Skrevet av Emne: Kamp vs Manchester United #Old Trafford søndag 20.12 kl 1730 TV2 Sport Premium  (Lest 23764 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Killa

3 dager til neste kamp - denne gangen mot vår gamle fiende across the Pennines.
Regner med samme laget som gruset Toon i går kveld, liten grunn til å gjøre endringer antagelig.
Satser på ketchup-effekt nr 2 - hvis vi får spillet vårt til å flyte offensivt og ikke gjør tullete feil bakover kan dette gå ganske bra tror jeg.

Meslier - Dallas Ayling Cooper Alioski - Phillips - Raphina Rodrigo Klich Harrison - Bamford

Casilla Strujik Davis Shackleton Roberts Pablo Poveda

Costa skadet eller ute i kulda på rad 17?

Scum spiller mot Sheffield U i kveld, håper Sander Berge & co kjører dem knallhardt og gjerne påfører dem litt tung Yorkshire-medisin... ;-)
« Siste redigering: Desember 18, 2020, 21:23:54 av Asbjørn »

Andersen

Det var da en heavy tråd tittel på neste kamp !  ;D Hadde det blitt tap i går , hadde jeg gruet meg til kampen mot Man U . Men den berømte ketchup flaska kom i går så ser lysere på neste kamp som kommer. Og at det er lokal derby gjør det bare mer spennende . Min bror er Man U fan , han får høre det hvis de ryker mot oss , og omvendt tenker jeg .  :) MOT

Killa

Det var da en heavy tråd tittel på neste kamp !  ;D Hadde det blitt tap i går , hadde jeg gruet meg til kampen mot Man U . Men den berømte ketchup flaska kom i går så ser lysere på neste kamp som kommer. Og at det er lokal derby gjør det bare mer spennende . Min bror er Man U fan , han får høre det hvis de ryker mot oss , og omvendt tenker jeg .  :) MOT

Ja den trådtittelen er heavy ja - men slike kamper trenger litt oppgira tilnærming!  ;D
Har en bror som er Liverpool-fan, det var hans uttrykk jeg lånte her, hehe....

Jeg gru-gleder meg - dette kan bli både helt vilt fantastisk og også veldig fælt og vondt...

Cherry

Theatre of broken dreams...... ;) 

Dette kan bli en fantastisk kamp, og en kamp som nok mange av våre har drømt om lenge- både spillere og fans!
Manju` er ikke helt friskmeldt, og vi treffer dem på ett godt tidspunkt - med mange "stjerner" som ikke leverer...må det fortsette i denne!

Tenningsnivå er nok ikke noe tema for denne, tror nok Kalvin kan fortelle gruppa`hva denne betyr for fans og by!
Velkommen til "War of the roses"!

Æ glær mæ`!
 

Sterland

Må si jeg gruer meg til denne matchen. Tror spesielt Cooper kommer til å slite big-time mot ekstremt raske spillere som Rashford/Greenwood, spesielt dersom Bruno Fernandes får boltre seg. Cornere blir også denne gangen en utfordring mot luftskytset til Man u. De er ekstremt gode på brudd, vår svakhet er å bli tatt på brudd, og mtp vår spillestil blir vi utrolig sårbare. Her tror jeg vi får grisebank, og skulle det bli poeng er det en knallbonus. Håper inderlig Bielsa kommer opp med noen taktiske genialiteter til denne

raggen

frykter og denne litt men gleder meg.. stoppe kontringene deres mens phillips tar bruno i lomma så er problemet løst ;D ;D
Forever Leeds United!!!!!!!!

samadhi

Gleder meg til denne kampen. Så utrolig viktig med seier mot Newcastle i går. Tap der hadde vi hatt tre tap på rappen og troen på Bielsa sitt Leeds hadde minket. Nå kan vi gå inn til denne kampen helt uten press. Håper så inderlig vi klarer å kjøre over Solskjær & co, men frykter vi blir kontret i senk.


marching on together,
derudaf forever...

