Skrevet av Emne: Forsterkninger før PL  (Lest 7220 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ibster

Forsterkninger før PL
« på: Juli 19, 2020, 18:51:29 »
Hvilke posisjoner tenker dere bør styrkes før neste sesong?

Ny keeper dersom casilla eller meslier forsvinner.

White må erstattes hvis vi ikke klarer å beholde ham. + En forsterkning

En ny Pablo/Saiz

En ny spiss. (Litt avhengig av hvordan JKA sagaens neste kapittel ser ut. )

4(5) spillere inn etter mitt skjønn.

Resten av plassene tror jeg vi har god nok dekning og jeg tror gutta tar nivået.


RoarG

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #1 på: Juli 19, 2020, 19:10:56 »
White forsvinner nok tilbake til Brighton. Han blir kanskje for dyr for Leeds? Kan Struijk ta Whites plass? Keeperplassen er nok ganske usikker. Selv om vi kjøper Meslier (og Casilla forsvinner?), trenger vi keeper. Miazek og Caprile er vel ikke regnet som gode nok ennå. En ny spiss trenger vi nok. Lånene av Nketiah og Augustin viste at Leeds anser spiss-plassen for utsatt. Det har gått bra denne sesongen. Bamford har jo sluppet unna de skadeproblemene som forfulgte han i fjorårs-sesongen.

Dersom Brentford ikke rykker opp kan vi kjøpe Benrahma?
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #2 på: Juli 19, 2020, 19:10:59 »
Jeg tror Bielsa kjøper en spiss og en erstating for White hvis han forsvinner. Ingen flere kjøp.
MOT

asbfjell

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #3 på: Juli 19, 2020, 21:00:40 »
1. Keeper.
Regner med at Meslier blir kjøpt.

2. Stopper.

Tror klubben vil strekke seg langt i sitt forsøk på å hente tilbake Ben White. Går ikke det, blir en ny stopper hentet.
Personlig skulle jeg gjerne sett at det kom inn en klassestopper i tillegg til White, men det er vel lite trolig at det vil skje.

3. Tier/boksåpner.

Vi er fremdeles for avhengig av 35 år gamle Pablo Hernandez i den offensive delen av vårt spill.
De av oss som lenge har etterlyst denne type spiller, kommer til å få vårt ønske oppfylt denne sommeren.

4. Spiss.

Man går ikke til angrep på Premier League med Patrick Bamford og Tyler Roberts som eneste spissalternativer, det sier seg sjøl.
Her kommer klubben til å være villig til å svi av mye penger for å få fatt i rett mann.

DenHviteYeboah

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #4 på: Juli 19, 2020, 21:15:53 »
1. Keeper.
Regner med at Meslier blir kjøpt.

2. Stopper.

Tror klubben vil strekke seg langt i sitt forsøk på å hente tilbake Ben White. Går ikke det, blir en ny stopper hentet.
Personlig skulle jeg gjerne sett at det kom inn en klassestopper i tillegg til White, men det er vel lite trolig at det vil skje.

3. Tier/boksåpner.

Vi er fremdeles for avhengig av 35 år gamle Pablo Hernandez i den offensive delen av vårt spill.
De av oss som lenge har etterlyst denne type spiller, kommer til å få vårt ønske oppfylt denne sommeren.

4. Spiss.

Man går ikke til angrep på Premier League med Patrick Bamford og Tyler Roberts som eneste spissalternativer, det sier seg sjøl.
Her kommer klubben til å være villig til å svi av mye penger for å få fatt i rett mann.

Veldig enig her!
Men etter  min mening må vi ha to klassespisser. Roberts er altfor mye skadet, og Bamford er dessverre kun god nok som spissinnbytter. Min frykt er at Bielsa er så sær at det ikke skal kjøpes inn noe.....håper dog det kommer noen talenter fra utlandet som Bielsa kjenner til og som vil spille for legenden :)

Kato

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #5 på: Juli 19, 2020, 21:31:38 »
Spørsmålet er også hvor vi henter spillere?

1. Kontinentalt

Kan jo være hvem som helst, jeg har ikke god oversikt.

2. Lagene som går ned

Buendia nevnes fra Norwich. Jeg er ikke overbevist.
Ville gått for John McGinn fra Villa, god spiller.
Harry Wilson et annet alternativ. Max Aarons ser ung og bra ut. Aaron Ramsdale i mål fra Bournemouth. Eller kanskje David Brooks.

3. Championship

Noen av de beste i divisjonen er gode nok vil jeg tro. Her har vi også full oversikt.

