Skrevet av Emne: Kamp: vs Cardiff City @ Cardiff City Stadium, søndag 21/6-2020 kl. 13:00 på Sky  (Lest 24793 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bellini

Det lukter så sykt lite mål av Bomford at e blir heilt dårlig, utrolig st dette er vårt eneste alternativ på topp!! Rykker vi opp med en så veik angreper er det en kanon prestasjon

auren

Ny OK mulighet, men i dag er vi vaksinert mot å score.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Dette er så dårlig at jeg frykter det går til helvete med opprykket igjen. Vi evner jo ikke å score :( :(

Hadde ikke blitt overrasket om vi ender i PO.
Mangler karakterer og uten Pablo så er vi nok enkle å spille mot for godt organiserte lag.
Positive er at fulham og wba virket er stykke unna de og.

DenHviteYeboah

Dette er så dårlig at jeg frykter det går til helvete med opprykket igjen. Vi evner jo ikke å score :( :(

Hadde ikke blitt overrasket om vi ender i PO.
Mangler karakterer og uten Pablo så er vi nok enkle å spille mot for godt organiserte lag.
Positive er at fulham og wba virket er stykke unna de og.
Vi mangler avsluttere. Hvorfor i helvete skyter ingen fra 16 meter??? alle pasninger skal jo omtrent inn i mål. Og Bamford? Ingen kommentar :(

Hallgeir *

Ny OK mulighet, men i dag er vi vaksinert mot å score.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kunne sikkert spilt i 90 minutter til uten uttelling.

Dette er en sånn dag.
Super Leeds since 1968

auren

Slutt. 2-0 tap. En stor skuffelse. To personlige tabber avgjør. Vi må bare riste av oss skuffelsen og slå hardt tilbake mot Fulham. Helst med Pablo fra start.

Hvis vi før helgen sa at vi fortsatt ville være 7 poeng foran 3. plassen så tror jeg de fleste hadde vært tilfreds med det. Det får være det eneste positive med helgens kamper.

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Siste redigering: Juni 21, 2020, 15:10:05 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Sv: Kamp: vs Cardiff City @ Cardiff City Stadium, på Sky
« Svar #126 på: Juni 21, 2020, 15:01:36 »
Registrerte at Poveda ikke en gang turde å gå forbi backen og ned til dødlinja for å legge inn. Da har han vel ikke fart nok.....
MOT

leedslife

Dette var skralt.
Blir ikke overrasket om neste helg ender i det samme som forrige mot sheff utd.
Har endel tricky kamper igjen etter det og.
Ekstremt skuffende gjennomføring og samme hinderne som har vært med Bielsa fotball hele veien

Cherry

I dag går det rett og slett på dyktighet.
Lett å finne syndebukker.
Cooper er ikke god i dag, og våre innlegg fra Costa / Harrisson er grisesvake- faktisk utrolig dårlige.
Roberts er og blir en junior, ift valg med ball og kreativitet- og når vi ikke får inn baller til spiss så blir jo Bamford meget svak også.
Vi er heldige med rundens resultater , men skulle jo selvsagt rykket fra.
Nå trenger vi nok minst 4 seire til... og d skal holde hardt når vi ikke skaper mer enn i dag.
Pablo tilbake , så hjelper d håper jeg.
Svært skuffa’ nå, dette var ett trist åsyn etter Corona pausen.  :-[
« Siste redigering: Juni 21, 2020, 15:07:44 av Cherry »
 

DenHviteYeboah

Slutt. 2-0 tap. En stor skuffelse. To personlige tabber avgjør. Vi må bare riste av oss skuffelsen og slå hardt tilbake mot Fulham. Helst med Pablo fra start.

Hvis vi før helgen sa at vi fortsatt ville være 7 poeng foran 3. plassen så tror jeg de fleste hadde vært tilfreds med det. Det får være det eneste positive med dagens kamphelg.

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er absolutt ingenting positivt med dagens kamp. Hører du? INGENTING  :(

Forever Whites

Dette var begredelig.  Eneste trøsten er at det nå med 8 runder igjen fortsatt er 7 poeng ned til 3. plassen.

Hadde trodd at vi skulle komme styrket ut av spillepausen men den gang ei.  Håper at vi til lørdag slår Fullham hjemme og at WBA vinner mot Brentford fredagen.  Frykter mest Brentford nå i innspurten hvis vi ikke greier å rote det til helt på egenhånd igjen.
Medlem 94237

bmoen

I fotball er det vesentlig å score mål, og er det noe Leeds er dårlig på er det det. Forferdelige feil. Går laget opp må 3/4 av laget byttes ut.  Godt at Fulham tapte og det fremdeles er 7 poeng. Med seier i dag og  mot Fulham kunne det vært 13 poengs ledelse. Jeg sier, det kunne vært. Leeds får det servert på sølvfat, men som vanlig svikter laget. De gjør det ikke akkurat lett for seg selv.
BMo - Leeds-fan siden 1964

leedslife

Dette er så dårlig at jeg frykter det går til helvete med opprykket igjen. Vi evner jo ikke å score :( :(

Hadde ikke blitt overrasket om vi ender i PO.
Mangler karakterer og uten Pablo så er vi nok enkle å spille mot for godt organiserte lag.
Positive er at fulham og wba virket er stykke unna de og.
Vi mangler avsluttere. Hvorfor i helvete skyter ingen fra 16 meter??? alle pasninger skal jo omtrent inn i mål. Og Bamford? Ingen kommentar :(

Mye fordi vi mangler Pablo. Han er hjernen i laget vårt. Han skaper sjanser, men også rom og muligheter for andre. Og ikke minst tro. Idag vi vi belage oss på Harrison, Costa og Roberts. De har mye bra med seg de, men fotballforståelse og evner rundt den avgjørende ball er nesten ikke tilstede.

Er du godt organisert så er det gode muligheter for å få utelling mot de offensive spillerne til Leeds.
Håper dette var et arbeidsuhell, men desverre veldig likt fra forrige sesonger når redselen slår inn over laget

Kato

Meslier 6 - Sjanseløs på målene, ellers fullstendig arbeidsledig.
Ayling 5 - Ser ut til å ha spilt mer playstation enn trent i coronatida.
White 6 - Best der bak, men langt fra prikkfri. Flink å sette fart med ball.
Cooper 3 - Ga vekk 2-0, ellers tung og har neppe trent mye med ball
Dallas 6 - Greit nok, men satte aldri fyr på noe som helst
Phillps 5 - Gjorde jobben vanskelig for oss, forsvant i andre omgang, før han våknet siste 10 igjen.
Klich 4 - Tung og treg. Må spille kamper.
Costa 5 - Som mange av våre kantspillere, bra med ball men veik og altfor mye ute av kampen.
Harrison 6 - Mye involvert, men altfor mye slurv og laber innleggskvalitet.
Roberts 7 - Best hos oss. Veldig spillbar og bra med ball. Mangler litt effektivitet.
Bamford 2 - Bortimot matchvinner.... For Cardiff. Får et poeng for oppmøte og ett for at han traff på en støttepasning. Hjelpeløs.
Poveda - Ikke overraskende nok en kantspiller som er god teknisk og ser ut som en småguttespiller. Mye involvert.
Gotts - Se over
Alioski 5 - Satte ikke fyr på kampen.
« Siste redigering: Juni 21, 2020, 15:10:19 av Kato »
 

asbfjell

Sloppy bak og fullstendig tannløse fremme - herregud for en nedtur!

Vi blir nødt til å få Pablo spilleklar igjen, han er den eneste gode avslutteren vi har i klubben - enten han spiller med eller uten "hofteprotese".

At vi skulle være så mye mer fit enn alle andre så jeg lite bevis for idag.
Der har vel Bielsa sjøl satt standarden, han har jo feitet seg kraftig opp under corona-avbrekket...

Men nå er jeg egentlig så fed up at det mest fornuftige er å ikke skrive noe mer.






auren

Slutt. 2-0 tap. En stor skuffelse. To personlige tabber avgjør. Vi må bare riste av oss skuffelsen og slå hardt tilbake mot Fulham. Helst med Pablo fra start.

Hvis vi før helgen sa at vi fortsatt ville være 7 poeng foran 3. plassen så tror jeg de fleste hadde vært tilfreds med det. Det får være det eneste positive med dagens kamphelg.

