Skrevet av Emne: Kamp: vs Nottingham Forest, @City Ground, lørdag 8.02.2020, kl 18.30 Viasport 2  (Lest 38457 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Erfaringsmessig er det greit å tidlig få en kamptråd å poste i. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Uavgjort her er godkjent. Tap er tabellmessig krise.
Her slipper vi å stange mot en buss, så dette er offensivt enklere enn mot Wigan. Men det defensive må sitte!
MOT

Allanclarke

Nei, Uavgjort ikke ikke bra nok her. Med seier igår hadde jeg godtatt 1 poeng. Men når vi klarer å prestere å tape for selveste Wigan, så er kun 3 poeng godt nok. Men innerst inne klarer jeg ikke å se hvordan vi skal klare det.

Blank_File

Uavgjort her er godkjent. Tap er tabellmessig krise.
Her slipper vi å stange mot en buss, så dette er offensivt enklere enn mot Wigan. Men det defensive må sitte!
Slipper vi å stange? Det er rett og slett helt feil. Nottingham Forest spiller gampefotball på den solide måten og vi må regne med at kampbildet blir temmelig likt som mot Wigan, der forskjellen er at Forest har bedre enkeltspillere og tar kontringer. Jeg håper jeg tar feil, men jeg tror ikke jeg gjør det.

RoarG

Her skal man være svært fornøyd med uavgjort. Håper å se Poveda, Augustin og Meslier fra start. Hernandez, Bamford og Casilla bør benkes.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Reaney

Mange bra argumenter her, men bekymringsfullt å tenke på at vi egentlig ikke har hatt en full solid kamp i årets sesong. 4-0 hjemme mot Middlesbrough 30.11. 2019. Lett å bli blendet av 7 strake seire, men flere av disse kunne fort endt uavgjort. Etter det har vi  2- 3 - 4 på de siste 9 kampene. 1-1-2 hjemme og borte og fattige 9 av 27 poeng. De 2 seireren er helt tilfeldige. (Birmingham 5-4 med selvmål som sikrer seier på overtid, og Millwall 3-2 som sprekker pga. utslitte bein etter cupkamp 3 dager før). 16 kamper igjen, og fortsetter vi i samme tralten så lander vi maks 15 poeng. Det gir 70 poeng totalt, noe som holdt til 8. plass i fjor (Bristol City). Med andre ord. Leeds United sin form tilsier at det må skje en drastidsk endring skal vi snakke om opprykk.

Reaney

skulle stått ..... med unntak av 4-0 over ..... Går jo ikke å endre innlegg lenger. Har sendt melding om det.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
skulle stått ..... med unntak av 4-0 over ..... Går jo ikke å endre innlegg lenger. Har sendt melding om det.
Huh?
På Tapatalk har du 'moderate'-funksjonen, via pc 'rediger' :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Eriksen55

Tipper: Kiko, Ayling, White, Cooper, Alioski, Klich, Dallas, Costa, Harrison og Bamford

Reserve: Berardi, Roberts

Tilgjenglig for siste to min: Shackleton

Pynt: Poveda, Meslier, Casey, Stevens

Tror det blir tøft mot Forest, men blir heller ikke overrasket om vi slår kraftig tilbake.

Hadde gjerne sett litt forandringer. Litt mer energi, friske bein og konkurranse om plassen er sjelden feil! Roberts så frisk ut i går. Må bruke han før han er ute igjen med ny skade.

Kiko, Berardi, White, Cooper, Dallas - Klich - Pablo, Roberts, Shackleton, Harrison - Bamford

Sub: Meslier, Ayling, Alioski, Mccalmont, Poveda, Costa og Augustine.




Cherry

Her skal man være svært fornøyd med uavgjort. Håper å se Poveda, Augustin og Meslier fra start. Hernandez, Bamford og Casilla bør benkes.

...men vi vet jo at det ikke skjer ift start 11’ver.. :D
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
U23 i morgen:
Sheff Weds on Monday. 1pm KO at Hillsborough. (engelsk tid).

Her får nok 'menigmann' god anledning til å ta våre to nyankomne i øyesyn.  :) 

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Pettersen97

Ser på stats på Fotmob mellom Tottenham og Man City. Tro hvilke Cityspillere som blir slaktet på City forum etter dagens tap. City totalt overkjører Spurs men taper 2-0.

Føler Leeds i Championship er på lik linje som Man City er i PL. Dominerende, men mangler uttelling på dominansen.
The Mighty Whites

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tony har talt:

Tony Dorigo
@tonydorigo

For #LUFC fans. We’ve all had our say, what’s certain is the boys care immensely & will be hurting. Let’s put our dummies back in our mouths, dust ourselves off ready to go again. We’re 2nd & calm is required. I’ll be roaring the boys on at the City Ground - who’s coming? #mot

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Milou

Tony har talt:

Tony Dorigo
@tonydorigo

For #LUFC fans. We’ve all had our say, what’s certain is the boys care immensely & will be hurting. Let’s put our dummies back in our mouths, dust ourselves off ready to go again. We’re 2nd & calm is required. I’ll be roaring the boys on at the City Ground - who’s coming? #mot
Vel talt!

