Skrevet av Emne: Premier League 2020/21  (Lest 38914 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

TK20

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #30 på: August 08, 2020, 10:26:03 »
Cameron Borthwick-Jackson frigitt, sier du? Kan han være noe for oss?

Holdt vel ikke mål sist han var hos oss så kan aldri tenke meg at nivået har gått opp så nei takk

Hehe, er ganske sikker på at TK bare spøkte etter at han så et kjent navn i listen. :D
Luke Garbutt er vel også en unggutt som søkte lykken andre steder, har vel vært i Everton siden han forlot Leeds...

Det var en spøk ja. Svakere spiller har jeg sjelden sett.

GeirO

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #31 på: August 12, 2020, 13:47:12 »
Trodde spillere og Bielsa (uten kontrakt) skulle starte opp i dag.
Kom dere ut og tren, gutter, vi skal vinne PL!
MOT

Johnnyj

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #32 på: August 12, 2020, 18:35:08 »
Cameron Borthwick-Jackson frigitt, sier du? Kan han være noe for oss?

Holdt vel ikke mål sist han var hos oss så kan aldri tenke meg at nivået har gått opp så nei takk

Hehe, er ganske sikker på at TK bare spøkte etter at han så et kjent navn i listen. :D
Luke Garbutt er vel også en unggutt som søkte lykken andre steder, har vel vært i Everton siden han forlot Leeds...

Det var en spøk ja. Svakere spiller har jeg sjelden sett.
Skal ikke lengre tilbake enn til 2013 da vi faktisk kjøpte en spiller av Man Utd.
Scott Wootton fikk tre sesonger for oss og 66 kamper. Men har vel neppe skrevet seg inni historiebøkene av den grunn.

Man må nesten smile litt når man tenker på hvor mye som har skjedd med klubben siden den gang!


Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Premier League 2020/21
« Svar #34 på: August 19, 2020, 22:36:57 »
Betssons Lars Sivertsen tar et tidlig-tips på tabellen

https://www.betsson.com/no/blogg/fotball/premier-league/2020-21-tabelltips/
15.plass men som han skriver, de kunne lett ha blitt plassert høyere...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kontakinte

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #35 på: August 20, 2020, 10:04:07 »
12/09/2020    15:00    Liverpool v Leeds United  :)

Sydhagen

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #36 på: August 20, 2020, 10:11:28 »
12/09/2020    15:00    Liverpool v Leeds United  :)

Brutal start  :o
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Blank_File

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #37 på: August 20, 2020, 10:13:40 »
NÅ seig det inn her. Herre min hatt! Jeg får ikke ståpelsen ned igjen!

lowfields

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #38 på: August 20, 2020, 10:13:44 »
De fleste topplagene hjemme sent i sesongen - det er bra.
Tottenham i mai, ManUtd og Liverpool i april, Chelsea i mars. Håper på fulle tribuner...
"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

HåvardK

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #39 på: August 20, 2020, 10:16:04 »
12/09/2020    15:00    Liverpool v Leeds United  :)

Brutal start  :o
Blir tøft for scouserne, dette.

Bromancer

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #40 på: August 20, 2020, 10:21:21 »
12/09/2020    15:00    Liverpool v Leeds United  :)

Brutal start  :o
Blir tøft for scouserne, dette.

Liverpool har ikke tapt hjemme siden 23. april, så vi satser på et poeng.

Torpe-do

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #41 på: August 20, 2020, 10:30:49 »
Håhå, pangstart!

Top of the league etter fyste runde. Lett


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fantasyland

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #42 på: August 20, 2020, 10:31:31 »
Med den stallen vi har per dags dato kjenner jeg meg litt svett allerede med den åpningskampen ;D

auren

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #43 på: August 20, 2020, 11:07:03 »
Burde fått hjemmekamp i første kamp synes jeg. Fryktelig start med bortekamp mot Liverpool. Kan bli stygt  :'(

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Torpe-do

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #44 på: August 20, 2020, 11:07:16 »
Med den stallen vi har per dags dato kjenner jeg meg litt svett allerede med den åpningskampen ;D
Eg og!