MOT!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det er absolutt ingenting positivt med dagens kamp. Hører du? INGENTING  :(

Skal stå helgens kamper. At vi fortsatt er 7 poeng foran, får da eventuelt være det minst negative om du vil.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cannavaro

Utrolig skuffende !! Men, en sann vekker til alle i klubben og fans ; dette opprykket er langt fra klart ! Det må jobbes hardt for å nå det endelige målet og vi trenger kvalitetsheving fra denne kampen !
MFLU - Miracles For Leeds United

leedslife

Godt kapteinen var ute med et åpent brev til supporterne for noen dager siden.
Greit å være på forskudd når redselen og kollapsen setter inn for fult.
Makan til mentalitet idag. Skulle faen ikke tro de ville opp

Sterland

Må snart vurdere Roberts som spiss. Bamford fortsetter i samme sporet som før. En kvalitetsspiss hadde hatt 30+ med den spillemessige overlegenheten vi har denne sesongen. Januarvinduet skulle vært løsningen på det problemet, så ender vi f... meg opp med å hente et vrak av en spiss>:(
Utrolig skuffet i dag, bautaene Phillips og Cooper kostet oss på håpløse feil. Her må det jobbes før neste kamp

Bellini

Leeds så tunge og daffe ut, triller ball og har en super ambisiøs spillestil men gud å lite giftige og oppfinnsomme de er fra 16 og inn.  Utrolig at Bielsa ikke har noe på benken så kan brukes til å få løst opp litt i dette!! De må være sykt dårlige når laget fungerer så dårlig offensivt og det først byttes i det 80 min. Og at Bamford får 96 min er utrolig han har 3 gode muligheter der 2 erkjempe store begge disse ødelegges av sykt dårlig touch og det eneste gan står igjen med er å redde vår største sjanse på streken.

DenHviteYeboah

Dette er så dårlig at jeg frykter det går til helvete med opprykket igjen. Vi evner jo ikke å score :( :(

Hadde ikke blitt overrasket om vi ender i PO.
Mangler karakterer og uten Pablo så er vi nok enkle å spille mot for godt organiserte lag.
Positive er at fulham og wba virket er stykke unna de og.
Vi mangler avsluttere. Hvorfor i helvete skyter ingen fra 16 meter??? alle pasninger skal jo omtrent inn i mål. Og Bamford? Ingen kommentar :(

Mye fordi vi mangler Pablo. Han er hjernen i laget vårt. Han skaper sjanser, men også rom og muligheter for andre. Og ikke minst tro. Idag vi vi belage oss på Harrison, Costa og Roberts. De har mye bra med seg de, men fotballforståelse og evner rundt den avgjørende ball er nesten ikke tilstede.

Er du godt organisert så er det gode muligheter for å få utelling mot de offensive spillerne til Leeds.
Håper dette var et arbeidsuhell, men desverre veldig likt fra forrige sesonger når redselen slår inn over laget
Man skyter ikke fordi Pablo mangler? sorry, den må du lenger ut med. Dette dreier seg om selvtillit. Ingen står frem og prøver å avslutte fra distanse. Alle pasninger skal helt frem til 5 meter. Hva pokker er det for noe? Enig at Pablo er viktig, og at han scorer fra distanse, men hvordan er dette laget komponert egentlig? Vi evner ikke å score på corner, eller langskudd. se på 2-0 målet til Cardiff. Hvilken spiller på vårt lag hadde gjort noe slikt? Ingen etter min mening. Fullstendig evneveikt. Er så skuffa at jeg griner :(

Josch

Leeds rykker opp. Terminlistens siste kamper tilsier det. Cardiff er uansett et lag vi kunne tapt mot på bortebane. De er bedre enn de fem lag vi møtte rett før corona pausen.Vi var best idag før denne tabben til Phillips.

