Skrevet av Emne: Sommervinduet 2020  (Lest 10541 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

RoarG

Sommervinduet 2020
« på: Mai 20, 2020, 09:16:36 »
Våger å starte denne tråden jeg. Ikke godt å si når vinduet kommer i gang. Lover å fjerne "?" i trådtittelen når det åpner. Starter beskjedent. Leeds kjemper med flere klubber om Hartlepools Harrison Webster. Webster har vært på prøvespill i Leeds. Både Forest og Wolves er blant interessentene.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-transfer-rumours-douglas-18278650
« Siste redigering: Juni 18, 2020, 10:37:51 av RoarG »
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Sommervinduet 2020?
« Svar #1 på: Mai 25, 2020, 13:58:17 »
Da tror jeg vi kan se langt etter denne spilleren, nå som Liverpool er interessert.

https://www.football365.com/news/liverpool-luke-brennan-blackburn-rovers-blow-transfer

Rangers ser også ut til å snappe opp det skotske spisstalentet James Graham foran nesen på Leeds(16).

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-dealt-transfer-blow-18304886

En litt uggen start på sommervinduet, dette her. Får håpe vi kommer sterkere tilbake etterhvert.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

DenHviteYeboah

Sv: Sommervinduet 2020?
« Svar #2 på: Mai 25, 2020, 14:42:44 »
Alt avhenger av opprykket som vi vet. Men la oss si at vi er i PL: Her er mitt syn på saken:
Rad som eier: middels gode spillere forventes inn. Litt mer spennende enn før, målsetting om å beholde plassen
QSI: en spennende sommer forventes. Kanoner blir kjøpt inn.

Fotballen er ødelagt for lengst :-( Jeg har gitt opp...vil ha rike eiere, hvis ikke kommer vi ikke sportslig av flekken dessverre...Se på hvilke signeringer som ryktes i Newcastle....til å bli kvalm av....

raggen

Sv: Sommervinduet 2020?
« Svar #3 på: Mai 25, 2020, 16:17:41 »
Alt avhenger av opprykket som vi vet. Men la oss si at vi er i PL: Her er mitt syn på saken:
Rad som eier: middels gode spillere forventes inn. Litt mer spennende enn før, målsetting om å beholde plassen
QSI: en spennende sommer forventes. Kanoner blir kjøpt inn.

Fotballen er ødelagt for lengst :-( Jeg har gitt opp...vil ha rike eiere, hvis ikke kommer vi ikke sportslig av flekken dessverre...Se på hvilke signeringer som ryktes i Newcastle....til å bli kvalm av....

Fotballen har blitt og vært ei stund,de rikes lekegrind og sin mulighet til og spille virklighetens Football manager. Er enig i at det ødelegger men nå har det nå en gang blitt slik og korrupte toppsjefer i de forskjellige forbund har ikke planer om og legge noe tak på lønninger osv så da blir det d desverre slik.
Forever Leeds United!!!!!!!!

Bjorn

Sv: Sommervinduet 2020?
« Svar #4 på: Mai 27, 2020, 08:15:17 »
Radz har vel bevist at det er mulig å både være ambisiøse men samtidig ikke bruke tullete mengder penger på spillere som ikke er opprykksgaranti.
Gitt at det blir opprykk, vil vel sommervinduet preget av at vi får nok av midler i tv penger, og dermed er vi ikke avhengige av å bli de ultrarikes lekegrind de neste årene. Sier nei takk til QSI jeg, så får det være opp til andre å ønske dem velkommen..
Tror uansett ikke nøkkelen til suksess i PL er å kjøpe inn et nytt lag bare fordi man kan det. Bytter blir det, men sikkert fornuftige sådan.
Marching On! 4276

auren

Sv: Sommervinduet 2020?
« Svar #5 på: Mai 27, 2020, 09:50:29 »
Tror uansett ikke nøkkelen til suksess i PL er å kjøpe inn et nytt lag bare fordi man kan det. Bytter blir det, men sikkert fornuftige sådan.

