Skrevet av Emne: Kamp: v Swansea City på Liberty Stadium søndag 12.07.2020 kl 1430 (LUTV)  (Lest 15896 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Killa

På tide med ny kamptråd, kun 2 dager til neste nervedrama!

Tipper samme startoppsett som mot Stoke, med Pablo inn etter pause som superjoker!

Meslier - Ayling White Cooper Dallas - Phillips - Klich Harrison Roberts Costa - Bamford

Kampen mot Stoke bragte oss et langt steg i riktig retning, og vinner vi mot svanene er veldig mye gjort trur jeg.
Nøkkelen blir å få Costa/ Harrison til å funke bra på sidene, Bamford er nok også sugen på flere mål nå etter kjempekampen i går.
Klich og Phillips har enda et knepp å gå på trur jeg!

Tips: Vi vinner 2-1, scoringer av Bamford og Costa (igjen!)
« Siste redigering: Juli 10, 2020, 23:22:10 av Killa »

ar9

På tide med ny kamptråd, kun 2 dager til neste nervedrama!

Tipper samme startoppsett som mot Stoke, med Pablo inn etter pause som superjoker!

Meslier - Ayling White Cooper Dallas - Phillips - Klich Harrison Roberts Costa - Bamford

Kampen mot Stoke bragte oss et langt steg i riktig retning, og vinner vi mot svanene er veldig mye gjort trur jeg.
Nøkkelen blir å få Costa/ Harrison til å funke bra på sidene, Bamford er nok også sugen på flere mål nå etter kjempekampen i går.
Klich og Phillips har enda et knepp å gå på trur jeg!

Tips: Vi vinner 2-1, scoringer av Bamford og Costa (igjen!)
Går kampen på Viasport / Viaplay?
Har ikke den blitt tatt av programmet og går kun på LUTV?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Josch

Jeg tror det skjer noe i denne runden. Enten drøyer Leeds ut forspranget til 9 poeng mot Brentford, eller så tar Brentford inn noe på Leeds.
Swansea er noe annet enn Stoke. De slo oss på ER. Det blir jevnt og jeg ser ikke bort fra uavgjort.

palle


Går kampen på Viasport / Viaplay?
Har ikke den blitt tatt av programmet og går kun på LUTV?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tror jaggu du har rett. Lå inne på Viasport2 kl 14.30, men nå står det Stoke - Birmingham i dette tidsrommet. Skal altså vise noen gamle storheter som av en eller annen grunn ligger på andre nivå i engelsk fotball. Makan!
...ooo, vi vandrar saman...

Killa


Går kampen på Viasport / Viaplay?
Har ikke den blitt tatt av programmet og går kun på LUTV?


Sent from my iPhone using Tapatalk

Tror jaggu du har rett. Lå inne på Viasport2 kl 14.30, men nå står det Stoke - Birmingham i dette tidsrommet. Skal altså vise noen gamle storheter som av en eller annen grunn ligger på andre nivå i engelsk fotball. Makan!

Mulig dere har rett ja, jeg kikket på VG Live sin oversikt og der stod Stoke-Birmingham på Viaplay og Swansea-Leeds på Viasport 2. Det gjør det fremdeles. TV2 opererer også med Leeds-kampen på Viasport 2 i sin oversikt.
Men ser den også ligger som tilgjengelig på LUTV - så vi får nok sett den uansett! ;D ;D

auren

Står oppført på TV2 sin app at den går på Viasport 2, men fikk følgende nyhetsbrev av Leeds nettopp:


LUTV is the ONLY place to watch Leeds United’s next match live against Swansea City.

Sunday’s game was originally selected by Sky for live broadcast, however, the match will now NOT be televised by Sky Sports or via the Red Button.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Killa

Står oppført på TV2 sin app at den går på Viasport 2, men fikk følgende nyhetsbrev av Leeds nettopp:


LUTV is the ONLY place to watch Leeds United’s next match live against Swansea City.

Sunday’s game was originally selected by Sky for live broadcast, however, the match will now NOT be televised by Sky Sports or via the Red Button.


auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Endret trådtittel slik at det står LUTV.

Sjelden har 5 pund sterling vært bedre investert - i alle fall hvis man er en adrenalindrevet spenningssøker.... ;D ;D ;D

Kontakinte

Hvor ser man Super Leeds i Mandal?

raggen

var inne og så på kampene til swansea etter corona pausen og de har 3-1-1 så ikke noe enkel kamp men tror det passer oss god at de og har noe og spille for
Forever Leeds United!!!!!!!!

Bromancer

Med tap for Cardiff i kveld har de los på playoff ja.

Forever Whites

Passer oss bra at de kommer til å angripe siden de øyner kvalik. Viktig at vi får første målet. Vil ikke si noe om vårt laguttak. Det har Bielsa full kontroll på. Håper noen av dagens kamper går vår vei.
Medlem 94237

karaba

West Brom fikk bare med seg 1p denne runden, vinner vi denne kampen så er vi veldig nær det store målet MOT


Sent from my iPhone using Tapatalk

NT

Og i de avgjørende kamper ifjor var vi prega med skader, suspensjon osv. I siste kamp satt følgende på benken: Brown - Clarke - Strujk-Gotts og en halvskada Pontus.

Når Bielsa i morra snur seg mot innbytterne så ser han fortsatt Strujk, men ved siden av sitter Berardi, Allioski, Douglas,
Shacklton, Stevens, Poveda og Pablo Hernandez.  Dette er en vesentlig forskjell !

Blank_File

Hvor ser man Super Leeds i Mandal?
Hvis den ikke går på SKY så tror jeg ikke noen av de to mulighetene kommer til å vise den. Aldri opplevd at de strekker seg så langt.

TK20

Noen som har fått til å kjøpe kamp på LUTV? Kjøpslinken tar meg bare til en registreringsside, ikke den sedvanlige betalingssiden.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Noen som har fått til å kjøpe kamp på LUTV? Kjøpslinken tar meg bare til en registreringsside, ikke den sedvanlige betalingssiden.
Jeg betalte nettopp, logget inn, gikk til 'subscribe' valgte internasjonal match osv...
Funket som vanlig, på første forsøk :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Mye kan sies om dagens kamp og evt betydninger foran innspurten.
Denne tweeten oppsummerer det bra...


EastStandUpper
@EastStandUpper

Rationalising today:
Win = A massive step towards the Prem.
Draw = Four points ahead of third with three games to play.
Lose = Still in our own hands.

After today, our next three games are against sides without a win, as of today, in their last three games.
#lufc
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Spacebob

Noen som har fått til å kjøpe kamp på LUTV? Kjøpslinken tar meg bare til en registreringsside, ikke den sedvanlige betalingssiden.

Dette skjer meg og, hver gang. Funket for meg å gjennomføre registrering på ny, så kommer jeg til slutt til betalingssiden. Merkelig at de ikke har bedre årning på dette. Hvis man er innlogget burde man gått rett til betalingssiden. Har sendt LUFC flere mail vedr. Dette

Spacebob

Noen som har fått til å kjøpe kamp på LUTV? Kjøpslinken tar meg bare til en registreringsside, ikke den sedvanlige betalingssiden.
Jeg betalte nettopp, logget inn, gikk til 'subscribe' valgte internasjonal match osv...
Funket som vanlig, på første forsøk :)

Har åpnet appen, og er logget inn. Finner ikke noe «subscribe» noe sted, ei heller internasjonal match. Kan du forklare i mer detalj?
Jeg får samme prob som TK20, når jeg kommer til reg siden får jeg beskjed at e-post er i bruk og må bruke innlogging. Men det går ikke....

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post

Har åpnet appen, og er logget inn. Finner ikke noe «subscribe» noe sted, ei heller internasjonal match. Kan du forklare i mer detalj?
Jeg får samme prob som TK20, når jeg kommer til reg siden får jeg beskjed at e-post er i bruk og må bruke innlogging. Men det går ikke....

