Skrevet av Emne: Ex-spiller: Tyler Adams  (Lest 7112 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen55

Sv: Spiller: Tyler Adams
« Svar #30 på: April 05, 2023, 18:18:56 »
Går det an med litt optimisme?

*ingen krykker å se rundt Tyler* :) 

https://twitter.com/rugbyleaguelady/status/1643364565986467844?s=20

Men veldig trang i gangen…Bonus om han kommer tilbake i år vel

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Tyler Adams
« Svar #31 på: Juli 26, 2023, 10:20:55 »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Hallgeir *

Sv: Ex-spiller: Tyler Adams
« Svar #33 på: August 20, 2023, 11:31:04 »
Her er "alle" detaljene om overgangen til Bournemouth:

Midfielder leaves the Whites.

Leeds United can confirm Tyler Adams has joined AFC Bournemouth in a permanent deal, for an undisclosed fee.
Super Leeds since 1968

gulle

Sv: Ex-spiller: Tyler Adams
« Svar #34 på: August 20, 2023, 13:17:02 »
Nå er vi begynt å selge til mikke mus klubber igjen. Håpet i det lengste vi aldri skulle havne der igjen

Tungt
Nå rykker vi opp! Jasederja

Kickthemdown

Sv: Ex-spiller: Tyler Adams
« Svar #35 på: August 20, 2023, 13:55:55 »
Nå er vi begynt å selge til mikke mus klubber igjen. Håpet i det lengste vi aldri skulle havne der igjen

Tungt
Ikke veldig tungt. £24mill inn og vi kjøpte en bedre spiller for £7mill i Ampadu.

Nå sier jeg ikke at du ikke skjønner det men vi MÅ selge for å kunne kjøpe. Å enhver kan se at vi trenger iallefall 6 spillere innen 2 september. Forsvinner Gnonto så trenger vi 7.

Håper Summerville og Sinni blir - det er det viktige her.
« Siste redigering: August 20, 2023, 13:57:51 av Kickthemdown »

enur

Sv: Ex-spiller: Tyler Adams
« Svar #36 på: August 20, 2023, 13:58:27 »
Overgangssum på 26.9 m euro iflg. Transfermarkt.com.
BBC: I overkant av 20m pund.
____________
enur

Marching on together

Reaney

Sv: Ex-spiller: Tyler Adams
« Svar #37 på: August 20, 2023, 15:33:42 »
Ingen flere spillere fra USA takk.

Fantasyland

Sv: Ex-spiller: Tyler Adams
« Svar #38 på: August 20, 2023, 16:13:13 »
Ingen flere spillere fra USA takk.

Hør hør! ✌🏻

HåvardK

Sv: Ex-spiller: Tyler Adams
« Svar #39 på: August 20, 2023, 16:52:31 »
Gjør et halvhjertet forsøk på å si takk for seg til Leeds-fansen, men sier i samme intervju at han er "excited" for å komme til en "amazing" klubb som .... Bournemouth.

Good grief.

Forever Whites

Sv: Ex-spiller: Tyler Adams
« Svar #40 på: August 20, 2023, 18:06:23 »
Her er "alle" detaljene om overgangen til Bournemouth:

Midfielder leaves the Whites.

Leeds United can confirm Tyler Adams has joined AFC Bournemouth in a permanent deal, for an undisclosed fee.

De skrev ikke et ord mer enn nødvendig.
Medlem 94237

Milou

Sv: Ex-spiller: Tyler Adams
« Svar #41 på: August 20, 2023, 18:24:27 »
Gjør et halvhjertet forsøk på å si takk for seg til Leeds-fansen, men sier i samme intervju at han er "excited" for å komme til en "amazing" klubb som .... Bournemouth.

Good grief.
Det var får då vere måte på surmuling (og då tenkjer eg ikkje spesielt på dette innlegget). Sjølvsagt seier han at han er excited og at Bmouth er amazing. Einkvar spelar med litt PR-trening ville sagt det samme (og Tyler Adams er veldig god på den biten).

