Skrevet av Emne: Kamp: vs Brentford, @Griffin Park, tirsdag 11.02.2020, kl 20:45 på LUTV  (Lest 32452 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cherry

Ikke umulig at det blir et stortap. Får Brentford en tidlig 1-0 ledelse, så vet vi hva som skjer. Skuldrene over hårfestet, mens Brentfordspillerne og fansen får blod på tann. Vi er tvingende nødt til å få den tidlige 1-0 ledelsen selv, eller at vi klarer å temme Brentford så lenge som mulig. Vi er absolutt gode nok til å klare både 1 og 3 poeng. Men det blir som Ayling selv sier - kommer vi under 1-0, så dreper det oss.

Jeg ser gjerne et defansivt og kynisk Leeds som ikke tør altfor mye offansivt, men som er aggressive som F og tar overgangene som kommer. Slik som sikkert Brentford ønsker å fremstå. Kampen blir som mange andre kamper denne sesongen: første målet vinner. Vi får for Guds skyld håpe det går til bortelaget.

auren

Forferdelig at dette kommer fra Ayling. Sier litt om hvilke tanker som er i hodene på gutta`om dagen.....slik er det i motgang.
Worst case så er vi på 5 .plass i morgen kveld! ::)
Tror også det KUN skal en god kamp til for at vi er i gang igjen.....må den komme i kveld!
 

auren

Ikke umulig at det blir et stortap. Får Brentford en tidlig 1-0 ledelse, så vet vi hva som skjer. Skuldrene over hårfestet, mens Brentfordspillerne og fansen får blod på tann. Vi er tvingende nødt til å få den tidlige 1-0 ledelsen selv, eller at vi klarer å temme Brentford så lenge som mulig. Vi er absolutt gode nok til å klare både 1 og 3 poeng. Men det blir som Ayling selv sier - kommer vi under 1-0, så dreper det oss.

Jeg ser gjerne et defansivt og kynisk Leeds som ikke tør altfor mye offansivt, men som er aggressive som F og tar overgangene som kommer. Slik som sikkert Brentford ønsker å fremstå. Kampen blir som mange andre kamper denne sesongen: første målet vinner. Vi får for Guds skyld håpe det går til bortelaget.

auren

Forferdelig at dette kommer fra Ayling. Sier litt om hvilke tanker som er i hodene på gutta`om dagen.....slik er det i motgang.
Worst case så er vi på 5 .plass i morgen kveld! ::)
Tror også det KUN skal en god kamp til for at vi er i gang igjen.....må den komme i kveld!

Vi trodde jo det skulle snu etter snuoperasjonen mot Millwall, så gikk vi på trynet som det sang hjemme mot Wigan etterpå. Vi trenger back to back wins igjen. Neste kamp igjen er hjemme mot Bristol City på lørdag. Også den en beintøff kamp. Håper Bielsa har noen triks i baklomma eller at han klarer å skru på noen knapper og brytere inne i hodet på Leedsspillerne. Ønsker å se dem i fyr og flamme i kveld og ikke gå ut som et såret dyr.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Ikke umulig at det blir et stortap. Får Brentford en tidlig 1-0 ledelse, så vet vi hva som skjer. Skuldrene over hårfestet, mens Brentfordspillerne og fansen får blod på tann. Vi er tvingende nødt til å få den tidlige 1-0 ledelsen selv, eller at vi klarer å temme Brentford så lenge som mulig. Vi er absolutt gode nok til å klare både 1 og 3 poeng. Men det blir som Ayling selv sier - kommer vi under 1-0, så dreper det oss.

Jeg ser gjerne et defansivt og kynisk Leeds som ikke tør altfor mye offansivt, men som er aggressive som F og tar overgangene som kommer. Slik som sikkert Brentford ønsker å fremstå. Kampen blir som mange andre kamper denne sesongen: første målet vinner. Vi får for Guds skyld håpe det går til bortelaget.

auren

Forferdelig at dette kommer fra Ayling. Sier litt om hvilke tanker som er i hodene på gutta`om dagen.....slik er det i motgang.
Worst case så er vi på 5 .plass i morgen kveld! ::)
Tror også det KUN skal en god kamp til for at vi er i gang igjen.....må den komme i kveld!
Det må da kunne gå an å vinne kamper selv om motstander scorer først? Jf Millwall-kampen. Slike holdninger minner mest om unnskyldninger.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Sydhagen

Har tippet på Brentford idag. 2,25 i odds på Brentford.
Nå får vi se hvilke krefter som er sterkest. Mine elendige tippeegenskaper eller Leeds sin elendige form.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

samadhi

Toppkamp i kveld borte mot Brentford. Det må være lov å glede seg!