Helt korrekt. Bare se på Sheffield United vs Aston Villa.

3-4 nye, gode signeringer kan fort være nok i PL neste sesong, om vi rykker opp.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sterland

Sv: Sommervinduet 2020?
« Svar #6 på: Mai 27, 2020, 11:23:23 »
Tror uansett ikke nøkkelen til suksess i PL er å kjøpe inn et nytt lag bare fordi man kan det. Bytter blir det, men sikkert fornuftige sådan.

Helt korrekt. Bare se på Sheffield United vs Aston Villa.

3-4 nye, gode signeringer kan fort være nok i PL neste sesong, om vi rykker opp.

auren
Utfordringen er at laget pt inneholder en del lånespillere, og det er sannsynlig at i alle fall White forsvinner. Tenker vi må erstatte han + backup i midtforsvaret, da Berardi trolig ikke får ny kontrakt (dessverre). Håper og tror vi har opsjon på kjøp av Harrison, og at denne blir effektuert. Det samme gjelder for Costa, hvor jeg mener vi har forpliktet oss til kjøp. Er dog litt usikker på om han har PL nivået inne. Bamford må erstattes, han er ikke en PL-spiss. I tillegg bør vi ha inn en ny keeper. Stallen bør også styrkes noe generelt, for å en større bredde. Men veldig enig at det bør satses videre på stammen, og supplere med noen kjøp som bidrar til å øke kvaliteten. Håper ikke på et Villa-prosjekt, hvor alt blir snudd på hodet..

Kato

Sv: Sommervinduet 2020?
« Svar #7 på: Mai 27, 2020, 11:44:33 »
Vi roper og skriker etter forsterkninger både sent og tidlig.

Bielsa ser knapt ut til å ønske noen.

Jo mindre vi har handlet, jo bedre har vi blitt.

Sterland

Sv: Sommervinduet 2020?
« Svar #8 på: Mai 27, 2020, 12:01:34 »
Vi roper og skriker etter forsterkninger både sent og tidlig.

Bielsa ser knapt ut til å ønske noen.

Jo mindre vi har handlet, jo bedre har vi blitt.
Vel.. med en klassespiss hadde vi vært oppe alt. Men generelt enig, og full tillitt til Bielsa

Johnnyj

Sv: Sommervinduet 2020?
« Svar #9 på: Mai 27, 2020, 13:44:06 »
Blir linket til mange spillere for tiden, men kan jo være fordi det er lite å ellers skrive om.

Juan Foyth (Spurs) - Virker troverdig, Bielsa har hatt sansen for han i flere år. White-erstatteren?
Mbaye Diagne (Galatasaray :o ) - tjaaa, kan være reelt. Vært linket til han lenge. Skikkelig target man.
Joe Hart (Burnley) - For dårlig i utspillingsfasen, men kontrakten går ut denne sommeren så blir billig.
James Hillson (Arsenal) - 19 år gammel keeper. Skal visstnok være veldig aktuell. Reserve for Messlier?
Che Adams (Southampton) - Var sterkt linket i Januar før Augustin ble kjøpt. Men svirrer fortsatt rykter.

RoarG

Sv: Sommervinduet 2020?
« Svar #10 på: Mai 27, 2020, 15:39:33 »
Sier ja takk til Foyth, da jeg anser White for tapt. Vår egen Cresswell får også gode skussmål. Neste mann fra U-23 opp i A-lagstallen?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Ove

Sv: Sommervinduet 2020?
« Svar #11 på: Mai 27, 2020, 21:30:34 »
Foyth hadde vært fint å få inn.  Vil heller ha han enn Ayala fra Boro.  Tror Kiko forsvinner så vi trenger en rutinert keeper inn.  Joe Hart har sikkert høy lønn men sannsynligvis gratis så skulle ikke forundre meg om han kommer.

