Skrevet av Emne: Pre-season 2023/24 treningskamper  (Lest 10855 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

leedslife

Sv: Pre-season 2023/24 treningskamper
« Svar #180 på: Juli 30, 2023, 17:12:13 »
Synes Bamford var frisk når han kom inn.
Høy kvalitet på nedtak og skudd like utenfor stolpen.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Enig. Sett bra ut.
Håper han holder seg frisk nå.

Eriksen55

Sv: Pre-season 2023/24 treningskamper
« Svar #181 på: Juli 30, 2023, 17:13:25 »
Synes vi ser ganske spennende ut jeg. Defensivt virker vi å være veldig aggressive, men uten å miste posisjoner helt. Hjelde styrker sine aksjer synes jeg, mens de tre andre er av meget god Championsship-kvalitet. Framover er det vanskelig å se hvem som skal slå den siste og hvem som skal putte. Dagens stall har sikkert 3-4 10-målscorere, men vi trenger en som minst gjør 20 er jeg redd. Bamford ser frisk ut da heldigvis, hadde vært utrolig gøy om han fikk en kjempesesong..
Spent på om Gnonto kommer inn, og om han gidder prøve.

flynn


Bedre med 4 10+ målscorere enn en som scorer 30  ;D ;)

Gnonto kommer nok inn, og selvfølgelig så gidder han å prøve.

Ja den defensive strukturen og samhandlingen keeper, forsvar og midtbane ser bra ut. Hjelde som ofte før, solid. Men håper å se en venstreback inn Ila august.

James scorer 2-0, men annulleres pga Bamford i offside.. Bamford og offside. Det er det forbedringspotensial!
« Siste redigering: Juli 30, 2023, 17:18:03 av Eriksen55 »

Reaney

Sv: Pre-season 2023/24 treningskamper
« Svar #182 på: Juli 30, 2023, 17:17:42 »
Bamford kløner det til og frarøver James et flott mål.
« Siste redigering: Juli 30, 2023, 17:19:45 av Reaney »

peacock

Sv: Pre-season 2023/24 treningskamper
« Svar #183 på: Juli 30, 2023, 17:45:35 »
Der gikk vel seriestarten til Bamford?
Er han skadet MÅ det handles!

NT

Sv: Pre-season 2023/24 treningskamper
« Svar #184 på: Juli 30, 2023, 17:48:18 »
Der gikk vel seriestarten til Bamford?
Er han skadet MÅ det handles!
Basert på spontanhandlingen der, så lukta det ihvertfall 4 uker. Ikke bra i det hele tatt

Killa

Sv: Pre-season 2023/24 treningskamper
« Svar #185 på: Juli 30, 2023, 17:56:03 »
Hvordan var kampen? Fikk ikke sett...

Blank_File

Sv: Pre-season 2023/24 treningskamper
« Svar #186 på: Juli 30, 2023, 18:04:04 »
Hvordan var kampen? Fikk ikke sett...
Bra kamp igjen vil jeg si. Kanskje litt svakere enn mot Forest. Likevel burde vi scoret flere mål i dag. Hearts hadde bare en sjanse og vi har full kontroll hele kampen. Syns pasningsspillet og samhandling var på et lavere nivå i dag. Ampadu ikke så involvert i dag. Gray veldig bra. Rutter og Bamford ut med skade. Vi må få inn denne Swansea spissen fort som fy.

Spissen er og blir det viktigste nå. Veldig positivt med nok en seier.

Vi har en veldig fin stamme med unge spillere, men mangler nok en del rutine for å være en opprykskandidat. Jeg er veldig spent på resten av vinduet nå.

auren

Sv: Pre-season 2023/24 treningskamper
« Svar #187 på: Juli 30, 2023, 18:07:11 »
To smultringer på rad. Har vel ikke skjedd de siste to sesongene nesten. Det viktigste området å få orden på for Farke, så får det offansive komme etterhvert.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Eriksen55

Sv: Pre-season 2023/24 treningskamper
« Svar #188 på: Juli 30, 2023, 20:06:23 »
Bamford med mulig strekk på baksiden og Rutter smell i ribbeina. Hvis Bamford starter med skader allerede nå så må han erstattes!

Rutter kan neppe være lenge ute.

