Skrevet av Emne: Kamp: vs Cardiff City @ Cardiff City Stadium, søndag 21/6-2020 kl. 13:00 på Sky  (Lest 24612 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

ENDELIG! Etter mer enn 3 måneder med korona-avlyste fotballkamper er vi i gang igjen bare om 13 dager! Kamper går selvsagt uten publikum og det er jo en fordel for Leeds.

Jeg aner rett og slett ikke hvordan vi ligger an med skader og evt suspensjoner (foruten Kiko), men tipper følgende lag:

Meslier - Ayling, White, Cooper, Dallas - Phillips - Costa, Klich, Pablo, Harrison - Bamford

Tips: 2-0 til Leeds. Harrison og Pablo.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tom S

Er det en fordel for Leeds å spille uten publikum/fans?
COME ON LEEDS !!

Buddy

På bortebane i Wales, så.

GeirO

Sv: Kamp: vs Cardiff City @ Cardiff City Stadium
« Svar #3 på: Juni 08, 2020, 22:09:32 »
På bortekamper hører jeg bare Leedsfans.
På hjemmekamper hører jeg bare Leedsfans.

Tror generelt at det ikke er fordel Leeds at kampene går uten publikum.

I tysk fotball er jo hjemmefordelen nesten utslettet etter oppstart.

Blank_File

På bortekamper hører jeg bare Leedsfans.
På hjemmekamper hører jeg bare Leedsfans.

Tror generelt at det ikke er fordel Leeds at kampene går uten publikum.

I tysk fotball er jo hjemmefordelen nesten utslettet etter oppstart.
Jeg tror det kan slå begge veier, fordi vi i de siste årene i alle fall, i takt med resten av samfunnet, er blitt så ufattelig utålmodige. Hakkekyllingene får kanskje mer arbeidsro, mens de som elsker "big occasions" mulignes mister et gir.

På generell basis er likevel enig. Vi har så god støtte på tribunen at det vil i hovedsak være negativt for oss.

Forøvrig håper jeg at det skal bli moro å se kamp igjen. Det har vært skremmende kjedelig å se Erling Håland i Dortmund som nøytral tilskuer uten publikum. Klarer ikke helt å engasjere meg som jeg vanligvis gjør.

auren

Jeg tror det er mest fordel Leeds faktisk. Nå vil kvalitet triumfere i større grad, enn i de bortekamper der vi møter hjemmefans som har sin cupfinale mot Leeds. Leedsspillerne vil spille med lavere skuldre og oppleve et mindre press enn de gjør til vanlig. Vi er det beste laget i ligaen på de aller fleste områdene og det vil skinne gjennom. En spiller som Bamford tror jeg vil blomstre. Når man i tillegg har i bakhodet at våre spillere er best trent, og har garantert trent best i korona-pausen, tror jeg motstanderne våre får det sabla tøft de neste 9 kampene.

Det som teller negativt for vår del er at vi har en tynn stall. Nå er det lov med enda flere innbyttere, og det vil de største stallene proF***ere på. Kampene kommer hver 3. og 4. dag, så her vil det oppstå slitasje og skader. Det er det jeg er mest redd for.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

stian

Det blir spennende å se om Augustin er i nærheten av å starte nå. Han bør ha proF***ert på å få en uventet "preseason" og noen skikkelige leksjoner med Bielsaball.

RoarG

Spennende blir det uansett. Heia Leeds :)
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Blank_File

Ser ikke bort fra at du har rett auren. Jeg syns det blir spennende og se. Kanskje vil det gi oss noen svar på det vi har lurt på i så mange år.

Bromancer

Det blir spennende å se om Augustin er i nærheten av å starte nå. Han bør ha proF***ert på å få en uventet "preseason" og noen skikkelige leksjoner med Bielsaball.

Rykter om at han er skadet igjen (Phil Hay på Twitter)

GeirO

Har ikke Leeds noen planer om treningskamper før Cardiffkampen? Blackburn spilte vel i går mot et eller annet lag.
MOT

Torpe-do

League Two-lagene er i alle fall ledige

Hadde nok roa nervene (mine) litt å fått ein treningskamp og to i beina før Cardiff, ja..!


Sent from my iPhone using Tapatalk

baste

Gleder meg som en unge. Får man se kampen andre plasser en på Sky ??

MOT

auren

Gleder meg som en unge. Får man se kampen andre plasser en på Sky ??

