Skrevet av Emne: Kamp vs Manchester United #Old Trafford søndag 20.12 kl 1730 TV2 Sport Premium  (Lest 23770 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

asbfjell

"Ekspert"-bablinga til Semb går meg på nervene!

Johnnyj

Skrudde av etter målet til James.

Er det Paul Heckingbottom som har gjort forberedelsene denne uka?

karaba

Gode takter av Davis, må jo snart være første valg før Alioski


Sent from my iPhone using Tapatalk

GeirO

Tåler et tap her fint hvis vi slår Burnley og WBA i jula.

karaba

"Ekspert"-bablinga til Semb går meg på nervene!
Han er bare full av floskler


Sent from my iPhone using Tapatalk

Gordon McUseless

Tåler et tap her fint hvis vi slår Burnley og WBA i jula.
Tåler overhode ikke å bli ydmyket av Scum på denne måten om vi så vant serien.

Forever Whites

Hadde Leeds vært effektiv foran mål slik som Scum hadde det gjerne stått 6-6.
Medlem 94237

Forever Whites

De løper så lett igjennom at jeg blir kvalm.
Medlem 94237

leedslife

jøss kunne gå opp alene igjen

leedslife

Burde hatt 10 mål Manu

leedslife

Deilig. Fikk vi en klassisk Harrison og for å toppe det hele

ziganda

Endelig ferdig

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Harrison spesial. Kan klinke ballen i krysset fra 30 meter, kan vise frem førsteteouch som gjør messi misunnelig, kan drible motstandere ut av stadion. Men å score på åpent mål fra 5 meter... det blir for vanskelig.

GeirO

Bra første 11 minutter av andre omgang. Men vi gir enorme rom, og det kommer nok flere baklengs. 6-2?

auren
Noe slikt....
MOT

auren

6-2. Utklasset. Meslier med mange gode redninger i andre omgang, så kunne blitt enda styggere. Skaper dog mye, men dette er dessverre Bielsaball i et nøtteskall. Vi går fra 5-2 til tap 2-6.

Vi er pt milevis unna toppen av PL. På tide med plan B i slike kamper fremover Marcelo?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Joe Jordan

Skrudde av TVen i starten på andre. Aldri skjedd før. Det var en liten befrielse.


Sent from my iPhone using Tapatalk
'If they hadn't scored, we would've won.' - Howard Wilkinson

Kato

Ødelagt etter 2.50, etter 16 års ventetid.

Katastrofe defensivt, hverken mer eller mindre. Om vi ikke skal spille sone så er det greit, men vi må ha en defensiv midtbanespiller som spiller sone og skjermer fireren vår.
 

Kato

6-2. Utklasset. Meslier med mange gode redninger i andre omgang, så kunne blitt enda styggere. Skaper dog mye, men dette er dessverre Bielsaball i et nøtteskall. Vi går fra 5-2 til tap 2-6.

Vi er pt milevis unna toppen av PL. På tide med plan B i slike kamper fremover Marcelo?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Strukturen vår er skremmende....
 

leedslife

Positive var jo ihvertfall at vi fikk spart noen bein pluss at Pablo er utvilt til romjula.
Er noe av det verste jeg har sett. Totalt ydmyket og pisset på i et lokalderby av et lag som bare gjorde det de trengte. Blir spennende å se hvor veien går etter dette. Hadde ikke i min villeste fantasi trodd vi skulle bli avkledd på den måten i en så utrolig viktig kamp for klubben og de rundt.

Gordon McUseless

Når vi blir kontret på så er det så astronomisk plass for motstanderen å boltre seg på at det ser ut som guttefotball som bedrives. Her MÅ noe gjøres. Det kan bare ikke fortsette slik. Det er ikke bare denne kampen men alle kamper enten vi vinner eller taper.

Carl Fisker

"Ekspert"-bablinga til Semb går meg på nervene!
Han er bare full av floskler


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ufin er han også. Kaller Leeds forsvarsspill for kaosfotball.

Sleivind

Skjønner godt at Bielsa tar ut Phillips og Klich i pausen. De gjør rett og slett ikke jobben sin. Ikke at jeg legger skylden på de, for her er det forferdelig mange som bør gå i seg selv. Spesielt trenerteamet.

asbfjell

6-2. Utklasset. Meslier med mange gode redninger i andre omgang, så kunne blitt enda styggere. Skaper dog mye, men dette er dessverre Bielsaball i et nøtteskall. Vi går fra 5-2 til tap 2-6.