Usikkerhet med skader - Kan dette bli laget i serieåpningen?


Meslier

Ayling
Strujik
Cooper
Byram

Ampadu
Gray

Poveda
Summerville
Sinisterra

Gnonto

Sub
Darlow, Cresswell, Hjelde, Shackleton, Gyabi, Bate, Gelhardt, James, Joseph

Ute
Klaesson,

Skadet:
Drameh, Firpo, Adams, Dallas, Greenwood, Harrison, Bamford, Rutter

stian

Sv: Pre-season 2023/24 treningskamper
« Svar #189 på: Juli 30, 2023, 20:26:32 »
Bamford med mulig strekk på baksiden og Rutter smell i ribbeina. Hvis Bamford starter med skader allerede nå så må han erstattes!

Rutter kan neppe være lenge ute.

Usikkerhet med skader - Kan dette bli laget i serieåpningen?


Meslier

Ayling
Strujik
Cooper
Byram

Ampadu
Gray

Poveda
Summerville
Sinisterra

Gnonto

Sub
Darlow, Cresswell, Hjelde, Shackleton, Gyabi, Bate, Gelhardt, James, Joseph

Ute
Klaesson,

Skadet:
Drameh, Firpo, Adams, Dallas, Greenwood, Harrison, Bamford, Rutter

Tipper Hjelde starter på venstrebacken og at James er lenger frem i køa enn Poveda. Ellers utgjort hvis Bamford får strekk i generalprøven...

NT

Sv: Pre-season 2023/24 treningskamper
« Svar #190 på: Juli 30, 2023, 20:29:16 »
Det er 18 dager siden Man Utd-kampen i Oslo, synes det er stadig steg å spore. Tydelig en leder som har en stil og en plan og ikke fraviker dette, men øver og øver. Gi han de 50 som Bielsa hadde, så er vi der ! Om vi forutsetter at Adams,Harrison og Firpo blir - så er vi definitivt ett topplag i EFL.  Om noen blir borte, så kan vi handle og ha en slagkraftig tropp. Ikke bekymret. Om nå Rutter/Bamford blir borte, så har vi en Gaelhardt. Tror han trives mye mer som spiss enn alle sekundære roller han puttes i. Og Poveda,  føler jeg har sett mer konstruktivitet og kontroll fra han på 2 kamper enn totalt fra tidligere. Vokst masse på utlån og jobbet seg opp fra langvareing skade. Aspirer klart til en startplass slik han kom inn idag, men kanskje litt for utsabil over en hel kamp ?. Uansett moro å se han i farta. Tror Hjelde og James får venstresiden med Ayling/Poveda høyre . Sentralt med  Gray,Sinisterra/Ampadu. Spiss avgjøres på treninga denen uke. Jevnt på mange plasser, det er jo bra, men også en svakhet idet de avgjørende fremtrende typer mangler. Vi må komme foran i kamper tror jeg, møter vi lag som ta ledelsen og så parkerer bussen vil vi slite.  Kanskje løpstyrke blir en stor force i år, virker som om de er bra trent disse gutta, da kan mange poeng tas på intensiteten. Gleder meg til sesongstart nå, tror Cardiff virkelig skal få kjørt seg.  Så kommer en tøff utfordring deretter med Birmingham borte.  Tittet på highlights fra disse to sine kamp nå i helga, om det hører med til dine sesongforberedelser så klikk på lenkene .  MOT

https://www.wwfc.com/news/2023/july/30/highlights-wycombe-vs-cardiff/

https://www.youtube.com/watch?v=h5qLB_28eY8

Dennis

Sv: Pre-season 2023/24 treningskamper
« Svar #191 på: Juli 30, 2023, 20:41:19 »
Tror vi skal ta i betraktning at vi nok møter langt bedre lag kommende sesong enn hva Hearts er, men føler det var veldig god kontroll på skottene. Hadde vel en kvalifisert sjanse som kom av en feilstøting av en Leedsstopper. Husker ikke i farta hvem det var, men det skjedde i andre omgang.

Bamford så kvikk ut etter innhoppet, men pådrar seg vel (selvsagt) en hamstringstrekk der. Kanskje er det en liten blessing in disguise som krever at klubben intensiverer en spissjakt. En av de troverdige Waccoerne "hvisket" Piroe i går kveld og da tok det forumet halvveis av. Blir spennende å se om det er noe der.

James var frisk i dag synes jeg, men det er veldig mye rar timing og svak end product der. Likevel, ganske mye fint og målet som annulleres var jo helt strålende. Er per i dag godt foran Gnonto som jeg fortsatt har til gode å se det han viste tidlig i året. Poveda med et fantastisk innlegg på panna til Gnonto, som italieneren burde satt.

Summerville er ikke svaret, verken på ving eller i en 10er-rolle. Får vi over £10 mill for han håper jeg han er en av vingene det kapitaliseres på. Det er da med den forutsetning at Leeds selv kan velge hvem vi vil beholde, noe som neppe gjelder Jackie Harrison.

Ellers vil jeg trekke fram Liam Cooper. Som sist (etter en trøblete start mot Forest) syns jeg han fremstår som den lederen han kan være. Stor tilstedeværelse, mer eller mindre full kontroll på Hearts-angrepet og han strør nok pasninger som han ikke har gjort siden Bielsa satt på puffen sin. Jeg fatter ikke at noen ønsker den mannen vekk; med unge Hjelde og Cresswell, samt skjøre Struijk og den løse kanonen Firpo der bak, er det ingen tvil om at organisatoriske egenskaper trengs til det fulle.

Er også klare tegn på at vi har en juvel i Archie Gray. Langt fra alt han gjør er perfekt, men gutten er knapt fylt 17 år! Skal matches mye, men riktig og debutere for landslaget om et par-tre år. Spiller som om han er ti år eldre og valgene vil nok bare bli bedre og bedre.

Totalt sett var vel første omgang bedre enn andre. Så er det ganske typisk at kvaliteten daler etter hvert som det blir fire og fem bytter. Nå skal det terpes detaljer og taktikk inn mot Cardiff om ei uke.
« Siste redigering: Juli 30, 2023, 20:43:23 av Dennis »
Marching on together!

Eriksen55

Sv: Pre-season 2023/24 treningskamper
« Svar #192 på: Juli 30, 2023, 21:19:29 »
Tror vi skal ta i betraktning at vi nok møter langt bedre lag kommende sesong enn hva Hearts er, men føler det var veldig god kontroll på skottene. Hadde vel en kvalifisert sjanse som kom av en feilstøting av en Leedsstopper. Husker ikke i farta hvem det var, men det skjedde i andre omgang.

Bamford så kvikk ut etter innhoppet, men pådrar seg vel (selvsagt) en hamstringstrekk der. Kanskje er det en liten blessing in disguise som krever at klubben intensiverer en spissjakt. En av de troverdige Waccoerne "hvisket" Piroe i går kveld og da tok det forumet halvveis av. Blir spennende å se om det er noe der.

James var frisk i dag synes jeg, men det er veldig mye rar timing og svak end product der. Likevel, ganske mye fint og målet som annulleres var jo helt strålende. Er per i dag godt foran Gnonto som jeg fortsatt har til gode å se det han viste tidlig i året. Poveda med et fantastisk innlegg på panna til Gnonto, som italieneren burde satt.

Summerville er ikke svaret, verken på ving eller i en 10er-rolle. Får vi over £10 mill for han håper jeg han er en av vingene det kapitaliseres på. Det er da med den forutsetning at Leeds selv kan velge hvem vi vil beholde, noe som neppe gjelder Jackie Harrison.

Ellers vil jeg trekke fram Liam Cooper. Som sist (etter en trøblete start mot Forest) syns jeg han fremstår som den lederen han kan være. Stor tilstedeværelse, mer eller mindre full kontroll på Hearts-angrepet og han strør nok pasninger som han ikke har gjort siden Bielsa satt på puffen sin. Jeg fatter ikke at noen ønsker den mannen vekk; med unge Hjelde og Cresswell, samt skjøre Struijk og den løse kanonen Firpo der bak, er det ingen tvil om at organisatoriske egenskaper trengs til det fulle.

Er også klare tegn på at vi har en juvel i Archie Gray. Langt fra alt han gjør er perfekt, men gutten er knapt fylt 17 år! Skal matches mye, men riktig og debutere for landslaget om et par-tre år. Spiller som om han er ti år eldre og valgene vil nok bare bli bedre og bedre.

Totalt sett var vel første omgang bedre enn andre. Så er det ganske typisk at kvaliteten daler etter hvert som det blir fire og fem bytter. Nå skal det terpes detaljer og taktikk inn mot Cardiff om ei uke.

Gnonto har mye mye mer verktøy i kassa enn James. Gnonto kom sent tilbake og trenger ikke å imponere i oppkjøringen. James som har vært på utlån må kanskje det. Vi møter et mye bedre lag neste helg, men Leeds kommer også til å heve seg. Mye større tenning og innsats fra samtlige.

Enig i alt du skriver bortsett fra Summerville. Han var arkitekten bak bår største sjanse og hadde assist på målet til Ayling. Han er en helt annen vingtype enn de andre, så jeg ser det som viktig å beholde han. Summerville har end product, det har James aldri hatt.

Poveda har imponert og er også foran James i min bok.

Jeg bedømmer ikke ungguttene etter hvordan de presterte utover i sesongen i fjor. En klubb i kaos som ikke evnet å vinne og 3-4 managere på noen få mnd er ikke et miljø det er lett å prestere i.

Mulig jeg tar feil, men er rimelig sikker på at Sinisterra og Gnonto, hvis dem er 100% er av de første på blokka når 11ern tas ut.


leedslife

Sv: Pre-season 2023/24 treningskamper
« Svar #193 på: Juli 30, 2023, 21:47:13 »
Tror vi skal ta i betraktning at vi nok møter langt bedre lag kommende sesong enn hva Hearts er, men føler det var veldig god kontroll på skottene. Hadde vel en kvalifisert sjanse som kom av en feilstøting av en Leedsstopper. Husker ikke i farta hvem det var, men det skjedde i andre omgang.

Bamford så kvikk ut etter innhoppet, men pådrar seg vel (selvsagt) en hamstringstrekk der. Kanskje er det en liten blessing in disguise som krever at klubben intensiverer en spissjakt. En av de troverdige Waccoerne "hvisket" Piroe i går kveld og da tok det forumet halvveis av. Blir spennende å se om det er noe der.

James var frisk i dag synes jeg, men det er veldig mye rar timing og svak end product der. Likevel, ganske mye fint og målet som annulleres var jo helt strålende. Er per i dag godt foran Gnonto som jeg fortsatt har til gode å se det han viste tidlig i året. Poveda med et fantastisk innlegg på panna til Gnonto, som italieneren burde satt.

Summerville er ikke svaret, verken på ving eller i en 10er-rolle. Får vi over £10 mill for han håper jeg han er en av vingene det kapitaliseres på. Det er da med den forutsetning at Leeds selv kan velge hvem vi vil beholde, noe som neppe gjelder Jackie Harrison.

Ellers vil jeg trekke fram Liam Cooper. Som sist (etter en trøblete start mot Forest) syns jeg han fremstår som den lederen han kan være. Stor tilstedeværelse, mer eller mindre full kontroll på Hearts-angrepet og han strør nok pasninger som han ikke har gjort siden Bielsa satt på puffen sin. Jeg fatter ikke at noen ønsker den mannen vekk; med unge Hjelde og Cresswell, samt skjøre Struijk og den løse kanonen Firpo der bak, er det ingen tvil om at organisatoriske egenskaper trengs til det fulle.

Er også klare tegn på at vi har en juvel i Archie Gray. Langt fra alt han gjør er perfekt, men gutten er knapt fylt 17 år! Skal matches mye, men riktig og debutere for landslaget om et par-tre år. Spiller som om han er ti år eldre og valgene vil nok bare bli bedre og bedre.

Totalt sett var vel første omgang bedre enn andre. Så er det ganske typisk at kvaliteten daler etter hvert som det blir fire og fem bytter. Nå skal det terpes detaljer og taktikk inn mot Cardiff om ei uke.
Vedr Gray
Tar ut posisjon som ingen andre. Ser rom og muligheter som ingen andre i stallen.
Teknisk, taktisk og timingmessig er toppnivået stygg bra. Han hadde garantert forstått og vært fremtredende i en backposisjon hvis han måtte det,samt som en 4er, 8er eller 10.
Tilstedeværelse i dueller og ser tøff ut i hodet.
Holder han seg skadefri så kan vi få en vanvittig spiller her.
Ellers deler jeg dine betraktninger. Enig vedr Summerville. Ikke minst Cooper. Helt totalt avhengig av slike som han skal vi klare å levere under et slikt maraton CC er.
Trenger vel så mye ledere og karakter som ungt pågangsmot og finesse.
« Siste redigering: Juli 30, 2023, 21:59:59 av leedslife »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Pre-season 2023/24 treningskamper
« Svar #194 på: Juli 30, 2023, 21:53:29 »
Vi ser nok litt forskjellig på hvem av de unge som er mest nyttige og vi trenger mest, men i det store bildet tror jeg fansen ser ganske likt på ting.

En stor grunn til nedrykket var at det ble for mange unge, vi manglet rutine ute på banen.. Vi hadde i alle fall for lite av det.

Og det er nok fortsatt faren mht kommende sesong, pr i dag har vi for lite rutine foran en lang og tøff Championship-sesong. Så oppe i det hele, vi vet at noen kommer inn (og vi mister nok også noen), men det blir viktig at troppen forsterkes også med rutinerte folk.
Sånn sett var Darlow viktig å få inn.

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

peacock

Sv: Pre-season 2023/24 treningskamper
« Svar #195 på: Juli 31, 2023, 08:18:06 »
"Mulig jeg tar feil, men er rimelig sikker på at Sinisterra og Gnonto, hvis dem er 100% er av de første på blokka når 11ern tas ut."

Gnonto starter ikke. Da hadde han ikke blitt avspist med en halvtime i to kamper på rad. Daniel James er bankers når du ser på spilletid. Er rimelig sikker på at gårsdagens 11'er også blir startoppstillingen mot Cardiff.

Eriksen55

Sv: Pre-season 2023/24 treningskamper
« Svar #196 på: Juli 31, 2023, 10:28:41 »
"Mulig jeg tar feil, men er rimelig sikker på at Sinisterra og Gnonto, hvis dem er 100% er av de første på blokka når 11ern tas ut."

Gnonto starter ikke. Da hadde han ikke blitt avspist med en halvtime i to kamper på rad. Daniel James er bankers når du ser på spilletid. Er rimelig sikker på at gårsdagens 11'er også blir startoppstillingen mot Cardiff.

Om han ikke starter til helgen så er jeg rimelig overbevist om at Gnonto er og blir en starter når han er 100% - James har vært god i preseason, men toppnivået og verktøykassen til Gnonto er ikke James i nærheten av.

Så får tiden vise om Gnonto er i klubben etter 31 august - Italiensk landslagsspiller i CC er luksus. Så spørs det om CC er plassen å være skal han beholde plassen i Italias tropp.

Tror kanskje Byram starter i stedet for Hjelde. Så spørs det hva som blir løsningen på spissplassen om både Bamford og Rutter er ute. Summerville satt også med is på beina etter at han ble byttet ut.
Ellers var nok 11ern som startet i går en god indikasjon vil jeg tro :)

HåvardK

Sv: Pre-season 2023/24 treningskamper
« Svar #197 på: Juli 31, 2023, 11:19:06 »
"Mulig jeg tar feil, men er rimelig sikker på at Sinisterra og Gnonto, hvis dem er 100% er av de første på blokka når 11ern tas ut."

Gnonto starter ikke. Da hadde han ikke blitt avspist med en halvtime i to kamper på rad. Daniel James er bankers når du ser på spilletid. Er rimelig sikker på at gårsdagens 11'er også blir startoppstillingen mot Cardiff.

Om han ikke starter til helgen så er jeg rimelig overbevist om at Gnonto er og blir en starter når han er 100% - James har vært god i preseason, men toppnivået og verktøykassen til Gnonto er ikke James i nærheten av.

Så får tiden vise om Gnonto er i klubben etter 31 august - Italiensk landslagsspiller i CC er luksus. Så spørs det om CC er plassen å være skal han beholde plassen i Italias tropp.