Benrahma, Mateusz Pereira, Tom Lawrence, Louie Sibley, Eze.
« Siste redigering: Juli 19, 2020, 21:48:55 av Kato »
 

Cherry

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #6 på: Juli 19, 2020, 22:10:37 »
Håper og tror det allerede er gjort mye og god «scouting» av Orta, og at Bielsa selv har noen kaniner i hatten - gjerne fra Sør Amerika - som ikke «alle» andre er oppmerksomme på , og som da kan innkjøpes for det som måtte være fornuftige penger :D

Vi kan kanskje «skumme « litt fra lagene som ikke klarer PO, og de som ikke rykker opp fra Championship - der har man jo kartlagt og analysert omtrent alle de 2 siste sesongene...så ett par navn der er nok aktuelle.

Skal jeg være brutal , så er nok 5-6 nye gode spillere det vi MÃ… ha inn.
 

ingve1960

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #7 på: Juli 19, 2020, 22:39:42 »
Hva med milner e han ikje i frågan lenger. Dønn seriøs leverer garantert et par sesonger til..noen som vet??

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #8 på: Juli 19, 2020, 22:54:53 »
Hva med milner e han ikje i frågan lenger. Dønn seriøs leverer garantert et par sesonger til..noen som vet??
Hay mener han ikke er aktuell i dette vinduet...

Han svarte også på masssse annet  https://theathletic.co.uk/1935954/2020/07/18/live-leeds-united-promotion-party-qa-with-phil-hay-6-7pm-uk-time-july-18/
« Siste redigering: Juli 19, 2020, 22:58:44 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #9 på: Juli 19, 2020, 23:04:00 »
Hva med Aaron Lennon? Spiller han fotball lenger?

Audmjukst
-LeifO

- Leif Olav

Hallgeir *

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #10 på: Juli 19, 2020, 23:08:53 »
Hva med Aaron Lennon? Spiller han fotball lenger?

Audmjukst
-LeifO

Mye brukt som innhopper i Everton, tror jeg.
Super Leeds since 1968

Josch

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #11 på: Juli 19, 2020, 23:20:33 »
Husk at UK er ute av EU hvis man vil hente fra kontinentene. Arbeidstillatelse.

lojosang

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #12 på: Juli 19, 2020, 23:22:49 »
Husk at UK er ute av EU hvis man vil hente fra kontinentene. Arbeidstillatelse.
Men Braut Haaland er født i Leeds, så han må vi jo kunne hente!

Audmjukst
-LeifO

- Leif Olav

lojosang

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #13 på: Juli 19, 2020, 23:24:07 »
Hva med Aaron Lennon? Spiller han fotball lenger?

Audmjukst
-LeifO

Mye brukt som innhopper i Everton, tror jeg.
Nå er det vel ikke først og fremst vinger vi trenger når jeg tenker etter.

Audmjukst
-LeifO

- Leif Olav

Eriksen55

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #14 på: Juli 19, 2020, 23:24:25 »
Meslier blir hentet permanent. Tror han samnen med Kiko blir vurdert som gode nok. Litt skeptisk, men kan sikkert funke bra.

Blir nok ingen nye backer. Kanskje Douglas ut?  Ayling, Dallas, Alioski og Leif er nok med. Gotts, Shack alt på HB. Gode backer på u23.

Jeg ønsker sterkt White permanent. Garantert at Orta & co sonderer mulighetene. Cooper spiller. Jeg tror han klarer seg bra. Berardi til Italia. Strujik og Casey backup. Ayling og Phillips kan også spille der. Men White permanent hadde vært rått!

Tror Strujik, Forshaw og Shackleton blir cover for Phillips og Klich. Tror ikke det blir hentet inn noen der. Stortalentet Kenneh må også nevnes. Kan bli tynt om Klich ikke holder nivå og Forshaw sin hofte svikter igjen..

10'ern må forsterkes. Pablo joker. Håper på Buendia. God for Norwich i år. I tilegg er Roberts og Bogusz med.

Kantene har vi Harrison, Costa, Poveda, Alioski. Mcinstry for nok prøve seg i sommer. Stevens også, men tror han bør lånes ut. Vi trenger litt mer kvalitet. Benhrama er en nydelig spiller pg ifølge Hay er han på lista til Orta.

Spissplassen er usikker. Alt avhenger av Augustine og hva som skjer med han. Bamford nyter stor tilitt. Han er spisstypen Bielsa ønsker. Roberts tredjevalg, men har potensiale til å herje på øverste nivå!

I tilegg har vi Mujica som kommer tilbake fra lån.

Gotts, Mccalmont, Stevens modne for lån til CC?

Edmondson har jeg null tro på blir å se i PL for Leeds. I tilegg er vel Kun og Grot tilbake, men dem får vel neppe sjansen til å vise seg frem.

Lest at flere mener at de beste i CC faller gjennom i PL og lister opp Mitrovic, Maupay, Taarabt, Vydra, Gayle, Pukki, etc. Men dem glemmer Abraham, Maddison, Wilson, Barnes, Mount, Tomori, Buendia, SU, Wolves og mange flere..Hvis Pablo, White, Phillips, Harrison, Costa og Klich holder PL nivå, så er det ingen grunn til at Benhrama ikke skal gjøre det! Dessuten så er Bielsaball et kollektiv mer enn de aller fleste andre lag.
Ser heller ikke problemer med å hente gode spillere fra lag som rykker ned. Buendia er skreddersydd for Bielsa ball. Brendan Brooks, King, Cook og Wilson er gode spillere som lett hadde tatt plass i Leeds.
Liker Eze i QPR også, men usikker på om han er klar for 10er rollen i PL neste år..men sammen med Pablo så hadde det vært spennende!

Tviler sterkt på at Bielsa ønsker mange nye, heldigvis. Håper White permanent, Buendia, Benhrama + at vi må vel forvente 1-2 signeringer av spillere som har gått helt under radaren. Håper at unggutra fra akademiet også blir satset på, for det kan fort komme frem en ny derfra også.

Blir en spennende sommer/høst!

auren

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #15 på: Juli 19, 2020, 23:41:15 »
Vi starter med MUST have:

1. keeper. Meslier hentes nok permanent. Spent på om Kiko fortsetter eller ikke. Hvis ikke, så må vi få inn en rutinert erstatter.

2. midtstopper. Her bør vi gå all in for å signere White permanent. Går ikke det, må det hentes inn en knallgod erstatter. Ryktes jo at Berra skal hjem, så da må han også erstattes.

3. offensiv midtbanespiller / no. 10. Pablo drar på årene. En lignende spiller med boksåpner-egenskaper og som har en del scoringer i seg MÃ… inn. Buendia ryktes. Eze ville også vært interessant.

4. spiss. Vi trenger en poacher. Bamford er god til det meste enn akkurat poacher-egenskapene. Spent på hva som skjer med Augustin. Er vi nødt å signere ham så må vi bare få til det prosjektet.

Og så er det noen posisjoner vi burde være bedre forspent:

5. Ving med hurtighet og god innleggsfot.

6. Defansivt anker som kan vikariere for Phillips. Han må gjerne også kunne bekle 8-er rollen eller å steppe inn som stopper. En erfaren ringrev her hadde vært fint.

7. Venstreback. Dallas en nødløsning som er blitt en svært habil venstreback, men ønsker en venstrefotet back. Alioski ikke god nok som førstevalg, Douglas neppe god nok i PL. Davis fortsatt uerfaren. Joe Bryan i Fulham?

Jeg tror ikke på noen diger kjøpefest, men 4-6 nye spillere kommer nok inn portene.

Som tidligere sagt - denne pre season / silly season blir utrolig artig å følge med på!

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #16 på: Juli 20, 2020, 11:55:53 »
Smyth, i en videosamtale med Rad tidlig i morges:

Andrea Radizzani on a Zoom call this morning before 'a meeting about a player for next season'.

Says he's confident Bielsa will stay but believes it's an honour for anyone to manage Leeds. Recruitment will be quality over quantity and selective.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Blank_File

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #17 på: Juli 20, 2020, 11:58:44 »
Tenker litt på om Nathan Ake hadde vært noe hvis vi ikke får fatt på White. Men han blir neppe noe rimeligere han...

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #18 på: Juli 20, 2020, 12:02:06 »
...tråden heter forsterkninger.  Men vi må også påregne noe ut. Heldigvis mer ad typen 'slike som ikke vil holde i Premier League' enn f.eks Kalvin Phillips til Manchester City.

Noen bør gjerne ut på lån, ad typen Alfie McCalmont???

Og så ser jeg at Carlos Corberan er linket til ledige managerjobber allerede (Huddersfield...). Jeg undres hva han tenker der... Også mht evt Leeds-jobb senere kan det være gunstig å teste seg selv på et lavere nivå først...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28803
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #19 på: Juli 20, 2020, 12:05:33 »


Og så ser jeg at Carlos Corberan er linket til ledige managerjobber allerede (Huddersfield...). Jeg undres hva han tenker der... Også mht evt Leeds-jobb senere kan det være gunstig å teste seg selv på et lavere nivå først...