Eg meiner at Tyler Adams var vår beste spelar i fjor, og vil påstå at vi ikkje hadde rykka ned om han ikkje hadde blitt skada. Forsvaret vårt rakna fullstendig etter at han forsvann. Eg er ikkje einig i at Ampadu er ein betre spelar enn Adams, men kan sjå at Ampadu er betre på enkelte område.

Eg veljer å takke Tyler Adams for innsatsen. Han ga alltid alt sitt beste og han gjorde det stort sett alltid med eit smil om ein munnen. Ein fin spelartype som vi kunne trenge meir av både i Leeds og fotballen forøvrig. Lukke til i karrieren, Tyler Adams.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk


Kato

Sv: Ex-spiller: Tyler Adams
« Svar #42 på: August 20, 2023, 19:39:32 »
Vår beste spiller går til…. Bournemouth. Forteller mye om hvor oppskrytt den Leeds-stallen er og har vært de siste årene.

karaba

Sv: Ex-spiller: Tyler Adams
« Svar #43 på: August 20, 2023, 19:45:24 »
Vår beste spiller går til…. Bournemouth. Forteller mye om hvor oppskrytt den Leeds-stallen er og har vært de siste årene.
Kan vel ikke huske at stallen har vært så veldig oppskrytt av andre enn eierne etter at Raphinha og Phillips ble solgt.
Vi er vel alle enig om at det amerikanske eksperimentet ikke var veldig suksessfullt.
Nå håper jeg at det kommer inn i hvert fall 3-4 spillere før vinduet stenger. 

Russel_Doig

Sv: Ex-spiller: Tyler Adams
« Svar #44 på: August 20, 2023, 21:02:22 »
Gjør et halvhjertet forsøk på å si takk for seg til Leeds-fansen, men sier i samme intervju at han er "excited" for å komme til en "amazing" klubb som .... Bournemouth.

Good grief.
Det var får då vere måte på surmuling (og då tenkjer eg ikkje spesielt på dette innlegget). Sjølvsagt seier han at han er excited og at Bmouth er amazing. Einkvar spelar med litt PR-trening ville sagt det samme (og Tyler Adams er veldig god på den biten).

Eg meiner at Tyler Adams var vår beste spelar i fjor, og vil påstå at vi ikkje hadde rykka ned om han ikkje hadde blitt skada. Forsvaret vårt rakna fullstendig etter at han forsvann. Eg er ikkje einig i at Ampadu er ein betre spelar enn Adams, men kan sjå at Ampadu er betre på enkelte område.

Eg veljer å takke Tyler Adams for innsatsen. Han ga alltid alt sitt beste og han gjorde det stort sett alltid med eit smil om ein munnen. Ein fin spelartype som vi kunne trenge meir av både i Leeds og fotballen forøvrig. Lukke til i karrieren, Tyler Adams.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk

Enig! En sympatisk og grei kar og en meget bra spiller!


Forever Whites

Sv: Ex-spiller: Tyler Adams
« Svar #45 på: August 20, 2023, 21:20:26 »
Gjør et halvhjertet forsøk på å si takk for seg til Leeds-fansen, men sier i samme intervju at han er "excited" for å komme til en "amazing" klubb som .... Bournemouth.

Good grief.
Det var får då vere måte på surmuling (og då tenkjer eg ikkje spesielt på dette innlegget). Sjølvsagt seier han at han er excited og at Bmouth er amazing. Einkvar spelar med litt PR-trening ville sagt det samme (og Tyler Adams er veldig god på den biten).

Eg meiner at Tyler Adams var vår beste spelar i fjor, og vil påstå at vi ikkje hadde rykka ned om han ikkje hadde blitt skada. Forsvaret vårt rakna fullstendig etter at han forsvann. Eg er ikkje einig i at Ampadu er ein betre spelar enn Adams, men kan sjå at Ampadu er betre på enkelte område.

