Skrevet av Emne: Kamp vs Crawley @The P P Stadium 10.01.21 kl 14:30 3.r. FA-cup Viasport 3  (Lest 18779 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Trondjo

Det er trøst å finne på tv. Slo på nå nettopp.
Newport - Brighton 0-0. Så scorer seff Brighton rett etter at jeg slo på. Men på overtid av overtiden kom det jammen en klønete baklengs hos Brighton.

Ikke 3-0 riktignok men Newport er i League 2 de og.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Da må Brighton spille 30 min lenger i kveld og så møter de City på onsdag før de møter oss lørdag. Håper de er litt mørbanka til kampen lørdag

Reaney

Jeg tror Brighton blir farlige. Gikk seirende ut av gårsdagen i motsetning til oss. Blir match fit etter kamper på kamper. Vi med flere spillere on a down of langt fra match fit etter 14 dagers pause og 0-3 x 2. Har ikke spesielt god erfaring når Leeds har lange pauser. Leeds er ikke som andre som de fleste av oss burde vite.

Kato

Jeg tror Brighton blir farlige. Gikk seirende ut av gårsdagen i motsetning til oss. Blir match fit etter kamper på kamper. Vi med flere spillere on a down of langt fra match fit etter 14 dagers pause og 0-3 x 2. Har ikke spesielt god erfaring når Leeds har lange pauser. Leeds er ikke som andre som de fleste av oss burde vite.

Januar-minnene de siste årene, både på banen og på spillerlogistikken, er jo ikke de aller beste heller.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28806
  • Total likes: 2612
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan