Skrevet av Emne: Membership LUFC sesongen 23/24 - My Leeds (+)  (Lest 818 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

berlin

Membership LUFC sesongen 23/24 - My Leeds (+)
« på: Juli 06, 2023, 16:43:34 »
Hei!

Kanskje temaet passer bedre i "På tur til England", moderator får evt. flytte det.

Jeg var dessverre forhindret fra å dra over forrige sesong, men kommende sesong blir det tur(er).

Hvis jeg forstår LUFC riktig, så skjer "auto-fornying" for sesongen 23/24 forutsatt gyldig kredittkort, i dag 6.juli 2023.
https://www.leedsunited.com/news/ticketing/31596/leeds-united-membership-auto-renewal

Det gjelder ikke meg. Jeg vil denne gang være en såkalt "new applicant".

Er det noen som vet om det finnes noe "tak" på hvor mange membership klubben kan selge?
Ville ikke tro det, siden du ikke er sikret hjemmebillett tross medlemskap.
På den andre siden, man kan ikke være sikker på det vel?

Jeg/vi vet jo at det alltid gjelder å være rask på labben for medlemskap og ikke minst kjøp av billett(er).

Jeg kommer nok til å følge med daglig når jeg kan kjøpe "My Leeds membership", det står generelt ".....from early July"
https://tickets.leedsunited.com/memberships

Noen som har noen andre tanker om dette enn det jeg skriver.
« Siste redigering: Juli 06, 2023, 22:12:25 av berlin »

peacock

Sv: Membership LUFC sesongen 23/24 - My Leeds (+)
« Svar #1 på: Juli 06, 2023, 17:01:55 »
Jeg har også tenkt å kjøpe dette denne sesongen. Anbefales det +membership? Tenkte å bruke dette til å kjøpe billett til Shrewsbury i ligacupen. Jeg har allerede billett til serieåpningen.

berlin

Sv: Membership LUFC sesongen 23/24 - My Leeds (+)
« Svar #2 på: Juli 06, 2023, 17:20:19 »
Jeg har også tenkt å kjøpe dette denne sesongen. Anbefales det +membership? Tenkte å bruke dette til å kjøpe billett til Shrewsbury i ligacupen. Jeg har allerede billett til serieåpningen.

Det lurer jeg også på. For meg så ser det ut som vanlig membership £ 50 holder. Kan ikke se den store forskjellen.
Du har f.eks "PRIORITY ACCESS TO LUFC TICKET EXCHANGE", men det kommer jeg neppe til å benytte meg av.
Ellers mindre aktuelle forskjeller i favør + for meg.

ar9

Sv: Membership LUFC sesongen 23/24 - My Leeds (+)
« Svar #3 på: Juli 06, 2023, 18:39:45 »
Jeg har også tenkt å kjøpe dette denne sesongen. Anbefales det +membership? Tenkte å bruke dette til å kjøpe billett til Shrewsbury i ligacupen. Jeg har allerede billett til serieåpningen.

Det lurer jeg også på. For meg så ser det ut som vanlig membership £ 50 holder. Kan ikke se den store forskjellen.
Du har f.eks "PRIORITY ACCESS TO LUFC TICKET EXCHANGE", men det kommer jeg neppe til å benytte meg av.
Ellers mindre aktuelle forskjeller i favør + for meg.
Hva med LUTV? Er det i en pakke der på +medlem tro? Blir vel endel kamper som må ses der denne sesongen selv om vi sikkert får mange TV kamper også.


Sent from my iPhone using Tapatalk

berlin

Sv: Membership LUFC sesongen 23/24 - My Leeds (+)
« Svar #4 på: Juli 06, 2023, 20:44:11 »
Jeg har også tenkt å kjøpe dette denne sesongen. Anbefales det +membership? Tenkte å bruke dette til å kjøpe billett til Shrewsbury i ligacupen. Jeg har allerede billett til serieåpningen.

Det lurer jeg også på. For meg så ser det ut som vanlig membership £ 50 holder. Kan ikke se den store forskjellen.
Du har f.eks "PRIORITY ACCESS TO LUFC TICKET EXCHANGE", men det kommer jeg neppe til å benytte meg av.
Ellers mindre aktuelle forskjeller i favør + for meg.

Hva med LUTV? Er det i en pakke der på +medlem tro? Blir vel endel kamper som må ses der denne sesongen selv om vi sikkert får mange TV kamper også.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Det har du rett i!

https://tickets.leedsunited.com/memberships

For + medlemskapet får du, til forskjell fra "billig-versjonen"

LUTV SEASONAL PASS (ADULTS ONLY)
DIGITAL MATCHDAY PROGRAMME SUBSCRIPTION

Så da er det kanskje verdt de £ 15 ekstra.  :)


peacock

Sv: Membership LUFC sesongen 23/24 - My Leeds (+)
« Svar #5 på: Juli 10, 2023, 16:01:32 »
Salget er åpnet!