Skrevet av Emne: Kamp: vs Stoke City @Elland Road, torsdag 09/07-20 kl. 18.00 på Viasport 1  (Lest 21587 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Cannavaro

Fantastisk. Overkjøring. Ã…rets største seier. Det.Er.Så. Deilig !!!   JADDDDDA !!!  Bedre målforskjell en Brom også  ;D
MFLU - Miracles For Leeds United

Eriksen55

Ønsker meg dette laget:
Meslier
Ayling, White, Cooper, Douglas
Phillips
Harrison, Klich, Dallas, Pablo
Bamford

Pablo har levert store bidrag fra kant før. Senest i fjor da han herjet på kant ofte. Kan fort bli verre for Douglas med Pablo foran vs Alioski. Men hjemme mot et bunnlag bør det satses litt. Alternativ Pablo til høyre, men syntes Harrison var god sist. Når Stoke ligger bakpå er vel ikke innoverkanter med bra skuddbein det dummeste å velge. Et alternativ til å stange i bussen i 90 min 8)

Sterk magefølelse. 5-0 - Harrison x 2, Pablo x2 og Bamford

Fikk heldigvis ikke laget jeg ønsket. Bommet på målscorere, men ok tippet likevel!

Ã…rets deiligste seier. Kanskje den deiligste på maaange år!!

Ove

Nå kan jeg roe nervene. Gratulerer alle sammen  ;D
 

Cherry

FOR en kamp, kvalitet!
Pablo er konge!
 

lojosang

Fy flate for noen mål!

Sent fra min motorola one vision via Tapatalk

- Leif Olav

Blank_File

*dååååån*

Håvard

Andre omgang vart nesten arogant. Nervene er nå litt roligere......frem til søndag,

Gratulere elle sammen  ;D

MOT

Robert

Fantastisk.
Imponerende, spesielt med tanke på at dette er en kamp vi tradisjonelt hadde tapt, ihvertfall i slutten av sesongen.
Ikke bare vinner vi, men det blir 5-0.

Fikk desverre ikke sett kampen pga jobb, men gleder meg til høydepunktene :)
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

berlin

Er absolutt fornøyd. Må nok si det ja.  8) ;D

Det ble en flott "dagen derpå".  8)

Det ble det.  ;) Meget fornøyd.

flynn

Fantastisk.
Imponerende, spesielt med tanke på at dette er en kamp vi tradisjonelt hadde tapt, ihvertfall i slutten av sesongen.
Ikke bare vinner vi, men det blir 5-0.

Fikk desverre ikke sett kampen pga jobb, men gleder meg til høydepunktene :)

LUTV pleier vel å ha ca 18 minutters sammendrag. Da rekker de kanskje få med hele forspillet til alle målene, om de kutter reprisene.

flynn

Forever Whites

Fy flate.  Her gav vi svar på tiltale.  Tårer i øynene. Hadde tenkt å skrive noe mot slutten av 1. omgang men ba meg selv klokelig holde helt kjeft!  Denne selvtilliten og innsatsviljen i laget og da spesielt i andre omgang har jeg savnet lenge.  Lett å tenke at vi møter lag som sliter i bunnstriden eller lag som har mulighet for kvalifisering og at vi dermed vil få det tøft.  Men vi har jo for pokker mulighet til å rykke opp!  Og det viste guttene i dag.
Er det bare meg som blir i ekstase og får klump i halsen når Bamford skårer?  Unner den gutten å lykkes.  Hadde han fått litt mer selvtillit og satt alle mulighetene han skaper hadde all kritikk mot ham sluknet.  I de siste kampene har han blomstret mer og mer og man ser hvorfor Bielsa stiller med ham kamp etter kamp.
Noen ganger er livet herlig!  MOT og SKÃ…L!  Swansea next!
Medlem 94237

GeirO

Fy flate.  Her gav vi svar på tiltale.  Tårer i øynene. Hadde tenkt å skrive noe mot slutten av 1. omgang men ba meg selv klokelig holde helt kjeft!  Denne selvtilliten og innsatsviljen i laget og da spesielt i andre omgang har jeg savnet lenge.  Lett å tenke at vi møter lag som sliter i bunnstriden eller lag som har mulighet for kvalifisering og at vi dermed vil få det tøft.  Men vi har jo for pokker mulighet til å rykke opp!  Og det viste guttene i dag.
Er det bare meg som blir i ekstase og får klump i halsen når Bamford skårer?  Unner den gutten å lykkes.  Hadde han fått litt mer selvtillit og satt alle mulighetene han skaper hadde all kritikk mot ham sluknet.  I de siste kampene har han blomstret mer og mer og man ser hvorfor Bielsa stiller med ham kamp etter kamp.
Noen ganger er livet herlig!  MOT og SKÃ…L!  Swansea next!
Liker også Bamford og synes det var særs hyggelig at det endelig gikk stang inn og stang inn for ham. Elegant spiller!
MOT

Eriksen55

Bielsa mener det ikke var en 5-0 kamp. Enig med han der. Var mer enn 9-0 kamp i mitt hode. Bielsa mener det var jevnere  ;D


Sølvreven

Nervevrak i første omgang. Overlykkelig optimist i andre  ;D
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Lucas the Kop Cat

Bielsa mener det ikke var en 5-0 kamp. Enig med han der. Var mer enn 9-0 kamp i mitt hode. Bielsa mener det var jevnere  ;D
Med 11-0 i avslutninger på mål så ga vel resultatet et godt bilde av kampen. Men Bielsa skryter gjerne av motstanderne uansett.