Vi kan slå hvem som helst i Championship, og aldri hadde det passet bedre å snu en dårlig treng enn i kveld.

MOT!!!
marching on together,
derudaf forever...

SupALeedS

Dette blir en knallhard kamp nok en gang..og det virker som motstandere utnytter Leeds svake form for tiden. Skal vi klare opprykk (topp 2 plassering) så må tapsrekken snus allerede i kveld. Toget går fort nå frem til Mai. Veldig mange forguder Bielsa. Jeg begynner personlig å tvile litt. og jeg skal begrunne mitt synspunkt, og komme med noen punkter jeg mener er en svakhet med vår Argentinske trener.

1. For lite rullering av spillere, spillerne har "klippekort" Spillere som Meslier ( Står en kjempe kamp mot et Pl Lag , Arsenal)
2. Virker som vi er gode på plan A, men sliter med å endre kampbilder i kamper vi ligger under.
3. Spillerlogistikk, vi kjemper om opprykk, henter Poveda og Augustin. Ingen av dem er klare for å spille fra start og må bruke tid vi ikke har for å bidra
4. Viser tegn på fjoråret hvor spillerne slites i stykker, høy skade historikk i fjor som i år.
5. Mangel på en klar erstatter på stopper plass. 

Men som Bielsa sier så løper vi like mye som når vi vant kamper, det er vanlig med en downperiode i et løp av 46 kamper. Det er forståelig. Jeg tror det er den mentale biten som spiller inn nå inn mot slutten. I kveld er det perfekte tidspunkt for å slå tilbake, da tror jeg vi får et enormt boost...taper vi i kveld, tørr jeg ikke tenke på opprykk en gang....
Alex

raggen

Har desverre ikke troa etter siste kamper,måtte jeg ta feil :o
Forever Leeds United!!!!!!!!

Ankerjon15

Håper på seier og att det nå snur med dårlige resultater, må sette sjansene vi får å score, og tette igjen bak. :D

Reaney

Hvis vi ser bort fra kamper i julehøytiden, så har vi tilgode å tape en kveldskamp i midtuka denne sesongen. Denne statistikken er det ørlille håpet som jeg klamrer meg til i kveld.

Cherry

Hvis vi ser bort fra kamper i julehøytiden, så har vi tilgode å tape en kveldskamp i midtuka denne sesongen. Denne statistikken er det ørlille håpet som jeg klamrer meg til i kveld.

Bra Reaney......snakk om endring....  Du er mer positiv enn før  ;)
 

HåvardK

Hvis vi ser bort fra kamper i julehøytiden, så har vi tilgode å tape en kveldskamp i midtuka denne sesongen. Denne statistikken er det ørlille håpet som jeg klamrer meg til i kveld.
Det er jo egentlig en ganske kul statistikk, da. Ikke mange sesonger siden midtukekamper var ensbetydende med tap.
Har så EKSTREMT lyst til å vinne denne! Da viser vi skeptikerne fingeren så til de grader!

samadhi

Hvis vi ser bort fra kamper i julehøytiden, så har vi tilgode å tape en kveldskamp i midtuka denne sesongen. Denne statistikken er det ørlille håpet som jeg klamrer meg til i kveld.

Trenger ikke se bort fra kamper i julehøytiden heller, for vi har ikke tapt en eneste midtuke kamp denne sesongen i serien.
Har spilt 8 kamper, står med 5-3-0 og målforskjell på 11-5.

Røk på straffer mot Stoke i ligacupen etter at det endte 2-2 ved fulltid, og tapte mandagskamp i FA-cupen mot Arsenal med 0-1.
marching on together,
derudaf forever...

stian

Hvis vi ser bort fra kamper i julehøytiden, så har vi tilgode å tape en kveldskamp i midtuka denne sesongen. Denne statistikken er det ørlille håpet som jeg klamrer meg til i kveld.
Det er jo egentlig en ganske kul statistikk, da. Ikke mange sesonger siden midtukekamper var ensbetydende med tap.
Har så EKSTREMT lyst til å vinne denne! Da viser vi skeptikerne fingeren så til de grader!

