Skrevet av Emne: Kamp: vs Hull City@ KCOM Stadium, lørdag 29/02-20, kl.13.30 på Viasport 2  (Lest 32176 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Ikke glem ferier. Jul og påske er tradisjoner med nedtur for Leeds, og påsken står for tur.. 3 tap i påsken fjor?

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk

Tåler 4 tap. Dette blir ikke spennende engang  8)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Ikke glem ferier. Jul og påske er tradisjoner med nedtur for Leeds, og påsken står for tur.. 3 tap i påsken fjor?

Det er vel Coronaviruset som er vår største opprykksfiende nå :o 
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GaryMac

Ikke glem ferier. Jul og påske er tradisjoner med nedtur for Leeds, og påsken står for tur.. 3 tap i påsken fjor?

Det er vel Coronaviruset som er vår største opprykksfiende nå :o
Du skal se at de avlyser resten av sesongen, ingen lag rykker hverken opp eller ned siden det er mest rettferdig, og vi starter neste sesong i championship....

lojosang

Ikke glem ferier. Jul og påske er tradisjoner med nedtur for Leeds, og påsken står for tur.. 3 tap i påsken fjor?

Sent fra min CLT-L29 via Tapatalk
Ikke i år. Jeg reiser selv over for å ordne tre poeng på langfredag.

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

- Leif Olav

Milou

Coronaviruset er en stor vits. Bare en litt hard influensabølga. Hauses opp i media som om det skulle vært Svartedauden som var tilbake. Blir fotballen stoppet pga dette er det jo helt på trynet!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
No blir dette så off topic som det kan bli, men realiteten er vel noko midt mellom dei ekstremitetene du viser til. Litt tidleg å seie, men Coronaviruset har ein dødelighet som er ca 20 ganger større enn ein normal influensa, og omlag halvparten av spanskesjuken, som var den mest dødelege epidemien i det forrige århundret.
Det som ser ut til å vere den viktigaste skilnaden frå spanskesjuken er at sistnevnte uforholdsmessig ramma yngre friske folk, mens Coronaviruset stort sett er verst for dei som har nedsatt immunforsvar.

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk


Perik

Ikke glem ferier. Jul og påske er tradisjoner med nedtur for Leeds, og påsken står for tur.. 3 tap i påsken fjor?

Det er vel Coronaviruset som er vår største opprykksfiende nå :o
Du skal se at de avlyser resten av sesongen, ingen lag rykker hverken opp eller ned siden det er mest rettferdig, og vi starter neste sesong i championship....

Det hadde jo forklart hvordan tradisjonen med at vi rykker opp de gangene Liverpool vinner serien holdes ved like i år.

Cherry

Coronaviruset er en stor vits. Bare en litt hard influensabølga. Hauses opp i media som om det skulle vært Svartedauden som var tilbake. Blir fotballen stoppet pga dette er det jo helt på trynet!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Litt uenig her. Off topic, men nå om dagen tar det mye fokus.
Blir nok ikke tatt seriøst før d rammer noen som står nær.... og d smitter alle og enhver.
 

Eriksen55

Coronaviruset er en stor vits. Bare en litt hard influensabølga. Hauses opp i media som om det skulle vært Svartedauden som var tilbake. Blir fotballen stoppet pga dette er det jo helt på trynet!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Snakk om å drite seg ut! Har du ikke peiling eller kunnskap er det vel bedre å ikke si noe. For deg og meg er det nok sånn. For dattera mi på 5 år er det ikke sånn. Hun går på medisiner og har nesten ikke immunforsvar. For henne er dette viruset potesielt dødelig. Tviler sterkt på at årets sesong påvirkes. Men redder det mange liv å avlyse sesongen, så er det helt på tryne å ikke gjøre det..!

Beklager off topic. Men en så kunnskapsløs kommentar fortjener et svar.

Hold deg til å kommentere Leeds Auren, der er du god!
« Siste redigering: Mars 01, 2020, 09:45:04 av Leeds - 1919 »

auren

Coronaviruset er en stor vits. Bare en litt hard influensabølga. Hauses opp i media som om det skulle vært Svartedauden som var tilbake. Blir fotballen stoppet pga dette er det jo helt på trynet!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Snakk om å drite seg ut! Har du ikke peiling eller kunnskap er det vel bedre å ikke si noe. For deg og meg er det nok sånn. For dattera mi på 5 år er det ikke sånn. Hun går på medisiner og har nesten ikke immunforsvar. For henne er dette viruset potesielt dødelig. Tviler sterkt på at årets sesong påvirkes. Men redder det mange liv å avlyse sesongen, så er det helt på tryne å ikke gjøre det..!

Beklager off topic. Men en så kunnskapsløs kommentar fortjener et svar.

Hold deg til å kommentere Leeds Auren, der er du god!

Skjønner jeg har tråkket i salaten, så her er det bare å legge seg flat. Et flåsete innlegg.

Beklager.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Coronaviruset er en stor vits. Bare en litt hard influensabølga. Hauses opp i media som om det skulle vært Svartedauden som var tilbake. Blir fotballen stoppet pga dette er det jo helt på trynet!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Snakk om å drite seg ut! Har du ikke peiling eller kunnskap er det vel bedre å ikke si noe. For deg og meg er det nok sånn. For dattera mi på 5 år er det ikke sånn. Hun går på medisiner og har nesten ikke immunforsvar. For henne er dette viruset potesielt dødelig. Tviler sterkt på at årets sesong påvirkes. Men redder det mange liv å avlyse sesongen, så er det helt på tryne å ikke gjøre det..!

Beklager off topic. Men en så kunnskapsløs kommentar fortjener et svar.

Hold deg til å kommentere Leeds Auren, der er du god!

Skjønner jeg har tråkket i salaten, så her er det bare å legge seg flat. Et flåsete innlegg.

Beklager.

auren

 :)

Cbas10an

Kunne man f.eks spille kampene for tomme tribuner?
MOT


Joachim

ar9

Så kampen igår men har sett høydepunktene på nytt nå. For noen fantastiske mål vi scoret. Flott spill i forkant også.
Pablo hadde kanskje ikke sin beste kamp men scoring nr 2 viser høy klasse. Flott pasning til Ayling før 1.scoring og knallskudd i tverrligger/stang.  Klich igjen med flotte avleveringer. Costa mange flotte involveringer og nære en fantastisk scoring.
Harrison med mye bra og ett glimrende skudd i stolpen. Roberts viser ‘determination’ og klasse. Hvis dette er representativt for formen disse spillerne er i nå lover det virkelig bra. Dallas, Ayling og resten av forsvaret står heller ikke tilbake.

Hold denne formen oppe i flest mulig av de 10 gjenstående kampene så er det bare å sette på denne gamle hit’en fra 1987:



https://img.discogs.com/_JWZl_rxc2PpFM6Rd3KIOB0OX2g=/fit-in/300x300/filters:strip_icc():format(jpeg):mode_rgb():quality(40)/discogs-images/R-2704251-1507032307-6091.jpeg.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28889
  • Total likes: 2635
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Interessant tråd om formasjonsendringen underveis...

https://twitter.com/FocusOnLeeds/status/1234150461126692867?s=20

Yesterdays game saw Bielsa make a tactical change early on that ended up with Leeds winning the game comfortably after Hull started to come into the game. #LUFC

After initially starting with a 4-1-4-1 with Dallas at left back (top of the picture) Leeds found it difficult to get Phillips on the ball as he was being man marked by Samuelsen. Hull also pushed Wilks inside as an inside forward (inbetween Cooper and Dallas).

Leeds combatted this by going to a back three of Ayling, Cooper and White with Phillips being joined in midfield by Dallas who played further forward. This allowed Leeds to build up better from the back. The 2nd goal (below) is a perfect example of Leeds in a 3-1-3-3 formation.

Leeds played a number of variants of the 3-3-1-3 also including a lopsided 2-3-5 at times with Ayling playing as a right centre back and wingback. This can be seen below with the average positions. Costa pushing high meant that Hull City had to defend deep on their left side.

Leeds made the switch around the 15th minute but it took until the second half for players to fully understand the new tactical change. Once the second goal went in, it allowed the players to play with freedom and interchange positions.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

ar9

Fikk med meg denne først nå:
«We’re Leeds United, we sit where we want»

Herlig. Synes Hull vaktene gjorde det helt rett. Så lenge alle ter seg og evt bare roper litt «wanker» så må dette være mye bedre enn å bare kaste ut folk. Så lenge det er godt med ledig plass på stadion.

https://motleedsnews.com/fans-view/spineless-cowards-toxic-joke-many-hull-fans-rage-over-what-happened-with-leeds-fans/



Sent from my iPhone using Tapatalk

RoarG

"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020