Pablo (med sine key pass)  er klar mot Fulham. Men deretter er det bare 3-4 dager mellom hver kamp. Det er passer Pablo dårlig med litt skade. Fortsatt 7 poeng til 3. plass og bare 8 kamper igjen.
« Siste redigering: Juni 21, 2020, 19:28:45 av Josch »

Reaney

Som jeg har sagt 100 ganger før. Vi MÃ… for all del unngå tap for Fulham sånn at de ikke puster oss i ryggen igjen. Uavgjort vil kunne føre Brentford 6 poeng bak oss. Da har vi tapt ett poeng på forspranget vårt siden mars, men leder fortsatt ligaen. Taper vi for Fulham kan vi brått ha Fulham (4 poeng) og Brentford (5 poeng) bak oss. Da blir det nerver helt inn (hvis vi ikke skulle kollapse helt da). Denne helgen har ført til en positiv og to negative ting: Det positive er at vi holder avstanden til 3. plassen (7 poeng). Det negative er at vi har mistet førsteplassen i Championship, og at vi nå har to lag i stedet for ett som kan ødelegge opprykksdrømmen vår.

leedslife

Dette er så dårlig at jeg frykter det går til helvete med opprykket igjen. Vi evner jo ikke å score :( :(

Hadde ikke blitt overrasket om vi ender i PO.
Mangler karakterer og uten Pablo så er vi nok enkle å spille mot for godt organiserte lag.
Positive er at fulham og wba virket er stykke unna de og.
Vi mangler avsluttere. Hvorfor i helvete skyter ingen fra 16 meter??? alle pasninger skal jo omtrent inn i mål. Og Bamford? Ingen kommentar :(

Mye fordi vi mangler Pablo. Han er hjernen i laget vårt. Han skaper sjanser, men også rom og muligheter for andre. Og ikke minst tro. Idag vi vi belage oss på Harrison, Costa og Roberts. De har mye bra med seg de, men fotballforståelse og evner rundt den avgjørende ball er nesten ikke tilstede.

Er du godt organisert så er det gode muligheter for å få utelling mot de offensive spillerne til Leeds.
Håper dette var et arbeidsuhell, men desverre veldig likt fra forrige sesonger når redselen slår inn over laget
Man skyter ikke fordi Pablo mangler? sorry, den må du lenger ut med. Dette dreier seg om selvtillit. Ingen står frem og prøver å avslutte fra distanse. Alle pasninger skal helt frem til 5 meter. Hva pokker er det for noe? Enig at Pablo er viktig, og at han scorer fra distanse, men hvordan er dette laget komponert egentlig? Vi evner ikke å score på corner, eller langskudd. se på 2-0 målet til Cardiff. Hvilken spiller på vårt lag hadde gjort noe slikt? Ingen etter min mening. Fullstendig evneveikt. Er så skuffa at jeg griner :(

Vi skyter jo idag. Dallas ladet jo fra 45 meter og vi fikk en corner. Men vi kommer jo ikke til gode skuddmuligheter når vi er idløse i siste tredjedel?
Nja, vi har jo vært ligaens klart beste på kontringer når motstander er i ubalanse.
Mot etablert Derimot  er vi rævva uten Pablo. Han trekker på seg oppmerksomhet og han har svar når klich heller vil slå en støttepasning eller Roberts vekter en pasning alt for hardt.
Forskjellen på kvalitet og noen som er OK. Ergo, det skaper mål og målsjanser

ziganda

Fristende å komme med karakteristikker etter dagens kamp, men velger å se an oppgjøret mot Fulham i stedet. Veeeeldig spent på hvordan vi fremstår der, når presset øker på spillernes skuldre. Får fort se om erfaringene fra fjoråret har styrket laget.

leedsleads

Ein kamp tapt og null poeng i dag, dessverre. 24 poeng å spele for fram mot sesongslutt. Heia Leeds!!

Bromancer

Utrolig svak forestilling. Gufs fra slutten av forrige sesong. Jeg er skremt.

Carl Fisker

Før denne Cardiff-kampen hadde vi 5 strake seire uten baklengs. Jeg anser dagens kamp som mer eller mindre en arbeidsulykke krydret med uflaks. Mot Fulham er vi tilbake på rett spor igjen.

Cherry

Ein kamp tapt og null poeng i dag, dessverre. 24 poeng å spele for fram mot sesongslutt. Heia Leeds!!

Positivt resonnert  8) ;)
 

Kontakinte

Millemåne.. Delt ledelse, fortsatt 7p. foran, 8 hvis vi tar med målforskjell. Se det positive, vi har ett mindre vanskelig lag igjen å spille mot. Marching on Together!