Skrevet av Emne: Kamp: vs Sheffield United @Bramall Lane, søndag 27/09-20, kl.13 på TV2 Sport Pre  (Lest 13336 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fantasyland

Meslier 8.5
Ayling 7
Koch 7
Cooper 7.5
Dallas 8
Phillips 7.5
Costa 6
Klich 7.5
Roberts 6
Harrison 7
Bamford 7.5
Rodrigo 7

Kjapp børs uten å tenke så mye. Meslier fantastisk. Den første redningen er bare helt enorm. Gode stoppere der spesielt Cooper var god. Dallas enorm i andre, selv om han bommer på åpent mål. Phillips og Klich solid. Bamford ganske bra, men avgjør kampen med en kontrollert og nydelig heading.

Grattis!

auren

Syntes de spillerratingene ser saklige ut, men ville putta Koch opp på en 8'er(syntes han var strålende) og dytta Roberts(fullstendig fraværende) ned på en 5'er.

ar9

Deilig seier. Men kampen var veldig jevn og kunne gått begge veier. På samme måte som  begge kampene sist lagene var i samme div.

Tipper vi kommer å stå bra til topplagene.
Så kan de fort bli tøffere/jevnere mot de lagene som har litt respekt for Bielsa sin spillestil og tilpasser laget til dette.

Noen nye ting jeg fanget opp foran skjermen (når ikke unga stod i veien):

- Bamford var på rett plass i motstanders boks og vant 3 hodedueller hvorav den siste gav tellende resultat
- Meslier har shotstopper evner også
- Koch har ikke latt seg knekke av motgangen og beviser at han hører hjemme på dette nivået
- Rodrigo trenger tid til å lære seg hvor pasningene kommer og hvor han skal løpe for å få mer ball. Men det kommer.
- I motsetning til mange andre ble jeg mer usikker på Poveda etter denne kampen. Ingen tviler vel på teknikken hans men synes han mangler litt fart og løpskraft (uten ball). Dessuten blir han bare pustet lett overende i nærkampene og skuddfoten virket puslete. Han trenger MYE havregryn og styrketrening for å ta nivået.


Sent from my iPhone using Tapatalk

HåvardK

Gode poenger, ar9. Rodrigo kommer, det er jeg sikker på. Sterk, rask og med god teknikk. Nå gjenstår å få kombinasjonene med medspillerne til å sitte. Tror han kan bli kjempegod i 10-rollen.

TK20

Gode poenger, ar9. Rodrigo kommer, det er jeg sikker på. Sterk, rask og med god teknikk. Nå gjenstår å få kombinasjonene med medspillerne til å sitte. Tror han kan bli kjempegod i 10-rollen.

Syns han var betydelig bedre i denne kampen. Delaktig i oppbyggingen av målet med en god involvering også.

HåvardK

Gode poenger, ar9. Rodrigo kommer, det er jeg sikker på. Sterk, rask og med god teknikk. Nå gjenstår å få kombinasjonene med medspillerne til å sitte. Tror han kan bli kjempegod i 10-rollen.

Syns han var betydelig bedre i denne kampen. Delaktig i oppbyggingen av målet med en god involvering også.
Enig. Viste både fysikk, teknikk og handlekraft i den situasjonen.