en hjelpeløs dommertrio. Kan vi få se noe som ligner på en spiss i en Leeds trøye snart ? Jeg er i utgangspunktet meget positiv til å satse på ungdommen - men dog sier det alt om vår feilslåtte transferstrategi når 6 av 7 på benken kommer fra U23. Det blir for mye veksler på ungt .....

Kato

Føler med Bamford. Han må ha det tøft nå.

Det er vel bare å holde seg unna internett neste uka. Vi må jo være verdens verste fans i motgang.
« Siste redigering: Januar 18, 2020, 15:43:07 av Kato »
 

flynn

Egentlig leverer vi en ganske bra kamp, bortsett fra de første 20 minuttene. Men, vi mangler jo totalt punch foran motstandernes mål, igjen! Mellom 10 og 15 cornere, og jeg kommer i farta på en hvor en Leeds-spiller er først, da Cooper header helt ufarlig over. Hadde dette vært en isolert kamp kunne man skyldt på dommer, uflaks eller dårlig karma, men når et skjer for sjuende eller åttende gang på en sesong så er det et tydlig mønster. Tenk hva en "Chapman-type" kunne bidratt til!

Jeg er langt nede nå, og skal over for å se Wigan-kampen live. Krysser fingra for at vi er tilbake på sporet da, og at stallen er styrket med minst to gode alternativ til startoppstillingen...

flynn

Hallgeir *

Trur alle ser at slitasjen er der, ikke samme trøkket som tidligere. Av og til trur jeg Cooper haler ut tiden der bak, la ballen gå..opp med tempo...

Alioski inn va nok rett å gjøre, men å vente med neste bytte, til kampen er over, det er skivebom.

Kalvin ødelegger mye for seg selv, og Leeds med den hodeløse taklingen. Hvem tar Kalvins plass i de neste 3 kamper ?

Håper vi får inn en spiss pronto, Bamford har jo ikke selvtillit eller guts. Ingen spiss på benken?. Why !?


Utrolig skuffet, QPR slipper unna med mye, og de scorer på en soleklar hands. Vi bommer på straffe, og muligens snytt for en straffe.

Fortsatt god helg.. nå kan det bare bli bedre  8)

Hvilken annen spiss har vi?

Har sagt (noe optimistisk) at jeg har tro på Edmondson, men han holder ikke nivået her nå.

Er redd det ikke blir bedre på en stund  framover. Vi er inne i samme bane som tidligere sesonger, og det ser ikke lyst ut mht. til reelle forsterkninger heller.
Super Leeds since 1968