Skrevet av Emne: Nye drakter  (Lest 18973 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Stut og Fjærkre

Sv: Nye drakter
« Svar #90 på: Juli 11, 2023, 09:18:12 »
Denne synes jeg var genuint fin.
Elsker at påfuglene er tilbake, særlig den i blått på nakken.


auren

Sv: Nye drakter
« Svar #91 på: Juli 11, 2023, 09:28:43 »
Lekre drakter, mye bedre enn den tidligere lekkede drakten. Og denne promovideoen gir meg frysninger hver eneste gang:

https://twitter.com/LUFC/status/1678656617489874944?s=20

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Allanclarke

Sv: Nye drakter
« Svar #92 på: Juli 11, 2023, 09:45:52 »
Forferdelig stygge drakter! Drakten ifjor var mye finere. Ikke noe annet å forvente heller etter tingenes tilstand.

baste

Sv: Nye drakter
« Svar #93 på: Juli 11, 2023, 11:12:12 »
Nydelig drakt ! MOT

Russel_Doig

Sv: Nye drakter
« Svar #94 på: Juli 11, 2023, 11:55:21 »
Forferdelig stygge drakter! Drakten ifjor var mye finere. Ikke noe annet å forvente heller etter tingenes tilstand.

Til Lags aat alle kann ingen gjera; det er no gamalt og vil so vera

Dennis

Sv: Nye drakter
« Svar #95 på: Juli 11, 2023, 16:41:32 »
Finfin drakt!
Marching on together!

Andersen

Sv: Nye drakter
« Svar #96 på: Juli 12, 2023, 11:59:44 »
Hallo ! Er det noen av dere gutta her inne som har peiling på drakttrykk på bestilte drakter? Jeg har bestilt den nye hjemmedrakten for sesongen 23/24 med uorginalt trykk i prisen . Ville ha etternavnet mitt på ryggen. Så har jeg fått en mail fra Torshov Sport i Oslo i dag , der de sier de har bestilt drakter der du kan få orginale trykk på drakten hvis jeg ønsket det , men da noe lengre ventetid . Jeg svarte tilbake at jeg ville ha det uorginale trykket som jeg hadde bestilt. Hva er forskjellen på uorginalt trykk kontra orginalt trykk? Torshov Sport som selv setter etternavnet mitt på drakta ? Eller et trykkeri som kan sette originale navn på draktene?

Stut og Fjærkre

Sv: Nye drakter
« Svar #97 på: Juli 12, 2023, 12:37:40 »
Hallo ! Er det noen av dere gutta her inne som har peiling på drakttrykk på bestilte drakter? Jeg har bestilt den nye hjemmedrakten for sesongen 23/24 med uorginalt trykk i prisen . Ville ha etternavnet mitt på ryggen. Så har jeg fått en mail fra Torshov Sport i Oslo i dag , der de sier de har bestilt drakter der du kan få orginale trykk på drakten hvis jeg ønsket det , men da noe lengre ventetid . Jeg svarte tilbake at jeg ville ha det uorginale trykket som jeg hadde bestilt. Hva er forskjellen på uorginalt trykk kontra orginalt trykk? Torshov Sport som selv setter etternavnet mitt på drakta ? Eller et trykkeri som kan sette originale navn på draktene?
Torshov sport limer på i begge tilfellene. Men originale har bokstaver og fonter I EFL design levert fra United, og er dermed identisk med det som vil bli brukt i serien. Uorginalt er standard replika, som kan avvike både på farge og utformming. Spurte etter trykk på Torshov i går, og de svarte at de ikke hadde fått inn originalt trykk enda, ettersom drakta først ble lansert i går.
« Siste redigering: Juli 12, 2023, 12:54:08 av Stut og Fjærkre »

Andersen

Sv: Nye drakter
« Svar #98 på: Juli 12, 2023, 13:10:45 »
Stut og Fjærkre.: takk for svar , for meg spiller det ingen rolle om Torshov sport klistrer uorginale merker på drakta . det er den hvite drakta med Leeds logoen som jeg identifiserer meg med og hvilket lag jeg holder med. MOT.

Andersen

Sv: Nye drakter
« Svar #99 på: Juli 14, 2023, 12:44:12 »
Fikk levert den nye Leeds drakta på døra i dag av posten . Bestilt gjennom Torshov Sport og levert etter bare 4 dager.  :) Synes den er fin og med de rette Leeds fargene. Og så satt den perfekt over vomma !  ;D .