Men INGENTING hadde gleda meg meir enn å jekke desse etterkvart særs så eplekjekke Liverpool-fansene nokre hakk!

Her har me alt å vinne, lite å tape.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Carl Fisker

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #45 på: August 20, 2020, 11:45:23 »
Vi starter nok sesongen med en stygg målforskjell etter 1. Runde. 

GeirO

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #46 på: August 20, 2020, 12:09:08 »
Greit å dra til Anfield før de har kommet igang, tror på uavgjort her. Så slår vi Fulham hjemme i kamp to. Bra start!
MOT

Kontakinte


Andersen

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #48 på: August 20, 2020, 14:12:01 »
Ai, ai , ai, Det var dette jeg håpet ville skje ! Et av topplagene i premier League i første kamp! Da får vi målt standarden på eget lag opp mot seriemesterene på Anfield! Men jeg håper vi kan dra inn noen bra spillere før ligaen sparkes i gang igjen . Begynner å bli nervøs nå som dagan går og ingen nye inn på Alaget .

Forever Whites

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #49 på: August 20, 2020, 18:52:02 »
Håper vi har fått inn et par nye spillere til ligastarten.  Gjerne en midtstopper vi kjenner fra før ;)  Kjenner at pulsen steg et par hakk allerede.
Medlem 94237

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Premier League 2020/21
« Svar #50 på: August 20, 2020, 22:04:52 »
Ingen pre season-tråd, og eg gidder ikke lage en nå:

they're planning to arrange around six or seven, all based in the UK. They're not planning a foreign trip.
(Hay i morges under Q&A-økt)
6-7 kamper, tipper det er til sammen for hele troppen, altså to kamper for at alle får en kamp (evt omgang) hver...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Premier League 2020/21
« Svar #51 på: August 20, 2020, 22:08:42 »
Dette tror eg også, i likhet med innsenderen Chris S

Midwinter looking like a crucial period if we're going to make the run-in vaguely comfortable. We have a 12-game run from Dec 12th to Feb 6th that features West Ham, Newcastle, Burnley, Southampton, Brighton, Everton and Palace, all at home, plus West Brom and Newcastle away. Gotta think that's where we'll really need to pick up points.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Premier League 2020/21
« Svar #52 på: September 01, 2020, 18:42:54 »
'De mektige' ble nedstemt mht 5-innbyttere-regelen men gir seg ikke og vil ha ny avstemning...

Martin Ziegler tror de vil tape igjen

Martyn Ziegler
@martynziegler
Another defeat looming for 5 subs vote in Premier League - sounds like nearly all those clubs who voted against last month are holding firm. Vote on Thu.

https://www.thetimes.co.uk/article/second-vote-on-five-substitutes-in-premier-league-set-for-defeat-again-bdntl056t
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Premier League 2020/21
« Svar #53 på: September 02, 2020, 16:27:00 »
En av gamlegutta våre, Micky Gray, har troen på at Leeds kan overraske - såpass at de kan være med i kampen om den siste CL-plassen :)

ONES TO WATCH Leeds United tipped as Premier League ‘surprise package’ with one Champions League qualification spot left

By Joe Coleman  2nd September 2020, 11:43 am Updated: 2nd September 2020, 11:43 am

Micky Gray has tipped Leeds United to be one of the ‘surprise packages’ at the top end of the Premier League table come the end of the season.

The Whites secured promotion to the Premier League last term to end 16 years of exile of from the top-flight thanks to the ingenuity of Marcelo Bielsa.


Leeds United fans could be celebrating Champions League football in 2021
Under the tutelage of ‘El Loco’, the Yorkshire giants play an exciting brand of football which can prove relentless for opposition players.

While it is unclear just how far they will go now they are back in the Premier League, the signs are promising.

Having already signed Rodrigo and Robin Koch, Bielsa is keen to press ahead for more new recruits – Rangers midfielder Ryan Kent is a reported target.

And, whilst speaking on talkSPORT’s Sports Bar, Sunderland hero Gray – who spent two separate loan spells at Leeds – insists Champions League football could well be on the way back to Elland Road if the Whites can continue their positive summer spending.