Eg veljer å takke Tyler Adams for innsatsen. Han ga alltid alt sitt beste og han gjorde det stort sett alltid med eit smil om ein munnen. Ein fin spelartype som vi kunne trenge meir av både i Leeds og fotballen forøvrig. Lukke til i karrieren, Tyler Adams.

Sent from my SM-S906U using Tapatalk

Enig! En sympatisk og grei kar og en meget bra spiller!

Det jeg setter mest pris på med det hele er at vi fikk igjen pengene for ham og at han ikke forsvant på utlån som mange andre.  Om vi ikke hadde rykket ned hvis ikke han hadde blitt skadet er uansett hypoteser som mye annet.

Nå kan det forhåpentligvis endelig skje litt mer på overgangsfronten de siste 10 døgnene før vinduet lukker.
Medlem 94237

Josch

Sv: Ex-spiller: Tyler Adams
« Svar #46 på: August 20, 2023, 21:41:12 »
Alt dette viser hvorfor det er alfa og omega å holde seg i Premier League. Bournemouth kjøper Leeds' beste spiller og ansatte Iraola. Og Leeds tømmer stallen for stjerner pluss sliter med noen dessertører og streikespillere.

Kickthemdown

Sv: Ex-spiller: Tyler Adams
« Svar #47 på: August 21, 2023, 11:43:26 »
Alt dette viser hvorfor det er alfa og omega å holde seg i Premier League. Bournemouth kjøper Leeds' beste spiller og ansatte Iraola. Og Leeds tømmer stallen for stjerner pluss sliter med noen dessertører og streikespillere.
Hvilke stjerner har forlatt oss i sommer ?

Josch

Sv: Ex-spiller: Tyler Adams
« Svar #48 på: August 21, 2023, 17:54:34 »
Alt dette viser hvorfor det er alfa og omega å holde seg i Premier League. Bournemouth kjøper Leeds' beste spiller og ansatte Iraola. Og Leeds tømmer stallen for stjerner pluss sliter med noen dessertører og streikespillere.
Hvilke stjerner har forlatt oss i sommer ?
Stjerner var feil ord. "Våre beste spillere " er mer passende.

Cherry

Sv: Ex-spiller: Tyler Adams
« Svar #49 på: November 17, 2023, 08:55:05 »
Med fasit i hånd, så hadde ikke Tyler vært til mye hjelp for laget vårt så langt inn i sesongen.
Dette fra ett intervju med en journalist i Bournemouth:

Sinisterra joined Tyler Adams at Bournemouth, how frustrating has his time been so far and how has his injury been received by supporters?

Incredibly frustrating. Defensive midfielder was the number one priority in the transfer window, to replace Jefferson Lerma. Everyone at the club and in the fanbase seemed very happy to get Adams in to fill that role.

But he has played just 20 minutes for the club and is now set for another lengthy spell out. His character and leadership is something the team needs and a lot of hope going forwards is pinned on him being fit and firing.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ex-spiller: Tyler Adams
« Svar #50 på: November 17, 2023, 10:14:26 »
Med fasit i hånd, så hadde ikke Tyler vært til mye hjelp for laget vårt så langt inn i sesongen.
Dette fra ett intervju med en journalist i Bournemouth:

Sinisterra joined Tyler Adams at Bournemouth, how frustrating has his time been so far and how has his injury been received by supporters?

Incredibly frustrating. Defensive midfielder was the number one priority in the transfer window, to replace Jefferson Lerma. Everyone at the club and in the fanbase seemed very happy to get Adams in to fill that role.

But he has played just 20 minutes for the club and is now set for another lengthy spell out. His character and leadership is something the team needs and a lot of hope going forwards is pinned on him being fit and firing.

Tenk så frustrerende det hadde vært for oss. Alle happy med å beholde Tyler. Ingen Ampadu inn...
Sesongen vår så langt hadde blitt en helt annen...
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan