LUSCOS Forum > Ordet er fritt

Kamp: vs Reading, @Elland Road, lørdag 22.02.2020, kl 16:00 på LUTV

<< < (2/29) > >>

jaho:

--- Sitat fra: auren på Februar 17, 2020, 23:08:00 ---
--- Sitat fra: jaho på Februar 17, 2020, 22:51:38 ---
--- Sitat fra: auren på Februar 17, 2020, 21:49:17 ---5 dager til ny match. En kamp som skal vinnes!! Laget og 18-mannstroppen blir nok den samme om det ikke er nye skader.

På tide med ketsjup-effekt etter noen sinnsyke sjanser vi skapte sist!

Tips: 4-1 (Klich, Pablo, Harrison og Bamford).

auren

--- Slutt sitat ---

Preston med sterke 3-0 borte mot Wednesday sist...Wed med en mann utvist på 1-0 mener jeg...Bør ikke være negativt for oss at de vant mye sist.. Ikke mye trolig de leverer to sånne borte på rad..men CS er CS...men føler dette er en MÃ… vinne slik som sist kamp.

--- Slutt sitat ---

Preston?

Du mener nok Reading ja.

Readings kamper etter årsskiftet: 2-4-3.

Mange jevne kamper, seier mot Fulham borte, uavgjort borte mot Forest, knappe tap mot Bristol City og WBA. Absolutt ingen kasteball. John Swift på midten skulle jeg gjerne sett i Leedstrøye. Det blir fort en jevn og tøff kamp, men nå må snart ketsjupen ramle ned på Elland Road. Jeg tror det skjer til helgen!

auren

--- Slutt sitat ---

Fyda...for et program!! Da må jeg si de har imponert!! En gang må det løsne, og da kan vi få skikkelig momentum... Marerittet er hvis vi nå etter to positive opplevelser ikke får mål igjen, og det ender målløst eller enda verre , 0-1 på en dødball/kontring. Da kommer det fort negative tanker igjen..

Cherry:
Vi fortsetter med høyt press og tempo i denne, mange sjanser....scorer i hvert fall 2 mål på 15 skudd ::) ;D
Tipper seier 2-1.

Buddy:
Bare 15 skudd?
Tipper 22.
Men flere mål enn 2, neppe...

Asbjørn:
Kaptein Cooper i dagens YEP

The conversion of those chances likely holds the key to United’s automatic promotion bid but Cooper is making no wild predictions and is focused only on Saturday’s hosting of Reading. A rather less stressful day at the office would be great for all concerned.

“I’d love to be 4-0 up at some point in the season,” smiled Cooper.
“I suppose it’s the Leeds way, we keep you on the edge of your seats. But the boys work so hard every day on finishing and we have so many different finishing drills it will come.


“But we managed to do our jobs today as a team, we managed to keep a clean sheet and sometimes one goal is enough.
“We’ve just got to keep chalking the games off - approach them in the right way, stick to the way we play and what will be at the end of the season will be.”
 
 
  Den uthevede setningen var vel noe alle ventet på forrige sesong men jeg har inntrykk av at de fleste har gitt opp nå - inkl Phil Hay

Dagens presser er vel 13:30 as per usual tenker jeg
 
 
 

Asbjørn:
Dagens presser

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/marcelo-bielsa-press-conference-live-17781273

Interessant om Phillips etter come-backet.

Og om Klich :D




Graham Smyth
@GrahamSmyth

The best line of today's press conference was undoubtedly the revelation from Marcelo Bielsa that Mateusz Klich runs more when he's angry.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side

Skift til full visning