Skrevet av Emne: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium  (Lest 13409 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ar9

Sv: Kamp vs Brighton @Elland Road 16.01.21 kl 16:00. TV2 Premium
« Svar #210 på: Januar 17, 2021, 14:32:24 »
Hjelp!
Noen som vet hvordan det funker å se kamper som går lørdag kl 16 i opptak??
Jeg har TV2 Sumo og ser ofte kampene på kvelden etter at de minste barna har lagt seg.
Som regel får man opp valgmuligher til å se om igjen kampene. Men i går fant jeg ikke den muligheten mellom klokka 1930 og 20.
Det eneste jeg fikk mulighet til var å gå inn på direkte visning og spole meg tilbake. Men kom ikke lenger enn starten av 2.omg. Forstod det slik at jeg ikke gikk glipp av stort, men allikevel.
Dette må jeg finne ut av. 

Er slik at kampene som går kl 16 på lørdag og ikke er hovedkamp først kan sees om igjen etter kl 22 eller lignende??

Sent from my iPhone using Tapatalk

Cherry

« Svar #211 på: Januar 18, 2021, 11:58:40 »
Kampen var under den standarden vi er vant med. Utrolig dårlig matte, sentrale spillere ute, dårlig form og svake reserver i en salig kombo gjorde at dette ble dårlig.

Jeg sliter, som andre, med å fokusere på at hovedmålet i år er å overleve i PL. Så jeg må minne meg selv på hver kamp som i går hvor lenge siden det er siden sist Leeds var i PL og hva faktisk Bielsa har gjort med en middelmådig CC stall.

Jeg syntes man ser klare tegn på at Bielsa har skvist max saft ut av dagens Leeds mannskap. Første 11eren til Leeds er bra. Så er det et veldig fall i kvalitet til reservene som det kreves fornying for å forbedre. Mangler flere spillere med x-faktor. Pablo er jo nesten den eneste som er kreativ nok til å åpne et forsvar. Hvor er Vinny Jones når man trenger han? Eller David Batty? Eller Olivier Dacourt?

MOT!

Godt oppsummert.
Benken` reflekterer bredden og kvaliteten på stallen vår.
jeg river meg i håret hver gang Roberts kommer innpå , selv om det på lørdag var ett positivt innhopp til han å være..........men det sier mer om formen og innsatsen til de presumtivt beste 11 vi har.
Vi maler på med Dallas, Alioski, Cooper etc.........men de er og blir max CC spillere.  Det blir veldig tranparent mot bedre lag - men igjen lørdag var de fleste svake ..og der var bekymringsfult.

Perik

« Svar #212 på: Januar 18, 2021, 13:32:47 »
Brighton har spilt 9 Premier League-kamper i januar.

0 seire... :o

Ikke bare vi som har tvilsom januarstatistikk.

Joe Wainman Trophy
@WainmanJoe
Brighton never won a game in the premier league in January yano! Thinking face
@leedsthat    #Lufc Rolling on the floor laughing

stats © Trophy
@lufcstats
Brighton have never won a top flight game at Elland Road.

De som kommer opp med disse "funfacts" burde fått samme behandling på Twitter som Trump, få det vekk! Var enkelt og greit her vi tapte kampen :p