Vi er pt milevis unna toppen av PL. På tide med plan B i slike kamper fremover Marcelo?

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk

Strukturen vår er skremmende....

Struktur meg her og struktur meg der!
Orker ikke mer av dette strukturgnålet etter å ha hørt på Nils Johan Semb i 95 minutter!

Vi vet hvordan vi spiller under Bielsa. Vi vet at intensitet i presset og nøyaktighet i pasningsspill er alfa & omega.
I dag sviktet våre antatt beste spillere kapitalt. Raphinha og Rodrigo med håpløse balltap, Klich og Phillips med forferdelig markeringsspill. Da må det gå galt, for det eneste som kan berge oss da er individuelle ferdigheter i den bakre fireren - og de er jo for tiden bortimot helt fraværende. Når så Man U på toppen av det hele viser en ekstrem effektivitet i første omgang, er resultatet gitt.


Kickthemdown

Latterlig flaut. Bielsa sin skyld.

raggen

Skuffende kamp og skuffende resultat..
mest skuffende er måten vi spiller på, om det er united som gjør oss dårlige eller hva det er men vi spiller ikke vårt spill og misser ballen i hytt og pine(rodrigo var vel verst her)

Men denne kampen er d bare og glemme desverre. ble ikke den kampen jeg hadde håpet på men on to the next.


ALAW
Forever Leeds United!!!!!!!!

Sterland

Ikke her vi skal ta poengene for å overleve. Vi stiller med et svekket forsvar, som er vesentlig dårligere enn det vi hadde i CC i fjor. Offensivt skaper vi sjanser nok til å score 4-5 mål. Vi bør forsterke bakover mtp dødballer i mot. Må si jeg savner Pontus i hver eneste match jeg ser.

Dylan

Så, så. Skuffende ja, men det er ikke borte mot MUvi skal ta poengene denne sesongen. Spillestilen vår falt fullstendig gjennom i dag, men går ikke helt i kjelleren for det. Vi kommer tilbake!!

Cherry

Det er så mye å ta tak i defensivt, men det er vel egentlig bare å innse at vi har ikke dybde nok i stallen til å tåle to midtstoppere ute. Kun Cooper som spiller på sin vante plass bak, og han er også på grensa til å være god nok. Vi mangler tempo, og defensiv støtte fra spesielt kantene og vi er et mareritt på defensiv dødball.

Offensivt ryster vi alle, derfor blir det så for grønnjævlig at det er så suspekt bak.

Du er omtrent spot on her.
I dag var det mye kvalitet som manglet gitt....kvalitet som vi pt ikke har i stallen.
Vet ikke om Bielsa «tar lærdom» av denne....tviler på det.
Plan B er jo kun å gjøre Plan A bedre.

Spent på opptelling av spillere til Burnley kampen, er ikke mange stoppere igjen nå.
Bring on january...og ett par kvalitetskjøp takk.
« Siste redigering: Desember 20, 2020, 19:57:33 av Cherry »
 

kjella

  • Gjest
Kjærligheten brenner like sterkt. Har lengtet etter dette siden 2004.

Men dette var som en lyseslukker egentlig.

Synes hele laget leverte årsverste. Kanskje bortsett fra Meslier. Håper Llorente er klar snart. Vet ikke om hjertemedisinen er sterk nok til å tåle en ny kamp med Dallas, Ayling, Cooper og Alloski som forsvarsrekke. Men nå er vel Cooper ute uansett. Kanskje duket for Casey og Strujik da ? God jul Leeds venner  ;D

Sterland

Kjærligheten brenner like sterkt. Har lengtet etter dette siden 2004.

Men dette var som en lyseslukker egentlig.

Synes hele laget leverte årsverste. Kanskje bortsett fra Meslier. Håper Llorente er klar snart. Vet ikke om hjertemedisinen er sterk nok til å tåle en ny kamp med Dallas, Ayling, Cooper og Alloski som forsvarsrekke. Men nå er vel Cooper ute uansett. Kanskje duket for Casey og Strujik da ? God jul Leeds venner  ;D
Håper inderlig vi slipper Casey/Strujik, det er L1 nivå