Vi trenger absolutt en spiss.  Vi produserer mange sjanser men scorer altfor lite. Jeg har ikke troen på Che Adams og Tyler Roberts er veldig skadeplaget. Blir Kevin værende neste sesong, og er han god nok til å score målene? 
 

DenHviteYeboah

Sv: Sommervinduet 2020?
« Svar #12 på: Mai 28, 2020, 19:50:40 »
Tror uansett ikke nøkkelen til suksess i PL er å kjøpe inn et nytt lag bare fordi man kan det. Bytter blir det, men sikkert fornuftige sådan.

Helt korrekt. Bare se på Sheffield United vs Aston Villa.

3-4 nye, gode signeringer kan fort være nok i PL neste sesong, om vi rykker opp.

auren
Nok til hva? 10. plass?

Bjorn

Sv: Sommervinduet 2020?
« Svar #13 på: Mai 28, 2020, 19:53:44 »
Tror uansett ikke nøkkelen til suksess i PL er å kjøpe inn et nytt lag bare fordi man kan det. Bytter blir det, men sikkert fornuftige sådan.

Helt korrekt. Bare se på Sheffield United vs Aston Villa.

3-4 nye, gode signeringer kan fort være nok i PL neste sesong, om vi rykker opp.

auren
Nok til hva? 10. plass?

Som vil være et massivt steg opp! Kom deg ut av drømmeland mr.
Marching On! 4276

auren

Sv: Sommervinduet 2020?
« Svar #14 på: Mai 28, 2020, 19:59:05 »
Tror uansett ikke nøkkelen til suksess i PL er å kjøpe inn et nytt lag bare fordi man kan det. Bytter blir det, men sikkert fornuftige sådan.

Helt korrekt. Bare se på Sheffield United vs Aston Villa.

3-4 nye, gode signeringer kan fort være nok i PL neste sesong, om vi rykker opp.

auren
Nok til hva? 10. plass?

Som vil være et massivt steg opp! Kom deg ut av drømmeland mr.

Det vil være en mislykket sesong om vi ikke kjemper om CL-plass eller vinner en cup.

Spøk til side: HVIS vi rykker opp er hovedmålet å ikke rykke ned igjen. Det tror jeg ikke vi gjør med Bielsa bak spakene. Vi kan like gjerne kjempe topp 6-8 som ligge i bunn og slite. Det viktigste er å stabilisere seg et par-tre sesonger før vi virkelig skal begynne å spise kirsebær med de store.

Men denne samtalen får vi eventuelt ta i august når vi vet hvilken divisjon vi er i.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

asbfjell

Sv: Sommervinduet 2020?
« Svar #15 på: Mai 28, 2020, 21:44:38 »
Tror uansett ikke nøkkelen til suksess i PL er å kjøpe inn et nytt lag bare fordi man kan det. Bytter blir det, men sikkert fornuftige sådan.

Helt korrekt. Bare se på Sheffield United vs Aston Villa.

3-4 nye, gode signeringer kan fort være nok i PL neste sesong, om vi rykker opp.

auren
Nok til hva? 10. plass?

Som vil være et massivt steg opp! Kom deg ut av drømmeland mr.

Det vil være en mislykket sesong om vi ikke kjemper om CL-plass eller vinner en cup.

Spøk til side: HVIS vi rykker opp er hovedmålet å ikke rykke ned igjen. Det tror jeg ikke vi gjør med Bielsa bak spakene. Vi kan like gjerne kjempe topp 6-8 som ligge i bunn og slite. Det viktigste er å stabilisere seg et par-tre sesonger før vi virkelig skal begynne å spise kirsebær med de store.

Men denne samtalen får vi eventuelt ta i august når vi vet hvilken divisjon vi er i.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Radrizzani uttalte etter sin overtakelse i 2017 at den sportslige målsetningen var topp åtte i Premier League innen fem år.
Jeg blir ikke overrasket hvis den målsetningen blir oppnådd allerede neste sesong.

auren

Sv: Sommervinduet 2020?
« Svar #16 på: Juni 02, 2020, 11:47:20 »
James Marshment
@marshyleeds
Interesting one this.... Football Insider claim Marcelo Bielsa wants to bring Adolfo Gaich to Leeds this summer.
The Argentina striker has a £12m exit clause in his contract with San Lorenzo, which has just a year left to run.