Tror kanskje Byram starter i stedet for Hjelde. Så spørs det hva som blir løsningen på spissplassen om både Bamford og Rutter er ute. Summerville satt også med is på beina etter at han ble byttet ut.
Ellers var nok 11ern som startet i går en god indikasjon vil jeg tro :)
Hadde ikke vært meg i mot, men har han signet for oss nå?

stian

Sv: Pre-season 2023/24 treningskamper
« Svar #198 på: Juli 31, 2023, 11:20:59 »
"Mulig jeg tar feil, men er rimelig sikker på at Sinisterra og Gnonto, hvis dem er 100% er av de første på blokka når 11ern tas ut."

Gnonto starter ikke. Da hadde han ikke blitt avspist med en halvtime i to kamper på rad. Daniel James er bankers når du ser på spilletid. Er rimelig sikker på at gårsdagens 11'er også blir startoppstillingen mot Cardiff.

Om han ikke starter til helgen så er jeg rimelig overbevist om at Gnonto er og blir en starter når han er 100% - James har vært god i preseason, men toppnivået og verktøykassen til Gnonto er ikke James i nærheten av.

Så får tiden vise om Gnonto er i klubben etter 31 august - Italiensk landslagsspiller i CC er luksus. Så spørs det om CC er plassen å være skal han beholde plassen i Italias tropp.

Tror kanskje Byram starter i stedet for Hjelde. Så spørs det hva som blir løsningen på spissplassen om både Bamford og Rutter er ute. Summerville satt også med is på beina etter at han ble byttet ut.
Ellers var nok 11ern som startet i går en god indikasjon vil jeg tro :)

Ang. Byram - han bør vel ha vist nok fitness og ferdighet til å få et kontraktstilbud i løpet av uka? I en sannsynligvis tynn tropp er det ikke ueffent med en som kan spille på begge backene. Det vil i alle fall være spesielt om Byram spiller en rekke kamper i preseason og ender med å signere for en annen klubb.

Eriksen55

Sv: Pre-season 2023/24 treningskamper
« Svar #199 på: Juli 31, 2023, 12:26:01 »
"Mulig jeg tar feil, men er rimelig sikker på at Sinisterra og Gnonto, hvis dem er 100% er av de første på blokka når 11ern tas ut."

Gnonto starter ikke. Da hadde han ikke blitt avspist med en halvtime i to kamper på rad. Daniel James er bankers når du ser på spilletid. Er rimelig sikker på at gårsdagens 11'er også blir startoppstillingen mot Cardiff.

Om han ikke starter til helgen så er jeg rimelig overbevist om at Gnonto er og blir en starter når han er 100% - James har vært god i preseason, men toppnivået og verktøykassen til Gnonto er ikke James i nærheten av.

Så får tiden vise om Gnonto er i klubben etter 31 august - Italiensk landslagsspiller i CC er luksus. Så spørs det om CC er plassen å være skal han beholde plassen i Italias tropp.

Tror kanskje Byram starter i stedet for Hjelde. Så spørs det hva som blir løsningen på spissplassen om både Bamford og Rutter er ute. Summerville satt også med is på beina etter at han ble byttet ut.
Ellers var nok 11ern som startet i går en god indikasjon vil jeg tro :)
Hadde ikke vært meg i mot, men har han signet for oss nå?

Tror ikke det. Men det er vel en smal sak hvis begge vil.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Pre-season 2023/24 treningskamper
« Svar #200 på: Juli 31, 2023, 12:34:00 »
"Mulig jeg tar feil, men er rimelig sikker på at Sinisterra og Gnonto, hvis dem er 100% er av de første på blokka når 11ern tas ut."

Gnonto starter ikke. Da hadde han ikke blitt avspist med en halvtime i to kamper på rad. Daniel James er bankers når du ser på spilletid. Er rimelig sikker på at gårsdagens 11'er også blir startoppstillingen mot Cardiff.

Om han ikke starter til helgen så er jeg rimelig overbevist om at Gnonto er og blir en starter når han er 100% - James har vært god i preseason, men toppnivået og verktøykassen til Gnonto er ikke James i nærheten av.

Så får tiden vise om Gnonto er i klubben etter 31 august - Italiensk landslagsspiller i CC er luksus. Så spørs det om CC er plassen å være skal han beholde plassen i Italias tropp.