Gjør dette fra pc... Ã…pner hjemmesiden, velger lutv, logger inn, my profile, og oppe står det bl.a. subscribe som option

Derfra kommer det 'Don't have a match pass'? Subscribe now. Velgder da boksen Swanase-Leeds international match pass join now (selv om jeg allerede er logget inn), trykker på det og fyller ut det som skal fylles ut før jeg trykker 'submit payment'.
Var det detaljert nok? :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

auren

Tøff og vanskelig kamp. Viktig å få det første målet, da er vi ustoppelige. Tror ikke vi taper, har satt tipset 1-1. Harrison med målet.

Regner med samme lag som sist. Kunne dog ønsket å se Pablo fra start i stedet for Roberts.

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

gulle

Husker at jeg satt alene på pub og så Swansea nedsable oss 3-0 med feiende flott spill
Da var de på vei opp (2011?)
I dag er det vi som er på vei opp
Ergo: 3-0 seier  8)
Nå rykker vi opp! Jasederja

Cannavaro

Veldig spesiell kamp dette :  Vi har ikke slått Swansea borte siden 1964 (kun 5 møter etter det), og det året rykket Leeds opp fra 2.divisjon.  Den siste kampen den sesongen, var borte mot Charlton (som vi har hjemme i siste kamp nå) som Leeds vant 2-0.  Allerede vet vi at sammentreffet med Liverpool som vinner av øverste liga siden 1990, det året Leeds vant 2.div.   Så det er en del historiske poenger her.
Ellers syns jeg det blir spennende å se hvordan våre spillere takler to tette kamper, Swansea har 24 timer mer restitusjon enn oss. Nå har vi jo 5-0 seieren sist mot Stoke, og at WBA avga poeng igår også gitt en ekstra boost.  Jeg må velge å tro at vi fikser denne kampen, og vinner 2-1.  Tar vi med oss 1 poeng så er det også forsåvidt greit. Av de siste 3 kampene er det mest Derby borte som potensielt er tøffest (selv om jeg tror på en real revansje for PO-tapet ifjor, og at vi sementerer opprykket nettopp mot Derby).  Dette SKAL gå veien !!   Lykke til idag alle sammen !
MFLU - Miracles For Leeds United

auren

Psykologisk sett er det svært viktig å unngå tap i dag. Med tap i dag vil faktisk Brentford være foran oss på tabellen med seier hjemme mot Preston. Og det blir et psykologisk tøft utgangspunkt for våre gutter, når de entrer banen hjemme mot Barnsley på torsdag. Med seier i dag tror jeg vi rykker rett opp. Med tap frykter jeg et nytt nervedrama.

Huff. Nå klarte jeg å gjøre meg selv ekstra nervøs her

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
« Siste redigering: Juli 12, 2020, 12:12:59 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

auren

Samme lag som sist. Bogusz på benken.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

GeirO

Mye kan sies om dagens kamp og evt betydninger foran innspurten.
Denne tweeten oppsummerer det bra...


EastStandUpper
@EastStandUpper

Rationalising today:
Win = A massive step towards the Prem.
Draw = Four points ahead of third with three games to play.
Lose = Still in our own hands.

After today, our next three games are against sides without a win, as of today, in their last three games.
#lufc

Eller for å si det rett ut:

Tap= Play off
Seier = PL
MOT

auren

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ingve1960

Uff ekstremt  spennende..drillo sa en gang at vis du skårer 5 mål eller mer i en kamp, skårer de sjeldent mer en et mål  kampen etterpå..håper ett holder eller han tar feil..MOT.

Bromancer

Dette er uutholdelig spennende, jeg er fullstendig nervevrak. MOT

leedslife

God følelse idag. Vi bør ta med oss selvtilitt og Momentum inn fra de siste kampene. Vi er det klart beste laget i denne divisjonen. Er vi på fra start får vi med oss min 1 poeng herfra.
Tar vi alle 3 rykker vi garantert opp. Null sjans at vi taper et forsprang på 6 poeng på siste 3 kampene.
Mot!

Hadde vært deilig med en ny enorm performance fra Bamford!