MOT

Det er vel gode muligheter for at Viasat viser denne? Slik har det vært tidligere i sesongen ihvertfall.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Gleder meg som en unge. Får man se kampen andre plasser en på Sky ??

MOT

Det er vel gode muligheter for at Viasat viser denne? Slik har det vært tidligere i sesongen ihvertfall.

auren
Den står oppført på Viasport 1, ifølge Viasats tv-guide... :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Dette er det ène scenarioet søndag kveld om en uke:
One of the happy thought l have is if Brentford beat Fulham on Saturday and we beat Cardiff on Sunday. We will be 10 points ahead of third place!!!!!!!!!

Og så er der noen andre alternativer...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

GeirO

Dette er det ène scenarioet søndag kveld om en uke:
One of the happy thought l have is if Brentford beat Fulham on Saturday and we beat Cardiff on Sunday. We will be 10 points ahead of third place!!!!!!!!!

Og så er der noen andre alternativer...
Kan jo bli spennende hvis vi taper mot Cardiff og Fulham.......og tre poengs ledelse.....nerver??
MOT

auren

Dette er det ène scenarioet søndag kveld om en uke:
One of the happy thought l have is if Brentford beat Fulham on Saturday and we beat Cardiff on Sunday. We will be 10 points ahead of third place!!!!!!!!!

Og så er der noen andre alternativer...
Kan jo bli spennende hvis vi taper mot Cardiff og Fulham.......og tre poengs ledelse.....nerver??

Hvis vi taper de to neste og Fulham vinner sine to neste, er vi kun 1 poeng foran Fulham.

Det skjer neppe!

Vi tar minst 4 poeng på neste to kamper. Starter med en overbevisende 2-0 seier på søndag mot Cardiff.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Josch

Med to seire nå er vi meget nær opprykk, i realiteten. Ingen trenings kamper kan tyde på at Bielsa har noen overraskende trekk på lur.

Eriksen55

Med to seire nå er vi meget nær opprykk, i realiteten. Ingen trenings kamper kan tyde på at Bielsa har noen overraskende trekk på lur.

Tviler sterkt på at Bielsa trekker opp noe nytt av hatten. Her blir det nok helt likt som før, bare enda mer nøyaktige og bedre. Det tror jeg holder i massevis. Klink sikker på at dette går bra! Han har brukt pausen til å studere dødballer. Forhåpentligvis ser vi en endring der.

Flere lag har lite å spille for. Spent på hvordan dem tar dette og om dem klarer å makse spillet. Noen har jo gått ut å sagt dem ikke vil spille. Kan fort merkes på resultater. Spesielt spillere i lag som har lite å spille for. Spillere på utgående kontrakt, bestemt seg for ny klubb og lånespillerne i slike lag tror jeg kan slite med å gi maks!

Gleder meg enormt til søndag. Tror vi er godt rustet fysisk og spillestilen sitter i ryggmargen. Går ut i 100 og kjører over Cardiff er mitt tips!

Bamford med hattrick!

Torpe-do

Føler eit behov for å revansjere den utruleg bitre uavgjorten frå forrige møte..! Håpar på 5-0 siger!!


Sent from my iPhone using Tapatalk

RoarG

Føler eit behov for å revansjere den utruleg bitre uavgjorten frå forrige møte..! Håpar på 5-0 siger!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kan jo bare støtte dette. 5-0 mot Carscum mottas med takk.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Ifølge dagens YEP er trolig Pablo klar...

The gossip, which emerged last week, was not entirely without foundation – Hernandez did indeed ‘feel something’ in training.
But Leeds are hopeful that their 35-year-old attacking midfielder will be available for Sunday’s Championship re-opener, and confident that even if he isn’t, whatever it was he felt would not be sufficient to keep him out long-term.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

LEO

jeg gleder gruer meg  :D

men har trua  MOT
 

auren

Adam Pope for en times tid siden:

TEAM NEWS: Leeds United

Head coach Marcelo Bielsa:

Pablo Hernandez returns to training next Wednesday

Jean-Kevin Augustin is doing individual work & is unavailable for Cardiff game.

Adam Forshaw is completing his recovery process.#lufc

Det betyr vel at Roberts tar plassen til Pablo som offansiv midtbane. Roberts og Phillips har sett sharp ut i følge Jack Harrison sitt intervju tidligere i dag.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Roberts og Phillips har sett sharp ut i følge Jack Harrison sitt intervju tidligere i dag.

Her er en oppsummering av dette Zoom-intervjuet av en kar som heter Chapman (ikke Lee):

Enough of the bad vibes. Jackie Harrison did his own Zoom chat yesterday, talking about the feelings he's getting from Bielsa about returning to playing:
"Now that we're getting closer to the games, this last week has been focused on the concentration and mental side, we've had more meetings. The message is that there's going to be nine finals. We just have to take it game by game. If we do the things we know we can do right there shouldn't be any reason why we can't continue where we left off."
...
"I get the sensation [from Bielsa] that if they'd cancelled the season and figured things out that way it wouldn't have been quite as rewarding, as great a feeling as if we earned it. That's the sensation I get. We want to finish these nine games not only to prove to ourselves but to everyone else that we deserve it. We don't want to be just given it. He's always working on being morally right, doing the right thing and it's a credit to him and how he emits that throughout the team. We all like to follow his lead, that's what we're doing as a squad.
"The training we've had has prepared us for anything. The whole team, the fans are all ready for this weekend to come round now. Everyone is physically ready and mentally ready to finish off the last nine games and get promotion. "
And about staying at Leeds beyond this season, knowing we have a pretty cheap purchase price agreed with Manchester City:
“It’s been great for my development. As a player, it’s hard for me to say why I wouldn’t want to come back here. For me, it’s been a great experience. The lads have been great, working with the coaching staff I’ve learnt a lot and just the club as a whole have really helped me out. There’s no reason why I should say ‘no I don’t want to stay here next season.’ Hopefully, if it’s in the Premier League, then even better. Fingers crossed that happens.”
Fingers crossed, Jackie, fingers crossed.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Roberts og Phillips har sett sharp ut i følge Jack Harrison sitt intervju tidligere i dag.

Her er en oppsummering av dette Zoom-intervjuet av en kar som heter Chapman (ikke Lee):

Enough of the bad vibes. Jackie Harrison did his own Zoom chat yesterday, talking about the feelings he's getting from Bielsa about returning to playing:
"Now that we're getting closer to the games, this last week has been focused on the concentration and mental side, we've had more meetings. The message is that there's going to be nine finals. We just have to take it game by game. If we do the things we know we can do right there shouldn't be any reason why we can't continue where we left off."
...
"I get the sensation [from Bielsa] that if they'd cancelled the season and figured things out that way it wouldn't have been quite as rewarding, as great a feeling as if we earned it. That's the sensation I get. We want to finish these nine games not only to prove to ourselves but to everyone else that we deserve it. We don't want to be just given it. He's always working on being morally right, doing the right thing and it's a credit to him and how he emits that throughout the team. We all like to follow his lead, that's what we're doing as a squad.
"The training we've had has prepared us for anything. The whole team, the fans are all ready for this weekend to come round now. Everyone is physically ready and mentally ready to finish off the last nine games and get promotion. "
And about staying at Leeds beyond this season, knowing we have a pretty cheap purchase price agreed with Manchester City:
“It’s been great for my development. As a player, it’s hard for me to say why I wouldn’t want to come back here. For me, it’s been a great experience. The lads have been great, working with the coaching staff I’ve learnt a lot and just the club as a whole have really helped me out. There’s no reason why I should say ‘no I don’t want to stay here next season.’ Hopefully, if it’s in the Premier League, then even better. Fingers crossed that happens.”
Fingers crossed, Jackie, fingers crossed.

Likanes`kar han Jack asså`.....
Han snakker med herlig entusiasme, snakker hele tiden om teamet/laget - og det er jo dette Bielsa virkelig har fått til med troppen vår - det er virkelig "1 for alle, alle for 1"...
Har virkelig trua`etter å ha hørt på Harrison! ;)

Forever Whites

Ser at Norsk Tipping gir 4.9 i Odds for hjemmeseier i denne kampen.  Vet de noe jeg ikke vet.  Vi pleier vel å slite litt i disse oppgjørene?
Medlem 94237

Reaney

Wales er sjelden et bra sted for Leeds. Helt høl i hue at disse rikmannsklubbene derfra skal spille i den engelske ligaen.

stian

Dagens resultater tilsier at Cardiff tar steget helt inn i playoff-striden. Inngangen til kampen er med andre ord at det er "finale" for begge lag. Det blir ulidelig spennende fra første spark på ballen