Skrevet av Emne: Kamp: vs Stoke City @Elland Road, torsdag 09/07-20 kl. 18.00 på Viasport 1  (Lest 21592 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

God følelse i dag. Var ikke imponert etter første 40. Labert balltempo, spesielt tregt i midten bak. Costa bortimot usynlig til da. Sånn kan en scoring forandre alt. Total unødvendig felling på vei bort fra mål.
 

Lucas the Kop Cat

God følelse i dag. Var ikke imponert etter første 40. Labert balltempo, spesielt tregt i midten bak. Costa bortimot usynlig til da. Sånn kan en scoring forandre alt. Total unødvendig felling på vei bort fra mål.
Starten var god og bare en god redning fra Butland hindret 1-0 fra Roberts etter bare 30 sekunder. Så er jeg enig i at tempo gikk ut av Leeds til omgangen nærmet seg slutten.

raggen

God følelse i dag. Var ikke imponert etter første 40. Labert balltempo, spesielt tregt i midten bak. Costa bortimot usynlig til da. Sånn kan en scoring forandre alt. Total unødvendig felling på vei bort fra mål.
Starten var god og bare en god redning fra Butland hindret 1-0 fra Roberts etter bare 30 sekunder. Så er jeg enig i at tempo gikk ut av Leeds til omgangen nærmet seg slutten.

enig men hadde nok en sammenheng med at stoke lå kompakt og lavt i banen. de prøvde og få me seg ett poeng og leeds sliter med slike kamper. men etter scoringen var det ingen tvil
Forever Leeds United!!!!!!!!

NT

God følelse i dag. Var ikke imponert etter første 40. Labert balltempo, spesielt tregt i midten bak. Costa bortimot usynlig til da. Sånn kan en scoring forandre alt. Total unødvendig felling på vei bort fra mål.
Starten var god og bare en god redning fra Butland hindret 1-0 fra Roberts etter bare 30 sekunder. Så er jeg enig i at tempo gikk ut av Leeds til omgangen nærmet seg slutten.

enig men hadde nok en sammenheng med at stoke lå kompakt og lavt i banen. de prøvde og få me seg ett poeng og leeds sliter med slike kamper. men etter scoringen var det ingen tvil

Trolig var dette siste gangen i år vi så bussen var parkert.  Kun 4 kamper igjen. Swansea må gå for seier for å nå Play-off.  De slåss med 8 lag som teoretisk har mulighet  på de siste 2 plasser, realistisk kanskje 4 som sloss om 1 plass. Har ingen tro på parkert buss på søndag. Neste torsdag tror jeg vi sikrer opprykket hjemme mot Barnsley. De har en kjempefinale hjemme mot Wigan til helga. Taper de er de skikkelig ut å kjøre, vinner de så har de los på å klare seg. Men har sterke lag igejn Leeds, Forest og Brentford.  Du klarer deg ikke med bussen parkert da helle, du må fremover.   

Har veldig tro på Leeds med disse kampbilder, og tror vi kan feire opprykk neste torsdag !

auren

Parkerer man bussen så har man større sjanse for poeng enn om man går for å vinne. Det har jo vist seg gang på gang. Hvorfor skal da ikke våre motstandere velge det som er best for dem?

Funket bra for Stoke til de gjorde en blemme rett før pause. Funket bra for Luton hele kampen, dog de var heldige. Blackburn prøvde å spille ball, og fikk noen gode sjanser, men var sjanseløse. Det samme kan sies om Fulham. Cardiff la seg bakpå og fikk to gavepakker som de scoret på.

Hadde jeg vært manager mot Leeds, hadde jeg parkert bussen og satset på overganger og dødballer.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

NT

Parkerer man bussen så har man større sjanse for poeng enn om man går for å vinne. Det har jo vist seg gang på gang. Hvorfor skal da ikke våre motstandere velge det som er best for dem?

Funket bra for Stoke til de gjorde en blemme rett før pause. Funket bra for Luton hele kampen, dog de var heldige. Blackburn prøvde å spille ball, og fikk noen gode sjanser, men var sjanseløse. Det samme kan sies om Fulham. Cardiff la seg bakpå og fikk to gavepakker som de scoret på.

Hadde jeg vært manager mot Leeds, hadde jeg parkert bussen og satset på overganger og dødballer.

auren

Hadde det vært midt i sesongen så er jeg enig, men nå i sluttfasen.... Vil du også gjøre det som sjef i Swansea når du har 4 kamper igjen og p.t. er 1 poeng unna Play Off.  Vinner Cardiff ikveld så er de 4 poeng unna Play Off, da tror jeg Cooper vil våge seg mer fremover.  Kanskje utfallet av Cardiff, Preston og Derbys kamper er avgjørende for Coopers valg,  Jeg trorpå at vil være med å spille kamp og gå for 3 poeng med mer offensiv inngang.

Blank_File

Parkerer man bussen så har man større sjanse for poeng enn om man går for å vinne. Det har jo vist seg gang på gang. Hvorfor skal da ikke våre motstandere velge det som er best for dem?

Funket bra for Stoke til de gjorde en blemme rett før pause. Funket bra for Luton hele kampen, dog de var heldige. Blackburn prøvde å spille ball, og fikk noen gode sjanser, men var sjanseløse. Det samme kan sies om Fulham. Cardiff la seg bakpå og fikk to gavepakker som de scoret på.

Hadde jeg vært manager mot Leeds, hadde jeg parkert bussen og satset på overganger og dødballer.

auren

Hadde det vært midt i sesongen så er jeg enig, men nå i sluttfasen.... Vil du også gjøre det som sjef i Swansea når du har 4 kamper igjen og p.t. er 1 poeng unna Play Off.  Vinner Cardiff ikveld så er de 4 poeng unna Play Off, da tror jeg Cooper vil våge seg mer fremover.  Kanskje utfallet av Cardiff, Preston og Derbys kamper er avgjørende for Coopers valg,  Jeg trorpå at vil være med å spille kamp og gå for 3 poeng med mer offensiv inngang.
Ja det ville jeg. Det er den beste sjansen til å få poeng mot Leeds. Det har vist seg gang etter gang. Det hører til sjeldenhetene (men det skjer av og til) at vi driter oss mot de som prøver å angripe og spille ball.

auren

You gotta love it


Only BMI & Smith completed more passes than Berardi of Leeds United.

By the way Berardi only came on the pitch on the 84th minute.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

RoarG

Dette må da være en kandidat til årets mål? Leeds 4-0 mål inneholder 30 trekk før Hernandez sikkert plasserer ballen i nota borte ved stolpen.

https://www.youtube.com/watch?v=up0SxchS5zo
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

lojosang

Dette må da være en kandidat til årets mål? Leeds 4-0 mål inneholder 30 trekk før Hernandez sikkert plasserer ballen i nota borte ved stolpen.

https://www.youtube.com/watch?v=up0SxchS5zo
Kommer ikke på noen bedre i farten.

Audmjukst
-LeifO

- Leif Olav