Skrevet av Emne: Kamp: vs Sheffield United @Bramall Lane, søndag 27/09-20, kl.13 på TV2 Sport Pre  (Lest 13337 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

3 dager til ny kamp. En tøff bortekamp mot The Blades på Bramall Lane. Jeg har tro på poeng, selv om vi må klare oss uten Pablo.

Lagoppstillingen sier seg vel selv, foruten hvem Bielsa plasserer som Pablos erstatter. Roberts eller Rodrigo? Jeg tror førstnevnte, og går for følgende tips:

Meslier - Ayling, Koch, Cooper, Dallas - Phillips - Costa, Roberts, Klich, Harrison - Bamford

Tips: 1-1 (Harrison).

auren
« Siste redigering: September 24, 2020, 13:26:14 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sterland

3 dager til ny kamp. En tøff bortekamp mot The Blades på Bramall Lane. Jeg har tro på poeng, selv om vi må klare oss uten Pablo.

Lagoppstillingen sier seg vel selv, foruten hvem Bielsa plasserer som Pablos erstatter. Roberts eller Rodrigo? Jeg tror førstnevnte, og går for følgende tips:

Meslier - Ayling, Koch, Cooper, Dallas - Phillips - Costa, Roberts, Klich, Harrison - Bamford

Tips: 1-1 (Harrison).

auren
Tipper det er spot-on. Rodrigo kan være fin å hive innpå etter hvert. Laget skriker dog etter kreative krefter, og jeg håper De Paul-overgangen blir gjennomført. Spennende match! Vi har vel dårlig stats borte Sheff U de siste årene, men relativt optimistisk her:)

RoarG

Det er vel for tidlig å hive innpå Llorente? Han kommer visstnok til Leeds på torsdag for å fullføre formalitetene. Her tror jeg nok tap nummer 2 kommer. Vi slipper inn altfor mange billige mål, dessverre. 2-3. Costa og Harrison scorer for Leeds.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Forever Whites

Tipper 3-1 til Leeds.  Bamford skårer 2 og innbytter Rodrigo får sitt første mål for klubben i tillegg.
Medlem 94237

Sydhagen

Det er vel for tidlig å hive innpå Llorente? Han kommer visstnok til Leeds på torsdag for å fullføre formalitetene. Her tror jeg nok tap nummer 2 kommer. Vi slipper inn altfor mange billige mål, dessverre. 2-3. Costa og Harrison scorer for Leeds.

Tror ikke Llorente en gang blir med på benken til helgen.
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Kato

TV 2 Sumo?
 

Forever Whites

TV 2 Sumo?

TV2 har sagt at de skal vise alle kampene i september.  Men hvis du går inn på sendeplanen deres går den kl. 23.00 og ikke direkte på TV2 Sport Premium og dermed må man sikkert ha Sumo for å se den direkte?

https://www.tv2.no/tvguide/

« Siste redigering: September 24, 2020, 12:34:04 av Forever Whites »
Medlem 94237

morten1966

TV 2 Sumo?

TV2 har sagt at de skal vise alle kampene i september.  Men hvis du går inn på sendeplanen deres går den kl. 23.00 og ikke direkte på TV2 Sport Premium og dermed må man sikkert ha Sumo for å se den direkte?

https://www.tv2.no/tvguide/

Den går direkte!!!! Se søndag , trykk hele dagen så ser du!
« Siste redigering: September 24, 2020, 12:39:17 av morten1966 »

geirsilke

Husk å velg "Hele dagen" i stedet for "Kveld" oppe i høyre hjørne, da ser du at kampen går direkte på TV2 Sport Premium.

Forever Whites

TV 2 Sumo?

TV2 har sagt at de skal vise alle kampene i september.  Men hvis du går inn på sendeplanen deres går den kl. 23.00 og ikke direkte på TV2 Sport Premium og dermed må man sikkert ha Sumo for å se den direkte?

https://www.tv2.no/tvguide/

Den går direkte!!!! Se søndag , trykk hele dagen så ser du!

Prøv med et par utropstegn til så ser jeg det kanskje?  ;)

Forøvrig stemmer det dere skriver og da må kanskje overskriften forandres på dette innlegget? 

Og til mitt forsvar var det litt misvisende inne på TV2 sine sider da det under flere av de andre kanalene står vis hele dagen under sendeplanen men ikke på Premium kanalene  :D
« Siste redigering: September 24, 2020, 12:49:18 av Forever Whites »
Medlem 94237

jaho

3 dager til ny kamp. En tøff bortekamp mot The Blades på Bramall Lane. Jeg har tro på poeng, selv om vi må klare oss uten Pablo.