Tror kanskje Byram starter i stedet for Hjelde. Så spørs det hva som blir løsningen på spissplassen om både Bamford og Rutter er ute. Summerville satt også med is på beina etter at han ble byttet ut.
Ellers var nok 11ern som startet i går en god indikasjon vil jeg tro :)
Hadde ikke vært meg i mot, men har han signet for oss nå?

Tror ikke det. Men det er vel en smal sak hvis begge vil.

Å signere Byram er en no-brainer.
Massevis av erfaring, anvendelig, lokal, kàn Farkes system etter å ha spilt under ham i årevis, kan beklè flere posisjoner, GRATIS, har visst vært skadeutsatt men gått bra hittil...
Da kan vi bruke pundene i andre posisjoner...
(At Byram heller skulle ønske seg vekk enn å få igjen spille under Farke tror jeg ikke på...)
Leedsfansen har heller ikke vært vokale fra tribunen i å minne ham på hvordan han forlot klubben
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

stian

Sv: Pre-season 2023/24 treningskamper
« Svar #201 på: Juli 31, 2023, 13:09:00 »
"Mulig jeg tar feil, men er rimelig sikker på at Sinisterra og Gnonto, hvis dem er 100% er av de første på blokka når 11ern tas ut."

Gnonto starter ikke. Da hadde han ikke blitt avspist med en halvtime i to kamper på rad. Daniel James er bankers når du ser på spilletid. Er rimelig sikker på at gårsdagens 11'er også blir startoppstillingen mot Cardiff.

Om han ikke starter til helgen så er jeg rimelig overbevist om at Gnonto er og blir en starter når han er 100% - James har vært god i preseason, men toppnivået og verktøykassen til Gnonto er ikke James i nærheten av.

Så får tiden vise om Gnonto er i klubben etter 31 august - Italiensk landslagsspiller i CC er luksus. Så spørs det om CC er plassen å være skal han beholde plassen i Italias tropp.

Tror kanskje Byram starter i stedet for Hjelde. Så spørs det hva som blir løsningen på spissplassen om både Bamford og Rutter er ute. Summerville satt også med is på beina etter at han ble byttet ut.
Ellers var nok 11ern som startet i går en god indikasjon vil jeg tro :)
Hadde ikke vært meg i mot, men har han signet for oss nå?

Tror ikke det. Men det er vel en smal sak hvis begge vil.

Å signere Byram er en no-brainer.
Massevis av erfaring, anvendelig, lokal, kàn Farkes system etter å ha spilt under ham i årevis, kan beklè flere posisjoner, GRATIS, har visst vært skadeutsatt men gått bra hittil...
Da kan vi bruke pundene i andre posisjoner...
(At Byram heller skulle ønske seg vekk enn å få igjen spille under Farke tror jeg ikke på...)
Leedsfansen har heller ikke vært vokale fra tribunen i å minne ham på hvordan han forlot klubben

Rimelig lav risiko, så lenge lønnskravet er spiselig. Egentlig litt overraskende at Leedsfansen ikke har latt ham høre det, men de fleste ser vel heller at stallen styrkes enn å varme opp gammelt nag. Tipper kontraktsforhandlinger pågår.

stian

Sv: Pre-season 2023/24 treningskamper
« Svar #202 på: Juli 31, 2023, 13:14:39 »
Er det ikke rart at vi ikke har sett noe til Diogo Monteiro i treningskampene? Kjenner ikke til om han er skadd eller noe, men han (og også Mullen for den del) burde vel være en som Farke tok en ekstra kikk på når vi er litt tynne i midtforsvaret?

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Pre-season 2023/24 treningskamper
« Svar #203 på: Juli 31, 2023, 13:21:47 »
Er det ikke rart at vi ikke har sett noe til Diogo Monteiro i treningskampene? Kjenner ikke til om han er skadd eller noe, men han (og også Mullen for den del) burde vel være en som Farke tok en ekstra kikk på når vi er litt tynne i midtforsvaret?

Jo. Mullen fikk jo prøvd seg (og viste seg ikke klar...) i en treningskamp. På waccoe var det en som skreiv han hadde vært tilbake i Portugal en ukes tid (aner ikke kreditibiliteten i den, eller for hvor lenge), men han er nok bak både Mullen og Moore tror jeg så forstår det om han er frustrert.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan