Skrevet av Emne: The Peacock News Mars 2020  (Lest 2759 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Forever Whites

The Peacock News Mars 2020
« på: Mars 24, 2020, 22:53:45 »
Etter å nylig ha meldt meg inn i Luscos igjen etter noen sesongers fravær fikk jeg i dag dette flotte bladet i posten. Ser veldig spennende ut med mange flotte artikler og over 100! sider.  En nydelig drikkebrikke fulgte også med.  8)

I disse "karantene" tider der man blir oppfordret til å jobbe hjemmefra og unngå andre mest mulig blir det blant annet tid til en del lesing av blader og bøker.  Da var dette midt i blinken.  Hva kan vel være bedre enn å slappe av i en god stol og lese flotte reportasjer om vår fantastiske klubb.  Spesielt slik situasjonen er nå da vi ikke kan se dem direkte på tv eller enda bedre se dem live?

Skal kose meg med dette og lese det fra perm til perm.  Et fantastisk stykke arbeid og innsats som er lagt ned av dem som står bak bladet.  Takk skal dere ha.  :)

« Siste redigering: Mars 25, 2020, 11:27:47 av Forever Whites »
Medlem 94237

AllWhiteTøyen

Sv: The Peacock News Mars 2020
« Svar #1 på: Mars 25, 2020, 10:02:42 »
Mange fine artikler i dette nummeret. Likte spesielt sakene om Mervyn Day og Chris Whyte. Et høydepounkt hver gang bladet kommer i posten, og det er jo spesielt velkomment i disse tider. Er veldig takknemmelig overfor dere som ofrer tid og talent for å lage det.

Cherry

Sv: The Peacock News Mars 2020
« Svar #2 på: Mars 25, 2020, 14:08:54 »
Kudos til hele redaksjonen ja- kvalitet fra perm til perm! ;)

GeirO

Sv: The Peacock News Mars 2020
« Svar #3 på: Mars 25, 2020, 21:27:27 »
Kudos til hele redaksjonen ja- kvalitet fra perm til perm! ;)
Hva? Finnes det luksusutgaver med permer? Vil ha!
Spøk til side: Kjempebra blad laget av fans som prioriterer oss andre veldig høyt! Tusen takk!

Blank_File

Sv: The Peacock News Mars 2020
« Svar #4 på: Mars 26, 2020, 19:24:33 »
Drikkebrikke? Hahaha. Nydelig! Det er da man skjønner at man ikke drikker så mye. Jeg har brukt den til isskrape i bilen!

ollan

Sv: The Peacock News Mars 2020
« Svar #5 på: Mars 26, 2020, 21:37:45 »
Drikkebrikke? Hahaha. Nydelig! Det er da man skjønner at man ikke drikker så mye. Jeg har brukt den til isskrape i bilen!

 ;D ;D Isskrapen fulgte med forrige nummer...... ølbrikke i dette
Ollan

Hallgeir *

Sv: The Peacock News Mars 2020
« Svar #6 på: Mars 26, 2020, 21:56:40 »
Drikkebrikke? Hahaha. Nydelig! Det er da man skjønner at man ikke drikker så mye. Jeg har brukt den til isskrape i bilen!

I alle dager!

Har du ikke fått forrige utgave ut av plastikken før nå?

 ;)
Super Leeds since 1968

Blank_File

Sv: The Peacock News Mars 2020
« Svar #7 på: Mars 27, 2020, 00:25:21 »
Drikkebrikke? Hahaha. Nydelig! Det er da man skjønner at man ikke drikker så mye. Jeg har brukt den til isskrape i bilen!

I alle dager!

Har du ikke fått forrige utgave ut av plastikken før nå?

 ;)

Tenkte det var en velkomstgave til han nye. Jeg har ikke åpnet det jeg fikk for noen dager siden enda nei. Ble nesten litt letta nå!  ;D