Lagoppstillingen sier seg vel selv, foruten hvem Bielsa plasserer som Pablos erstatter. Roberts eller Rodrigo? Jeg tror førstnevnte, og går for følgende tips:

Meslier - Ayling, Koch, Cooper, Dallas - Phillips - Costa, Roberts, Klich, Harrison - Bamford

Tips: 1-1 (Harrison).

auren
Tipper det er spot-on. Rodrigo kan være fin å hive innpå etter hvert. Laget skriker dog etter kreative krefter, og jeg håper De Paul-overgangen blir gjennomført. Spennende match! Vi har vel dårlig stats borte Sheff U de siste årene, men relativt optimistisk her:)

skriker og skriker...nyopprykket, men mestscorende...Trioen foran allerede 5 scoringer , og to fra 8-ern...men tar poenget..smakt med en knall 10-er.. :D

SupALeedS

Tipper 7-7 i denne kampen!
Alex

Sterland

3 dager til ny kamp. En tøff bortekamp mot The Blades på Bramall Lane. Jeg har tro på poeng, selv om vi må klare oss uten Pablo.

Lagoppstillingen sier seg vel selv, foruten hvem Bielsa plasserer som Pablos erstatter. Roberts eller Rodrigo? Jeg tror førstnevnte, og går for følgende tips:

Meslier - Ayling, Koch, Cooper, Dallas - Phillips - Costa, Roberts, Klich, Harrison - Bamford

Tips: 1-1 (Harrison).

auren
Tipper det er spot-on. Rodrigo kan være fin å hive innpå etter hvert. Laget skriker dog etter kreative krefter, og jeg håper De Paul-overgangen blir gjennomført. Spennende match! Vi har vel dårlig stats borte Sheff U de siste årene, men relativt optimistisk her:)

skriker og skriker...nyopprykket, men mestscorende...Trioen foran allerede 5 scoringer , og to fra 8-ern...men tar poenget..smakt med en knall 10-er.. :D
Klar over det. Uttalelsen er på bakgrunn av hva vi viste i fjor med samme mannskap. Tviler på at vi klarer å opprettholde samme scoringsfrekvens når PL begynner å sette seg. Poenget er mangel på 10-er, og der er vi enige:)

Hallgeir *

3 dager til ny kamp. En tøff bortekamp mot The Blades på Bramall Lane. Jeg har tro på poeng, selv om vi må klare oss uten Pablo.

Lagoppstillingen sier seg vel selv, foruten hvem Bielsa plasserer som Pablos erstatter. Roberts eller Rodrigo? Jeg tror førstnevnte, og går for følgende tips:

Meslier - Ayling, Koch, Cooper, Dallas - Phillips - Costa, Roberts, Klich, Harrison - Bamford

Tips: 1-1 (Harrison).

auren
Tipper det er spot-on. Rodrigo kan være fin å hive innpå etter hvert. Laget skriker dog etter kreative krefter, og jeg håper De Paul-overgangen blir gjennomført. Spennende match! Vi har vel dårlig stats borte Sheff U de siste årene, men relativt optimistisk her:)
[/quote

Har ikke sjekket statistikken, men vi vant i alle fall sist vi møtte SU på Bramall Lane.

At det var pga. en keepertabbe, er av mindre betydning.


Super Leeds since 1968

GeirO

Kjedelig 0-0-kamp...zzzzzzzz.....(men det er jo ikke så verst)

Bromancer

Kjedelig 0-0-kamp...zzzzzzzz.....(men det er jo ikke så verst)

Fornøyd med 1 poeng her

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Begge managere hadde pressekonferanser i dag.
To stk med stor respekt for den andre - jeg tror faktisk det ikke bare er ord...

Wilder:
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/leeds-united-chris-wilder-bielsa-18995094
Bielsa:
https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/marcelo-bielsa-press-conference-live-18996283

Bielsa:
Sheff Utd a great example of what can be achieved in the PL?
It’s very clear the importance of what Sheffield United have done in the past two season, first with promotion and then in the PL. It’s a particular style of play which is well-oiled. They have a very good manager who has been able to ingrain his ideas into his players. The players clearly feel comfortable in the system being imposed. This is one of the virtues of a good manager, someone who is able to ingrain his ideas and make it look comfortable. It’s a practical team, very difficult to face. We feel the game on Sunday is a big challenge for us.

Wilder:
Marcelo Bielsa
He speaks better English than what he makes out.

You look at his record and what he has done in world football.

He is a character and he improves his players and he plays his football in a way he wants to see football played.

He is an outstanding figure in European and world football.

Managed some huge clubs in Europe and two national sides. We went toe-to-toe with them in the two games that we had.

We were the better side when we lost at Bramall Lane and he will have said the same at Elland Road. Two tight games and not expecting anything different.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Phil Hay
@PhilHay_

An hour of Bielsa at today's presser. Full of chat. Main lines:

- Hernandez out for two more weeks
- Llorente ready if needed
- no plan to switch to three at the back long-term, despite that signing
- looking for another "couple" of signings
- setback for Forshaw, unfortunately
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Graham Smyth
@GrahamSmyth

More of a seminar than a press conference today. An hour-long Bielsa special. Lots of good stuff.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/sheffield-united-v-leeds-united-marcelo-bielsa-press-conference-recap-couple-new-additions-likely-2983345
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Superfan

Skjønner ikke hvorfor vi ikke skal ta tre poeng her. SU har jo ikke startet spesielt imponerende i forhold til oss. Holde tett bakover, så vil Bambi, Harrison og Costa fikse resten.

Cannavaro

Kun et par timer igjen til avspark.  Idag er jeg spent på den defensive strukturen og om vi klarer en kamp uten innslupne mål. Tror ikke Bielsa gjør særlig mange endringer, tror han også velger Roberts foran Rodrigo. Så får Rodrigo tid på seg, eventuelt innbytte ved skade på Bamford.  Men, i denne divisjonen kan vi ikke være gavmilde bakover, krever mer tøffhet og robusthet, vinne dueller og være gode i lufta.  Jeg håper vi kan holde nullen idag.  Spillere som må løfte seg fra Fulham kampen er Dallas, Phillips og Harrison ihvertfall.  3 poeng i begynnelsen av en sesong er ekstremt viktig.  Vi kan gjerne for meg spille delvis rævva og vinne 1-0, jeg stoler allikevel på Bielsas filosofi at jeg vet at spillemessig så blir vi bedre for hver kamp.  Selv om vi har hatt noen gode sesongstarter tidligere.  Så lenge vi skaper sjanser og vi er dyktige defensivt så skal vi ha sjanse til å ta Sheffield Utd, de har ikke skremt noen de første kampene.  1 poeng borte kan jeg også leve med, men mener vi har kapasitet nok til seier idag. Gleder meg !!
MFLU - Miracles For Leeds United

J-R

Nervøs og spent⚽️⚽️
Lykke til alle sammen!
MOT!

Ankerjon15

Gleder meg til kamp, tror Costa scorer 2 mål. Come on Leeds. ;D ;D ;D

auren

3 dager til ny kamp. En tøff bortekamp mot The Blades på Bramall Lane. Jeg har tro på poeng, selv om vi må klare oss uten Pablo.

Lagoppstillingen sier seg vel selv, foruten hvem Bielsa plasserer som Pablos erstatter. Roberts eller Rodrigo? Jeg tror førstnevnte, og går for følgende tips:

Meslier - Ayling, Koch, Cooper, Dallas - Phillips - Costa, Roberts, Klich, Harrison - Bamford

Tips: 1-1 (Harrison).

auren
Laget akkurat som spådd. Ingen Llorente på benk.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

leedslife

Forhåpentligvis Roberts siste kamp som 10.
Virker som det kan være noe i Cantwell ryktet.
Kan se ut som det er han og James som skal inn ila neste dagene.

kilgallon

Forhåpentligvis Roberts siste kamp som 10.
Virker som det kan være noe i Cantwell ryktet.
Kan se ut som det er han og James som skal inn ila neste dagene.
Forhåpentlig er dette Roberts første i en lang rekke kamper som 10’er - fordi han spiller strålende og bidrager til en viktig seier og han får tatt ut det potensiale Bielsa helt sikkert ser i han  ;)

auren

Kom igjen gutta!

MOT!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Hallgeir *

Liam Cooper spiller sin kamp nr. 200 for Leeds.

Gratulerer!  8)
Super Leeds since 1968

Neo

Vi er  på hugget!
Liker det jeg ser. Godt tempo. God presisjon.

Barba

Forhåpentligvis Roberts siste kamp som 10.
Virker som det kan være noe i Cantwell ryktet.
Kan se ut som det er han og James som skal inn ila neste dagene.
Forhåpentlig er dette Roberts første i en lang rekke kamper som 10’er - fordi han spiller strålende og bidrager til en viktig seier og han får tatt ut det potensiale Bielsa helt sikkert ser i han  ;)

Det hadde vært det beste, men det tror jeg dessverre ikke han har i seg. Han er for taktisk dårlig, og det vil prege laget for mye i en hel kamp, men han har endel spisskompetanse som rykk og litt uortodokse bevegelser som gjør han til en typisk innhopper som innimellom gjør det store.
Barba - MOT