Spennende!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cherry

Sv: Sommervinduet 2020?
« Svar #17 på: Juni 02, 2020, 13:36:02 »
James Marshment
@marshyleeds
Interesting one this.... Football Insider claim Marcelo Bielsa wants to bring Adolfo Gaich to Leeds this summer.
The Argentina striker has a £12m exit clause in his contract with San Lorenzo, which has just a year left to run.

Spennende!

auren

ca 170MILL ££ gjør jo at vi kan se ett par hyller opp........ ;D ;)
 

Bjorn

Sv: Sommervinduet 2020?
« Svar #18 på: Juni 02, 2020, 18:50:10 »
James Marshment
@marshyleeds
Interesting one this.... Football Insider claim Marcelo Bielsa wants to bring Adolfo Gaich to Leeds this summer.
The Argentina striker has a £12m exit clause in his contract with San Lorenzo, which has just a year left to run.

Spennende!

auren

ca 170MILL ££ gjør jo at vi kan se ett par hyller opp........ ;D ;)
Heh. Tviler på at Bielsa bare går ut med navn han har lyst på sånn uten videre.
Marching On! 4276

RoarG

Sv: Sommervinduet 2020
« Svar #19 på: Juni 18, 2020, 10:37:34 »
Besiktas Cyle Larin på vei til Leeds? Leeds planlegger visstnok et bud.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/latest-leeds-united-transfer-rumours-18438627
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

RoarG

Sv: Sommervinduet 2020
« Svar #20 på: Juli 02, 2020, 13:57:17 »
Leeds møter konkurranse fra Sheffield United om John Swifts underskrift. Reading må selge, og Swift er et hett salgsobjekt.

https://www.readingchronicle.co.uk/sport/18556498.leeds-united-sheffield-united-compete-sign-john-swift/
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

auren

Sv: Sommervinduet 2020
« Svar #21 på: Juli 05, 2020, 11:29:55 »
Skulle vi klare å rykke opp til PL trenger vi minst 5 spillere, helst 8 nye. De fem posisjonene som er mest prekære er:

Keeper - regner med Kiko sendes hjem. Meslier vil være en god back up. Med kjøp av Meslier blir det totalt 6 nye spillere.
Spiss - JKA var en stor nedtur. Edouard linkes fra Celtic. Der bør listen ligge. Bamford ikke god nok som PL-spiss. Knapt nok god nok som back up.
Midtstopper x 2 - Fantastisk hvis vi klarer å lande White permanent, men det tror jeg blir vanskelig. Berardi blir neppe med videre, dermed trenger vi enda en stopper.
No. 10 - Pablo drar på årene og Roberts er ikke god nok i rollen selv i Championship.

Vi bør også se etter en venstreback (Douglas ikke god nok, Dallas og Alioski gode nok back ups). I tillegg en back up for Phillips (Forshaw konstant skadet, vi trenger en erfaren spiller som også kan bekle 8-er rollen). Til slutt trenger vi en ving med avslutteregenskaper, fart og god innleggsfot. Harrison tror jeg vi kjøper. Dessverre må Costa kjøpes, han er neppe god nok i PL.

Evt lag i PL:

Ny keeper - Ayling, White/ny stopper, Cooper, Dallas/ny venstreback - Phillips - ny ving, Klich, Pablo/ny no. 10, Harrison - ny spiss

Det blir spennende uker/måneder uansett utfall av Championship-skjebnen vår.

auren
« Siste redigering: Juli 05, 2020, 11:54:05 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Sv: Sommervinduet 2020
« Svar #22 på: Juli 05, 2020, 12:28:37 »
Skulle vi klare å rykke opp til PL trenger vi minst 5 spillere, helst 8 nye. De fem posisjonene som er mest prekære er:

Keeper - regner med Kiko sendes hjem. Meslier vil være en god back up. Med kjøp av Meslier blir det totalt 6 nye spillere.
Spiss - JKA var en stor nedtur. Edouard linkes fra Celtic. Der bør listen ligge. Bamford ikke god nok som PL-spiss. Knapt nok god nok som back up.
Midtstopper x 2 - Fantastisk hvis vi klarer å lande White permanent, men det tror jeg blir vanskelig. Berardi blir neppe med videre, dermed trenger vi enda en stopper.
No. 10 - Pablo drar på årene og Roberts er ikke god nok i rollen selv i Championship.

Vi bør også se etter en venstreback (Douglas ikke god nok, Dallas og Alioski gode nok back ups). I tillegg en back up for Phillips (Forshaw konstant skadet, vi trenger en erfaren spiller som også kan bekle 8-er rollen). Til slutt trenger vi en ving med avslutteregenskaper, fart og god innleggsfot. Harrison tror jeg vi kjøper. Dessverre må Costa kjøpes, han er neppe god nok i PL.

Evt lag i PL:

Ny keeper - Ayling, White/ny stopper, Cooper, Dallas/ny venstreback - Phillips - ny ving, Klich, Pablo/ny no. 10, Harrison - ny spiss

Det blir spennende uker/måneder uansett utfall av Championship-skjebnen vår.

auren
Tror du har rett i at det kommer til å handles en del spillere ved et ev. opprykk, men jeg tror kanskje vi kan bli overrasket over hvem som er "gode nok" basert på erfaringene fra Championship. Der vi møter mange lag som ligger bakpå i championship, og vi sliter med å få kantene til å funke mot etablert forsvar, kommer Leeds til å få brukt kontringsstyrken mer i PL. Da skal vi ikke avskrive Costa helt. Harrison kan bli svingod i en sånn sammenheng.

JacobScreek

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1821
  • Total likes: 18
  • *** LEEDS UTD - the greatest team in the world***
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sommervinduet 2020
« Svar #23 på: Juli 05, 2020, 13:25:53 »
Milner
There's only ONE United - LEEDS UNITED!
MOT...

TK20

Sv: Sommervinduet 2020
« Svar #24 på: Juli 05, 2020, 13:32:01 »
Skulle vi klare å rykke opp til PL trenger vi minst 5 spillere, helst 8 nye. De fem posisjonene som er mest prekære er:

Keeper - regner med Kiko sendes hjem. Meslier vil være en god back up. Med kjøp av Meslier blir det totalt 6 nye spillere.
Spiss - JKA var en stor nedtur. Edouard linkes fra Celtic. Der bør listen ligge. Bamford ikke god nok som PL-spiss. Knapt nok god nok som back up.
Midtstopper x 2 - Fantastisk hvis vi klarer å lande White permanent, men det tror jeg blir vanskelig. Berardi blir neppe med videre, dermed trenger vi enda en stopper.
No. 10 - Pablo drar på årene og Roberts er ikke god nok i rollen selv i Championship.

Vi bør også se etter en venstreback (Douglas ikke god nok, Dallas og Alioski gode nok back ups). I tillegg en back up for Phillips (Forshaw konstant skadet, vi trenger en erfaren spiller som også kan bekle 8-er rollen). Til slutt trenger vi en ving med avslutteregenskaper, fart og god innleggsfot. Harrison tror jeg vi kjøper. Dessverre må Costa kjøpes, han er neppe god nok i PL.

Evt lag i PL:

Ny keeper - Ayling, White/ny stopper, Cooper, Dallas/ny venstreback - Phillips - ny ving, Klich, Pablo/ny no. 10, Harrison - ny spiss

Det blir spennende uker/måneder uansett utfall av Championship-skjebnen vår.

auren

Jeg mener vi ikke trenger ny venstreback. Douglas kan vise seg god nok med færre skader, og Dallas har vært helt glimrende der i år.

