LUSCOS Forum > Ordet er fritt

Korona-tråden

(1/45) > >>

eggus:
Med viruset på tur rundt i verden, er det vel på tide at den sprer seg, med egen tråd, inn på vårt forum og?
Nå har Italias sportsforbund vedtatt at alle sportsarrangementer/ligaer innstilles fram til april (avhengig av vedtak i Italias parlament). Det samme kan jo tenkes gjennomført i England etterhvert? (I første omgang er det vel stengning av tribuner som er det mest sannsynlige tiltaket)
Sportslig vil det kunne medføre enten en veldig opphopning av kamper, og kanskje ligaspill over i juni? Eventuelt hvis det blir skikkelig ille; resten av sesongen innstilt, og opprykk/nedrykk basert på tabellen i det øyeblikket avgjørelsen blir tatt(dette er i så fall trolig en fordel for oss)
Har frykten inntatt forumet?

stian:
Ser ikke bort fra at sesongen blir sterkt forstyrret av viruset. Det er lenge til mai og det er ikke sikkert det er nok å kjøre kamper for tomme tribuner. Dersom spillerstallene rundt omkring  begynner å bli smittet må de nesten gjøre noe.

Jeg ser ikke for meg at de kan gjøre tabellen etter 3/4-dels sesong tellende. Det vil bli ramaskrik blant klubbene i  opp- og nedrykksstrid i alle divisjoner. De store klubbene i Europa vil være fornøyd med at det er de samme klubbene som går inn i neste års Champions League, som de som var kvalifiserte i år.

Som det har vært skrevet i en annen tråd - hva vil være mer Leeds enn at sesongen blir avlyst med 5-6 kamper igjen og vi har en gigantisk luke til 3.-plass? Bare å vaske hender og krysse fingre for at de siste 9 kampene kan gjennomføres!

Bromancer:
Jeg anser det som mer sannsynlig at de de avbryter sesongen og lar tabellen på daværende tidspunkt bli tellende enn at de annulerer hele greia.

RoarG:

--- Sitat fra: Bromancer på Mars 09, 2020, 21:47:18 ---Jeg anser det som mer sannsynlig at de de avbryter sesongen og lar tabellen på daværende tidspunkt bli tellende enn at de annulerer hele greia.

--- Slutt sitat ---
Enig. Viruset er bare i sin begynnelse. Virus sprer seg etter eksponentiell vekstmodell. Må nok regne med smittete spillere. Man prøver nok å holde sesongen normal så lenge det går.

stian:

--- Sitat fra: Bromancer på Mars 09, 2020, 21:47:18 ---Jeg anser det som mer sannsynlig at de de avbryter sesongen og lar tabellen på daværende tidspunkt bli tellende enn at de annulerer hele greia.

--- Slutt sitat ---

Hvorfor anser du det som mer sannsynlig?

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning