Skrevet av Emne: Kamp: vs Manchester City @Elland Road, lørdag 03/10-20, kl.1830. Tv 2 sport prem  (Lest 17615 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Per-Stian

Eventyrleg andreomgang og eit meget godt og, for meg, overraskande poeng.

leedslife

Skuffende med bare 1, men OK. Tunge forhold ;D

brenaldo

Alt i alt et greit poeng.

Elsker dette Bielsa-laget.  8)

Føler stolthet over det jeg har sett i dag!

Helt enig, stolt!!!
Medlem nr. 850

leedslife

Mange gode idag, men Koch imponerer meg.

Lucas the Kop Cat

Synd at Dallas ikke fikk noe mer ut av sjansen sin.
Burde ikke det vært straffe, han dyttes i det han skal skyte?

Forever Whites

Selv de som trener såpass hard var nok helt nede i kjelleren på slutten.  Tung bane og tøff motstand.  Flott med ett poeng. Stolt i kveld.

MOT
Medlem 94237

Sterland

Herlig å se Poveda i dag. Ingen tvil om at han kan bidra i PL :) Ellers var det fantastisk å se hvordan vi leverte, og spilte ut City siste halvdel av 1. omgang og første halvtime av 2. omg. Dette var virkelig moro, sett bort i fra 1. 20 min..

stian

City yppet seg bra og fortjente vel egentlig et poeng i det som nok var sesongens vanskeligste bortekamp for dem.

Hallgeir *

City yppet seg bra og fortjente vel egentlig et poeng i det som nok var sesongens vanskeligste bortekamp for dem.

 :)
Super Leeds since 1968

raggen

Stolt av gutta og spesielt 2 omg var meget bra.. hadde city i tauene selv om de var farlige på overganger men innsatsen de legger ned idag og lager en strålende fotballkamp. LEEDS er for alvor markert på verdenskartet igjen
Forever Leeds United!!!!!!!!

Eriksen55

Poveda med et imponerende innhopp. Artig å se at han kan!

Helt greit med 1 poeng etter de første 22-23 min. Etter det tok vi over helt. Med maks tur hadde vi satt et par til. Rett og slett imponerende start i PL!

Phillips bedre i andre. Tok lurven ut av KDB i andre.

Ayling og Dallas meget bra! Cooper solid. For en offervilje. I Koch hsr vi en super stopper. Spaserer ikke rett inn i laget den Spanske landslagsstoppern!

Costa elendig i første. Mye bedre i andre. Alioski ok, men Poveda maange hakk vassere.
Klich pg Bamford med enorm innsats. Bege gode, men Klich av de beste på banen.

Nå bør det ikke være tvil om hvem av Roberts og Rodrigo som starter. Enorm klasseforskjell. Rodrigo jobber også hardere. Roberts noen gode innvolveringer, men blir for veik, for mange touch. Som å spille med dregg!

Leif - PL debut. Betyr nok farvel til Douglas.  Nære å lage straffe, ellers bra. God med ball. En stygg glipp, men gikk bra. Mann for fremtiden!

Tror denne sesongen kan bli morsom. 2 klassesigneringer, 8/10 er og på vingen...så kan det bli ordentlig morro!

auren

Vi hadde fanden meg mer possession enn City! Etter 29-71 første 10 min, så tok vi mer og mer over i banespillet. Like høy pasningsprosent også!

STOLT!!



auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dylan

Utrolig! Dette er altså championshiplaget + en tysk midtstopper. Mektig stolt, må bare nyte disse dagene!!

Hallgeir *

Phillips hadde motstandere av klasse i dag, og han slet nok noe i første omgang. Uvanlig å se at han ikke dominerte en kamp.

Andre omgang var en annen historie, og de som mener at han hadde en svak kamp bør se på hans statistikk.

Landslagsplassen er fortjent!
Super Leeds since 1968

Cannavaro

Altså : i august spilte City kvartfinale i CL !!!  Vi har taket på dem siste 20 min i 1.omgang og en god periode midt i 2.omgangen. Dette kan vi være stolte av !!   Fantastisk....og Pep synes også det var en glimrende kamp med to angripende lag.  Alle ser på oss nå og gir oss kred for attraktiv og morsom, angripende fotball.  Noe som alle ønsker i Premier League.  Egentlig bare Rodrigo inn fra ifjor, så klarer vi å spille City på hælene med omtrent samme mannskap som i Championship.  Bielsa er en magiker med sin spillfilosofi, murderball etc.  og er ikke redd for å benytte unggutta.  Det er digg å se Poveda og Leif komme inn og gripe sjansen de får.  De vil få flere sjanser etterhvert.  Dette her er grobunn til noe stort det er jeg sikker på.  Så gøy å være Leeds fan, og vi må bare håpe at dette fortsetter ut i sesongen.   Mot gode spillende lag og utøvelse av høyt press mot oss så vil vi til tider slite (som første 20 min idag).  Men unggutta lærer og Meslier er bare 20 år.......ja det er mye å sette ord på og skryte av.  For mage utenfor så kan Leeds bli det nye hipster laget å følge med en utrolig manager, spillfilosofi og fanbase. Deilig er det !!
MFLU - Miracles For Leeds United

Sterland

Vi hadde fanden meg mer possession enn City! Etter 29-71 første 10 min, så tok vi mer og mer over i banespillet. Like høy pasningsprosent også!

STOLT!!



auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
0 store sjanser til City.. Det er vel å dra på litt

Sterland

Phillips hadde motstandere av klasse i dag, og han slet nok noe i første omgang. Uvanlig å se at han ikke dominerte en kamp.

Andre omgang var en annen historie, og de som mener at han hadde en svak kamp bør se på hans statistikk.

Landslagsplassen er fortjent!
Herlig å se hvordan han hevet seg i 2. omgang. Det var klasse:)

Reaney

Stolt i dag, og enig i at Phillips hever seg utover i 2. omgang. Poveda imponerer, men Leif kunne fort ha kostet oss poenget. Kyniske Shity spillere som gjør alt for å utnytte vår youngster.

Cherry

Er så stolt! Vi spiller mot Shitty, og matcher de store deler av kampen. Pep er fornøyd med resultatet... D sier d meste!
Enorm heving av mindset etter 20 min, da vi var rundspilt- og det er jo nettopp dette som er gull med Bielsaball, vi spiller vårt spill!
Mange gode prestasjoner i dag, både med og uten ball.
Koch leverer, Poveda imponerer meg enormt- ellers er Ayling og Dallas gode mot meget gode opponents...

Med ett par kvalitetssigneringer innen midnatt mandag- så er nok Alioski og Roberts ute av troppen... helt greit det og😉
« Siste redigering: Oktober 03, 2020, 21:23:09 av Cherry »
 

gulle

City yppet seg bra og fortjente vel egentlig et poeng i det som nok var sesongens vanskeligste bortekamp for dem.
8) ;D ;D
Nå rykker vi opp! Jasederja

kjella

  • Gjest
Meget god kamp idag etter min vurdering - STOLT -vi ble overkjørt i de første 25 - men dette laget bare "gønner" på uansett - og går for det. Herlig og få lov til oppleve et slikt Leeds lag igjen for en som har fulgt laget siden 1967......Det eneste som er synd er at det er 16 dager til neste kamp.

geirsilke

Ifølge "expected goals" burde vi vunnet, men det tar nok ikke hensyn til at våre backer hadde et par av de største sjansene. Til gjengjeld har vi fått bra betalt i de foregående kampene.

https://understat.com/league/EPL

ar9

Puhh.. helt utslitt etterå ha sett på denne kampene. Men det er nok ingenting kontra hvor tomme Klich, Dallas, Bamford, etc etc er nå. Virkelig stolt av dette laget.

City hadde tydeligvis studert utspillene til Meslier på forhånd og gjorde det veldig vanskelig for oss. Det ble veldig mange farlige ballmist av dette i starten men vi klarte å justere oss. De ekstra marginene vi hadde idag gjorde vi oss virkelig fortjent til.

Mitt inntrykk av Poveda til nå har vært at han
er for lett for voksen fotball.
Men mot en halvsvimmel og litt sliten Mendy kom han virkelig til sin rett. Har dessuten blikk og pasningsfot kan det virke som.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post

Flott bilde av midtstopperduoen! :)


Likte også godt denne tweeten fra Kalvin:

Buzzing for my friend Rodrigo Moreno for his first goal! Raising handsRed heart   

Kan det være hans nye Ken White :D :D :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Fantastisk kamp (etter første 20, og spesielt i 2. Omgang).. Er klasse over rodrigo. Tenk når han blir skikkelig varm i trøyen!  ;D

asbfjell

Stolt i dag, og enig i at Phillips hever seg utover i 2. omgang. Poveda imponerer, men Leif kunne fort ha kostet oss poenget. Kyniske Shity spillere som gjør alt for å utnytte vår youngster.

Hva tenker du på med Leif'en - straffesituasjonen? Det var aldri straffe.

Vi var derimot veldig heldig da Cooper traff Sterling i ankelen. Der slapp vi unna et klart straffespark.

Reaney

Enig! Aldri straffe i Leif situasjonene, men fy f..... som Shitty spillererne prøvde å lure seg til det mot en urutinert youngster med "babyface". Sier alt om kynismen til det såkalt "store" og rutinerte "Money-League" laget.

jaho


Flott bilde av midtstopperduoen! :)


Likte også godt denne tweeten fra Kalvin:

Buzzing for my friend Rodrigo Moreno for his first goal! Raising handsRed heart   

Kan det være hans nye Ken White :D :D :D

Herlig bilde !! Kan se ut som Koch nå har kommet seg skikkelig inn i "Leeds-famiien.." Også på dette nivået skaffer et ordentlig godt Team-miljø noen ekstra poeng..

Blank_File

Enig! Aldri straffe i Leif situasjonene, men fy f..... som Shitty spillererne prøvde å lure seg til det mot en urutinert youngster med "babyface". Sier alt om kynismen til det såkalt "store" og rutinerte "Money-League" laget.
Hvis de ikke hadde gjort det så hadde de vært totalt blokkert i hodet. Selvsagt utnytter man motstanders svake sider for alt det er verdt uansett om man er Man City eller Bath City.

Og jeg må også si meg uenig angående straffe. Den første forseelsen, der det ble ropt på hands, er ikke hands, men Leif kjørte en klippfisk og jeg syns vi var heldige som verken fikk den eller Coopers takling av Sterling mot oss. Forstå meg rett. Det er ikke soleklart, men jeg hadde blitt sur om jeg var City og ikke fikk noen av de to.

geirsilke

Robin Koch var King-Kong i dag, og nå har han erstattet Ben White. 4 kamper tok det (derav 3 med kaptein Cooper), og 1/3 av prisen. Rodrigo også skikkelig på gang, forhåpentligvis får vi snarest se mer av hvorfor han er tidenes dyreste Leeds-spiller!
« Siste redigering: Oktober 04, 2020, 01:54:19 av geirsilke »