Killa

Gleder meg til denne kampen. Så utrolig viktig med seier mot Newcastle i går. Tap der hadde vi hatt tre tap på rappen og troen på Bielsa sitt Leeds hadde minket. Nå kan vi gå inn til denne kampen helt uten press. Håper så inderlig vi klarer å kjøre over Solskjær & co, men frykter vi blir kontret i senk.

Blir ekstremt spennende i alle fall- jeg tror vi kommer til å ha ballen like mye som dem men at de vil være farlige på kontra.
Vi er nok avhengige av at kvartetten Meslier Phillips Ayling Cooper har en optimal dag og at både VAR og dommerne er snille...

Bjorn

Jeg forventer at Man U er favoritter tross deres noe vinglete form. Noe annet ville vært rart. Og jeg skal ikke ta det så tungt om vi blir løpt over av raske spillere og taper denne, men jeg skal fader i meg le hele veien fra kampen og til nyttår om vi vinner. Noe jeg tror er fullt oppnåelig. På tide å endre trådtittel nå?  ::)
Marching On! 4276

RoarG

Alle vet da hvordan dette ender? 5-5. Eller skal vi tro på et aldri så lite Birmingham-under, og si 5-4 til Leeds. Nytt hat trick på Bamford, her.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

GeirO

2-0 til ManU, dessverre. Sjelden vi gjør to stjernekamper etter hverandre...
MOT

Cherry

2-0 til ManU, dessverre. Sjelden vi gjør to stjernekamper etter hverandre...

2-2 , Raphinha og Bamford.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Mye lokaloppgjør-snakk i pressern.

Intet om laget...

Som Smyth sier det:
Another epic press conference from Marcelo Bielsa. No team news (politely refused). Revealed he'd just recently picked up from commentary in another country that it was common, or used to be more common, for players being substituted to show their anger.

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/marcelo-bielsa-leeds-man-utd-19482862

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Jeg er vanligvis ikke hårsår og kaller denne helgens motstander både det ene og det andre av og til.  Men kamptitler bør vel være litt mer seriøs?
Medlem 94237

Dylan

Støtter akkurat den siste der. Ingen grunn til å fyre opp hatet når supporterklubben markerer seg positivt på så mange områder for tiden. Liker best at det er slike ting som forbindes med både Leeds og supporterne. Når det er sagt; vil gjerne plage mine to dårlig oppdradde «røde» gutter etter søndagens kamp. Lykke til alle sammen!!

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Var innom og forandret trådtittelen (har hele tiden tenkt å gjøre det uten å stresse med det) Hovedgrunnen er den Promo i sin tid gav om at ved at vi har like trådtitler blir det mulig å søke i gamle kamptråder. Om ikke får vi femten forskjellige betegnelse pr lag og søking blir en vits.

Så får vi tåle at dette Manchesterlaget har mange rare kallenavn :D
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Ellers kan jo denne dokumentaren (halvtime) brukes som en del av oppladningen. :)

MAN UNITED vs LEEDS UNITED - The Rivalry
https://www.youtube.com/watch?time_continue=18&v=N7JPSOhL1IY&feature=emb_logo

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Josch

Det blir en jevn kamp spillemessig der Leeds er på høyde med ManU i spill. Det som taler til ManU's fordel er kvaliteten i angrep og kvalitet på benken.
De røde er ikke patent i forsvar, akkurat som Leeds. De har keepere som kan gjøre brølere. Leeds har en stabil keeper. De er Ikke kjempegode hjemme.
De jobber hardt når de mister ballen i angrep, akkurat som Leeds. Løper like mye som Leeds hele kampen.

Tipper ManU vinner knepent, 2-1, men de sliter hjemme. Håper kampen ikke blir avgjort pga utvisning eller tabbe/ dødballmål  mot Leeds.
« Siste redigering: Desember 19, 2020, 17:17:15 av Josch »

baste

Tror fort Leeds kan vinne mot Man U, vi blir ikke å gi dem tid til å spille ball.
Kvalitet har vi og på topp bli det sagt, ser ikke at Man U har noe bedre spisser enn oss.


Come on Leeds

Reaney

For meg er helga allerede ødelagt og smadret. Skriv Scum og Dogshit så mye dere vil. Klarer snart ikke å være i samme liga som h..... fra Merseyside. Sånn sett var 80 tallet en stor befrielse og slippe 1. div. Tåler faktisk å rykke ned hvis den møkka der skal få herje fritt i tida framover. Tvi forbanne.

karaba

For meg er helga allerede ødelagt og smadret. Skriv Scum og Dogshit så mye dere vil. Klarer snart ikke å være i samme liga som h..... fra Merseyside. Sånn sett var 80 tallet en stor befrielse og slippe 1. div. Tåler faktisk å rykke ned hvis den møkka der skal få herje fritt i tida framover. Tvi forbanne.
Husk at alle lag vil møte tyngre tider, jeg koser med at Leeds har rykket opp og tenker det viktigste nå er at vi kan bygge stein på stein slik at vi en dag kan bli en utfordrer til tittelen


Sent from my iPhone using Tapatalk

ingve1960

Tror både bielsa og spillere lærer mye for ver kamp.
Klarer vi forbedre oss 20%i begge bokser tar vi masse poeng fremover og havner topp 10..ett poeng i morra eg godkjent 2-2.

Forever Whites

Er det noe nytt på skadefronten til dagens kamp? Kunne vært greit å få en av de nye stopperne friskmeldt snart.
Medlem 94237

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Er det noe nytt på skadefronten til dagens kamp? Kunne vært greit å få en av de nye stopperne friskmeldt snart.
Ingen (nye) skader, ifølge Bielsa. Det har også gått 2 uker siden Llorente sin (to uker eller mer ville skaden ta, ble det sagt). Men vi vet jo at opptreningsperiode trengs, samt sikkert kamptrening også.

Marcelo har jo forresten forandret tack og opplyser ikke laget lenger (kanskje på instruks fra Radrizzani???)

https://www.leeds-live.co.uk/sport/leeds-united/bielsa-leeds-kevin-nolan-lineup-19488499
« Siste redigering: Desember 20, 2020, 09:24:12 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cannavaro

Jeg tenker at en del av nøkkelen for oss i denne kampen er å følge med på Bruno Fernandes, begrense hans offensive delaktighet og helst være raske i ballpress spesielt mot ham. Han vil være en del av nøkkelen til Man U suksess, ved siden av Rashford. I vår spillestil så tror jeg det er viktig at vi tenker på sikring der hvor Rashford kommer rettvendt mann/mann for å begrense rom for avslutninger.  Disse to kan skape oss trøbbel, ved siden av defensive dødballer såklart.
Dersom vi fortsetter i samme spor som mot Newcastle og er tilnærmet like effektive foran mål (eller bedre) så kan vi klare å kapre 3 poeng på Old Trafford. Det er ikke umulig !  Laget vårt har fortsatt utviklingspotensiale, vi er ikke noe ferdig produkt.  Vi spiller fortsatt med mesteparten av CS gjengen. Hvilket er utrolig.  Man U sliter med stopperne sine, som ikke alltid er i sync. Håper vi kan utnytte dette.  Jeg innbiller meg at vi faktisk kan score 2 eller 3 mål idag, og da er det bare spørsmål om hvor gode vi er defensivt ??    Jeg tipper en 3-2 seier til oss faktisk, Bamford, Klich og Raphinha.
MFLU - Miracles For Leeds United

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Johnny Giles, Gordon Strachan og ,,, ja I'll leave it there, ingen grunn til å komme inn på Scott Wooton, Cameron Borthwick-Jackson & dess like. Men Jack Harrison kan addes, 8 sesonger hadde han for klubben...

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/jack-harrisons-decision-leave-manchester-united-vindicated-leeds-united-make-old-trafford-return-3073849
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Forever Whites

Synes klokken går veldig seint i dag. Håper ventetiden gir lønn for strevet!  ;)
Medlem 94237

palle

Jeg tenker at en del av nøkkelen for oss i denne kampen er å følge med på Bruno Fernandes, begrense hans offensive delaktighet og helst være raske i ballpress spesielt mot ham. Han vil være en del av nøkkelen til Man U suksess, ved siden av Rashford. I vår spillestil så tror jeg det er viktig at vi tenker på sikring der hvor Rashford kommer rettvendt mann/mann for å begrense rom for avslutninger.  Disse to kan skape oss trøbbel, ved siden av defensive dødballer såklart.
Dersom vi fortsetter i samme spor som mot Newcastle og er tilnærmet like effektive foran mål (eller bedre) så kan vi klare å kapre 3 poeng på Old Trafford. Det er ikke umulig !  Laget vårt har fortsatt utviklingspotensiale, vi er ikke noe ferdig produkt.  Vi spiller fortsatt med mesteparten av CS gjengen. Hvilket er utrolig.  Man U sliter med stopperne sine, som ikke alltid er i sync. Håper vi kan utnytte dette.  Jeg innbiller meg at vi faktisk kan score 2 eller 3 mål idag, og da er det bare spørsmål om hvor gode vi er defensivt ??    Jeg tipper en 3-2 seier til oss faktisk, Bamford, Klich og Raphinha.

Helt enig. Mener også Fernandes har vært nøkkelen for ManUs forholdsvis gode høst så langt; han må nøytraliseres. Det er faktisk en del gråstein i dette laget, og jeg mener at det langt fra er umulig å slå dem på en god dag.

Det er 25 år og 4 dager siden vi banka dem julaften 1995. La oss gjøre noe lignende!
...ooo, vi vandrar saman...

Uno

Flagget er ute, drakta på, tiden går smått, men den som venter på noe godt.... Lykke til alle Leeds-supportere! MOT
 

Hallgeir *

Jeg tenker at en del av nøkkelen for oss i denne kampen er å følge med på Bruno Fernandes, begrense hans offensive delaktighet og helst være raske i ballpress spesielt mot ham. Han vil være en del av nøkkelen til Man U suksess, ved siden av Rashford. I vår spillestil så tror jeg det er viktig at vi tenker på sikring der hvor Rashford kommer rettvendt mann/mann for å begrense rom for avslutninger.  Disse to kan skape oss trøbbel, ved siden av defensive dødballer såklart.
Dersom vi fortsetter i samme spor som mot Newcastle og er tilnærmet like effektive foran mål (eller bedre) så kan vi klare å kapre 3 poeng på Old Trafford. Det er ikke umulig !  Laget vårt har fortsatt utviklingspotensiale, vi er ikke noe ferdig produkt.  Vi spiller fortsatt med mesteparten av CS gjengen. Hvilket er utrolig.  Man U sliter med stopperne sine, som ikke alltid er i sync. Håper vi kan utnytte dette.  Jeg innbiller meg at vi faktisk kan score 2 eller 3 mål idag, og da er det bare spørsmål om hvor gode vi er defensivt ??    Jeg tipper en 3-2 seier til oss faktisk, Bamford, Klich og Raphinha.

Helt enig. Mener også Fernandes har vært nøkkelen for ManUs forholdsvis gode høst så langt; han må nøytraliseres. Det er faktisk en del gråstein i dette laget, og jeg mener at det langt fra er umulig å slå dem på en god dag.

Det er 25 år og 4 dager siden vi banka dem julaften 1995. La oss gjøre noe lignende!

Og på OT har vi ikke tatt tre poeng siden 1982.
Super Leeds since 1968