Skrevet av Emne: Kamp: Leeds vs Bristol City @ Ashton Gate Stadium 2/2-2024 kl 21:00 på Vsport2  (Lest 5107 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Eriksen55

Her er mitt forslag til toppet mannskap:

Meslier
Roberts Rodon Ampadu Firpo
Gruev Gray
James Rutter Summerville
Bamford

Darlow, Byram, Piroe, Anthony, Gnonto, Kamara, Cooper, Struijk, Joseph.

Ikke plass til Shackleton, Cresswell og Gelhardt.

Usikkerhetsmomentet er fysikken til Gruev og Gray sentralt. Gray er i stor utvikling, og tar mer og mer for seg. Gi han 50 kamper sentralt på midtbanen, og med den utviklingen han har nå så er han nære den engelske landslagstroppen.

Roberts foran Kamara/Byram? Basert på hva?

Jeg er helt enig med Kato og jeg baserer det på at han i utgangspunktet er en mye bedre hb enn både Byram og Gray. Så får vi se etterhvert om han slår til.

Jeg liker Rodon/Amoadu bak og jeg tror Gruev/Gray på midten kan bli bra. Men ingen selvfølge at Gray blir valgt foran Kamara.

Mistenker at de fleste hadde hatt Piroe på topp før sesongen. For ikke å snakke om Spence.

Selvfølgelig så gjorde de aller fleste det. De er sammen med Roberts en type signering som er hentet inn for å styrke 11ern. Så var Djed en bom og Piroe spillemessig vært skuffende. Men 11ern er nok fortsatt styrket da kampen om plassene er hard.

Hvis Conor Roberts havner bak Gray som hb så er det fordi han er bedre enn en annen god CC back og vi får bedre kvalitet i bredden.

Piroe hadde jeg aldri sett spille, men mål statsen gjorde var sikker på st vi hadde fått en knallspiss. Fasit så langt er at det var feil.

Djed var jeg veldig skeptisk til.

Roberts har jeg sett spille flere ganger og han virker bunnsolid - Stor tro på at han kaprer den høyrebacken ut sesongen. Men det er aldri noen garanti for at en spiller slår til. Men forutsetningene som Farke satte på nye spillere inn reduserer risikoen for bomkjøp.

flynn

1,36 i XG må jo være en total vits

Undret meg over den jeg også. Rutter sin sjanse må da ha vært 0,5 alene? I alle fall tror jeg selv han hadde scoret på minst 5 av 10 slike muligheter, og det er vel selve definisjonen på xG.  Synes det ville vært mer reeelt med xG på 2,5 i alle fall, men det spiller jo ingen særlig rolle.

flynn

Kato

1,36 i XG må jo være en total vits

Undret meg over den jeg også. Rutter sin sjanse må da ha vært 0,5 alene? I alle fall tror jeg selv han hadde scoret på minst 5 av 10 slike muligheter, og det er vel selve definisjonen på xG.  Synes det ville vært mer reeelt med xG på 2,5 i alle fall, men det spiller jo ingen særlig rolle.

flynn

Tror jeg talte 6 store bare på Summerville. Alene med keeper kombinert med Rutter sin må jo være minst 1,0 XG bare de.
 

Forever Whites

Her er mitt forslag til toppet mannskap:

Meslier
Roberts Rodon Ampadu Firpo
Gruev Gray
James Rutter Summerville
Bamford

Darlow, Byram, Piroe, Anthony, Gnonto, Kamara, Cooper, Struijk, Joseph.

Ikke plass til Shackleton, Cresswell og Gelhardt.

Usikkerhetsmomentet er fysikken til Gruev og Gray sentralt. Gray er i stor utvikling, og tar mer og mer for seg. Gi han 50 kamper sentralt på midtbanen, og med den utviklingen han har nå så er han nære den engelske landslagstroppen.

Roberts foran Kamara/Byram? Basert på hva?

Jeg er helt enig med Kato og jeg baserer det på at han i utgangspunktet er en mye bedre hb enn både Byram og Gray. Så får vi se etterhvert om han slår til.

Jeg liker Rodon/Amoadu bak og jeg tror Gruev/Gray på midten kan bli bra. Men ingen selvfølge at Gray blir valgt foran Kamara.

Mistenker at de fleste hadde hatt Piroe på topp før sesongen. For ikke å snakke om Spence.

En ting jeg reagerer på når det gjelder dem som er fast på laget. Mange fremhever Summerville, Ampadu, Rutter og Rodon.  Det er jeg helt enig i.  Men i denne sesongen har James også vært en av spillerne jeg tar ut blant de første på laget.  Selv om han feiler på en del av det han gjør er han en av dem i laget som både skårer og skaper mest sjansen for andre.  Det virker som om enkelte dømmer spillere for det de skaper av sjanser, men når det gjelder James dømmes han for det han mislykkes i.  Jeg tar ut James blant de første når jeg stiller opp "mitt" lag i start elleveren.
Medlem 94237

ar9

Her er mitt forslag til toppet mannskap:

Meslier
Roberts Rodon Ampadu Firpo
Gruev Gray
James Rutter Summerville
Bamford

Darlow, Byram, Piroe, Anthony, Gnonto, Kamara, Cooper, Struijk, Joseph.

Ikke plass til Shackleton, Cresswell og Gelhardt.

Usikkerhetsmomentet er fysikken til Gruev og Gray sentralt. Gray er i stor utvikling, og tar mer og mer for seg. Gi han 50 kamper sentralt på midtbanen, og med den utviklingen han har nå så er han nære den engelske landslagstroppen.

Roberts foran Kamara/Byram? Basert på hva?

Jeg er helt enig med Kato og jeg baserer det på at han i utgangspunktet er en mye bedre hb enn både Byram og Gray. Så får vi se etterhvert om han slår til.

Jeg liker Rodon/Amoadu bak og jeg tror Gruev/Gray på midten kan bli bra. Men ingen selvfølge at Gray blir valgt foran Kamara.

Mistenker at de fleste hadde hatt Piroe på topp før sesongen. For ikke å snakke om Spence.

En ting jeg reagerer på når det gjelder dem som er fast på laget. Mange fremhever Summerville, Ampadu, Rutter og Rodon.  Det er jeg helt enig i.  Men i denne sesongen har James også vært en av spillerne jeg tar ut blant de første på laget.  Selv om han feiler på en del av det han gjør er han en av dem i laget som både skårer og skaper mest sjansen for andre.  Det virker som om enkelte dømmer spillere for det de skaper av sjanser, men når det gjelder James dømmes han for det han mislykkes i.  Jeg tar ut James blant de første når jeg stiller opp "mitt" lag i start elleveren.
James? Han må vel så langt ha hatt sin beste sesong i karrieren.
Scoringer I lufta og langs bakken, flott innlegg, god i presspillet og ikke minst til å jobbe hjem og hjelpe backen.

Han er nok rimelig klar i start 11’ren om han er skadefri.


Sent from my iPhone using Tapatalk