Jeg fikk vel et svar noen tweets senere (Buchan jobber i BBC)

Jonathan Buchan
@jonathanbuchan

#LUFC owner Andrea Radrizzani says Carlos Coberan has the ambition to be a Head Coach and he is ready to take his own journey - he is heavily linked with the #HTAFC job.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Josch

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #20 på: Juli 20, 2020, 12:39:16 »
Enig med de plassene som er nevnt her. Jeg tror også vi trenger en bedre benk/stall ved siden av førsteelveren. Med liten stall, som Bielsa bruker, så må alle holde godt nivå. Vi får garantert skader.

Mangel på kvalitet blir lettere avslørt i PL enn i ch.ship , der Bielsas spillesystem (løpskraft) var bærende.
I PL er det "kun" 38 kamper, men det kreves mer kvalitet i alle kamper.

Killa

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #21 på: Juli 20, 2020, 16:51:25 »
Kunne Joshua King gjort en jobb for oss?

morten1966

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #22 på: Juli 20, 2020, 17:07:10 »
Kunne Joshua King gjort en jobb for oss?

Mye skadet vel.

Kato

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #23 på: Juli 20, 2020, 17:08:56 »
Kunne Joshua King gjort en jobb for oss?

Jeg mener King ikke er i nærheten.

peacock

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #24 på: Juli 20, 2020, 17:12:22 »
Kunne Joshua King gjort en jobb for oss?
[/quote

Nei, styr unna!

Johnnyj

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #25 på: Juli 20, 2020, 17:29:33 »
Kunne Joshua King gjort en jobb for oss?
Det tror jeg, ja. For oss kunne han endelig fått spille i favorittposisjonen sin som midtspiss.
Men prisen er alltfor avskrekkende. Bournemouth har priset han ut av msrkedet. I vinter fikk Man Utd avslag på et bud i størrelsen rundt 30 Mill £ ???

Forøvrig så håper jeg også vi byr på Buendia. Spilleren som har skapt flest sjanser av alle i Premier League. For det dårligste laget i ligaen. Ja-takk!
« Siste redigering: Juli 20, 2020, 17:55:04 av Johnnyj »

Bromancer

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #26 på: Juli 20, 2020, 21:59:50 »
For de som lurer på den umiddelbare fremtiden så anbefaler jeg dette intervjuet med Angus:

https://www.youtube.com/watch?v=o7cJAjatgZQ


Cherry

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #27 på: Juli 20, 2020, 23:12:36 »
Ake fra nedrykkede B`mouth, Eze fra QPR, Buendia fra Norwich, White fra Brighton , Mc Ginn fra Villa....også ett par overraskelser......

Ikke gode nok fra stallen : Alioski, Cooper ( her får jeg tyn`) , Roberts , Berardi (kontrakt utgår vel..) , veldig usikker på Forshaw.

Syns Poveda, Shackleton og Strujic så veldig friske ut mot Derby - og det gror jo godt på akademiet!
Bielsa (og mange her inne) sikkert ikke enige í alle betraktninger, men slik er det!
 

HåvardK

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #28 på: Juli 21, 2020, 09:35:40 »
Ake fra nedrykkede B`mouth, Eze fra QPR, Buendia fra Norwich, White fra Brighton , Mc Ginn fra Villa....også ett par overraskelser......

Ikke gode nok fra stallen : Alioski, Cooper ( her får jeg tyn`) , Roberts , Berardi (kontrakt utgår vel..) , veldig usikker på Forshaw.

Syns Poveda, Shackleton og Strujic så veldig friske ut mot Derby - og det gror jo godt på akademiet!
Bielsa (og mange her inne) sikkert ikke enige í alle betraktninger, men slik er det!
Tror faktisk Cooper holder nivået, så lenge ambisjonene er å overleve.
Nok en sesong har vi hatt store problemer med å score på sjansene, så vi kan ikke ha for mange "nesten-spillere". Harrison har vel forlenget, og det samme gjelder Costa - hvilket betyr at Roberts bør ut. Litt for mange momenter som taler i hans disfavør, dessverre. Allioski holder nok ikke PL-standard. Men vi må ha ny keeper.

morten1966

Sv: Forsterkninger før PL
« Svar #29 på: Juli 21, 2020, 10:00:07 »
Adam Lallana fra Liverpool er på utgående kontrakt.