Skrevet av Emne: Kamp vs Tottenham @Tottenham Hotspur Stadium 02.01.21 kl 13:30 på TV2 Premium  (Lest 17530 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hallgeir *

Ikke lett å forsvare seg mot så godt spill som ved 2-0.
Super Leeds since 1968

Sleivind

Og det er i slike kamper det irriterer meg at så mange av avslutningene våre ikke treffer mål.

auren

Pause. 2-0. Omgang som forventet. Vi slipper for lett til med feilpasninger og slurv. Denne kampen er i mine øyne over, og hjemmelaget er ikke ferdigscora her.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Kickthemdown

Kane får stå upressa og slå inn, Takk igjen Allioski.
Hoho.. Hør om mann til mann ? Kane er ikke Alioski sin mann. Prøv på nytt.

raggen

Har aldri sett hvor lett vi gir ballen bort og feilpasningene florerer. Ellers følte jeg vi hadde god kontroll,men hjelper ikke når vi gjør grove personlige feil
Forever Leeds United!!!!!!!!

Kickthemdown

Pause. 2-0. Omgang som forventet. Vi slipper for lett til med feilpasninger og slurv. Denne kampen er i mine øyne over, og hjemmelaget er ikke ferdigscora her.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hold deg til waccoe med sånt negativt snakk. Dette er ikke over.

Cherry

Dette kan bli stygt.
Slurver med pasninger, der særlig Dallas er svak i dag. :-X
Vi har jo sjanser, men er jo ikke PÅ ...
Klich dessverre usynlig igjen.
Lukter Shackleton og Pablo i stedende de nevnte.
Vi MÅ sette sjanser mot lag som Spurs.
 

leedslife

Synes egentlig vi var gode, men litt som tidligere så ser man at det mangler litt baki der.
Enkle pasningsfeil fra Ayling, Meslier og Alioski over hele linja.
Kan jo skjønne at 1-0 målet kommer når vi helt upresset gjør slike feil. Må jo spre seg redsel over hele linja.
2-0 kan man ikke gjøre så mye med. Strujik blir voldsomt lett mot Kane der, men 21 år mot en av ligaens smarteste spisser. Det blir rått parti da.
Tror vi scorer idag. Så setter en 10er på 2-2 :-)

Kato

Mener valgene til Meslier under press er alt for dårlige. Å ta risk med oppspill sentralt i banen er krise. Forferdelig feil på førstemålet fra keeper. Ellers er det litt luftgevær i avslutningsfasen.

Så sliter vi voldsomt når Phillips tas ut av kampen.

Kontakinte

Alloiski på sitt værste fra første minutt i dag.
Ikke hans feil. Det er keepers feil.
Her står Phillips på hæla, så den kan de dele.

J.N

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 822
  • Total likes: 67
  • "I'm pretty confident we'll go up this year" - Edd
    • Vis profil
Ikke uventet å ligger under i london til pause.. Presser de oss til å spille inn i midten og så gjør vi feil der, eller er det bare noe jeg innbiller meg?

bmoen

Kane får stå upressa og slå inn, Takk igjen Allioski.
Mye ufortjent kritikk av Alioski. Det er flere med horrible pasninger her, som f.eks. Ayling som kan prise seg lykkelig over at han ikke ble ansvarlig for en baklengs med sin tversoverpasning. Han er farlig, han!
BMo - Leeds-fan siden 1964

Carl Fisker

Pause. 2-0. Omgang som forventet. Vi slipper for lett til med feilpasninger og slurv. Denne kampen er i mine øyne over, og hjemmelaget er ikke ferdigscora her.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hold deg til waccoe med sånt negativt snakk. Dette er ikke over.
Kampen er ikke over, nei. Får vi et tidlig mål i 2. omgang så er det gode muligheter for et poeng eller tre.

bmoen

Pause. 2-0. Omgang som forventet. Vi slipper for lett til med feilpasninger og slurv. Denne kampen er i mine øyne over, og hjemmelaget er ikke ferdigscora her.

auren


Sent from my iPhone using Tapatalk
Hold deg til waccoe med sånt negativt snakk. Dette er ikke over.
Kampen er ikke over, nei. Får vi et tidlig mål i 2. omgang så er det gode muligheter for et poeng eller tre.