Andersen

Klasse av Leeds i kveld!  ;D 1 omgang gikk treigt for Leeds, Stoke hadde tenkt å parkere bussen fra midtstreken og inn til egen 5 meter. Men ei sein straffe rett før pause gjorde susen. Og takk for at Hernandez kom innpå i 2. omgang for en eminent spiller laget har og for noen pasninger han slår! Det er jo reine boksåpner pasninger han slår !

auren

Aaaaahhh! For en højdare av en andre omgang!!! Det må da være sesongbeste? Uansett: Sesongens (og Bielsas?) største seier! Og det er såååå fortjent! Vi holdt jo på å score 1-0 allerede etter 1 minutt, men Butland (Stokes beste?) fikk fingertuppene på Roberts sitt skudd. Etter det var Stoke vel så gode som oss i 10-15 minutter, men så overtok vi fullstendig resten av kampen, og spesielt andre omgang var det ingen tvil om hvem som var topp og bunn. 2-0 målet tidlig i andre omgang førte til lave skuldre og vi kunne leke oss til en deilig 5-0 seier med mange flotte goaller.

Bring on Swansea!  :) :) :) :) :)

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

NRK viste faktisk et par av målene fra dagens kamp i nyhetene nå nettopp.
Super Leeds since 1968

auren

Meslier 7
Ayling 7
White 7
Cooper 8
Dallas 8
Phillips 7
Costa 8
Klich 7
Roberts 6
Harrison 7
Bamford 8
Pablo 9

For en kamp!

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

samadhi

For en bevegelse av Hernandez på 3-0 målet. Tar i mot en kort corner fra Harrison på Leeds sin venstre side. Spiller fra seg ballen og går over til høyre side. Får ballen umarkert og gir den til Cooper som banker den i mål.
For en spiller han er, og så utrolig viktig han har vært etter coronatiden. Håper han får med seg PL med Bielsa og Leeds.

https://twitter.com/rikko71/status/1281279923571830785
marching on together,
derudaf forever...

Reaney

En av de store fotballkveldene i vår Leeds verden, og ielsa´s største seier i Championship. Må være år og dager siden forrige 5-0 seier eller mer i seriesammenheng. Noen som husker?

Reaney

En av de store fotballkveldene i vår Leeds verden, og Bielsa´s største seier i Championship. Må være år og dager siden forrige 5-0 seier eller mer i seriesammenheng. Noen som husker?

raggen

såååå urolig foran denne kampen i over ett døgn før kick off men for en oppvisning av gutta. HELT FANTASTISK!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

auren

En av de store fotballkveldene i vår Leeds verden, og Bielsa´s største seier i Championship. Må være år og dager siden forrige 5-0 seier eller mer i seriesammenheng. Noen som husker?

Må vi tilbake til 6-1 over QPR og Deanos 4 mål?

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ar9

Snakk om å avkle en motstander.
Vet ikke om Stoke prøvde å parkere bussen eller om de rett og slett ble spilt lave. Men de hadde ikke ett eneste skudd på mål i hele kampen. Leeds hadde 10 på mål og over 70% posession samt 5 flotte scoringer.

Vi starter på scratch igjen i Wales på søndag men stemninga er nok ikke så veldig lystig på Stoke treningen i morgen.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ankerjon15

 Våkner og tror jeg har drømt, men som Leedsfan i over 50.år så er jeg så stolt av guttene og spillet igår att de virkelig fortjener opprykk. dette blir spennende med kamp allerede til søndag mot Swansea.  ;D ;D ;D

roaldv

En av de store fotballkveldene i vår Leeds verden, og Bielsa´s største seier i Championship. Må være år og dager siden forrige 5-0 seier eller mer i seriesammenheng. Noen som husker?

Må vi tilbake til 6-1 over QPR og Deanos 4 mål?

auren
Vi vant vel 5-0 over Burton under Monk.

AllWhiteTøyen

Som flere her var jeg grisenervøs før kampen. Spesielt siden alle våre nærmeste konkurrenter vant. Magefølelsen sa tap og påfølgende svartsinn. Den samme magen sa også at Frank Strandli skulle bli første norske toppscorer i PL for drøyt 25 år siden. Heretter skal jeg kun bruke magen til fordøyelse. Utrolig glad i dag!

asbfjell

En av de store fotballkveldene i vår Leeds verden, og Bielsa´s største seier i Championship. Må være år og dager siden forrige 5-0 seier eller mer i seriesammenheng. Noen som husker?

Må vi tilbake til 6-1 over QPR og Deanos 4 mål?

auren
Vi vant vel 5-0 over Burton under Monk.

5-0 hjemme mot Burton i september 2017.
Thomas Christensen var trener og lettvekteren Pierre Lasogga debuterte med to scoringer.

Joe Jordan

Fantastisk kamp og ble ekstra glad når Bamford fikk satt inn sitt. Jeg unner den arbeidshesten alt godt.
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson