Skrevet av Emne: Kamp vs Manchester United #Old Trafford søndag 20.12 kl 1730 TV2 Sport Premium  (Lest 23767 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ankerjon15

Litt bedre forsvar så tror jeg på poeng her. Come on Leeds. ;D ;D ;D

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Nimannsbenk?
Regelforandring jeg ikke har fått med meg :o 

Adam Pope
@apopey

Unchanged for #lufc but Costa & Casey come on to the 9-man bench.
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Trondjo

Jeg tenker at en del av nøkkelen for oss i denne kampen er å følge med på Bruno Fernandes, begrense hans offensive delaktighet og helst være raske i ballpress spesielt mot ham. Han vil være en del av nøkkelen til Man U suksess, ved siden av Rashford. I vår spillestil så tror jeg det er viktig at vi tenker på sikring der hvor Rashford kommer rettvendt mann/mann for å begrense rom for avslutninger.  Disse to kan skape oss trøbbel, ved siden av defensive dødballer såklart.
Dersom vi fortsetter i samme spor som mot Newcastle og er tilnærmet like effektive foran mål (eller bedre) så kan vi klare å kapre 3 poeng på Old Trafford. Det er ikke umulig !  Laget vårt har fortsatt utviklingspotensiale, vi er ikke noe ferdig produkt.  Vi spiller fortsatt med mesteparten av CS gjengen. Hvilket er utrolig.  Man U sliter med stopperne sine, som ikke alltid er i sync. Håper vi kan utnytte dette.  Jeg innbiller meg at vi faktisk kan score 2 eller 3 mål idag, og da er det bare spørsmål om hvor gode vi er defensivt ??    Jeg tipper en 3-2 seier til oss faktisk, Bamford, Klich og Raphinha.

Helt enig. Mener også Fernandes har vært nøkkelen for ManUs forholdsvis gode høst så langt; han må nøytraliseres. Det er faktisk en del gråstein i dette laget, og jeg mener at det langt fra er umulig å slå dem på en god dag.

Det er 25 år og 4 dager siden vi banka dem julaften 1995. La oss gjøre noe lignende!

Og på OT har vi ikke tatt tre poeng siden 1982.
81? Brian Flynn
 

Josch

Jeg tenker at en del av nøkkelen for oss i denne kampen er å følge med på Bruno Fernandes, begrense hans offensive delaktighet og helst være raske i ballpress spesielt mot ham. Han vil være en del av nøkkelen til Man U suksess, ved siden av Rashford. I vår spillestil så tror jeg det er viktig at vi tenker på sikring der hvor Rashford kommer rettvendt mann/mann for å begrense rom for avslutninger.  Disse to kan skape oss trøbbel, ved siden av defensive dødballer såklart.
Dersom vi fortsetter i samme spor som mot Newcastle og er tilnærmet like effektive foran mål (eller bedre) så kan vi klare å kapre 3 poeng på Old Trafford. Det er ikke umulig !  Laget vårt har fortsatt utviklingspotensiale, vi er ikke noe ferdig produkt.  Vi spiller fortsatt med mesteparten av CS gjengen. Hvilket er utrolig.  Man U sliter med stopperne sine, som ikke alltid er i sync. Håper vi kan utnytte dette.  Jeg innbiller meg at vi faktisk kan score 2 eller 3 mål idag, og da er det bare spørsmål om hvor gode vi er defensivt ??    Jeg tipper en 3-2 seier til oss faktisk, Bamford, Klich og Raphinha.

Helt enig. Mener også Fernandes har vært nøkkelen for ManUs forholdsvis gode høst så langt; han må nøytraliseres. Det er faktisk en del gråstein i dette laget, og jeg mener at det langt fra er umulig å slå dem på en god dag.

Det er 25 år og 4 dager siden vi banka dem julaften 1995. La oss gjøre noe lignende!

Og på OT har vi ikke tatt tre poeng siden 1982.
81? Brian Flynn

1980/81 var det to poeng for seier. Aldri tatt tre poeng på OT. Tror jeg.

Reaney

Latterlig!

Hallgeir *

Jeg tenker at en del av nøkkelen for oss i denne kampen er å følge med på Bruno Fernandes, begrense hans offensive delaktighet og helst være raske i ballpress spesielt mot ham. Han vil være en del av nøkkelen til Man U suksess, ved siden av Rashford. I vår spillestil så tror jeg det er viktig at vi tenker på sikring der hvor Rashford kommer rettvendt mann/mann for å begrense rom for avslutninger.  Disse to kan skape oss trøbbel, ved siden av defensive dødballer såklart.
Dersom vi fortsetter i samme spor som mot Newcastle og er tilnærmet like effektive foran mål (eller bedre) så kan vi klare å kapre 3 poeng på Old Trafford. Det er ikke umulig !  Laget vårt har fortsatt utviklingspotensiale, vi er ikke noe ferdig produkt.  Vi spiller fortsatt med mesteparten av CS gjengen. Hvilket er utrolig.  Man U sliter med stopperne sine, som ikke alltid er i sync. Håper vi kan utnytte dette.  Jeg innbiller meg at vi faktisk kan score 2 eller 3 mål idag, og da er det bare spørsmål om hvor gode vi er defensivt ??    Jeg tipper en 3-2 seier til oss faktisk, Bamford, Klich og Raphinha.

Helt enig. Mener også Fernandes har vært nøkkelen for ManUs forholdsvis gode høst så langt; han må nøytraliseres. Det er faktisk en del gråstein i dette laget, og jeg mener at det langt fra er umulig å slå dem på en god dag.

Det er 25 år og 4 dager siden vi banka dem julaften 1995. La oss gjøre noe lignende!

Og på OT har vi ikke tatt tre poeng siden 1982.
81? Brian Flynn

Sesongen 81/82, var Brian Flynn, ja.
Super Leeds since 1968

Hallgeir *

Jeg tenker at en del av nøkkelen for oss i denne kampen er å følge med på Bruno Fernandes, begrense hans offensive delaktighet og helst være raske i ballpress spesielt mot ham. Han vil være en del av nøkkelen til Man U suksess, ved siden av Rashford. I vår spillestil så tror jeg det er viktig at vi tenker på sikring der hvor Rashford kommer rettvendt mann/mann for å begrense rom for avslutninger.  Disse to kan skape oss trøbbel, ved siden av defensive dødballer såklart.
Dersom vi fortsetter i samme spor som mot Newcastle og er tilnærmet like effektive foran mål (eller bedre) så kan vi klare å kapre 3 poeng på Old Trafford. Det er ikke umulig !  Laget vårt har fortsatt utviklingspotensiale, vi er ikke noe ferdig produkt.  Vi spiller fortsatt med mesteparten av CS gjengen. Hvilket er utrolig.  Man U sliter med stopperne sine, som ikke alltid er i sync. Håper vi kan utnytte dette.  Jeg innbiller meg at vi faktisk kan score 2 eller 3 mål idag, og da er det bare spørsmål om hvor gode vi er defensivt ??    Jeg tipper en 3-2 seier til oss faktisk, Bamford, Klich og Raphinha.

Helt enig. Mener også Fernandes har vært nøkkelen for ManUs forholdsvis gode høst så langt; han må nøytraliseres. Det er faktisk en del gråstein i dette laget, og jeg mener at det langt fra er umulig å slå dem på en god dag.

Det er 25 år og 4 dager siden vi banka dem julaften 1995. La oss gjøre noe lignende!

Og på OT har vi ikke tatt tre poeng siden 1982.
81? Brian Flynn

1980/81 var det to poeng for seier. Aldri tatt tre poeng på OT. Tror jeg.

 :)
Super Leeds since 1968

Joe Jordan

Jaja...


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

GeirO

2-0 er en interessant start
MOT

Forever Whites

Bra start!
Medlem 94237

Forever Whites

Er ikke mye til forsvar vi har for tiden.  Kan bli en stygg kveld dette.
Medlem 94237

Kickthemdown

Hvorfor tror storparten av dette forumet at Cooper, Ayling, Alioski og Dallas er godt nok. Det skriker Championship. På tide å våkne.

Bye

Fytti..Llorente og Koch kan ikke komme tilbake fort nok. Cooper er ikke kaptein neste år (hvis vi holder oss oppe)
Trønder i Bergen!

Lucas the Kop Cat

Utrolig irriterende når kommentatorene er hentet fra ManUs supporterklubb

Reaney

En skam og et hån mot fansen som har ventet i 16 år på denne kampen.

Sleivind

Sjeldent har åpen som ei låvedør vært mer betegnende på et fotballag.

Neo

Er så utrolig irriterende å oppleve vi fremstår som smågutter når vi møter Man U.
Virker jo som om vi ikke er påskrudd - ei heller vet hva som møter oss.
Hadde virkelig større forventninger til oss i denne matchen enn dette.
Bli overkjørt....
Liker ikke.

karaba

Forsvaret vårt henger ikke helt med på det som skjer


Sent from my iPhone using Tapatalk

Forever Whites

Var veldig synd at Bamford ikke satt den han var gjennom på.  Slike sjanser pleier han å sette og det hadde vært godt for vår del å kommet litt inn i kampen.  Ser ikke hva benken vår kan bidra med her bortsett fra Pablo da.
Medlem 94237

Gordon McUseless

Nå er ikke ManU noe storlag for tiden, men vi skal selvfølgelig drite oss ut og se ut som smågutter akkurat mot de. Faen meg til å grine av...

Eriksen55

Hvorfor tror storparten av dette forumet at Cooper, Ayling, Alioski og Dallas er godt nok. Det skriker Championship. På tide å våkne.

Hvem hadde skyld i de to målene? Og hva kunne nioen av de fire gjort for å hindre de målene

Ikke lett å være i bakre firer når Raphinha mister balken og Klich sover og ikke følger løpet.

Om dem er gode nok? Har jo vist til nå at dem har nivået inne, men er ikke stabilt gode nok. Men syntes det er unfair å gi dem pepper etter de 15 første min.

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Fy faen.

Robert

Dette blir ikke pent.
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Lucas the Kop Cat

Blir for puslete i duellene i forsvaret vårt.

Eriksen55

Flaut.. lite som stemmer!  Manutd har ikke vært gode engang... Rodrigo med håpløs miss denne gangen.. 3-0..blytungt å snu denne!

auren

Blås av nå. Dette kan bli meget, meget stygt. Raffi og Roddan med stygge balltap forut for to av målene. Skal være «fornøyd» hvis det bare ender 3-0. Men siste mål er neppe scoret.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sleivind

Vi gir jo målene vekk. Det er jo helt hjerneblødning på midtbanen. Legg til slakke returløp og vi står fort med tosifret antall baklengs.

Gordon McUseless

Dette er faen så tragisk at en får lyst til å knuse hele huset her....

GeirO

Se positivt på dette, kan dette bli den historiske kampen der vi snur 3-0 til 3-5. Noe vi husker for evig...
MOT

J-R

Dette er helt jævlig
Fremstår som ett nonleague lag og kampen var avgjort etter 3 minutter!
Her handler det om å begrense tapet!
Utrolig skuffet over hvor dårlig vi er i en kamp som er så viktig!