Ikke hvis de fortetter med alle de personlige feilene. Er redd dette er over, jeg også...
BMo - Leeds-fan siden 1964

Sleivind

Synes egentlig vi var gode, men litt som tidligere så ser man at det mangler litt baki der.
Enkle pasningsfeil fra Ayling, Meslier og Alioski over hele linja.
Kan jo skjønne at 1-0 målet kommer når vi helt upresset gjør slike feil. Må jo spre seg redsel over hele linja.
2-0 kan man ikke gjøre så mye med. Strujik blir voldsomt lett mot Kane der, men 21 år mot en av ligaens smarteste spisser. Det blir rått parti da.
Tror vi scorer idag. Så setter en 10er på 2-2 :-)

2-0 målet kommer av at vi mister ballen midt på banen. Rodrigo sover, Struijk selger seg og to pasninger så ligger den i mål. Kunne enkelt ha vært avverget.

asbfjell

Synd at Bamford - til tross for sin høyde - er en såpass svak hodespiller. Kreminnlegget fra Raphinha skal settes under tverrliggeren. Og det mente tydeligvis også Bielsa.

leedslife

Synes egentlig vi var gode, men litt som tidligere så ser man at det mangler litt baki der.
Enkle pasningsfeil fra Ayling, Meslier og Alioski over hele linja.
Kan jo skjønne at 1-0 målet kommer når vi helt upresset gjør slike feil. Må jo spre seg redsel over hele linja.
2-0 kan man ikke gjøre så mye med. Strujik blir voldsomt lett mot Kane der, men 21 år mot en av ligaens smarteste spisser. Det blir rått parti da.
Tror vi scorer idag. Så setter en 10er på 2-2 :-)

2-0 målet kommer av at vi mister ballen midt på banen. Rodrigo sover, Struijk selger seg og to pasninger så ligger den i mål. Kunne enkelt ha vært avverget.

Joda men man må ta med kvaliteten her på Kane og Son.


1-0 målet og de andre mulighetene gir vi de jo pga lette pasningsfeil nesten upresset.

leedslife

Dette snur vi!! kom igjen nå boys!!!
Må vi faen meg opp i ringen!!!

Kickthemdown

Synd at Bamford - til tross for sin høyde - er en såpass svak hodespiller. Kreminnlegget fra Raphinha skal settes under tverrliggeren. Og det mente tydeligvis også Bielsa.
De der hadde Llorente satt for Bilbao 10/10 ganger tenker nok Marcelo.

Milou

Leeds best i store delar av første omgang, men blir igjen usikre når Tottenham pressar høgt. Har fortsatt trua på at det blir eit Leedsmål eller to, men det er også stor risiko bakover.

Alioski blant våre beste, og blir som vanleg hakkekylling når det butter imot. Gjorde ein feil på straffen, men kan vanskeleg lastast for nr 2.

Sent from my LYA-AL10 using Tapatalk


ingve1960

Ser på reprisen at kontakt fra alioski er 20 hm utenfor strek. Hva skal vi med var..og hvordan kan reaney gi alli skuld på mål 2

karaba

Vi er igjen smågutter på dødball


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kickthemdown

Bare å forvente keeperfeil når man stoler 100% på en 20 åring i mål. Dette er syltynt.

karaba

Ser på reprisen at kontakt fra alioski er 20 hm utenfor strek. Hva skal vi med var..og hvordan kan reaney gi alli skuld på mål 2
Skulle gjerne se bildene VAR brukte for å dømme straffe på den


Sent from my iPhone using Tapatalk

asbfjell

Dette er vel tredje gang Meslier tar med seg ballen inn i mål etter corner. Det bør han slutte med.

Superfan

Vi er et glimrende fotballag på mange områder, men på dødball er vi på bedriftsnivå. Dette kan bli stygt igjen.

leedslife

Har vært svak idag Ayling.
Gud bedre meg

bmoen

Disse braknederlagene kommer dessverre litt for ofte med dette systemet. Men målet må være å greie seg i divisjonen. Det holder ikke til noe annet. Det holder i hvert fall ikke med alle de personlige feila i forsvaret.
BMo - Leeds-fan siden 1964

Gordon McUseless

Det rakner hver gang vi får baklengs mot gode lag. En pinsle å sitte å se på. Er det mulig å svinge så inni h.... i prestasjonene. Blir avslørt mot klasse som Kane og Son.

bmoen

Ayling igjen ....
BMo - Leeds-fan siden 1964