Sydhagen

Sv: Nye drakter
« Svar #100 på: Juli 14, 2023, 12:45:36 »
Denne synes jeg var genuint fin.
Elsker at påfuglene er tilbake, særlig den i blått på nakken.



Tipper dette blir vårt nye badge fra og med neste sommer.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Andersen

Sv: Nye drakter
« Svar #101 på: Juli 14, 2023, 13:08:40 »
Hadde vi ikke en logo konkurranse i regi av Leeds United for et par sesonger siden? Hvor klubbens eget forslag ble nedstemt ganske kraftig av supporterene i Leeds og i Norge ? Hvor dagens klubblogo på draktene ble foretrukket fremfor den nye logoen klubben ville ha ? Dagens klubblogo er fin , men den fine hvite Yorkshire rose logoen vi spilte med , det begynner å bli noen år siden synes jeg også er fin.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nye drakter
« Svar #102 på: August 02, 2023, 19:39:04 »
Bortedrakten er også offisielt lansert nå



https://twitter.com/LUFC/status/1686783924800831513?s=20

The Athletic intervjuet han som hadde ansvaret denne gang. Han var trygg på hvordan hjemmedrakten ville bli tatt imot. Mer usikker på andredrakten :D
https://theathletic.com/4715260/2023/07/28/leeds-unitedkit-design/

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Sydhagen

Sv: Nye drakter
« Svar #103 på: August 02, 2023, 19:41:31 »
Synes den var fin.
Kanskje litt mye «kaos» på den.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nye drakter
« Svar #104 på: August 02, 2023, 19:42:58 »
Denne synes jeg var genuint fin.
Elsker at påfuglene er tilbake, særlig den i blått på nakken.



Tipper dette blir vårt nye badge fra og med neste sommer.

Han valgte seg påfuglen som historisk ramme for årets drakt:
Cowburn, the club and Adidas settled on a peacock concept, harking back to Leeds’ old nickname and the bird which appeared on their badge in the 1980s. Peacock feathers provide a repeat pattern through the white body of the shirt and the nape of the neck has a peacock emblem on it. “We’ve done a simple job,” Cowburn says. “And I think it ticks all the boxes. I wanted there to be as much white as possible, with just the stripes as colour. It was always in my head that it had to be the classic colours. I’m really proud of it.”

Next up are the away and third kits, both of which follow the peacock concept, too. In design terms, these tops are likely to be less safe than a white home version and might well provoke a more mixed response. Change shirts tend to carry more unusual designs and colors and some can be a slow burn in terms of gaining popularity. Leeds were criticized for the charcoal-and-pink effort they released as their away top for the 2019-20 season but it is now emblematic of their long-awaited promotion back to the Premier League and in no time it became their second-best-selling strip ever.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nye drakter
« Svar #105 på: August 02, 2023, 19:45:25 »
Synes den var fin.
Kanskje litt mye «kaos» på den.
Eg hadde bestemt meg for hjemmedrakten denne sesongen. Mer usikker nå :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Nye drakter
« Svar #106 på: August 02, 2023, 22:18:12 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Nye drakter
« Svar #107 på: August 03, 2023, 09:33:45 »
Tja. Jeg er ikke så fan av de bråkete draktene mange lag har på sine alternative drakter for tida, denne inkludert. Dog et steg eller to opp fra buss-setet vi hadde.

Liker derimot godt at fargene fra striper og detaljer går igjen i reklamen. Blir mer helhetlig, men jeg syns vi hadde noen helt kanon bortedrakter på 90-tallet. Den gule/blå stripete, gul og blå som var delt på midten og til og med den grønne og blå stripete (den hadde vi også i 2020/21). Men skjønner selvsagt poenget med å eksperimentere med borte- og tredjedraktene. Det er vel helst disse folk kjøper kun om de faller veldig i smak, er så stygge at man bare må ha de eller om det er en god sesong. Jeg likte eksempelvis godt den lilla vi hadde for to sesonger sida, selv om fargene hadde lite med Leeds å gjøre.

Ellers må jeg si at vi er i en periode hvor draktene "sitter" som de skal. Det er rart å se tilbake i O'Leary-tiden, hvor spillerne løp rundt i store poser. Må ha vært mye luftmotstand i de draktene. Kanskje derfor Ian Harte var så treig? :) Og for få år sida var det om å gjøre og ha så tettsittende som mulig. Det også ser ganske rart ut.

Tidene forandrer seg, men det er mange fine drakter nå for tida. :)

Marching on together!

Gufrias

Sv: Nye drakter
« Svar #108 på: August 03, 2023, 18:46:44 »
Jeg liker årets bortedrakt, selv om jeg synes den kunne gått i mer like fargetoner, så påfuglmønsteret ble mer diskret.
Husets yngre Leeds-fan (20) er udelt positiv til drakten slik den er.
Hekta på Leeds siden 1974

auren

Sv: Nye drakter
« Svar #109 på: August 03, 2023, 18:56:35 »
Så bedre ut på enn fra stativet i de tidligere lekkede bildene. Litt tja til denne. Den vokser kanskje på meg, men alltids gøy med litt dristige andre- og tredjedrakter. Håper dog på en siste, tradisjonell bortedrakt i blått eller gult.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sv: Nye drakter
« Svar #110 på: August 03, 2023, 19:22:33 »
Skjønner ikke hvorfor vi ikke får originalutgaven av klubbemblemet inn på drakten, dvs. en gulfarge som hadde matchet blåfargen bra. Neida, vi kjører en kjedelig en....

auren

Sv: Nye drakter
« Svar #111 på: August 08, 2023, 08:42:02 »



 3. drakten?? Ikke særlig lekker i tilfellet…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Nye drakter
« Svar #112 på: August 08, 2023, 09:11:00 »



 3. drakten?? Ikke særlig lekker i tilfellet…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Greit å ha en Hawaii-skjorte med rett logo til utkledningskvelder.

auren

Sv: Nye drakter
« Svar #113 på: August 08, 2023, 20:46:26 »
Jupp, det var rosa og gul Hawaii-skjorte gitt…

https://www.leedsunited.com/news/club/31788/leeds-united-and-adidas-launch-23-24-third-kit


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Sv: Nye drakter
« Svar #114 på: August 09, 2023, 11:09:49 »



 3. drakten?? Ikke særlig lekker i tilfellet…

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Greit å ha en Hawaii-skjorte med rett logo til utkledningskvelder.
Så lenge det ikke betyr Hawaii-fotball.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk


Andersen

Sv: Nye drakter
« Svar #115 på: August 09, 2023, 16:36:34 »
Da har jeg kjøpt både den nye hvite hjemmedrakten og den nye bortedrakten den blå for sesongen 23/24 sesongen . Tredje drakten styrer jeg glatt unna , da jeg synes den er rett og slett stygg! Lurer på om han designeren hos Adidas var i bakrus da han designet den!? Blir vel ikke noe kjempesalg av den , hverken her i Norge eller England ? Men kan jo tenkes den blir en hit blant damene som heier på Leeds United !?

Hallgeir *

Sv: Nye drakter
« Svar #116 på: September 30, 2023, 11:31:47 »
Bortedrakten er også offisielt lansert nå



https://twitter.com/LUFC/status/1686783924800831513?s=20

The Athletic intervjuet han som hadde ansvaret denne gang. Han var trygg på hvordan hjemmedrakten ville bli tatt imot. Mer usikker på andredrakten :D
https://theathletic.com/4715260/2023/07/28/leeds-unitedkit-design/

Vi har visstnok ikke spilt i de blå trøyene før denne sesongen, men nå blir de "introdusert" mot Southampton. Den beste starten er å ta tre poeng hjem til Leeds.  :)


23/24 AWAY KIT TO MAKE FIRST CHAMPIONSHIP APPEARANCE


Leeds United will finally be wearing our 2023/24 Away kit for the first time in the Championship on Saturday as we make the long trip to Southampton.

We have had limited opportunities to don the new peacock-inspired strip due to clashes in away games at Birmingham, Ipswich and Millwall, but we will finally see the highly anticipated kit in Championship action for the first time at St. Mary’s.

This season, the Whites collaborated with adidas for the fourth season in a row, producing a trio of beautiful and bold kits, designed in association with Acid FC.

The away embodies the creativity, style and cultural influence of Leeds United throughout English football history, proudly celebrating our storied past while embracing a fresh, modern look, featuring a striking colour palette of navy, blue and mint.


Hele artikkelen:
https://www.leedsunited.com/news/club/32119/23-24-away-kit-to-make-first-championship-appearance

Super Leeds since 1968