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk


Forever Whites

Vi er best mot de beste.  Satser på 1-2 her etter skåringer av Klich og Bamford.

MOT
Medlem 94237

Cherry

Ketchup, etter tidlige scoringer - vi vinner 5-2!

Harrison 2, Patrick, Pablo og Klich.
 

RoarG

Godt å se at folk er optimister tross det sure tapet mot Wigan.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
David Watkins
@DaveLUFCWatkins

Right, time for some straw clutching! Forest's home form is only average -they've won 50% at the City Ground and have lost to Albion, Hull, Cardiff and Sheff Wednesday this season. #lufc away form is only bettered by Albion and Bristol.

https://twitter.com/DaveLUFCWatkins/status/1225034261348126720?s=20
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
:(

Joe Dobbs
@DrDobbsLUFC

Some bleak news. Augustin not currently training with the first team. Needless to say will be unlikely to make starting 11 against Forest.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

:(

Joe Dobbs
@DrDobbsLUFC

Some bleak news. Augustin not currently training with the first team. Needless to say will be unlikely to make starting 11 against Forest.

Er det pga skaden på mandag, eller er det andre årsaker mon tro?

Er vel ingen som tror at han skal spille fra start mot Forest åkke som, men dette betyr vel kanskje også at han heller ikke er med i troppen?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jaho

David Watkins
@DaveLUFCWatkins

Right, time for some straw clutching! Forest's home form is only average -they've won 50% at the City Ground and have lost to Albion, Hull, Cardiff and Sheff Wednesday this season. #lufc away form is only bettered by Albion and Bristol.

https://twitter.com/DaveLUFCWatkins/status/1225034261348126720?s=20

men de har 3-1-0 på siste fire hjemme...

NT

https://m.youtube.com/watch?v=iGP6jczpm3s&feature=youtu.be

Dette kommer til å gå bra.  Ser at Bielsa tegner og forteller Kiko hvordan ting skal løses, samtidig som at Bamford har putta ballen i nettet. Ble roligere med en gang nå

h.b

  • Gjest
https://m.youtube.com/watch?v=iGP6jczpm3s&feature=youtu.be

Dette kommer til å gå bra.  Ser at Bielsa tegner og forteller Kiko hvordan ting skal løses, samtidig som at Bamford har putta ballen i nettet. Ble roligere med en gang nå

Ser du ikke at Bomford har putta den på egen keeper. Altså et selvmål  ;) ;) ;)

raggen

https://m.youtube.com/watch?v=iGP6jczpm3s&feature=youtu.be

Dette kommer til å gå bra.  Ser at Bielsa tegner og forteller Kiko hvordan ting skal løses, samtidig som at Bamford har putta ballen i nettet. Ble roligere med en gang nå

Ser du ikke at Bomford har putta den på egen keeper. Altså et selvmål  ;) ;) ;)

ALT for og bygge selvtillit ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

RoarG

https://m.youtube.com/watch?v=iGP6jczpm3s&feature=youtu.be

Dette kommer til å gå bra.  Ser at Bielsa tegner og forteller Kiko hvordan ting skal løses, samtidig som at Bamford har putta ballen i nettet. Ble roligere med en gang nå
Ivrige gutter. Nå ble jeg med ett beroliget.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

AllWhiteTøyen

Alt over ett poeng i denne kampen tar jeg som en seier.

RagingBull

Alt over ett poeng i denne kampen tar jeg som en seier.

Alt over 1 poeng betyr vel rimelig sikkert en seier?

auren

Isolert sett er ett poeng absolutt godkjent i dag, men med tanke på vår dårlige poengfangst i det siste (3 tap siste 4) så er det tre poeng som gjelder i dag, og det tror jeg gutta klarer. Dette blir en første målet vinner kamp, så får vi bare håpe at vi scorer først!

Blir nervøse timer fremover. Fulham spiller en tøff bortekamp mot Blackburn og Brentford møter et Borolag som etter en sterk periode har skuffet litt.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Utrolig tøff og viktig kamp. Her kan vi ikke tape mtp at vi skal borte mot Brentford neste.

Sterk i troa på at det løsner for Leeds og own goal.
1-3
Bamford
Lolley
Own goal
Own goal

AllWhiteTøyen

Alt over ett poeng i denne kampen tar jeg som en seier.

Alt over 1 poeng betyr vel rimelig sikkert en seier?
Forsøk på humor. Skal ikke gjenta seg. Jeg er negativ av natur, så jeg har ingen tro på poeng i kveld. Sånn, da kan jeg ihvertfall ikke jinxe.