The record-breaking signing of Rodrigo from Valencia is a serious statement of intent
“Well, what I would say to you right now off the top of my head is – without even thinking – is there is one [Champions League] place left,” he told Sports Bar co-host Adam Catterall.

“Liverpool, City and Chelsea… and then there is one left.

“Arsenal have strengthened; they looked really, really good against Liverpool [in the Community Shield] and won the FA Cup where the played very well against Chelsea.

“Now, they are not going away, and I have said in the last couple of shows that Arsenal are chasing down that top four.


“Tottenham are getting stronger, I don’t if they are getting strong enough. Everton are going to be knocking on the door, I don’t think they are good enough to finish in the top four.

“And then you’re going to have the likes of Wolves, Leicester City and a couple of others.

“Watch out for Leeds United, I swear. They are going to be the surprise package.”

https://talksport.com/football/753817/leeds-premier-league-surprise-package-champions-league-qualification/
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Premier League 2020/21
« Svar #54 på: September 27, 2020, 21:32:10 »
Riktignok gjenstår to kamper denne runden (og to andre kamper fra 1.serierunde er ikke spilt ennå).

Men 6.plass står til godkjent så langt. :)
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

leedsleads

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #55 på: September 28, 2020, 00:07:09 »
Vi er worst case på 9. plass etter tre runder tilbake i det gode selskap. Villa, Man C og Man U kan teoretisk passere..

I beste fall er vi faktisk nr 6 etter 3. runde, mao der vi ligg no. Vi er i gang :)

Reaney

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #56 på: September 28, 2020, 20:57:42 »
Før det tar helt av her bare minner jeg om at våre 6 poeng har kommet mot lag nr. 19 og lag nr. 20 på tabellen. To seire som ikke akkuart kan sies å ha vært av den enkleste sorten. Og Fulhams 0-3 tap mot Villa i dag er grusomt svakt. Et lag som scoret 3 ganger på oss.

Eriksen55

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #57 på: September 28, 2020, 21:09:26 »
Før det tar helt av her bare minner jeg om at våre 6 poeng har kommet mot lag nr. 19 og lag nr. 20 på tabellen. To seire som ikke akkuart kan sies å ha vært av den enkleste sorten. Og Fulhams 0-3 tap mot Villa i dag er grusomt svakt. Et lag som scoret 3 ganger på oss.

Er det ikke litt slitsomt å alltid se glasset halvtomt?

Det er nå engang de lagene vi har møtt. En grunn til at dem ligger nede er at dem har tapt for oss. 6 av 9 poeng er godkjent uansett hvordan man vrir og vender på.




Killa

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #58 på: September 28, 2020, 21:41:50 »
Før det tar helt av her bare minner jeg om at våre 6 poeng har kommet mot lag nr. 19 og lag nr. 20 på tabellen. To seire som ikke akkuart kan sies å ha vært av den enkleste sorten. Og Fulhams 0-3 tap mot Villa i dag er grusomt svakt. Et lag som scoret 3 ganger på oss.

Er det ikke litt slitsomt å alltid se glasset halvtomt?

Det er nå engang de lagene vi har møtt. En grunn til at dem ligger nede er at dem har tapt for oss. 6 av 9 poeng er godkjent uansett hvordan man vrir og vender på.

Word! ;D

Cannavaro

Sv: Premier League 2020/21
« Svar #59 på: September 28, 2020, 23:05:13 »
Liverpool er ihvertfall i en klasse for seg her. Dikterte Arsenal, selv om Lacazette burde gjort resultatet annerledes.  Arsenal har på papiret noen klasse angripere, men de ble nøytralisert av Liverpool.  Jeg tenker at vi er en stoooor outsider iår, vi vil gjøre noen kanon kamper og vi vil misse skikkelig i noen også.  Man City, Chelsea, Leicester og Arsenal og ja Tottenham også har spillere som kan vise god effektivitet foran kassa.  Er veldig veldig spent på kampen mot City på lørdag. De er helt klart revansjesugne etter tapet mot Leicester.   Ellers er vel Fulham kanskje allerede ferdig i Premier League, de ser fortapte ut etter 3 serierunder.
MFLU - Miracles For Leeds United