Skrevet av Emne: Sesongen i Championship 2019-2020  (Lest 83679 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #330 på: Juli 19, 2020, 14:43:48 »
Man må ha vært i 25% av kamptrippene for å få medaljen!

What a bonkers league, we’re approaching the last round of games of the season and we are the only promotion/ relegation place to be settled!
With regards to title winning medal you mentioned qualification mark was 25% of team sheets. Is that regardless of actual appearances on pitch? So likes of Robbie Gotts would be entitled to a medal despite very few playing minutes? Forshaw to miss out which is a shame.

You only have to be on the team sheet to qualify for a medal. That’s how Nketiah will qualify, and rightly so after some critical goals for us.
The club can get more medals with the permission of the EFL if they want them.
They also give 18 small replicas of the Championship trophy for players and there’s an allocation of around 6 more for staff (including the owner, manager, coach etc.). They don’t really give more than the allocation for these so any slight to someone is more likely with this trophy rather than the medal.

Hay
 it's a great league when all's said and done. No denying that. You just get tired of it when you've been in it for so long and there's so much to look forward to in the Premier League. But this is why they call it one of the hardest divisions in the world. And it is.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Josch

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #331 på: Juli 22, 2020, 22:49:13 »
Et fortjent opprykk for Leeds.  Ingen tvil om at de var best over 46 kamper. Dette er nok siste kveld vi følger aktivt med på ch.ship på en stund. Trodde ikke jeg skulle leve meg så mye inn i ch.ship og det som foregår der i 2004. Men det foregår faktisk mye av engelsk fotball der.

Takk til alle dere som har fulgt Leeds og deres motstandere tett, og gitt oss god info og kunnskap på forumet!! Imponerende jobbet.

Hallgeir *

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #332 på: Juli 23, 2020, 20:50:56 »
Med fasit i hånd er det mye som tyder på at klubben og spillerne lærte mye av fadesen i innspurten av fjorårs-sesongen.

Etter den pålagte pausen har vi serien 7-1-1 (21-5). Tar vi med de seks siste kampene før pausen, 5-1-0 (10-1), blir totalen:

12-2-1 (31-6). Det er vel det som kalles opprykksform !  8)

Denne gangen var det Brentford og til dels WBA som ikke tålte trykket på slutten. WBA "haltet" seg til opprykk og vant ingen av sine fire siste kamper. Det bare beviser at å være i en slik situasjon slett ikke er enkel å takle.

Om det hadde blitt samme utfall uten corona-pausen, kan vi jo bare spekulere i.

Når jeg tenker meg om, så bryr jeg meg egentlig ikke så mye om den spekulasjonen.  :)
Super Leeds since 1968

Lucas the Kop Cat

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #333 på: Juli 24, 2020, 21:21:14 »
Fin anledning å se gjennom serien "Take Us Home" med årets sesong til sammenligning. To helt klare forskjeller er skadefrekvensen og hvor ofte vi slapp inn mål først forrige sesong. Vi ble helt klar mye mer stabile med ett år til med Bielsa, og ikke minst ser det ut til at spillerne trengte mer enn ett år med fysisk trening for å tåle Bielsa-intensiteten. Vi er helt sikkert mye bedre rustet for PL i år enn vi ville vært i fjor.
« Siste redigering: Juli 24, 2020, 22:22:36 av Lucas the Kop Cat »

jaho

Sv: Sesongen i Championship 2019-2020
« Svar #334 på: Juli 25, 2020, 00:33:40 »
Fin anledning å se gjennom serien "Take Us Home" med årets sesong til sammenligning. To helt klare forskjeller er skadefrekvensen og hvor ofte vi slapp inn mål først forrige sesong. Vi ble helt klar mye mer stabile med ett år til med Bielsa, og ikke minst ser det ut til at spillerne trengte mer enn ett år med fysisk trening for å tåle Bielsa-intensiteten. Vi er helt sikkert mye bedre rustet for PL i år enn vi ville vært i fjor.
Helt enig i alt du skriver. Ser vi på hver enkelt spiller i 11-ern som var her sist sesong også, har vel så å si samtlige vært hakket bedre denne sesongen. Phillips og Klich er kanskje på akkurat samme nivå som forrige sesong, men det nivået var allerede veldig høyt..