Resten enig. Stopper viktigst.

NT

Sv: Sommervinduet 2020
« Svar #25 på: Juli 15, 2020, 13:55:20 »
Da er det bare å lege inn mandag 27 Juli til mandag 5 Oktober i kalenderen.  Da er det "løp- og kjøp perioden", nesten like spennende som sesongen med oppturer og nedturer!

https://www.efl.com/news/2020/july/dates-for-2020-summer-transfer-window-confirmed


Bjorn

Sv: Sommervinduet 2020
« Svar #26 på: Juli 15, 2020, 13:59:47 »
Da er det bare å lege inn mandag 27 Juli til mandag 5 Oktober i kalenderen.  Da er det "løp- og kjøp perioden", nesten like spennende som sesongen med oppturer og nedturer!

https://www.efl.com/news/2020/july/dates-for-2020-summer-transfer-window-confirmed

EFL er vel ikke relevant lenger snart?
Marching On! 4276

NT

Sv: Sommervinduet 2020
« Svar #27 på: Juli 15, 2020, 14:04:25 »
Da er det bare å lege inn mandag 27 Juli til mandag 5 Oktober i kalenderen.  Da er det "løp- og kjøp perioden", nesten like spennende som sesongen med oppturer og nedturer!

https://www.efl.com/news/2020/july/dates-for-2020-summer-transfer-window-confirmed

EFL er vel ikke relevant lenger snart?

Ha ha ha, der kan du se,  her har Championshipblodet frossa fast :) !!  Kjør link under - den er vår !!

https://www.premierleague.com/news/1725887

Bjorn

Sv: Sommervinduet 2020
« Svar #28 på: Juli 15, 2020, 14:08:49 »
Da er det bare å lege inn mandag 27 Juli til mandag 5 Oktober i kalenderen.  Da er det "løp- og kjøp perioden", nesten like spennende som sesongen med oppturer og nedturer!

https://www.efl.com/news/2020/july/dates-for-2020-summer-transfer-window-confirmed

EFL er vel ikke relevant lenger snart?

Ha ha ha, der kan du se,  her har Championshipblodet frossa fast :) !!  Kjør link under - den er vår !!

https://www.premierleague.com/news/1725887

Satser på at det blir riktig versjon når den tid kommer..  ;D
Marching On! 4276

RoarG

Sv: Sommervinduet 2020
« Svar #29 på: August 04, 2020, 12:36:36 »
Ettersom denne overgangen ikke er linket til Leeds direkte, tar jeg den her. Lewis Dunk er linket til Chelsea. For de som ikke vet det er LD midtstopper i Brighton, dvs. en direkte konkurrent til Ben White om den plassen. I de siste dagene har det kommet kryptiske meldinger fra Brightons daglige leder Tony Bloom angående spillerlogistikken i den klubben. Men faktum er vel at Brighton trenger cash. Bloom har uttalt at Brighton har godt med midtstoppere (de lånte jo White tross alt ut til Leeds). Det har fått Leeds-fans til å sikle, og troen på at White ender opp på ER (og helst da som permanent Leeds-spiller) har igjen fått ben å gå på. En overgangssum for White har vært antydet ca. £25 M, og kanskje noe over. Dunk er en toneangivende spiller i Brighton, og en overgang til en storklubb som Chelsea vil nok bringe enda mer inn i klubbkassa. Hvem vet, £40 - 50M? I så fall, trenger jo ikke Brighton selge White til Leeds. Og det ville være risikabelt for Brighton å kvitte seg med 2 midtstoppere i samme overgangsvindu. Fra å gå fra et midtstopperoverskudd kan man risikere et midtstopperunderskudd. Håper at den bebudete overgangen til Dunk ikke blir noe av, men med Brightons pengetrøbbel regner jeg nok med at det vil skje.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/dunk-transfer-chelsea-leeds-united-18711558
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020