Satser på at dette er mentaliteten som støtteapparatet har jobbet for å vekke i troppen. De må føle seg litt pissa på når "Leeds are falling apart again" runger på stadion, så revansjelysten bør være enorm.
Få opp guts og presisjon nok til å hindre overgangene til Brentford, så tar vi i alle fall poeng her!

gulle

Min fotballfaglige analyse:

Alt kan skje.
Ren bingo!
Tror ingenting.
Håper masse!
det er en analyse jeg kan stille meg bak.
Vanligvis ville Jeg sagt at sesongen nok er over, men man vet heldigvis aldri i dette vidunderlige spillet
Nå rykker vi opp! Jasederja

Josch

Brentford har tapt hjemme for dårligere lag enn Leeds denne sesongen. Dagsform og flaks kan avgjøre kampen. Skjer alltid overraskelser i ch.ship. åpen kamp.

ar9

Min fotballfaglige analyse:

Alt kan skje.
Ren bingo!
Tror ingenting.
Håper masse!
det er en analyse jeg kan stille meg bak.
Vanligvis ville Jeg sagt at sesongen nok er over, men man vet heldigvis aldri i dette vidunderlige spillet

Fantastisk analyse.
Helt enig.


Sent from my iPhone using Tapatalk

ar9

Bielsa offentliggjorde sent i kveld lagoppstillingen for i morgen:

Suveren formasjon.
Godt rustet hvis vi får straffe i mot.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Bellini

Har faktisk trua i kveld tipper 2-1 te Leeds Og JKA får sitt første mål. Når vi snakker om form dupp så har nesten WBA hatt tilsvarende dupp vant sist men har jo ikke dratt ifra i toppen de heller så er ikke bra oss som har problemer med å stå 46 kamper.

Snur det i dag så går dette veien :D :D

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Jokeren "vår" i kveld heter Pontus Jansson...

Rask, teknisk og uforutsigbar...
Jeg snakker da om spillertypen Pontus virkelig mistrives mot...og nå har vi faktisk en slik en i troppen:
Jean Kevin Augustin

Dette ordner Bielsa!!!


Tipper 4-1 og at poenga blir med hjemover til Yorkshire sammen med fornyet selvtillit...MOT!!!
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

jackbauer68

  • Gjest
Tror vi vinner denne, om Bielsa gjør dette:

Kiko, Ayling, White, Cooper, Dallas, Phillips, Klich, Pablo, Costa, Harrison, Bamford.

#believe

Ja, akkurat :D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
De som tippet Alioski ut og Phillips inn som den eneste endringen fikk rett.
På benken er Stevens igjen av unggutta (samt Shack), ingen Poveda heller...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

jackbauer68

  • Gjest
Tror vi vinner denne, om Bielsa gjør dette:

Kiko, Ayling, White, Cooper, Dallas, Phillips, Klich, Pablo, Costa, Harrison, Bamford.

#believe

Ja, akkurat :D

Og ingen Pontus

Carl Fisker

Eneste forandring fra Forestkampen er: Inn med Kalvin Philips, ut med Alioski

leedslife

Eneste forandring fra Forestkampen er: Inn med Kalvin Philips, ut med Alioski
Takk og lov

leedslife

Positivt med White, Cooper og Phillips. Det trianglet trenger vi.
Fornøyd med Dallas tilbake på backen. Får håpe vi klarer å være såpass gjerrig med sjanser i mot at Kiko får minimalt å gjøre ellers kan det bli stygt.

Så hadde jo ingenting vært mer moro enn å fått oppleve at Pablo og Costa hadde tatt litt ansvar.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Eneste forandring fra Forestkampen er: Inn med Kalvin Philips, ut med Alioski
Takk og lov
'Why change a losing team'?
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post

Og ingen Pontus
...heller ikke på benken :o
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

asbfjell

Jeg skrev for en drøy måned siden at Meslier ville overta som førstekeeper i midten av februar måned.
I så fall spiller Casilla sin siste kamp som førstekeeper i kveld, mens Meslier står mot Bristol City på lørdag.

Jeg har ikke endret mening underveis, så dette sier det meste om hva jeg forventer meg av Casilla i kveld.

May you prove me wrong, Kiko!!

ar9


Og ingen Pontus
...heller ikke på benken :o

Han har vel ikke vært m de siste kampene pga skade og er vel ikke spilleklar enda.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post

Og ingen Pontus
...heller ikke på benken :o

Han har vel ikke vært m de siste kampene pga skade og er vel ikke spilleklar enda.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Etter broren Peter å dømme blir dette den fjerde på rad han står over.


Sent from my iPad using Tapatalk
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan